Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2002, 12:03
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Citaat:
a new noise schreef:
oh jij bent zo'n 16 jarig kutje waar je die filmpjes op kazaa van vindt
bedankt. bemn toevallig bijna 17 nog een maandje...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2002, 12:10
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
I_am_anouk schreef:
bedankt. bemn toevallig bijna 17 nog een maandje...

Dus de rest klopt wel?
Oud 26-12-2002, 13:00
Verwijderd
uhm mag ik even! blunderen is het enige wat ik echt goed kan!! wat denk je van vrolijk met je broek binnenstebuiten naaar school toe gaan of als je voor het eerst naatr de pouders van je vriendje gaan ze met de namen vand e ouders van je ex aanspreken (OEPS) en de bikini en waterglijbaan is ook een hel bekdend
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 13:21
Esmée
Esmée is offline
Gisteravond voor het eerst de familie van mn vriendje ontmoet (familie in de zin van ooms, tantes e.d.) bij het kerstdiner bij hem thuis... de hond was in de hal, en die was zo wanhopig aan het blaffen en doen dat ik dacht hmm misschien hebben ze per ongeluk de deur dichtgedaan en nu kan ie niet naar binnen. Dus ik laat dat beest binnen. Het feit dat de hond in de hal moest bleek op dat moment een reden te hebben: vette modderpoten op het cremekleurige tapijt. Tot zover Esmée een half uurtje na aankomst.
Voor de rest geen wijn omgegooid of zo dus ik ben nog best trots op mezelf
Oud 26-12-2002, 16:53
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
hahaha doop

k voelde me echt zóóóó stom daarna... maar t was idd wel grappig
Oud 26-12-2002, 18:03
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Gisteravond voor het eerst de familie van mn vriendje ontmoet (familie in de zin van ooms, tantes e.d.) bij het kerstdiner bij hem thuis... de hond was in de hal, en die was zo wanhopig aan het blaffen en doen dat ik dacht hmm misschien hebben ze per ongeluk de deur dichtgedaan en nu kan ie niet naar binnen. Dus ik laat dat beest binnen. Het feit dat de hond in de hal moest bleek op dat moment een reden te hebben: vette modderpoten op het cremekleurige tapijt. Tot zover Esmée een half uurtje na aankomst.
Voor de rest geen wijn omgegooid of zo dus ik ben nog best trots op mezelf
(roos)
Whahaha Esmée mooi verhaal
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 18:06
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(roos)
Whahaha Esmée mooi verhaal
neuh
Oud 26-12-2002, 22:48
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Li)
Het stomste wat me overkomen is dat ikooit met m'n hak vast bleef zitten in de tramrails, echt hoe ik DAT voor elkaar kreeg..

Verder domme dingen zoals over iemand praten terwijl diegene achter je staat, heel dom doen met je vrienden terwijl net een interessante jongen voorbij komt, valse legitimatie laten zien en dan keihard zeggen: wat stom dat ze erin trappen he, nou zo kan ik wel even doorgaan
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:37
scala
scala is offline
ow blunders van die hele schandelijke heb ik. Hoogtepunten vd afgelopen jaren (die waaraan je nog heel lang aan herinnerd wordt)

Een mevrouw van achteren aangereden op de fiets want kwas m'n engels nog even voor school aan het lezen khad het echt helemaal niet door, schaamde me dood...ze bleek ook nog es een hernia gehad te hebben (ze liepen wel aan de verkeerde kant overigens maja dat maakt et niet minder erg) m'n horloge & fiets waren ook nog es stuk:/ mevrouw nooit meer gezien gelukkig..

Precies op de dag van een SE wiskunde gaat m'n fiets raar doen, trapte onwijs zwaar...helemaal in paniek, zo zou ik et nooit redden! Aangezien ik altijd door een bos moet waar geen bus te bekennen is, heb ik me fiets daar laten liggen en ben ik gaan rennen al die mensen die je verbaast aankijken omdat je aan et rennen bent...helemaal uitgeput, veelste laat mocht ik toch nog mee doen...bleek 8eraf dat ik 't verkeerde SE had gekregen en m'n zusje was geschrokken omdat ze me fiets in het bos had zien staan maar mij niet

We waren op uitwisseling in italie en na een avondje bij iemand, gingen we naar huis. Ik liep voorop om m'n jas te pakken. Het was harstikke donker...ik liep het hoekje om en BAF! daar lag een onwijs dure grote vaas in 1000en stukjes dat italiaanse meisje viel op haar knieen...twas een erfstuk oid de anderen lagen helemaal dubbel en deden me de hele tijd na..ik schaamde me (wederom) helemaal dood...achteraf vond die vader het niet zo erg maar of ik dat nou moet geloven..

hm als je dit leest, best wel erg eigelijk btje meer pijnlijk dan lachwekkend maja dat waren dan maar de ergste zullen we maar zeggen andere blunders zijn idd van die domme lachwekkende dingen zoals hierboven etc.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 02:09
ieyor
ieyor is offline
Een stuk tekst wat naar mn dagboek moest per ongeluk in n irc-chat geplakt en laten er dan net allemaal mensen zijn die degene kennen waar t stuk over gaat....
Zoiets doe ik dan weer
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 13:24
Esmée
Esmée is offline
Geen blunder, wel pijnlijk; stapte nog half slapend mn bed uit > verkeerde kant > keihard met mn kop tegen de muur. toen was ik wel wakker :/
Oud 27-12-2002, 17:13
flipm0
flipm0 is offline
hmmzz nix voor vandaag
Oud 28-12-2002, 10:02
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Dus de rest klopt wel?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:33
Saraminde
Saraminde is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Af en toe heb je van die dagen....

Eerst had ik toen ik vanmorgen iets uit de kast wilde pakken een hele berg laurierblaadjes over me heen gekregen en die zaten helemaal in m'n kleren enzo, dus ik alles eruit halen.

Toen ging ik autorijden en ik zag toen dat ik gewoon op mijn pantoffels in de auto zat dus ik weer naar binnen en toen ikklaar was met rijden bukte ik om mijn tas te pakken en toen viel er aan de bovenkant van mijn hemdje ineens nog een laurierblaadje uit

klotedag
Lachwekkend
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:57
matilduh
.

Laatst gewijzigd op 18-12-2009 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 16:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
matilduh schreef:

ook wel eens een paktje chocolademelk kapot laten vallen midden in de deuropening van het klaslokaal zodat iedereen eroverheen moest stappen
k heb wel eens gekotst in de deuropening van een kerk
Oud 28-12-2002, 16:58
the tourist
the tourist is offline
Ik moest werken (kassa) en op een gegeven moment had ik geen munten meer van 1 euro en 2 cent. Dus vroeg ik aan iemand of die dat wil halen, maar toen zei ik dat ik munten van 2 euro en 1 cent nodig had , terwijl ik daar dus nog veel van had. Dus toen kreeg iedereen een nogal veel klein geld mee. (ik had geen zin om het nog een keer te vragen, ik heb namelijk elke dag zulke acties ).
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 18:22
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm..
Gisteravond in een disco in Turkije, dacht ik dat een gast me een shot wilde geven, maar hij pakte me keihard op de bek
Best dom van mezelf

En zelfde avond, blijkt de Duitse "jongen" waarmee ik aan het dansen was 33 te zijn...
Oud 28-12-2002, 18:49
PlasTuut
PlasTuut is offline
mn vriendje kwam me melden dat ik mn onderbroek had laten liggen....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 19:04
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik had net een emmer water nodig voor kamer schoon te maken. Dus toen ik klaar was wilde ik het water leegggooien in de wasbak in de badkamer, maar uiteraard kon ik de emmer weer niet goed vasthouden en dus is al het water over de vloer gevallen en over het kleed dat er ligt. Toen dacht ik; even opdweilen, maar ja uiteraard werd er toen eerst gebeld, toen moest ik eten en toen ging ik me omkleden en toen wilde ik wat in de wasmand gooien, dus ik de badkamer in... en uiteraard stap ik vrolijk in een hele plas water, en ik schrok best wel "wat is dit nu weer? " ( ) Maar ok hele sokken nat, dus ik nieuwe sokken halen en toen dacht ik dan doe ik wel m'n pantoffels ook aan mocht ik er weer in gaan staan ( niet dat dat ergens op slaat, want die dingen zijn nou ook niet echt waterdicht ofzo)
Dus ik de dweil halen en goed onthouden niet in die plas te gaan staan maar in al mijn moeilijke pogingen daar niet in te gaan staan leun ik dus tegen de wasmand aan, hopla, alles op de grond. In het water uiteraard.

En nu heb ik alles maar meteen in de was gegooid en netjes de vloer schoon gemaakt. Maar ik heb het wel weer gehad voor vandaag hoor.

En nu heb ik door al dat gedoe ook de bus nog gemist.

Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 15:00
Órelindë
Órelindë is offline
Hmmm ja. Ik heb nog wel eens van die domme acties die ik maak zonder er ook maar even logisch over na te denken. Zo was het een keertje op een mooie zomerdag dat mn vriend dr ook was, en hij was wat met een bal aan het rommelen, buiten. Dus ik kom dr aan lopen, neem een aanloopje en spring (jaah hoe dom kan je zijn ) op die bal.
Tja, en toen lag ik op de grond, voor mijn vriend, met een gebroken pols
Oud 02-01-2003, 21:43
Verwijderd
ik was op het station in brussel en ik moest de roltrap op. er waren er 2 en ik was er niet helemaal bij dus toen wilde ik de linker oplopen. probleem: die kwam al van boven. en ik keek heel verbaasd en toen moest "men" lachen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:30
Saraminde
Saraminde is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

verhaaltje
je leven zit wel mee
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 00:31
maar
maar is offline
Ik bega dagelijks blunders , maar de positieve kant van het verhaal is dat die minder lang onthouden worden, omdat het er zoveel zijn. Uhuh
Vandaag tot nu toe niet zo heel veel uitgevoerd, maar ik merkte vanochtend in de supermarkt pas op dat ik mijn sloffen nog aanhad , dat schijnen sommigen heel normaal te vinden, dus zo'n ramp was het niet..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 04:48
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
maar schreef:
Ik bega dagelijks blunders , maar de positieve kant van het verhaal is dat die minder lang onthouden worden, omdat het er zoveel zijn. Uhuh
Vandaag tot nu toe niet zo heel veel uitgevoerd, maar ik merkte vanochtend in de supermarkt pas op dat ik mijn sloffen nog aanhad , dat schijnen sommigen heel normaal te vinden, dus zo'n ramp was het niet..
ooooohhhhhhh wat heerlijk. wel eens met je sloffen de krant bezorgd???!!!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 16:58
maar
maar is offline
Citaat:
dreadzzmeisje schreef:
ooooohhhhhhh wat heerlijk. wel eens met je sloffen de krant bezorgd???!!!
Uberhaupt nooit een krant bezorgd
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:36
kleine wicca
kleine wicca is offline
jeeej daar hep ik er een heleboel van, van die blunders

Zat in cd winkel met dat ding op me kop maar vond de cd (door een vriendin aangeraden) nou niet bepaald mooi. dus ik zei tegen mn zusje; wat een kutcd zeg!!! maar op zo'n hardheid dak et zelf net kon horen, maar ik schreeuwde dus door die hele winkel heen. Ik vroeg me al af wrom iedreen me opeens zo geergerd aan zat te kijken.

en ik ben pas nog tegen een etelageruit aangelopen. JAH wist IK veel dat niet DAAR de ingang zat? ze moeten die ruiten niet zo goed schoonmaken joh WAUWIE!!! gelukkig moes ik er eeeerg om lachen, dat maakt et al wat minder leip. ofzzow.
Oud 04-01-2003, 16:59
feline
feline is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(Li)
Het stomste wat me overkomen is dat ikooit met m'n hak vast bleef zitten in de tramrails, echt hoe ik DAT voor elkaar kreeg..

Verder domme dingen zoals over iemand praten terwijl diegene achter je staat, heel dom doen met je vrienden terwijl net een interessante jongen voorbij komt, valse legitimatie laten zien en dan keihard zeggen: wat stom dat ze erin trappen he, nou zo kan ik wel even doorgaan
Oh Li alsjeblieft, mag ik mijn papier met stomme acties en opmerkingen van jou voorlezen?

Tipje van de sluier:

Alle nodige gegevens invullen als de telefoonboom doorgegeven wordt in de klas, ze was alleen vergeten haar telefoonnummer vergeten op te schrijven..
Oud 04-01-2003, 17:15
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Voor de verandering hadden we aan het begin van volleybal training een keer een potje voetbal in plaats van een warming up.
Dus het net werd weg gehaald. Maar de netpalen bleven staan
Toen kreeg ik die bal aan gespeeld en ik wilde weg draaien van mn tegenstander, dus ik draaide me om en keek naar de grond.
Op het moment dat ik op wilde kijken liep ik vol tegen 1 van de netpalen aan.
vol met mn smoel, toen viel ik nockout op de grond
iedereen lachen
sommige hadden het echt niet meer van het lachen, zo dom was het.
Oud 04-01-2003, 17:17
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef:
Voor de verandering hadden we aan het begin van volleybal training een keer een potje voetbal in plaats van een warming up.
Dus het net werd weg gehaald. Maar de netpalen bleven staan
Toen kreeg ik die bal aan gespeeld en ik wilde weg draaien van mn tegenstander, dus ik draaide me om en keek naar de grond.
Op het moment dat ik op wilde kijken liep ik vol tegen 1 van de netpalen aan.
vol met mn smoel, toen viel ik nockout op de grond
iedereen lachen
sommige hadden het echt niet meer van het lachen, zo dom was het.
klinkt erg pijnlijk...

doet me denken aan die keer dat ik met ene paar vrienden aan het "volleyballen" waren, kwilde een maat wegduwen bij een bal, maar hij haalde net uit voor een smash, dus toen kreeg ik die smash vol op m'n hoofd, toen lag ik ook languit
Oud 04-01-2003, 17:33
~louise~
~louise~ is offline
Ik ging een keer 100m op een stepje en toen dacht ik dat ik wel een mooie jump kon maken (was me al 1x gelukt) en toen kwam ik op een losse stoeptegel terecht en toen brak ik mn elleboog

Verder bega ik nooit vreselijke blunders: hoogstens te vaak te hard praten ('jeeeezus wat een lelijke broek' als naast me net iemand hem aan het passen is) of dingen kapot maken (een vriendin had net een fotolijstje gekregen, dus ik pakte hem en toen ik hem terug wilde zetten ramde ik hem tegen de tafel aan dus heel de hoek eraf)

Vooral dat harde praten is een ziekte van me
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:20
Li
Li is offline
Citaat:
feline schreef:
Oh Li alsjeblieft, mag ik mijn papier met stomme acties en opmerkingen van jou voorlezen?

Tipje van de sluier:

Alle nodige gegevens invullen als de telefoonboom doorgegeven wordt in de klas, ze was alleen vergeten haar telefoonnummer vergeten op te schrijven..
Oh ja...
Die was ik alweer vergeten
Ga de rest van het lijstje maar niet oplezen

offtopic: Ik heb iets heel cools te vertellen maandag mijnt!!!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 22:36
Verwijderd
Paar dagen geleden 4 uur 's-nachts straalbezopen m'n sleutel in het sleutelgat steken om tot de conclusie te komen dat de deur maar niet openging.
En op een gegeven moment ook hard op de deur bonzen omdat ik er maar niet inkwam.
Bleek het dus heel m'n deur niet te zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 23:50
AtHell
AtHell is offline
Feedback lezen, jezus wat was dat een grote fout van me. Ik heb spontaan het idee gekregen dat alle FB's en FB+'ers zich (onterecht) enorm rechtvaardig vinden. Ok ik waardeer het zeker wel dat er mensen zijn aangesteld om alle fora een beetje op orde te houden maar lees je eens een topic door dat bijvoorbeeld over de nick RoSaLiNi gaat dan lach je je te pletter aan de arrogantie die er van posts van de FB's afspat.

Nouja jammer gewoon, maarja iig mijn "Blunder" van de dag.
Oud 05-01-2003, 00:01
+Luna Annwyn+
+Luna Annwyn+ is offline
Gisteren liep ik naar mijn trein op Utrecht centraal.
Ik had nogal haast dus ik liep zo snel mogelijk de trap af.
En toen gleed ik uit...
Maar ik viel zo dat het net leek of ik mijn schoen goed wilde doen.
Althans, dat probeerde ik.
Er stonden wel een paar mensen achter me, maar verder was het niet zo druk gelukkig.
Ik schaamde me wel dood.
Oud 06-01-2003, 10:38
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Mijn blunder van de dag:

Wakker worden
Oud 06-01-2003, 16:04
Sade
Sade is offline
Gevallen met de fiets vandaag. Au.
Oud 06-01-2003, 22:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
GND86 schreef:
Gevallen met de fiets vandaag. Au.
tjzs... dat heb k nog nooit meegemaakt.....afgang
Oud 06-01-2003, 22:46
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Mijn blunder van de dag:

Wakker worden
geboren worden

*niet persoonlijk*
Oud 08-01-2003, 13:59
Firefly
Firefly is offline
Ik gleed uit met mn fiets voor school
Oud 08-01-2003, 14:22
soffietje
soffietje is offline
Ik had dorst en liep naar de ijskast...ik deed de deur open en er viel een fles cola uit...die vervolgens kapot viel en ging spuiten...cola spoot in m'n gezicht en op m'n kleding...en toen moest ik de woonkamer weer in....en jahoor iedereen lachen
Oud 08-01-2003, 14:53
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
+Luna Annwyn+ schreef:
Gisteren liep ik naar mijn trein op Utrecht centraal.
Ik had nogal haast dus ik liep zo snel mogelijk de trap af.
En toen gleed ik uit...
Maar ik viel zo dat het net leek of ik mijn schoen goed wilde doen.
Althans, dat probeerde ik.
Er stonden wel een paar mensen achter me, maar verder was het niet zo druk gelukkig.
Ik schaamde me wel dood.
Hehehe, dat heb ik ook eens gehad. Ik wou een trap af op station heerlen glee ik over 4 trappen ofzo... maar ik stond nog daarna .

eigenlijk stuiterde ik (10 alto punte)
Oud 08-01-2003, 15:00
Pharmacon
Pharmacon is offline
gisteren vergeten sokken aan te trekken...stond ik in de sneeuw op de bus te wachten in m'n gympen...

naja, niet echt een blunder, maar wel een domme actie
Oud 08-01-2003, 17:20
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik vind het meer kantine.
Oud 08-01-2003, 17:32
Tox
Tox is offline
nou kweet nie of het de koffie over mijn broek of de soep over mijn trui was
Oud 08-01-2003, 19:58
liesje 19
liesje 19 is offline
Toen ik voor het eerst de opa en oma van mijn vriend zag, had ik een glas witte wijn omgestoten die ook nog eens over mijzelf heen viel en ik in plaats van het op te ruimen eerst verbaasd keek en daarna me 10 keer verontschuldigde.
Oud 09-01-2003, 14:17
Kali
Kali is offline
is wel al tijdje geleden, gingen met paar vriendinnen vriendin van ons steunen toen ze navelpiercing liet zetten, en ja we hadden zo al wat steken gegeven dat ze het beetje rustig aan ging moeten doen met haar lief daarna
en terwijl ze piercing zetten kreeg ik zo die handleiding vast, en zat dat te lezen (allé vertalen want was in het frans=> brussel) en ik las "2 weken orale seks verboden" en ja tegen de anderen da gezegd en tegen haar ook, bleek dat ik uitleg voor tongpiercing had gelezen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 09:20
Landslide
Landslide is offline
IK zat voor het eerst in heeeeeel lang weer eens mijn huiswerk te doen, en dan ga ik uiteindelijk alleen maar naar buiten zitten staren. Toen zag ik door het raam bij de overburen twee gasten met een playstation spelen. Dus ik naar die gasten zwaaien, en zij terug, en kushandjes werpen enzo. Eeentje was nog beswel leuk ook. Na ongeveer een half uur gaat die gast naar buiten pakt zijn auto en rijdt weg. Toen zag ik pas dat hij echt 35 ofzo was...

Wat doe je dan ook met een Playstation??
Reageren

Regels voor berichten