Citaat:
nare man schreef:
Methuselah. Die zie ik vaker op serieuze fora posten. Tofke zit alleen maar op Onzin.
|

Dees vind ik goed, of toch de moeite om ook eens te reageren.
Ik noem het dus onzin. STEL dat iemand de functie gebruikt dat je postaantal gewijzigd wordt in het aantal posts die op DIT moment op het forum zouden staan, en we zouden eerst het onzinforum delete, zodat die posts niet mee telde, dan ga je meer posts van mij terug vinden dan van Methuselah. Het is alleen dat de afgelopen tijd hij vaker te zien is op andere forumonderdelen dmv posts. Ik het het mijne op de meeste forumonderdelen wel gezien, de meeste vragen zijn er geweest, en ik heb geen zin om opnieuw hetzelfde te gaan antwoorden, wat ik een jaar ofzo ook al eens gezegd heb.
Maar swoit, het heeft niet mijn interesse om nu als bekendste naar voor te komen. Vele hebben toch een haatverhouding tegen over mij, omdat ik ooit eens een slotje op hun topic heb gezet. (

) Plus dat ik hier verschillende mensen zie reply'en die volgens mij niets eens hem of mij kennen, maar met de huidige meerderheid meeliepen, zoals vele jeugd doet.