Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
* pinpas
* bibkaart * collegekaart * chipkaart voor de kantine en automaten op school * verzekeringspas * oude schoolpas * oude schoolpas van vriendinnetje * foto's van broertjes, zusjes, vriendinnen * strippenkaarten * treinkaartjes * OV * bonnetjes van van alles en nog wat * €121, 79 |
![]() |
||
Citaat:
*rimshot* Inhoud portemonnee: *Pasfoto's in verschillende staten van ontbinding *Bewijs van inschrijving Univé (zowel ziekenfonds als particulier) *Studentenkaart UU *Bewijs van inschrijving UU *Pinpas *Memo card pinpas & chipper (niet dat die chipper het doet....) *OV studentenkaart Week *Kopieerkaart *Bioscoopkaartjes Donnie Darko, Pulse, Irréversible, Harry Potter 2 OV, twee van Signs, twee van Insomnia en twee van Ichi the Killer *Pas Nederlandse Ski Vereniging *Pas sportcentrum Olympos *Identity card TNT *Geschreven vervoerbewijs à 6 euro (niet gratis met OV na 19.00... ![]() *Treinkaartje enkele reis Arnhem - Zevenaar (zonder datum) *Roze 15 strippenkaart *Treinkaartje retour Utrecht Amersfoort *Campingpas Camping Poton Biondi Rovinj *Kaartje met tandartsafspraak *Stuk of twinig bonnetjes Geen geld.... ![]()
|
- € 53,32
- kopieerkaart - strippenkaart - voordeelurenkaart - treinkaartjes (voornamelijk retourtjes Lelystad - Amsterdam) - interlinerkaartje Groningen-Lemmer - bonnetjes - pleisters - klein notitieblokje - haarelastiekje - spaarkaart v/d Steps - klantenkaart Kapsalon "Paul" - clubcard Filmclub - gebruikte beltegoedkaart O2 - gewone telefoonkaart van F 10,- - schoolpas ZZC 02-03 - klantenkaart Lake-Side & Snuffel - schoolpas ZZC 01-02 - pinpas ABN-AMRO - ID-kaart - wat pasfoto's |
![]() |
|
Wel teveel..
welgeteld 1 euro 16 horecamuntjes collegekaart gelukspoppetje videotheekpas biebpas bankpas 2 kopieerkaarten 13 pasfoto's van vrienden/fam. ov uva kaart ![]() nbc boekenclub bla kaart van leest pas afhaalpas ov plato spaarkaart biebbonnetjes bonnetje c1000 2 bonnetjes dictatencentrale bondskaart nbc boodschappenlijstje ![]() bonnetje gemeente treinkaartjes boekenbon introductiekaart paracetamol hmm.. ik moet 'm eens opruimen |
![]() |
|
- 4 fotootjes
- Kopiëerkaart - Giropas - CJP-pas - Schoolpas van m'n vorige school - 3 Ben Vrij Beltegoed-kaarten - Jaartrajectkaart - Zorgpas (Anoz Verzekeringen) - Coca-Cola-Card - Bibliotheekpas - 2 visitekaartjes van uitzendbureau's - 3 kassabonnen - 2 bibliotheekbonnen - 2 filmtheater-kaartjes - Toegangsbewijs Franse Barok - 2 strippenkaarten - 40 euro 62 |
![]() |
|
Verwijderd
|
In mijn portemonee zit momenteel:
- mapje met foto's van vrienden en vriendinnen (en oude foto's van mijzelf) - briefje met nummer van mijn pa's mobiel (geen idee waarom dat erin zit) - pasje van de sportschool - chipkaart van de school - bibliotheekkaart - telefoonkaart waar nog guldens op staan ( ![]() - kaartje van m'n vader z'n werk) - verzekeringspas - buskaart - kaartje met gegevens van mij - donorcodicil - kaartje hoe je in het buitenland je beltegoed moet opwaarderen - kaartje met mailadressen van vrienden - schoolkaart - kaartje van de osteopaat - OV-kaart - veel kassabonnetjes - briefgeld - Pinpas - muntgeld - A 4tje met alle boeken van Stephen King die ik heb - briefje met andere boeken erop - icecards wat zit er eigenlijk veel in mijn portemonee ![]() |
![]() |
|
![]() |
ns voordeelurenkaart
cjp 02-03 postbankpasje skimskaart schoolpasje danslespasje kopieerkaart biebpasje fotowinkelpasje 2 mislukte pasfoto's van mezelf stuk of 8 bonnetjes van de fotowinkel om fotos af te halen briefje met adressen platgedrukt fotodoosje icecards van achmea ![]() 1x kaartje voor beef in het burgerweeshuis 1x kaartje voor green lizard in het burgerweeshuis lootjes voor sinterklaas boodschappenbriefje voor sinterklaas ah bonuskaart 1x 5 1x1 2x0,50 3x0.20 4x0,10 1x0,05 2x0,02 ![]() |
![]() |
|
- pinpas
- biebpas - buskaart - plaza-pas - bioscoop-pasjes (prijzenlijstjes) - bioscoop-kaartjes - fotoos - gelukspoppetje - geld (soms ![]() - een munt diek op mn kop kreeg toenk op de eiffeltoren stond - treinkaartjes - kortingsbonnetjes - adressenkaartjes - bonnetjes Verder heb ik eik geen id...
|
voorlopig rijbewijs
pasfoto's van drie der leifste kindjes ter wereld 2 pasfoto's van mijn eigen (altijd nuttig ![]() gele plakbriefjes of losse stukjes papier mijn collegerooster kopieerkaart studentenkaart identiteitskaart tramkaart lidkaart bieb kredietkaart vele reclamedingies van plekken waar ik op vakantie ga (vb disco in moskou, hotel in nl, enz) nog echt veel rommel, dat ik me soms afvraag "HUH? wat doet dat hier?" .... en ow ja, soms een beetje geld ![]()
|
![]() |
-muntjes
-bankbiljetten -strippenkaart -pasfoto's -pinpas Postbank -pinpas abn amro -ziekenfondspasje -oud ziektekostenverzekering pasje -biebpas -te-laat-kom-strippenkaart van school -parkeerkaartje van Diergaarde Blijdorp ( ![]() -briefje met adres van iemand -plectrum -kassabonnetjes -bioscoopkaartje
|
Verwijderd
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- snoopy/mamo schreef: * roze strippenkaart * blauwe strippenkaart (wanneer gebruik ik die eigenlijk nog? :confused -------------------------------------------------------------------------------- Mag ik die blauze strippenkaart? Deze maand moet ik het een tijdje zonder ov stellen...hoewel ik deze nog niet heb ingeleverd. Ik heb wel een abonnement voor de trein/bus die ik van mijn stageplek vergoed krijg, maar die is niet overal geldig... Kan nu wel lekker ook gratis in het weekend reizen op bepaalde trajecten ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Euhm...
- rijbewijs - bankpas - visa card (al laat ik die vaak thuis) - lidmaatschapskaart ANWB - videotheek pasjes (ja, meerdere ![]() - ziekenfondskaart - identiteitsbewijs - hoop bonnetjes van het tanken (moet ik weer eens inleveren :/ ) - afspraakkaartje tandarts - briefje van sportclub Keiluhu - iets van 20 euro ![]() |
![]() |
|
- bankkaart
- kartingkaart - geld - foto's - treinkaart - buskaart - tegoedbon van de friet tent ![]() - bankafschrift - identiteitskaart (verplicht hier) Dat was het denk ik, mocht ik nog wat vinden hou ik jullie op de hoogte ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pose-a-question nr. 2 Batave | 500 | 29-03-2010 15:44 | |
De Kantine |
Wat zit er allemaal in jouw portemonnee? Verwijderd | 87 | 30-04-2007 07:30 | |
Verhalen & Gedichten |