Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb nooit gezegd dat ik het gek vind.. zo gek vind ik het namelijk niet ![]()
|
Verwijderd
|
Het kan (natuurlijk, net als elk ander onderdeel van je uiterlijk) je mooier en minder mooi maken. Dat hangt helemaal af van wat de brildrager of -ster er zelf mee doet.
Ik ken een meisje met bril, wat er daarmee ontzettend leuk, vlot en intellectueel uitziet, het past goed bij haar gezicht, het is een leuk montuur, etcetera. Als het op die manier gebeurt voegt het dus echt iets toe, ik vind het bij haar heel mooi staan. |
![]() |
|
ik heb ook een jaar een bril gehad en nou heb ik sinds een jaar lenzen.
![]() En dat bevalt me prima, het kan trouwens niet beter ben je ook van het gezeur af als je de bril even af doet. Of je wel kunt zien dat was bij mij dus het geval bij gym als ik met basketbal mis schoot en ik m'n bril niet op had. ![]() maar nu is het goed en ik vind jongens met bril sexier betere uitstraling inteligenter en serieuser dus ouder ![]() ![]() ![]() de mazzel Anne PS. Je bent maar even jong en waarom zou je dat verpesten om geen lenzen te dragen maar een suffe bril. Be me. En zachte lenzen zijn helemaal niet schadelijk op jonge leeftijd. Maar dan moet je ook weer niet overdrijven he!!? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je moet doen waar jejezelf prettig bijvoelt zo moeilijk is dat toch niet en lenzen is dan een goed alternatief
|
Verwijderd
|
Dat verschilt per persoon en per bril
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Bij sommige mensen staat een bril inderdaad heel erg leuk, maar ik heb zelf ook een bril en ik was echt blij toen ik lenzen mocht. Nu had ik ook wel een stomme bril, maar het staat mij echt niet. Ik heb nu een nieuwe bril, want meestal heb ik op zondagen of dagen dat ik zeker weet dat ik nergens naar toe moet mijn bril nog gewoon op, das toch altijd makkelijker dan lenzen. En als ik naar het strand ga, want ik kan niet onderwater met mijn lenzen, dan gaan ze uit. Maar ik moet zeggen dat ik helemaal geen moeite heb met mijn lenzen hoor. Ik heb ze binnen 2 minuten in en als er iets inkomt (ik heb harde lenzen) gewoon een beetje wrijven en veel met je andere oog knipperen enzo.
|
|