Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
k heb wel geld van mn ouders gejat, paar keer.. maar dat was gewoon omdat ik heel kwaad op ze was. maar k doe t ook wel als ik gewoon geld nodig heb of lui ben om mn eigen te pakken.. verder jatte ik in de 2e alle jawbreakers (grote superhete kaugomballen) van mn broer. hij had een grote doos met 40 pakjes drin.. ik nam dus elke dag een paar pakjes mee naar school en deelde aan iedereen uit.
verder nooit echt iets gestolen ofzo maar k zat eerst op fitness en daar liet iedereen zn tas daar staan.. k had echt zin wat te jatten, niet gedaan. maar uiteiondelijk ben ik ze3lfs in hun tassen gaan zoeken naar hun geld.. nouwja, nix gevonden en was te bang betrapt te worden.. |
![]() |
||
Citaat:
Telkes as ik geen fiets heb, ga ik aant station of aan de fietsrekke int school een 'nieuwe' hale. Heb zo al 5 fietsen meegebracht. ![]() Verder heb ik al wel es een paar bakken bier gepikt met kameraden, prulletjes uit de winkel ed... |
![]() |
|
![]() |
ach ja als we wat over hebben uit een actie b.v. bij 3 pakken ijsthea krijg je een glas. En we hebben glazen over dan neem ik er daar wel eens een paar van mee. Of b.v. een Heineken emmer die je kreeg bij 2 kratten bier. Maar ja anders doen we er ook nisk mee
![]() ![]() Stellen verder vink slecht maar af en toe een paar glazen verduisteren ach niemand die er om kraait maar met je tengels moet je uit de kas blijven want dan zalk niet de laatste zijn die er direct mee naar mijn baas gaat van hij jat geld mee. |
![]() |
|
Een vriend en ik zijn ooit eens heel dronken de winkel binnen gestapt, 2 bouchees meegenomen, en 2 flessen wijn zonder het eigenlijk te verbergen...Vreemd dat niemand er niets op zei...Ik vind stelen niet bepaald triest, het gaf me eigenlijk een kick
![]()
|
vroeger wel eens een snoepje in de winkel...en één keertje had ik eens een borsteltje in mijn jaszak gestopt (toen ik nog klein was) maar mijn mama had het gezien...en ook nog eens 5€ van mijn ouders...omdat ik geen geld meer had.maar ik had het 2 dagen erna terug gegeven (alé in de portemonee gestoken)
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat was onze gezamenlijke kattekwaad-uithaal-middag, hehe. Wat erg zeg ![]() Maar nog erger vond ik dat we toen dat oude vrouwtje helemaal de weg hebben laten uitleggen naar de andere kant van ons dorp.. waarbij wij deden alsof we het niet begrepen...
||
Citaat:
![]() + vele gitaarplectrums (maar toen dacht ik dat je die gratis mee mocht nemen) pennen, potloden gum, en inkt natuurlijk. Zo'n nooduitgang licht. En nog wel meer kleine dingen denk ik.
||
Citaat:
![]() + vele gitaarplectrums (maar toen dacht ik dat je die gratis mee mocht nemen) pennen, potloden gum, en inkt natuurlijk. Zo'n nooduitgang licht. bushalte bordje. (dat vond ik nog wel een hoogtepunt) En nog wel meer kleine dingen denk ik.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Biecht maar op! Welke zondes/stoute dingen/overtredingen heb jij begaan? Missy | 64 | 14-08-2019 06:46 | |
Onzin |
Durven of waarheid Cootje01 | 331 | 06-11-2015 10:11 | |
De Kantine |
Heb jij wel eens iets gestolen? Verwijderd | 46 | 28-10-2010 14:02 | |
De Kantine |
Hoi Minke! Wat is het hier saai he? #134 TopDrop | 500 | 04-02-2008 23:27 | |
Lifestyle |
heb jij weleens iets gestolen Verwijderd | 293 | 15-08-2004 03:06 | |
De Kantine |
Heb jij wel eens iets gestolen? telluriet | 130 | 24-03-2004 19:49 |