Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 08:22
WolterB
WolterB is offline
1.Je naam: Wolter
2 Leeftijd: 18 jaar
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 2
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? moeder en zoon
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? een gemiddeld belangrijke rol
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? ja, Gouda
7 Wanneer kwam u hier wonen? nvt
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? nvt
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? ja
10 Heb je een geloof? zo ja, wat voor één? nee
11 Bent u allochtoon of autochtoon? autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? hetzelfde als tegen allochtonen
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? trouwen is geen must in een realtie, als het gebeurt moet het van twee aknten komen en moeten er goede afspraken gemaakt worden (zo ben ik bijv. een voorstander ervan dat de vrouw haar eigen achternaam houdt), ik zou over een x aantal jaar wel dolgraag kinderen willen 'krijgen'
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) de eerste en derde zijn meestal op vrijwillige basis, eenoudergezinnen onstaan meestal door bepaalde omstandigheden in een gezin. een meing hierover geven is moeilijk.
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? niet zo groot dat ik me erdoor laat leiden, niet zo klein dat ik me er niets van aantrek, een beetje gemiddeld denk ik. Ik laat me igg nergens toe dwingen door mijn omgeving
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? zie 15
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? ik ben lid van een sportvereniging, maar heel erg passif, dis geen invloed
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) ik zou ze een hele grote vrijheid geven, maar t is wel pretiig dat ze even vertellen als ze een gtoe uitgaven willen doen en het even overleggen met mij zodat ik er evt ook mee zou kunnen hepen en laat merken dat zij er niet alleen voor staan met het maken van zulke beslissingen
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? nee
20 Wat vind je van hangjongeren? zoalg ze niets doen waar anderen last van hebben vind ik het goed, als ze rottigheid uit gaan halen dat moet er wat aan worden gedaan
21 wat zou u doen als (uw kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? in het eerte gaval: lekker laten gaan
in het tweede geval: ik zou proberen uit te leggen waarmee zij bezig zijn en wat voor schade dit kan aanrichten
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) nee, helaas. meestal wordt de man mee gewardeerd dan de vrouw, de man bekleed meestal hogere posities in het bedrijfsleven en krijgt daardoor ook mee aanzien. de enkele vrouw die een hoge positie bekleedt valt in het niets tussen al de mannen
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? ja
24 wat voor normen kent u? onduidelijke vraag
25 wat voor belangrijke waarden heeft u? ook niet duidelijk
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? een meer vriendelijke samenleving, je moet wat kunnen zeggen als je wat ziet op staat zonder bang te zijn dat het wel eens verkeerd met je af kan lopen.
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? en mentaliteit van de gemiddelde Nederlander
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? iedereen gedraagt zich volgens norman, alleen heeft ieder andere normen en dat zorgt vor de bostingen, vooral tussen de verschillende culturen
29 wat vind u van deze enquete? af en toe een onduidelijke vraagstelling
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten