Advertentie | |
|
![]() |
|
(Li)
Het stomste wat me overkomen is dat ikooit met m'n hak vast bleef zitten in de tramrails, echt hoe ik DAT voor elkaar kreeg.. ![]() Verder domme dingen zoals over iemand praten terwijl diegene achter je staat, heel dom doen met je vrienden terwijl net een interessante jongen voorbij komt, valse legitimatie laten zien en dan keihard zeggen: wat stom dat ze erin trappen he ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ow blunders
![]() ![]() Een mevrouw van achteren aangereden op de fiets want kwas m'n engels nog even voor school aan het lezen ![]() ![]() Precies op de dag van een SE wiskunde gaat m'n fiets raar doen, trapte onwijs zwaar...helemaal in paniek, zo zou ik et nooit redden! Aangezien ik altijd door een bos moet waar geen bus te bekennen is, heb ik me fiets daar laten liggen en ben ik gaan rennen ![]() ![]() ![]() We waren op uitwisseling in italie en na een avondje bij iemand, gingen we naar huis. Ik liep voorop om m'n jas te pakken. Het was harstikke donker...ik liep het hoekje om en BAF! daar lag een onwijs dure grote vaas in 1000en stukjes ![]() ![]() hm als je dit leest, best wel erg eigelijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik moest werken (kassa) en op een gegeven moment had ik geen munten meer van 1 euro en 2 cent. Dus vroeg ik aan iemand of die dat wil halen, maar toen zei ik dat ik munten van 2 euro en 1 cent nodig had
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm..
Gisteravond in een disco in Turkije, dacht ik dat een gast me een shot wilde geven, maar hij pakte me keihard op de bek ![]() ![]() Best dom van mezelf ![]() En zelfde avond, blijkt de Duitse "jongen" waarmee ik aan het dansen was 33 te zijn... ![]()
|
Ik had net een emmer water nodig voor kamer schoon te maken. Dus toen ik klaar was wilde ik het water leegggooien in de wasbak in de badkamer, maar uiteraard kon ik de emmer weer niet goed vasthouden en dus is al het water over de vloer gevallen en over het kleed dat er ligt. Toen dacht ik; even opdweilen, maar ja uiteraard werd er toen eerst gebeld, toen moest ik eten en toen ging ik me omkleden en toen wilde ik wat in de wasmand gooien, dus ik de badkamer in... en uiteraard stap ik vrolijk in een hele plas water, en ik schrok best wel "wat is dit nu weer? " (
![]() Dus ik de dweil halen en goed onthouden niet in die plas te gaan staan maar in al mijn moeilijke pogingen daar niet in te gaan staan leun ik dus tegen de wasmand aan, hopla, alles op de grond. In het water uiteraard. ![]() En nu heb ik alles maar meteen in de was gegooid en netjes de vloer schoon gemaakt. Maar ik heb het wel weer gehad voor vandaag hoor. ![]() En nu heb ik door al dat gedoe ook de bus nog gemist. ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmmm ja. Ik heb nog wel eens van die domme acties die ik maak zonder er ook maar even logisch over na te denken. Zo was het een keertje op een mooie zomerdag dat mn vriend dr ook was, en hij was wat met een bal aan het rommelen, buiten. Dus ik kom dr aan lopen, neem een aanloopje en spring (jaah hoe dom kan je zijn
![]() Tja, en toen lag ik op de grond, voor mijn vriend, met een gebroken pols ![]()
|
Ik bega dagelijks blunders
![]() ![]() Vandaag tot nu toe niet zo heel veel uitgevoerd, maar ik merkte vanochtend in de supermarkt pas op dat ik mijn sloffen nog aanhad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
jeeej daar hep ik er een heleboel van, van die blunders
Zat in cd winkel met dat ding op me kop maar vond de cd (door een vriendin aangeraden) nou niet bepaald mooi. dus ik zei tegen mn zusje; wat een kutcd zeg!!! maar op zo'n hardheid dak et zelf net kon horen, maar ik schreeuwde dus door die hele winkel heen. Ik vroeg me al af wrom iedreen me opeens zo geergerd aan zat te kijken. en ik ben pas nog tegen een etelageruit aangelopen. JAH wist IK veel dat niet DAAR de ingang zat? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Tipje van de sluier: Alle nodige gegevens invullen als de telefoonboom doorgegeven wordt in de klas, ze was alleen vergeten haar telefoonnummer vergeten op te schrijven..
|
![]() |
Voor de verandering hadden we aan het begin van volleybal training een keer een potje voetbal in plaats van een warming up.
Dus het net werd weg gehaald. Maar de netpalen bleven staan ![]() Toen kreeg ik die bal aan gespeeld en ik wilde weg draaien van mn tegenstander, dus ik draaide me om en keek naar de grond. Op het moment dat ik op wilde kijken liep ik vol tegen 1 van de netpalen aan. vol met mn smoel, toen viel ik nockout op de grond ![]() iedereen lachen ![]() sommige hadden het echt niet meer van het lachen, zo dom was het.
||
Citaat:
doet me denken aan die keer dat ik met ene paar vrienden aan het "volleyballen" waren, kwilde een maat wegduwen bij een bal, maar hij haalde net uit voor een smash, dus toen kreeg ik die smash vol op m'n hoofd, toen lag ik ook languit ![]()
|
Ik ging een keer 100m op een stepje en toen dacht ik dat ik wel een mooie jump kon maken (was me al 1x gelukt) en toen kwam ik op een losse stoeptegel terecht en toen brak ik mn elleboog
![]() Verder bega ik nooit vreselijke blunders: hoogstens te vaak te hard praten ('jeeeezus wat een lelijke broek' als naast me net iemand hem aan het passen is) of dingen kapot maken (een vriendin had net een fotolijstje gekregen, dus ik pakte hem en toen ik hem terug wilde zetten ramde ik hem tegen de tafel aan dus heel de hoek eraf) Vooral dat harde praten is een ziekte van me |
![]() |
||
Citaat:
Die was ik alweer vergeten ![]() Ga de rest van het lijstje maar niet oplezen ![]() offtopic: Ik heb iets heel cools te vertellen maandag mijnt!!! |
![]() |
|
Feedback lezen, jezus wat was dat een grote fout van me. Ik heb spontaan het idee gekregen dat alle FB's en FB+'ers zich (onterecht) enorm rechtvaardig vinden. Ok ik waardeer het zeker wel dat er mensen zijn aangesteld om alle fora een beetje op orde te houden maar lees je eens een topic door dat bijvoorbeeld over de nick RoSaLiNi gaat dan lach je je te pletter aan de arrogantie die er van posts van de FB's afspat.
Nouja jammer gewoon, maarja iig mijn "Blunder" van de dag.
|
Gisteren liep ik naar mijn trein op Utrecht centraal.
Ik had nogal haast dus ik liep zo snel mogelijk de trap af. En toen gleed ik uit... Maar ik viel zo dat het net leek of ik mijn schoen goed wilde doen. Althans, dat probeerde ik. Er stonden wel een paar mensen achter me, maar verder was het niet zo druk gelukkig. Ik schaamde me wel dood. ![]()
|
![]() |
Ik had dorst en liep naar de ijskast...ik deed de deur open en er viel een fles cola uit...die vervolgens kapot viel en ging spuiten...cola spoot in m'n gezicht en op m'n kleding...en toen moest ik de woonkamer weer in....en jahoor iedereen lachen
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() eigenlijk stuiterde ik (10 alto punte)
|
Toen ik voor het eerst de opa en oma van mijn vriend zag, had ik een glas witte wijn omgestoten die ook nog eens over mijzelf heen viel en ik in plaats van het op te ruimen eerst verbaasd keek en daarna me 10 keer verontschuldigde.
|
is wel al tijdje geleden, gingen met paar vriendinnen vriendin van ons steunen toen ze navelpiercing liet zetten, en ja we hadden zo al wat steken gegeven dat ze het beetje rustig aan ging moeten doen met haar lief daarna
![]() en terwijl ze piercing zetten kreeg ik zo die handleiding vast, en zat dat te lezen (allé vertalen want was in het frans=> brussel) en ik las "2 weken orale seks verboden" en ja tegen de anderen da gezegd en tegen haar ook, bleek dat ik uitleg voor tongpiercing had gelezen ![]() |
![]() |
|
IK zat voor het eerst in heeeeeel lang weer eens mijn huiswerk te doen, en dan ga ik uiteindelijk alleen maar naar buiten zitten staren. Toen zag ik door het raam bij de overburen twee gasten met een playstation spelen. Dus ik naar die gasten zwaaien, en zij terug, en kushandjes werpen enzo. Eeentje was nog beswel leuk ook. Na ongeveer een half uur gaat die gast naar buiten pakt zijn auto en rijdt weg. Toen zag ik pas dat hij echt 35 ofzo was...
Wat doe je dan ook met een Playstation?? ![]()
|
![]() |
|
|