Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
* Met school naar Malta denk ik eind mei.
* Met vriendinnen waarschijnlijk ook naar het buitenland (Frankrijk o.i.d.) en anders zeilen ergens in juli/augustus. * Mijn ouders hadden het over Oostenrijk in de zomer, blijkt dan mooi te zijn daar (juli of augustus).
|
Met vienden waarschijnlijk Spanje of italie
met m'n moeder naar m'n neef in Canada,alleen ik begin op vliegangst te krijgen. Zit em vooral dat ik eerder over de Atlantische oceaan ben gevlogen naar Mexico en t vliegtuig opeens naar beneden zakte. Kleine afstanden is geen probleem maar verre afstanden wel.
|
![]() |
Weet ik niet, ik weet niet of we wel gaan, grote kans van wel. Vorig jaar zijn we niet gegaan (we gaan verhuizen).
Ik wil 's wat verder, ben in m'n leventje nog nooit verder dan belgie/luxemburg geweest (helemaal niet, dus ook niet met iets anders). Ik heb 't gevoel dat ik ong. elke boom van de ardennen wel ken ![]() |
![]() |
|
misschien Brussel - Warshau - Vilnius - Petersburg - paar onbekende steden - Brussel, met bus en trein en studiegenoten. Maar voor dezelfde prijs zou ik ook een nieuwe computer kunnen kopen, dus ik twijfel nog.
Misschien wel in november voor een paar maanden als uitwisselingsstudent naar Moskou, maar dat hangt ook van mijn uitslag af. Dus niets is zeker.
||
Citaat:
![]() ![]() ok dus over een paar weken naar oostenrijk zomervakantie 2 weken frankrijk 2 weken blanes 1 week nederland ![]()
|
drie weken naar zuidfrankrijk...en 2 dagjes barcelona..
![]() en heel maybe ga ik nog voor tijdje bij me familie in engeland wonen en werke (me oom heeft een restaurant daaro) enzow...maar dat laatste is nog niet zeker...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mischien ga ik wel werken op Ibiza,dat lijkt me wel wat ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ga vanaf mei 10 maanden naar Engeland stage lopen, nou ik zie het dan maar als een beetje vakantie veel vakantie zal het niet zijn, maar je moet er wat voor over hebben!!
|
eind februari naar rusland, in april naar helsinki, in mei naar letland en litouwen, in juni naar zwitserland en in juli naar estland. daarna moet ik nog even kijken waar ik heen ga emigreren.
|
*knip en plak uit vorig topic*
Weer voor 3 maanden naar Amerika. Ik vlieg 1 juni naar New York, blijf daar een week, ga daarna 3 weken naar vrienden in portland, Maine. Eind juni vertrek ik dan met de trein richting Chicago. Van Chicago verder met de trein naar San Francisco, California. Daar blijf ik tot eind augustus, bij vrienden. Op de terugweg naar NY ga ik weer met de trein, maar dan via Arizona, Texas, Alabama, naar Florida, daar blijf ik een paar dagen en dan verder met de trein weer, langs de eastcoast naar NY. Heb ik eindelijk het hele land gezien En van NY vlieg ik netjes weer terug naar NL. |
![]() |
|
ik ga in de krokus een paar daagjes naar diever, maar das zo dichtbij, dat kun je niet echt vakantie noemen
![]() meivakantie... ik nergens heen, maar mn ouders een paar dagen naar berlijn, dus ik en mijn zus alleen thuis ![]() ![]() En in de zomervakantie naar Canada en New York... en heeeeel misschien ook nog naar Spanje met wat vriendinnen, maar k denk niet dat dat mag ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst?? Verwijderd | 500 | 08-06-2010 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 |