Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je gaat toch niet op een badkuip op kruiwagenwielen rijden...scooters vind ik persoonlijk helemaal niks
||
Citaat:
![]() ![]() welk model? 517/529/530? neh ik vind scooters er ook niet 'echt' uitzien, veel teveel plastic enzo ![]() en dan nog eens het volk waarmee je vergeleken gaat worden als je op zo'n ding rijdt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
kheb een gare klotepuch!
maar dit weekend ga ik een auto kopen! ![]() das tenminste beter als zo'n klote brommer waarmee je nog door de kou moet!
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb een Peugeot Buxy, die ik een jaar geleden van m'n opa geerfd heb. Het ding gaat maar 50, maar ik ga er nog een keer een andere uitlaat voor kopen. Hiervoor had ik een Puch Maxi die tegen de 90 km/u uur ging (die ik er een stuk mooier uit vond zien dan de meeste scooters), maar toen had ik 'em nog niet echt nodig als vervoersmiddel. Het was toen nog gewoon een hobby om er aan te sleutelen en er op rond te scheuren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja, heb ook zo'n leuk racemonster hehe, gaat alleen niet al te hard... Das jammer, opvoeren lukt niet zo goed en andrs moet ik er heel veel voor dokken en dat gaat me iets te ver. Ik doe ermee totdat ik mijn rijbewijs heb en dan doe ik hem weg, dus tot die tijd ben ik blij dat ik vooruit kom en de rest, boeie.
|
![]() |
Ik word ''bijna'' 16 en heb nu een scooter die ik ga houden voor naar skool enzo....
daz em... die rijd 80 echte De nsr is een schakelbrommer.. en die staat er nu zo bij: helemaal zonder kappen duzz... daar komt waarschijnlijk een 80cc blok met 98cc malossi onder en die gaat tegen de 130/140 rijden ![]() hiervoor heb ik nog: 70cc mt's 70cc mb's 125cc mtx 70cc runner 50cc phantom f12 50cc puch maxi's 50cc zip gehad... en nog wat ander spul ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
grapjas
![]() en dat hij 130/140 kan wil niet zeggend ak het ook altijd rijd hea... das haast onmogelijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ist ook een 529L30?
||
Citaat:
Ik heb dat ding niet om stoer te zijn ofzo (Vandaar dat ik ook gewoon 'n spiegel d'r op heb zitten, dat is gewoon erg handy), maar gewoon omdat het super handig is.. Wat doe jij liever? 20/25 minuten fietsen of minder dan 10 minuutjes scooteren? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hebben jullie dan een bromfiets om anderen 'eruit te trekken'? Ik heb 'm gewoon om aan te knutselen en om iets sneller op school te komen
![]()
||
Citaat:
![]() echt lachen.. sta je bij het stoplicht met je motor, en dan komen er een paar van die scootertjes naast je staan.. van die sjonnies zonder helm enz.. kauwgom kauwend mutsje achterop, en dan staan ze je een beetje uitdagend aan te kijken.. verkeerslicht word groen, je geeft een klein beetje gas en schiet een heel eind van die kindertjes vandaan, terwijl zij het gas al helemaal open hebben gedraaid, en die grasmaaiermotortjes op volle toeren draaien.. dan zwaai je nog even naar ze, en dan hopla, gas verder open, en weg ben je ![]() ![]() ik vind het elke keer nog even mooi ![]()
||
Citaat:
Kep sinds gister ook een Aprilia RS 250uit '97, ga ik nou eerst helemaal opknappen, tegen die tijd ben ik ook wel 18 denk ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik rij maar 70, en dat alleen om het verkeer een beetje bij te kunnen houden, verder doe ik er niet stoer mee, dat vind ik zo zielig, ik moet ook echt lachen om die sukkels die stoer staat te gassen bij het stoplicht enzo ik vind het een handig ding, brengt me overal heen, ziet er wel leuk uit, dus ja, niets te klagen ![]() ![]() ![]() ![]() en ik ben het 100% met je eens, ik kan niet wachten tot ik dat kan doen ![]() ![]() (OOIT ga ik een 600cc supersport kopen ![]() -->> ff over wat jij zei ik stond een half jaartje terug bij een stoplicht op een kruizing, en ik zag op die andere weg bij het stoplicht 3 scooters staan, het was zaterdagavond laat, dus wel druk (was bij de stad) , zie je die 3 gasten vet stoer gasgeven, echt zo dat al die meiden zouden kijken (dat denken ze dan), vette kutherrie (van die scooters met andere uitlaat, andere dit andere dat blabla), ineens zon zwaar geluid, komt er een R1 naast ze staan, hehehehe.. zij bleven nog ff stoer doen, in de hoop dat die motorrijder rustig zou doen, licht sprong op groen voor hun, whahaha je had het moeten zien!!, die R1 schoot naar de 100 in 3 seconden ![]() en zij heeeeeeel ver achteraan ergens, heel traag en met dat kutgeluidje (wat amper boven dat geluid van die 1000cc motor van die R1 uitkwam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik doe tenminste normaal, als er zon dikke motor naast me staat ga ik niet stoer doen hoor (doe ik normaal ook al niet), en ja dat ie dan harder gaat is gewoon logisch, maar als je zo stoer staat te gassen sta je gewoon dik voor lul ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
was dat niet de nummer 1 onder de straatmotoren? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wat voor een scooter? BroodjeTonijn | 8 | 14-09-2010 13:41 | |
De Kantine |
Scooter troubles lieske18 | 3 | 16-01-2006 18:42 | |
Verkeer & Vervoer |
Scooters op de weg... Verwijderd | 157 | 17-11-2005 20:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 | |
Software & Hardware |
Wie heeft er een scooter en welk merk ?? The Sentinal | 79 | 15-10-2002 09:15 | |
Software & Hardware |
Keuze scooters Forza_Vak X | 33 | 26-04-2002 01:51 |