Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 08:08
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
3307 schreef:
Met alleen je rijbewijs ben je er niet knul.
Wat dacht je van een A-U-T-O en wat dacht je van V-E-R-Z-E-K-E-R-I-N-G-S--KS-T-E-N en wat dacht juh van W-E-G-E-N-B-E-L-A-S-T-I-N-G. Een jongen die eerst een jaar lang heeft moeten sparen om maar 2000eurotjuhs bij elkaar te krijgen voor un scooter zal zich echt geen auto kunnen permiteren van un paar duizend euro`s en meer dan 100euro maandelijkse kosten plus benzine terwijl hij van te voren al zo`n 1400euro heeft uitgegeven aan zijn R-I-J-B-E-W-I-J-S. En dan is degene toch wel nog ff blij dat ie nog un scooter heeft om van A naar B te gaan

Vat dit niet te persoonlijk op maar ik heb het tegen iedereen die zo simpel denkt
Moet ik toch ff op reageren.Dit is niet simpel denken. Jij denk verder dan ik bedoel. Ik zeg alleen maar dat ik het (mening) overbodig vind. EN een AUTO hoef je niet eens te kopen want de MEESTE OUDERS hebben ook een AUTO die je vaak zat lenen kan....

En de meeste hebben toch het geluk dat de ouders het rijbewijs betalen...ofnie?ach misschien heb k gewoon teveel (negatieve)ervaringen met skoeters

Capice.....mooizo ben ik meteen helemaal wakker
Oud 04-02-2003, 08:21
Anne
Anne is offline
Nee. Ik heb geen scooter en ik wil géén scooter. Zo'n stom opgevoerd ding heeft me vannacht 2 uur uit mn slaap gehouden.
Oud 04-02-2003, 12:41
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
[img]Plaatje van Zundapp[/IMG]

ik ga meer voor de wat minder plastic modellen, zoals bovenstaande maar dan moet je er niet in de gladheid mee op je giechel gaan liggen :/
ik heb ook een dapp...
Je gaat toch niet op een badkuip op kruiwagenwielen rijden...scooters vind ik persoonlijk helemaal niks
Oud 04-02-2003, 14:52
Shock
Shock is offline
Citaat:
NeuroticA_NL schreef:
ik heb ook een dapp...
Je gaat toch niet op een badkuip op kruiwagenwielen rijden...scooters vind ik persoonlijk helemaal niks

welk model? 517/529/530?
neh ik vind scooters er ook niet 'echt' uitzien, veel teveel plastic enzo
en dan nog eens het volk waarmee je vergeleken gaat worden als je op zo'n ding rijdt
Oud 04-02-2003, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef:

welk model? 517/529/530?
en dan nog eens het volk waarmee je vergeleken gaat worden als je op zo'n ding rijdt
Ik vind dat laatste onzin want dat hangt af van hoe je je scooter hebt, als je een oud wrak hebt wat je vervolgens ook nog eens in geel/paarse kleuren gaat spuiten, ja dan ben ik het wel met je eens maar als je een scooter hebt en je gebruikt hem zoals ie ooit bedoeld was dan vind ik het wat anders en daarmee bedoel ik niet de snelheid
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:42
Thomas
Thomas is offline

Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:44
Shock
Shock is offline
Citaat:
DWW schreef:
Ik vind dat laatste onzin want dat hangt af van hoe je je scooter hebt, als je een oud wrak hebt wat je vervolgens ook nog eens in geel/paarse kleuren gaat spuiten, ja dan ben ik het wel met je eens maar als je een scooter hebt en je gebruikt hem zoals ie ooit bedoeld was dan vind ik het wat anders en daarmee bedoel ik niet de snelheid
Wat ik bedoel, is dat scooterbestuurders vaak worden geassocieerd met patserige ventjes die nog ns asociaal weggedrag vertonen ook, je kent ze wel. Tuurlijk zijn er ook mensen die normaal op zo'n ding kunnen rijden, maar dat is nou niet iets dat je vaak hoort
Oud 04-02-2003, 15:48
Shock
Shock is offline
Citaat:
Wawl schreef:
*puchje*
wah zoiets zou ik er nog wel ns bij willen hebben, voor op de zondagmiddag
Oud 05-02-2003, 23:10
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Repsaj schreef:
Moet ik toch ff op reageren.Dit is niet simpel denken. Jij denk verder dan ik bedoel. Ik zeg alleen maar dat ik het (mening) overbodig vind. EN een AUTO hoef je niet eens te kopen want de MEESTE OUDERS hebben ook een AUTO die je vaak zat lenen kan....

En de meeste hebben toch het geluk dat de ouders het rijbewijs betalen...ofnie?ach misschien heb k gewoon teveel (negatieve)ervaringen met skoeters

Capice.....mooizo ben ik meteen helemaal wakker
Daar wou ik graag nog even aan toevoegen dat een auto helemaal niet veel hoeft te kosten als je een oude Opel Kadett koopt ofzo met een niet de dikke motor, Alleen WA verzekerd natuurlijk en onderdelen haal je bij de sloop. Dan zullen velen er nog van opkijken wat voor schijntje het kost om toe te treden tot de wereld die autorijden heet

Genesis
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:03
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Daar wou ik graag nog even aan toevoegen dat een auto helemaal niet veel hoeft te kosten als je een oude Opel Kadett koopt ofzo met een niet de dikke motor, Alleen WA verzekerd natuurlijk en onderdelen haal je bij de sloop. Dan zullen velen er nog van opkijken wat voor schijntje het kost om toe te treden tot de wereld die autorijden heet

Genesis
kijk dat bedoel ik nu ook alleen is mijn formulering vaak niet compleet!
Oud 06-02-2003, 18:28
poecilotheria
poecilotheria is offline
kheb een gare klotepuch!

maar dit weekend ga ik een auto kopen!

das tenminste beter als zo'n klote brommer waarmee je nog door de kou moet!
Oud 06-02-2003, 23:39
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
kheb een gare klotepuch!

maar dit weekend ga ik een auto kopen!

das tenminste beter als zo'n klote brommer waarmee je nog door de kou moet!
Auto roelt

Maar een scooter is bij mooi weer toch nog altijd erg leuk

Genesis
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 08:49
Dminor
Dminor is offline
Lijkt me handig, maar duur.
Oud 08-02-2003, 18:54
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
Citaat:
Shock85 schreef:

welk model? 517/529/530?
KS50-529 uit '79, en een GTS 517 uit....?? moe tik nog ff achter zien te komen
Oud 08-02-2003, 19:26
The Stranger
The Stranger is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Daar wou ik graag nog even aan toevoegen dat een auto helemaal niet veel hoeft te kosten als je een oude Opel Kadett koopt ofzo met een niet de dikke motor, Alleen WA verzekerd natuurlijk en onderdelen haal je bij de sloop.
Ja, en moet eens gaan kijken hoe vaak zo'n oude bak gerepareerd moet worden en wat dat allemaal kost. Een paar jaar geleden was een E Kadett nog wel leuk, maar nu toch eigenlijk ook niet meer.

Ik heb een Peugeot Buxy, die ik een jaar geleden van m'n opa geerfd heb. Het ding gaat maar 50, maar ik ga er nog een keer een andere uitlaat voor kopen.

Hiervoor had ik een Puch Maxi die tegen de 90 km/u uur ging (die ik er een stuk mooier uit vond zien dan de meeste scooters), maar toen had ik 'em nog niet echt nodig als vervoersmiddel. Het was toen nog gewoon een hobby om er aan te sleutelen en er op rond te scheuren. Zo'n plee op wielen is toch wel een heel stukje comfortabeler als je stukken van 10 km en langer moet rijden in slecht weer.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:33
Shock
Shock is offline
Citaat:
NeuroticA_NL schreef:
KS50-529 uit '79, en een GTS 517 uit....?? moe tik nog ff achter zien te komen
dat meen je niet? dit is koel, die KS50-529 heb ik dus ook, maar dan van een jaartje eerder
Oud 09-02-2003, 20:34
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ja, heb ook zo'n leuk racemonster hehe, gaat alleen niet al te hard... Das jammer, opvoeren lukt niet zo goed en andrs moet ik er heel veel voor dokken en dat gaat me iets te ver. Ik doe ermee totdat ik mijn rijbewijs heb en dan doe ik hem weg, dus tot die tijd ben ik blij dat ik vooruit kom en de rest, boeie.
Oud 09-02-2003, 22:41
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
Ik word ''bijna'' 16 en heb nu een scooter die ik ga houden voor naar skool enzo....

daz em... die rijd 80 echte

De nsr is een schakelbrommer.. en die staat er nu zo bij:

helemaal zonder kappen duzz... daar komt waarschijnlijk een 80cc blok met 98cc malossi onder en die gaat tegen de 130/140 rijden

hiervoor heb ik nog:

70cc mt's
70cc mb's
125cc mtx
70cc runner
50cc phantom f12
50cc puch maxi's
50cc zip

gehad... en nog wat ander spul
Oud 09-02-2003, 22:56
The Stranger
The Stranger is offline
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef:
helemaal zonder kappen duzz... daar komt waarschijnlijk een 80cc blok met 98cc malossi onder en die gaat tegen de 130/140 rijden
Nou, nou zeg. Draag dan in ieder geval wel een helm, want dan kunnen je ouders tenminste nog kiezen voor een open kist wanneer je begraven wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 22:08
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
grapjas helm draag ik altijd als ik ga rijden.... noujah behalve als het even de straat op en neer is ofzo of ff snel fotos schieten....

en dat hij 130/140 kan wil niet zeggend ak het ook altijd rijd hea... das haast onmogelijk met mijn mtx reed ik ok meetsal rond de 100 als het kon (geen bebouwde kom dus ofzo) terwijl die ook 130 wou
Oud 15-02-2003, 14:35
DaDude
DaDude is offline
ben sinds vandaag (trotse) eigenaar van deze:

ff opknappen en je !!

krijg hem volgende week
Oud 15-02-2003, 15:38
Verwijderd
knallen met men waterscooter!!!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:39
Shock
Shock is offline
Citaat:
DaDude schreef:
ben sinds vandaag (trotse) eigenaar van deze:

[IMG]plaatje[/IMG]

ff opknappen en je !!

krijg hem volgende week
kick ass, die heb ik ook!

ist ook een 529L30?
Oud 18-02-2003, 20:34
Sonic
Sonic is offline
Aprillia Sr
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:27
Verwijderd
een benelli 491, half naar de klote na een paar schuivers en een aanrijding, maar hij doet het nog steeds
ik rij maar 65 ofzo..beetje sloom, maar oke
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:35
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
WU-rulezzz schreef:
Scooters ja.. om te compenseren dat je geen vriendin kan krijgen, ga je maar scooter rijden.

Ik heb dus geen scooter.
Dat slaat dus echt nergens op..! Ik heb een erg leuke en lieve vriend & een scooter!

Ik heb dat ding niet om stoer te zijn ofzo (Vandaar dat ik ook gewoon 'n spiegel d'r op heb zitten, dat is gewoon erg handy), maar gewoon omdat het super handig is.. Wat doe jij liever? 20/25 minuten fietsen of minder dan 10 minuutjes scooteren?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:35
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Dat slaat dus echt nergens op..! Ik heb een erg leuke en lieve vriend & een scooter!

Ik heb dat ding niet om stoer te zijn ofzo (Vandaar dat ik ook gewoon 'n spiegel d'r op heb zitten, dat is gewoon erg handy), maar gewoon omdat het super handig is.. Wat doe jij liever? 20/25 minuten fietsen of minder dan 10 minuutjes scooteren?
Oja, ik moet natuurlijk wel ff zo stoer zijn om te melden wat voor scooter ik heb; Een bordeauxrode Stinger Orca!!!! Ja, kennen jullie vast allemaal..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:49
Wasp
Wasp is offline
Mijn trouwe cittaatje trekt al jullie brommers/scooters/fietsen/auto's eruit. HA!
Oud 19-02-2003, 16:09
Shock
Shock is offline
Hebben jullie dan een bromfiets om anderen 'eruit te trekken'? Ik heb 'm gewoon om aan te knutselen en om iets sneller op school te komen
Oud 19-02-2003, 19:25
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Als dat een reply op mij was: beter leren lezen. Zo niet, waar reageerde je dan wel op?
Als hij op mij reageert: Niet bepaald serieus bedoelt. Maar wel de waarheid.
Oud 19-02-2003, 21:57
Rocksaan
Rocksaan is offline

oldtimer ja
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 00:08
elektrovolt
elektrovolt is offline
honda 4 takt en hasjpuch
de enige echte brommers!

scooters bah !
Oud 22-02-2003, 00:31
Verwijderd
fuck scooters en brommers, ik koop een motor
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 10:05
Talon
Talon is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
fuck scooters en brommers, ik koop een motor
idd

echt lachen.. sta je bij het stoplicht met je motor, en dan komen er een paar van die scootertjes naast je staan..
van die sjonnies zonder helm enz.. kauwgom kauwend mutsje achterop, en dan staan ze je een beetje uitdagend aan te kijken..
verkeerslicht word groen, je geeft een klein beetje gas en schiet een heel eind van die kindertjes vandaan, terwijl zij het gas al helemaal open hebben gedraaid, en die grasmaaiermotortjes op volle toeren draaien..
dan zwaai je nog even naar ze, en dan hopla, gas verder open, en weg ben je

ik vind het elke keer nog even mooi
Oud 22-02-2003, 10:06
Talon
Talon is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Mijn trouwe cittaatje trekt al jullie brommers/scooters/fietsen/auto's eruit. HA!
maar niet een motor
Oud 22-02-2003, 10:41
Main
Main is offline
Peugot fox
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 11:48
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Wasp schreef:
dat denk ik ook
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 15:21
Miracle
Miracle is offline
k heb der geen en neem er ook geen...
Oud 22-02-2003, 18:11
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
kick ass, die heb ik ook!

ist ook een 529L30?
volges mij geen L30, maareh, mijn dappie is te zien op www.zundapp.tk.

Kep sinds gister ook een Aprilia RS 250uit '97, ga ik nou eerst helemaal opknappen, tegen die tijd ben ik ook wel 18 denk ik
Oud 22-02-2003, 23:02
R
R is offline
Ik vind scooter zeker niet triest maar erg handig. Ik vind dat het maar net hoe je er mee omgaat, en opvoeren hoeft niet nodig stoerdoenerei te zijn. Sommige mensen vinden het leuk om zich zelf ergens snel naar toe te begeven.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 23:06
PV
PV is offline
ik heb n Yamaha Neo's.. maar heb er al bijna 2 jaar niet meer op gereden.

en ik krijg n beetje t schijt aan mensen die alle scooter-rijders op een hoop gooien
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
idd

echt lachen.. sta je bij het stoplicht met je motor, en dan komen er een paar van die scootertjes naast je staan..
van die sjonnies zonder helm enz.. kauwgom kauwend mutsje achterop, en dan staan ze je een beetje uitdagend aan te kijken..
verkeerslicht word groen, je geeft een klein beetje gas en schiet een heel eind van die kindertjes vandaan, terwijl zij het gas al helemaal open hebben gedraaid, en die grasmaaiermotortjes op volle toeren draaien..
dan zwaai je nog even naar ze, en dan hopla, gas verder open, en weg ben je

ik vind het elke keer nog even mooi
ff ter aanvulling, ik rij ook scooter
ik rij maar 70, en dat alleen om het verkeer een beetje bij te kunnen houden, verder doe ik er niet stoer mee, dat vind ik zo zielig, ik moet ook echt lachen om die sukkels die stoer staat te gassen bij het stoplicht enzo
ik vind het een handig ding, brengt me overal heen, ziet er wel leuk uit, dus ja, niets te klagen ik heb genoeg geld om een 70cc en al die troep eronder te hangen, maar dat gebruik ik voor een motor , een 125cc sportmotortje dan, leuk begin vind ik... (en JA ik kan schakelen, voor die gasten weer gaan zeiken van 'scooterrijders kunnen niet schakelen'

en ik ben het 100% met je eens, ik kan niet wachten tot ik dat kan doen

(OOIT ga ik een 600cc supersport kopen )

-->> ff over wat jij zei
ik stond een half jaartje terug bij een stoplicht op een kruizing, en ik zag op die andere weg bij het stoplicht 3 scooters staan, het was zaterdagavond laat, dus wel druk (was bij de stad) , zie je die 3 gasten vet stoer gasgeven, echt zo dat al die meiden zouden kijken (dat denken ze dan), vette kutherrie (van die scooters met andere uitlaat, andere dit andere dat blabla), ineens zon zwaar geluid, komt er een R1 naast ze staan, hehehehe..
zij bleven nog ff stoer doen, in de hoop dat die motorrijder rustig zou doen, licht sprong op groen voor hun, whahaha je had het moeten zien!!, die R1 schoot naar de 100 in 3 seconden
en zij heeeeeeel ver achteraan ergens, heel traag en met dat kutgeluidje (wat amper boven dat geluid van die 1000cc motor van die R1 uitkwam )...lekker voor ze , ik moest echt zo ongelovelijk lachen... ze stonden echt zo zwaar voor lul, serieus...

ik doe tenminste normaal, als er zon dikke motor naast me staat ga ik niet stoer doen hoor (doe ik normaal ook al niet), en ja dat ie dan harder gaat is gewoon logisch, maar als je zo stoer staat te gassen sta je gewoon dik voor lul
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef:
Ik word ''bijna'' 16 en heb nu een scooter die ik ga houden voor naar skool enzo....

http://members.lycos.nl/siepiewokkel...r/PICT2023.JPG
http://members.lycos.nl/siepiewokkel...r/PICT2025.JPG

daz em... die rijd 80 echte

De nsr is een schakelbrommer.. en die staat er nu zo bij:

http://members.lycos.nl/siepiewokkel...n/PICT1894.JPG

hiervoor heb ik nog:

70cc mt's
70cc mb's
125cc mtx
70cc runner
50cc phantom f12
50cc puch maxi's
50cc zip

gehad... en nog wat ander spul
stoeeeer.....niet dus , dit soort figuren haat ik dus, nog geen eens 16 maar zo stoer mogelijk proberen te zijn met allemaal van die kutdingen, zo eey dan ben je DA MAN hoor...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 01:19
Verwijderd
Geef je geld toch uit aan nuttige dingen, zoals studeren.

Maar om één of andere reden gaat dat niet samen met scooters.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 08:19
Talon
Talon is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
-->> ff over wat jij zei
ik stond een half jaartje terug bij een stoplicht op een kruizing, en ik zag op die andere weg bij het stoplicht 3 scooters staan, het was zaterdagavond laat, dus wel druk (was bij de stad) , zie je die 3 gasten vet stoer gasgeven, echt zo dat al die meiden zouden kijken (dat denken ze dan), vette kutherrie (van die scooters met andere uitlaat, andere dit andere dat blabla), ineens zon zwaar geluid, komt er een R1 naast ze staan, hehehehe..
zij bleven nog ff stoer doen, in de hoop dat die motorrijder rustig zou doen, licht sprong op groen voor hun, whahaha je had het moeten zien!!, die R1 schoot naar de 100 in 3 seconden
en zij heeeeeeel ver achteraan ergens, heel traag en met dat kutgeluidje (wat amper boven dat geluid van die 1000cc motor van die R1 uitkwam )...lekker voor ze , ik moest echt zo ongelovelijk lachen... ze stonden echt zo zwaar voor lul, serieus...
hehe.. ja noem je wel wat op.. een R1..
was dat niet de nummer 1 onder de straatmotoren?
Oud 23-02-2003, 08:27
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nare man schreef:

Maar om één of andere reden gaat dat niet samen met scooters.
Ik ga met me (jaja MIJN) scooter naar school (HBO)... Lmd
Oud 23-02-2003, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
hehe.. ja noem je wel wat op.. een R1..
was dat niet de nummer 1 onder de straatmotoren?
zo'n beetje wel he

tegen

Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 11:10
Talon
Talon is offline
mwah.. maar een klein beetje verschil
Oud 23-02-2003, 11:18
Verwijderd
heheh , het scheelt maar zon 948cc
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 11:23