Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar.. maar.. ik ging om 9 uur al van de computer af, en half elf ging ik slapen... en 7 uur ging mn wekker weer af.. op dit moment: nog steeds wel moe, maar minder dan vanmiddag (zou het misschien door de slaappil van betamethason komen? ![]() ![]() enne, tja, meer eigenlijk niet. Niet supervrolijk, maar ook niet niet-vrolijk enzo. |
![]() |
||
Citaat:
t t t t.. heb je in die anderhalf uur lopen leren? Eerder beginnen.. ![]() *oef, moet eigenlijk mn mond houden.. ![]() ![]() ![]() Stuur je zo nog ff een pm, las m net. ![]() ontopic: Moe, volgepropt, en vrolijk. (maar dat komt ws door de rilling die nog steeds door mn bloed heen gaat.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zo nog een pm n het is nu 2 uur later ![]() ontopic: moe kutproefwerken kut laatste jaar moet nog leren, maar k wil niet meer leren kloteschool mja, heb het ff een beetje gehad met school ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb vandaag weer even die liefde gevoeld, die ik mezelf zo had ontzegd, door hier te veel, en in mijn hart te weinig te komen. Ik heb even mijzelf kunnen omhelzen, zoals ik altijd de gewoonte had mezelf te omhelzen, ik heb even een gesprek gehad met mezelf en me gevraagd me de liefde niet te ontzeggen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik voel me overigens prima ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |