Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en er lopen heerlijke vrouwtjes rond pfff ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heerlijk sentimenteel, vleugje zelfmedelijden, en een puntje sarcasme.. heej , als jij voor mensen kan denken? vertel mij is hoe ik denk? nah . jij bent veels te veel bevoordeeld!. je zegt dat mensen verwaandt zijn ? maar als iemand je aankijkt met een blik die jou aanspreekt als verwaand Hoeft dit niet zo te zijn . mischien dat deze persoon zo kijkt!.. en over kleding uitwissen en lenen ?dat doe je als je 13,14 jaar bent dan ga je kleding uitwisselen . als je ergens voor gewerkt heb kei hard dan leen je nix uit .nee je bent er zuinig op! wees real man. ik loop zelf ook in merk kleding. maar je lult compleet onzin |
![]() |
||
Citaat:
oei.. ![]() we hebben daar wat afgekeken zeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en omdat je niet op zulke types valt betekent ook niet Dat je ze kan krijgen !mischien is het jaloersie?.. netjes verzorgd.. vergis je niet maar daar kunnne de grootste hoeren tussen zitten .. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja goed gekleed is belangrijk . maar of het nou een duur of goed koop merk is ..maakt allemaal nix uit als men zich er maar goed in voelt |
![]() |
||
Citaat:
het trekt alleen je aandacht |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk dit is gewoon een bevoroordeelt gedrag je geeft een oordeel zonder dat je weet waarom ,hoe,wat,waar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vooral waar ik was Krystiansan .. daar was het 70% vrouw 30 % man ![]() Echt waanzinig!.. ik kwam een discotheek in , en 2 uur lang alleen maar vrouwtjes naar binnen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
want ik heb toevallig wel een pyjama van de wibra... en ik schaam me er absoluut niet voor.. waarom zou ik? ik voel me heus niet beter of slechter dan sommige mensen... ik doe gewoon lekker wat ik zelf wil.... eigenwijs.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als ze die merken draagt of niet? ze zal er zelf voor hebben gespaart en gewerkt is het niet? .. boeidt jou dat nou man . en als iemand het op hem/haar site neer wilt zetten kan het uit intresse zijn of juist laten zien welke merken haar boeien ?.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik van eerlijkheid niet van oplichterij . dus nee ik zeg nee tegen wibra ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor mij part schrijf ik hindoestaans ( boeiuhhhh) meelooperlij zeg je ? .. ja maar dat is altijd al zo,wat jij hebt moet ik ook hebben .. zowat the fuck does it matter?. jij doet dat ook onbewust, ookal zeg je nu van niet. die mensen bepalen zelf wel hoe ze hun leven leiden hoor . daar hebben ze jou pscygische advies niet voor nodig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm okee eens denken.. jij weet van mij dat ik rijk ben.. en je denkt dat mijn moeder voor mij om kleren is gegaan bij de wibra terwijl ik dat zelf niet wil... noem je dat een vooroordeel? als ik hoor dat iemand rijk is.. dan lijkt het mij niet dat die rijke ouders naar een van de goedkopere winkels gaan.. want ze zullen niet willen dat hun dochter er als een 'mindere' uitziet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() want je bent niet rijk.. je bent gewoon arm . punt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je leert een vak bij de marine ,daaruit kom je op een schip terecht waar je wordt ingedeelt voor bepaalde groepen ( boardings teams, zwemmer, Fal schieten,12mm schieten, torpedo laadgroepen,) noem maar op .. ik kan niet makkelijk aan je uit leggen wat ik doe , want ik weet het zelf niet eens.. ik moet morgen 12 dagen naar engeland voor oefeningen ![]() ach ja ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jammer van je uitspraak . want op onzin zitten de leukste mensen .. lekkerste wijven ,en aardigste mensen ! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
WTF intresseren me die labiele paarden nou man ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
trouwens we hadden net een discussie toch ? moet je de patser opmerking van STEFANLOVERTJE is lezen ![]() lekkerwijven ?.. ja met lekker vlees moet je ruig omgaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en jij kan er gewoon niet tegen dat je ongelijk hebt, dat merk ik wel aan je posts |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en zo iemand gaat echt niet in de wibra winkelen hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik tegen iemand zegt dat hij arm is ? hoe je niet gelijk met een taboe je leven optafel te gooien . en vergelijk vooral geen kastelen met kledingmerken. en ik vind het wel relevant wat ik vindt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn vriendin? ken je haar? ![]() |