Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2003, 22:00
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
hahaha, serieus joh???
Dus STEL dat ik door dat oefenen toch behoorlijk beter ben dan gemiddeld, zou het ook nog is kunnen zijn dat ze je gewoon expres nog langer door laten rijden omdat ze anders geld mislopen!!!
Wat een stelletje hufters zeg

bij een andere de ene rijschool was het 28-32 lessen en bij waar in nu zit de helft.

voor alle mensen uit alkmaar: NIET BIJ ELITE GAAN LESSEN!!
Oud 21-01-2003, 22:35
Kitten
Citaat:
Wawl schreef:
Absoluut niet. Die theorielessen doen niet meer dan ingaan op de regels. Zoiets kan je thuis ook achter de studieboeken. Ik zeg dat je zelf het beste de verkeersregels kunt leren en wat te doen in alle praktische situaties. Heb je dan nog vragen waar je zelf niet uit komt dan kan je het toch nog tijdens de rijles aan je instructeur vragen?

Die lessen zijn nutteloos.
Die zijn niet nutteloos.
Niet iedereen leert dingen op eenzelfde manier.
Als je vb lessen neemt en je snapt dingen niet, dan kan je het ook dan vragen, ipv die regels gewoon van buiten te leren zonder er verder bij na te denken en dan pas een vraagje te stellen.

'Sorry voor het ongeval meneer de instructeur, ik wist niet dat *dat* dat betekende. Wil u het mij nu aub eens uitleggen?'
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 22:45
Zoulou
Zoulou is offline
Veel te veel geld aan verspild.... (zeker als je het niet van de eerste keer haalt )
en theorielessen kùnnen wel nodigf zijn, maar zijn schandalig duur voor wat het voorstelt.
Oud 22-01-2003, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Kitten schreef:
'Sorry voor het ongeval meneer de instructeur, ik wist niet dat *dat* dat betekende. Wil u het mij nu aub eens uitleggen?'
Een goede instructeur zal op tijd ingrijpen en een ongeval voorkomen. Ik heb een bijna doodervaring gehad
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 20:47
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Wes schreef:
Een goede instructeur zal op tijd ingrijpen en een ongeval voorkomen. Ik heb een bijna doodervaring gehad
Wat dan? Op een spoorwegovergang stil gaan staan zeker toen er een trein aan kwam?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 21:51
Evil creature
Evil creature is offline
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 23:57
Stammtisch
Stammtisch is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Absoluut niet. Die theorielessen doen niet meer dan ingaan op de regels. Zoiets kan je thuis ook achter de studieboeken. Ik zeg dat je zelf het beste de verkeersregels kunt leren en wat te doen in alle praktische situaties. Heb je dan nog vragen waar je zelf niet uit komt dan kan je het toch nog tijdens de rijles aan je instructeur vragen?

Die lessen zijn nutteloos.
Ik weet niet hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, maar je heb nu toch ook open vragen met de Theorie? Dan lijkt het me wel verstandiger om wat kennis op te nemen via een theoriecursus(je). Met meerkeuze vragen heb je meestal wel een kans van 50% dat je het goed heb (2 antwoorden slaan meestal nergens op), maar met open vragen is het lastiger. Ik kan er ook helemaal naast zitten hoor...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten