Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 10:25
Verwijderd
sommige meisjes met een bril maken me soms wel nieuwsgierig..ik weet nie waarom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 10:56
Verwijderd
Ik heb een tijdje (=2 maanden, nog net binnen de proeftijd) lezen gehad... EEN VERSCHRIKKING. Ik had nooit zin, tijd om die (#&%dingen in te doen, ik had smorgens altijd vermoeide ogen, en dan had ik geen zin om gekloot aan die dingen. Ik moest er vroeger mn bed voor uit, kortom:Ik heb ze heel gauw weer teruggebracht.

Ik heb nu gewoon weer een bril. Mensen zeggen ook dat een bril me beter staat (kan ook gewenning zijn, is waarschijnlijk ook zo), ik ben het zelf gewend... Ik vind me er zo kaal uit zien zonder bril, ik vond het zo irritant om door de regen te fietsen met lezen...ik voelde voortdurend regendruppels in mn ogen, terwijl ik daar nooit last van had gehad

maarrr om to the point te komen... Ik kan niet echt voor mezelf spreken, maar ik denk dat een bril niet persee minder aandacht hoeft te betekenen. Het ligt eraan wat voor bril, en het uiterlijk eronder.

Voor mij persoonlijk maakt een bril vrij weinig uit.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:08
Verwijderd
ik heb ook een bril en ik heb nergens last van
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:16
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Dminor schreef op 16-03-2003 @ 10:41:
Maar jou zal hij ongetwijfeld goed staan...
Whehe...
Slijmbal
Oud 16-03-2003, 13:22
Talon
Talon is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 15-03-2003 @ 22:24:
*zet bril op*, kijkt uit kasteelraam naar struikrover.. en ja hoor, hij vlucht weg!
vindt je het zo gek dat mensen je jonger schatten?
Oud 16-03-2003, 13:26
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Talon schreef op 16-03-2003 @ 14:22:
vindt je het zo gek dat mensen je jonger schatten?
Jij kent het verhaal er achter niet, dus bemoei je er niet mee

En ik heb nooit gezegd dat ik het gek vind.. zo gek vind ik het namelijk niet
Oud 16-03-2003, 13:30
Verwijderd
Het kan (natuurlijk, net als elk ander onderdeel van je uiterlijk) je mooier en minder mooi maken. Dat hangt helemaal af van wat de brildrager of -ster er zelf mee doet.

Ik ken een meisje met bril, wat er daarmee ontzettend leuk, vlot en intellectueel uitziet, het past goed bij haar gezicht, het is een leuk montuur, etcetera. Als het op die manier gebeurt voegt het dus echt iets toe, ik vind het bij haar heel mooi staan.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:46
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
stefanietje schreef:

Nu vraag ik me dus af: meisjes, vinden jullie jongens met bril minder aantrekkelijk?
Hangt ervan af hoe die bril staat he..
Bij sommige personen kan het heel leuk staan,
maar vind een jongen zonder bril meestal mooier..
Oud 16-03-2003, 14:41
annetjuh
annetjuh is offline
ik heb ook een jaar een bril gehad en nou heb ik sinds een jaar lenzen.
En dat bevalt me prima, het kan trouwens niet beter ben je ook van het gezeur af als je de bril even af doet. Of je wel kunt zien dat was bij mij dus het geval
bij gym als ik met basketbal mis schoot en ik m'n bril niet op had.

maar nu is het goed en ik vind jongens met bril sexier betere uitstraling inteligenter en serieuser dus ouder

de mazzel
Anne

PS. Je bent maar even jong en waarom zou je dat verpesten om geen lenzen te dragen maar een suffe bril. Be me.
En zachte lenzen zijn helemaal niet schadelijk op jonge leeftijd.
Maar dan moet je ook weer niet overdrijven he!!?
Oud 16-03-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 16-03-2003 @ 15:41:

PS. Je bent maar even jong en waarom zou je dat verpesten om geen lenzen te dragen maar een suffe bril. Be me.
Oh kom op!! Dit is echt te erg. Volgens jou verpest je jeugd as je een bril draagt? Dit is werkelijk het absurdste wat ik hier de laatste maanden heb gelezen..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:21
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Myself! schreef op 16-03-2003 @ 16:05:
Oh kom op!! Dit is echt te erg. Volgens jou verpest je jeugd as je een bril draagt? Dit is werkelijk het absurdste wat ik hier de laatste maanden heb gelezen..
sorry maar als je erzelf niet prettig bijvoelt . Kom je ook niet zelfverzekerd over en word je al gauw het mikpunt van de klas zodat pesten er aantrekkelijk word en trouwens
je moet doen waar jejezelf prettig bijvoelt zo moeilijk is dat toch niet
en lenzen is dan een goed alternatief
Oud 16-03-2003, 15:39
Verwijderd
Dat verschilt per persoon en per bril . Als het so'n hele saaie bril is dan staat hij (bijna) iedereen lelijk . Als het een vrij normale bril is dan staat hij bij de ene persoon beter dan bij de andere. Maar bovenal staat het niet superlelijk. Als iemand plotseling een bril krijgt is het wel wennen, maar dat is andersom ook so.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:16
Verwijderd
Citaat:
ssjpan schreef op 15-03-2003 @ 16:37:
Ik heb nu ook lenzen, maar ik weet eigenlijk niet of ik dat nou wel zo veel mooier vind.
Een bril kan best mooi staan vind ik.
ik heb ook lenzen.. maar ga waarschijnlijk over naar een bril..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:18
tictactoe
tictactoe is offline
het maakt me niet zoveel uit eigentlich, het valt me nooit op als iemand een bril opheeft, behalve als die echt misstaat. Bij sommigen vind ik met bril juist mooier dan zonder bril, anders miss ik iets.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:07
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
stefanietje schreef op 15-03-2003 @ 16:20:

Nu vraag ik me dus af: meisjes, vinden jullie jongens met bril minder aantrekkelijk?
ik vind niet jongens per definitie mooier of minder mooi met bril. toevallig heeft mijn vriendje wel een bril
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:18
Verwijderd
Emo-Glasses zijn fucking heet....
serieus . Daarom ben ik ook zo geil.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:27
fairyangel
fairyangel is offline
Bij sommige mensen staat een bril inderdaad heel erg leuk, maar ik heb zelf ook een bril en ik was echt blij toen ik lenzen mocht. Nu had ik ook wel een stomme bril, maar het staat mij echt niet. Ik heb nu een nieuwe bril, want meestal heb ik op zondagen of dagen dat ik zeker weet dat ik nergens naar toe moet mijn bril nog gewoon op, das toch altijd makkelijker dan lenzen. En als ik naar het strand ga, want ik kan niet onderwater met mijn lenzen, dan gaan ze uit. Maar ik moet zeggen dat ik helemaal geen moeite heb met mijn lenzen hoor. Ik heb ze binnen 2 minuten in en als er iets inkomt (ik heb harde lenzen) gewoon een beetje wrijven en veel met je andere oog knipperen enzo.
Oud 16-03-2003, 20:56
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 16-03-2003 @ 14:16:
Whehe...
Slijmbal
Eigen schuld, moet je maar niet zo'n geweldige meid zijn.
Oud 17-03-2003, 09:59
Verwijderd
heb alleen een bril voor als ik hoofdpijn heb. geen idee of dat meetelt bij jongens, let daar niet zo op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten