Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wist trouwens niet dat je daar ook op wintersport kon gaan, dan zou ik misschien ook wel op wintersport gaan.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja je hebt er wel ski gebieden check gewoon een reisgids en/of reisbureau. Maar je moet natuurlijk geen Oostenrijk achtige dingen verwachten, de apparatuur (liften etc) is allemaal best jaren 50 en ook qua horeca is het (vooral in de gebieden buiten grote steden) niet echt ruim voorzien. Daarmee bedoel ik dat je niet (zoveel) van die ski hut barren hebt enzo, maar ik dacht toch al niet dat je daar in geintresseerd was. Restaurants en Koek & Zopie achtige dingen zijn er natuurlijk wel. Verder: gewoon aardige mensen, ondanks dat er veel armoede is. Verder is het ook wel fascineren om de paradoxen te zien tussen arm en rijk.. je ziet daar nog echt communistische invloeden op gebouwen en die ouwe skodatjes rijden er nog overal. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar tis er idd goedkoop & qua skigebied erg mooi..wel wat minder hoog allemaal maar een stuk minder massaler, meer natuur en rustiger...en een berg alleen af skien/boarden is toch een veel truier gevoel dan als massakoe de berg afglijden in een file ![]() Oostenrijk is dus wel beter voorbereid op toeristen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verdonk for president! Verwijderd | 388 | 11-05-2006 21:49 | |
Liefde & Relatie |
Roken en Samenwonen strawberryangel | 131 | 12-12-2005 01:06 | |