Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
//// Ik weet van niks! Ik deed het niet expres! Alles via mn advocaat. \\\\
is altijd wel veilig om erbij te vermelden als ik mn mond open doe. //// I Will Never Be Your Iron Flower..... \\\\ uit een liedje van K's Choice vonk gwoon mooi ![]()
|
mijn signature is een parodie op mijn vermeende arrogantie
darnaast zit er een knipoog in naar van deyssels uitspraak: ik ben een god in het diepst van mijn gedachten" maar voornamelijk het gebruik van of maak het komisch want IEDEREEN sterft toch, of ze me nu aanbidden of niet. Dus uiteindelijk is het toch de keuze die door de persoon gemaakt word, om iets optioneels te doen maar de meeste mensen komen niet verder dan stap 1 ![]()
||
Citaat:
|
uhm.. het eerste deel is silverchair- athem for the year 2000, en het tweede deel is omdat niemand mijn naam kan uitspreken of schrijven of... nou ja, op een paar na dan, dus zeg maar gewoon piri
![]()
|
1 september 2002 (8)No matter what I do, all I think about is you (8) Mijn MSN is kapot.. :\ Wie wil er hockyen? *speelt alleen met verzekerde mensen*
Een datum, een stuk van een liedje dat in mn kop zit, de mededeling dat mn MSN kapot is, en de uitnodiging om te hockyen. Spreekt voor zich denk ik. ![]() ![]()
|
|
Verwijderd
|
+++AFCF+++ is het anti flood control front waar ik natuurlijk lid van ben (alhoewel dit eigenlijk niet verstandig is
![]() ![]() duiken is lekkerrrrrr is voortgekomen uit het duikkamp waar ik de afgelopen zomer was (nautilus) bij 2 gestoorde maar super stoere instructeurs. het laatste heb ik zelf bedacht in een "diep" en humoristisch gesprek met een zeer leuk meisje |
![]() |
|
|