Advertentie | |
|
![]() |
|
euh......dit forum gaat over mac donalds. niet over Idols. maar Jamai is idd niet dik of leluk. JIM DAARENTEGEN WEL
ik ben toch benieuwd naar die gele saus met dingetjes. "onze" saus van de Mac is namelijk beige met groene dingetjes.
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben er 2 x geweest, waarna ik de 2e x dezelfde middag misselijk en ziek was, en al kotsend maagkrampen had.
komt vast omdat ze daar alles te lang onder de lampen laten liggen zodat die broodjes helemaal broeierig worden blegh ![]() ik kom d'r dus nooit meer, bah. en het zijn ook nog eens uitbuiters.
|
Ik ben gek op mac alleen mac niet op mij, maar dat kan komen door het feit dat
ik altijd de saus aan de tafel moet afsmeren/ uit gebraakte hamburger resten op de tafel spuug/ de augurken naar het plafond gooi/ of dat we met onze burgerking zooitje lekker in de macdonalds gaan chillen en nix opruimen. Kinderachtig? kan best ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
De mac is absoluut verlavend! Ik meld me daarom ook maar in dit topic als McDonalds verslaafde
![]() Ik neem meestal een Quarter Pounder menu met dubbelfrietsaus en cola +een McFlurry M&M!! Yummieeeee ![]() Alleen die patat is nogal van wisselende kwaliteit, ga vaak 's avonds nog ff langs de mac en dan is het soms toch wel erg triest.. maar ja, om de een of andere reden blijf je gewoon heen gaan ![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Of in de hoek gaan zitten en doen alsof je de hele boel onder kotst.... vinden ze leuk ![]() Genesis |
![]() |
|
k ga af en toe naar de mac, tis wel lekker
![]() ![]()
|
MAC RULS!
McDonalds ervaringen? Uhm, ik heb daar gewerkt... en toen op mn laatste dag hoorden we opeens gedonder... dus iedereen kijken: waar komt dat vandaan? Bleek het van boven te komen... dus een paar dappere managers gaan de trap op naar boven... komen ze weer halverwege naar beneden gerend, achtervolgd door twee stoelen ![]() De stoelen bleven naar beneden komen en de man aan mijn kassa (een engelse) pakt zn vrouw/vriendin bij de hand: run for it! en rent de Mac uit ![]() Na een half uur kwam de politie en alle stoute mensjes werden naar de cel vervoerd... maar kheb gelachen ![]() Ow en ik neem altijd een Big Mac menu met Fanta, zonder ijsklontjes.... en VEEL ketchup ![]()
|
Die oriental chicken dingen met Teriaky saus zijn ook errug lekker, heb ik gister nog gegeten en een Flurry met Capuccino dingetjes.
|
xat eerst bij de mac had een halve liter milkshake en nog zo'm Mcmorning ofzo besteld na een kwartier was ie er nog nie. ikke vrage waar dat ie bleef, zeiden ze: ow sorry wil je iets drinken van de zaak? ik:ja bes doe maar een KLEINE millshake(kad net al een grote op) krijg ik een grote!AAHHHHHHH had ik een HELE liter milkshake op gvd!!maja verder ruult de mac wel
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
die "vetkwab" is toevallig wel het nieuwe idool van Nederland, meneer grootbek......(geen ruzie aub
![]() iedereen zegt altijd dat snackbarfritten beter zijn, maar die dunne lauwe dingetjes met dat lullige kuipje saus brengen mij toch meer in de 7e hemel ![]() ![]()
|
muizen? uhgg
ik heb een keer in de krant gelezen dat een stelletje voor hun verloving naar de mac gingen en daarna doodziek werden. wat bleek? ze hadden kipnuggets gegeten waarin een kankergezwel zat.......eet smakeluk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
BTW, je krijgt geen kanker door het eten van een kankergezwel. |
![]() |
|
|