Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ofzo?
||
Citaat:
*gaat huilend in een hoekje zitten*
||
Citaat:
![]() *aait over het bolletje* zo bedoelde ik het niet hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
(komt de toeristische opleiding toch nog eens van pas ![]()
||
Citaat:
1) een cruiseschip, zodat ik ook nog terug kon varen. 2) uh...mijn mobiel.
|||
Citaat:
Citaat:
|
1) Naar een onbewoond eiland en je maar 1 ding (geen personen/dieren, etc) mee mocht nemen? Laten we zeggen in de vorm van Expeditie Robinson.
Geen personen?! ![]() Dat zou ik dus niet overleven. Sowieso, ik kan niet koken, dus is het helemaal niet verstandig om naar een onbewoond eiland te gaan. Waarbij nog eens komt dat je daar ook geen elektrische aansluiting hebt zodat je het niet eens zou kunnen, mocht je het willen. Oh ja, dan zal je zeker wel van de boomvruchten en alles moeten leven hè? Hmmz. Nou, dan komt het neer op eh.. een foto van HAAR Of als het mag een computer met internetaansluiting.. ![]() Of pen en een schrift. Aargh, ik doe moeilijk. 2) Als je huis nu in brand zou vliegen en je maar de tijd had om 1 ding eruit te halen (met het idee dat de eventueel aanwezige mensen en dieren al buiten staan ![]() Bepaalde dingen waar ik waarde aan hecht en waar jullie niets mee te maken hebben. ![]() Zie je wel, ik kán wel makkelijk doen..
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wat heb je aan een map indien je alleen de map mag meenemen en neit de inhoud? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
zucht...maandag. gelukkig is er het forum om ffies af te reageren. Maar wat is jouw probleem? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Zo vind ik het wle geinig om te merken dat je geen gelijk kan krijgen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ai.... was ik dan niet op psychologie??? ![]() ![]() ![]() Why can't we all just.... get along???? ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Véél effectiever ![]() Citaat:
![]() Nou goed, omdat jij het zo lief vraagt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel zou ik even willen zeggen dat ik Marc persoonlijk ken(de) dus anoniem is het niet. Daar gaat je theorie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn probleem ligt trouwens eigenlijk ergens anders, het komt slechts op deze plek tot uiting. Dat is vaker bij dergelijke problemen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
[QUOTE]morlock schreef op 10-03-2003 @ 21:59:
Het is door middel van een onderzoek bewezen dat gefrustreerde jongetjes zich afreageren met behulp van media waar zij zich anoniem kunnen begeven. Voorbeelden hierven zijn Fora, gastenboeken etc. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat ze dit alleen maar dom gedoe vindt (begrijpelijk). Ik ben daarom in staat nuchter te handelen en erover op te houden, mits de ander dat ook doet. Dus, zand erover? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel-een-vraag Verwijderd | 500 | 20-02-2010 12:05 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
De Kantine |
Ik ga op tijdreis en ik neem mee... fizzle-fluffy | 52 | 02-10-2008 01:11 | |
De Kantine |
Dingen die jouw leven typeren koelieboelie | 44 | 14-07-2007 23:54 | |
De Kantine |
gevangenis: wat neem je mee? ditismijnnaam | 112 | 04-06-2006 15:12 | |
De Kantine |
als je 10 jaar alleen zou moeten doorbrengen op een onbewoond eiland? olijke otter | 68 | 04-12-2004 18:56 |