Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja, nou moet ik zelf ook klagen natuurlijk.
Eens zien. Ik heb morgen een schrijfopdracht Engels, een SO Frans en een Wiskundeproefwerk. En overmorgen een verslag Biologie, een SO Geschiedenis en een boekverslag Nederlands. Daarbij heb ik vandaag ook nog doordat ik me verslapen heb een Aardrijkskundeproefwerk gemist, die ik waarschijnlijk niet mag inhalen. Daarbij ben ik geen huiswerk aan het doen maar aan het forummen. Driewerf hoera voor mijn zelfdiscipline. |
![]() |
|
Ik zei net al in " het is hier druk!" topic; check dit:
http://www.azzit.de/humor/1.html Dat helpt je wel van de depressiviteit af!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ennem, welkom. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat geld niet voor iedereen natuurlijk, maar ik wil wel ff kwijt dat je echt niet noob tegen mij kan zeggen. En toch verwachtte ik binnen een minuut een berichtje want het was WEL druk voor zo'n tijd en andere topics waren ontzettend actief. Zeg het toch niet niet voor niets?
|
Kutlarge heeft de verkeertde trui gestuurd, kleding verders is NOG STEEDS niet binnen, ik ben doodmoe van dat werken en rijden, gvd niks leuks op tv en mijn broertje is zo doof dat hij het voetbal op zijn hardst moet horen...Mijn andere broertje heeft een nieuwe cd waarvan de hele straat mee kan genieten, ik heb morgen afgesproken met iemand waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb en gvd ik heb een bad hair (en face) day...
oehw dat lucht op ![]() nah eigenlijk was vandaag wel goed ![]()
|
![]() |
Shit zeg, ik heb volgende week maandag tentamen en ik begin nu een beetje te leren. Best wel deprimerend. Verder ben ik nog steeds ziek waardoor alles nog niet echt opschiet.
Ook is het zo dat ik morgen nog een mondeling Engels heb waarna ik te horen krijg of ik alles heb gehaald. Gelukkig hangen daar geen studiepunten aan vast, maarja. Als laatste wil ik nog ff zeggen dat ik mijn vriendin heel erg mis, en dat is ook niet leuk.. |
![]() |
|
![]() |
Ik word COMPLEET NUTS (weet dat het geen nederlands is) van mijn kleine beroertje van 12.
(by the way, ik heb 2 broertjes: 1 officiele (kind van mijn ouders) en 1 gewone (kind van de buren)). En van de eertse draai ik dus door.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Ik wil weten hoe die jongen met die ge-wel-dige blauwe ogen én interesse voor mij HEEEEEEEEEEEEEEEEET!
![]() En nou moet ik die mooie oogjes (+mooie rest van het lichaam ![]() Ik ben bang dat ik verliefd ben op een zongebruinde, blauw geoogde, lekkerkontje hebbende G-Sus-fan ![]() Wie helpt mij uit m'n droom?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En zou wijs ben ik neit hoor.. En nu weer lekker ontopic ![]()
|
Dat een bepaald persoon me tot over mijn oren geirriteerd kan laten voelen en ik het echt even niet meer weet zo
![]() * Edit: Dit slaat niet terug op een post van iemand anders ergens hierboven *
Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 11:33. |
![]() |
|
Ik kreeg vandaag weer een brief van het CJIB. Ik heb zo een hekel aan die brieven. Nu moet ik zuinig aan gaan doen met me geld en als het tegenzit moet ik nog werken ook...
Ohja en ik kan niet meer lopen, dat is ook wel wat om over te klagen, maar verders gaat alles pico bello ![]()
|
k heb al 4 maand irritatie aan mn maag en t wordt nix beter, zelf met medicijnen, dus moet ik waarschijnlijk zeer binnenkort in mn maag laten kijken wat er aan de hand is
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba Gatara | 500 | 13-12-2007 19:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Enquete Dierproeven McDuck | 36 | 24-06-2006 11:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Beleidszaken |
ondemocratische benadering de abt van sion | 217 | 19-07-2003 11:03 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |