Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
van die andere maten... meestal pas ik gewoon in L en 34/34... geloof ik. ik let er eigenlijk nooit zo op, koop gewoon kleren die lekker zitten |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb nou een MANNENbroek en die is maat 38 en die hangt lager dan me heupen en moet ook met een riem vast, de rest is ook allemala mannen model en die maten verschillen van de 34 tot 36. Ik heb ook geen idee wat mijn vrouwenbroek maat is, maar t zal wel neit een klein maatje zijn
![]() |
![]() |
|
bij van die gekke maten taille: 28 / lengte: 28/30 maar die bestaat nooit, dus das altijd 32
![]() gewone maten: 36, maar die zijn altijd te lang kindermaat: 164...en die lengte is ook te lang, kortom ik heb een kut maat qua lengte ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
haha leuk onderwerp!
![]() ![]()
|
![]() |
ok ik ben ook echt een ramp met broeken
ZE ZIJN ALTIJD TE LANG!!!!!!!!! ik heb maat 38 en ben 1.68 m het leven zit niet mee hoor als ik eens ga winkelen... GROM. weet je wat ook irritant is ? dat die hoge laarzen van tegenwoordig alleen maar zijn gemaakt voor barbie kuiten.... de verhouding tussen mijn smalle voeten en stevige kuiten doet het niet zo goed bij het passen echt om gek van te worden !!!! |
![]() |
|
broeken passen me nooit!!!!!!!!!!!!
want 1 ik heb te lange benen 2 in verhouding is mijn taille smaller dan mijn bovenbenen 3 ik heb een holle rug waardoor er achter altijd gapend gat zit maar als het wel lukt: lengtemaat 34 breedtemaat 38/40
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voor de mannen : welk maatje vind je het mooist ? David | 126 | 28-04-2003 11:26 |