Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 20:34
lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 06-04-2003 @ 23:22:
hmm toch vreemd dat het andere topic over dit onderwerp super populair is en jullie die gozer uitlachen

laat die jongen met rust en get zelf ff een life

*snif* *snif*

bravo!!*klap in zijn handen*

wat een speech, ik ben gewoon ontroerd
vooral je laatse zin, dat er nog echte moraal ridders op het forum rond zwerven, prachtig gewoon.

om de balans tussen goed en kwaad te houden zullen er wel mensen (bullies)moeten zijn zoals deathscythe, ss2gohan en moi tegenover de goeierikken zoals bigbrother, sarahbresser mathfreak ed zijn

oke ff serieus nou

mathfreak:

Citaat:
Deze reactie vind ik anders heel wat triester. Ik neem aan dat diamondvoodoo best wel voor zichzelf op kan komen, maar er is naar mijn idee niets verkeerds aan als anderen dat voor hem doen.
dan is het toch triest dat hij andere mensen voor zich op laat komen terwijl hij ziet dat die vervelende reacties er al zijn.

Citaat:
Laten we het er op houden dat dergelijke vragen misschien erg ongebruikelijk overkomen voor anderen, en zeker voor jou, gezien je reactie hier, maar dat ze in ieder geval normaal geformuleerd zijn. Misschien is dit niet het soort topic dat door jou zou worden geopend, maar je kunt in ieder geval anderen de gelegenheid geven om dat wel te doen.
ik geef anderen ook de gelegenheid om te reageren op deze topic. je ziet mij ze toch niet tegenhouden ofzo. ik reageer alleen maar op hak, weliswaar offtopic over zijn topic, maar ik geef anderen wel de gelegenhuid om zelf te reageren

Citaat:
Misschien geeft diamondvoodoo er geen reactie op om zo verdere negatieve reacties van jou en deathscyte te vermijden, maar aan die mogelijkheid had je zeker nog niet gedacht?
als hij geen reactie geef om mogenlijke verdere negatieve reacties te vermijden, waarom reageren jullie dan wel voor hem. zo lokt je zelf ook negatieve reacties, die hij zo graag wil vermijden. maar aan die mogenlijkheid heb je zeker nog niet gedacht??
een beetje hypocriet dus
Oud 07-04-2003, 21:30
Big Brother
Big Brother is offline
zoek vrienden
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:53
lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 07-04-2003 @ 22:30:
zoek vrienden
ga je lul meten
ik voel me nou echt gekwetst

tsjonge tsjonge, als je me echt wilt kwetsen kom dan met beargumenteerde gefundeerde kritiek, zoals mathfreak. probeer mijn reply's te analyseren en reageer daarop. probeer me echt te dissen want deze zielige poging getuigd echt van jouw intelectuele niveau. als je me niet beter kan dissen probeer het dan ook niet.

*wacht met smart op antwoord van mathfreak aangezien hij nog enig slim kan reageren. of desnoods sarahbresser of diamondvoodoo himself. en wat betref jouw, probeer het maar niet jongen*

(btw ik heb genoeg vrienden )
Oud 08-04-2003, 13:18
Big Brother
Big Brother is offline
ik hoef je niet te dissen, je doet het zelf al
maarja elke nerd wordt superman op internet

peace
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:41
Aghahowa
Aghahowa is offline
mijn lengte is slap zo'n kleine 19 cm em in erectie-stand kom ik toch gauw richting de 38 tot 39 cm. ze noemen mij ook wel de SPERMA-NATOR
Oud 08-04-2003, 15:42
ThotHermeS
ThotHermeS is offline
jajajajajaja Aghahowa daar geloof ik helamaal nix van..............

cvolgens mij ben jij zo'n zielig nl-ertje die zichzelf voor neger uitdoet!!!!!!!
Oud 08-04-2003, 15:42
Aghahowa
Aghahowa is offline
nee jongen wat lul je nou dangz??? I'M A NIGGAR 4 LIFE BI-ATCH

SO WHAT YA PLAYING AT
Oud 08-04-2003, 15:43
ThotHermeS
ThotHermeS is offline
okee, dit domme berichtje van je bewijst wel dat je een neppertje bent, maar nu ff weer ontopic, hoe lang zijn de piemeltjes van jullie?????
Oud 08-04-2003, 15:43
Aghahowa
Aghahowa is offline
wat lul je jou hier op mijn website staat mijn foto, check deze link maar boy ;
http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/...l/s/178390.jpg
Oud 08-04-2003, 15:44
ThotHermeS
ThotHermeS is offline
geloof je ut zelf, bij mijn weten ben je dan een prof voetballer uit nigeria!!!!!!!!!!! en dat kan dus niet.............

uitge'lul't
Oud 08-04-2003, 17:45
faan
faan is offline
belg.
Oud 08-04-2003, 17:47
faan
faan is offline
btw Lorenzo, een travestiet is minder mietiger dan jij. Je bent je geslacht niet waard!
Oud 08-04-2003, 18:04
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
lorenzo30 schreef op 07-04-2003 @ 23:53:
*wacht met smart op antwoord van mathfreak*
Ik had eerlijk gezegd al veel eerder een reactie van jouw kant verwacht, maar hier komt mijn reactie in ieder geval.

Citaat:
lorenzo30 schreef op 07-04-2003 @ 21:34:
dan is het toch triest dat hij andere mensen voor zich op laat komen terwijl hij ziet dat die vervelende reacties er al zijn.
Dan vind je dat maar triest. Als je hem die reacties via een privébericht zou hebben gestuurd was het naar mijn idee wat anders geweest, maar aangezien je ze hier op het forum plaatst kan ik me voorstellen dat andere mensen zich daar aan storen, wat je uit een aantal reacties (waaronder inderdaad die van mij) overigens al zult hebben opgemaakt.

Citaat:
ik geef anderen ook de gelegenheid om te reageren op deze topic. je ziet mij ze toch niet tegenhouden ofzo. ik reageer alleen maar op hak, weliswaar offtopic over zijn topic, maar ik geef anderen wel de gelegenheid om zelf te reageren
Je ziet mij ook niet beweren dat je anderen niet de gelegenheid geeft om te reageren. Ik vind het alleen niet terecht dat je negatief commentaar op het onderwerp van dit topic geeft omdat je zelf misschien nooit een dergelijk topic zou openen, vandaar ook mijn opmerking "je kunt in ieder geval anderen de gelegenheid geven om dat wel te doen."

Citaat:
als hij geen reactie geef om mogenlijke verdere negatieve reacties te vermijden, waarom reageren jullie dan wel voor hem. zo lokt je zelf ook negatieve reacties, die hij zo graag wil vermijden. maar aan die mogenlijkheid heb je zeker nog niet gedacht??
een beetje hypocriet dus
Om te beginnen is het zo dat ik en anderen zo onze eigen redenen hebben om voor diamondvoodoo te reageren, en of je het daar mee eens bent of niet interesseert me eerlijk gezegd vrij weinig. Ik lok weliswaar ook mogelijke negatieve reacties uit, maar die zijn dan wel op mij en niet op hem gericht, en ja, ik heb met die mogelijkheid wel degelijk rekening gehouden en was er ook op voorbereid. Dat heeft dus niets met hypocrisie te maken. Ik stel voor dat we dit verder laten rusten en verder ontopic blijven.

Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 18:10.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 19:11
lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef op 04-04-2003 @ 14:11:
Vind ik ook, anders gaat Al zwaar boos op je worduh
kerels, bijna af!!!

ThotHermeS:
Citaat:
okee, dit domme berichtje van je bewijst wel dat je een neppertje bent, maar nu ff weer ontopic, hoe lang zijn de piemeltjes van jullie?????
dat is nog steeds offtopic. de vraag was niet hoelang je peimeltje was, maar hoelang de gemiddelde

big brother:
Citaat:
ik hoef je niet te dissen, je doet het zelf al
je hoef het niet..... maar je probeert het wel, al twee keer(niet dat het je lukt). hoe triest ben je eigenlijk.

faen:
Citaat:
btw Lorenzo, een travestiet is minder mietiger dan jij. Je bent je geslacht niet waard!

ik weet het . als je nou echt niet met iets beters kan komen............(wat ik tegen big brother geld dan ook wel voor jouw)

mathfreak:
mathfreak:
Citaat:
Ik had eerlijk gezegd al veel eerder een reactie van jouw kant verwacht, maar hier komt mijn reactie in ieder geval.
tja... ik kom niet elke dag op het forum, heb zelf namelijk ook nog een sociaal leven.

Citaat:
Dan vind je dat maar triest. Als je hem die reacties via een privébericht zou hebben gestuurd was het naar mijn idee wat anders geweest, maar aangezien je ze hier op het forum plaatst kan ik me voorstellen dat andere mensen zich daar aan storen, wat je uit een aantal reacties (waaronder inderdaad die van mij) overigens al zult hebben opgemaakt.
oke dat was naar jouw idee anders, naar mijn idee niet veel minder. maar ieder zijn idee. ik zie dat mensen eraan storen, maar dat zijn er maar een paar. de andere mensen die er zogenaamd aan storen:arie85, ssgohan (over dat profielwerkstuk en dat je zuigt gebeuren) enz. die ken ik en dat was meer een beetje met elkaar dollen dan aan elkaar irriteren. Ik ken diamondvoodoo overigens ook, maar dat heb ik al eerder in dit topic gezegd

Citaat:
Je ziet mij ook niet beweren dat je anderen niet de gelegenheid geeft om te reageren. Ik vind het alleen niet terecht dat je negatief commentaar op het onderwerp van dit topic geeft omdat je zelf misschien nooit een dergelijk topic zou openen, vandaar ook mijn opmerking "je kunt in ieder geval anderen de gelegenheid geven om dat wel te doen."
Oke, hier is sprake van een misverstand(aan beide zijdes dan wel)

Citaat:
Om te beginnen is het zo dat ik en anderen zo onze eigen redenen hebben om voor diamondvoodoo te reageren, en of je het daar mee eens bent of niet interesseert me eerlijk gezegd vrij weinig. Ik lok weliswaar ook mogelijke negatieve reacties uit, maar die zijn dan wel op mij en niet op hem gericht, en ja, ik heb met die mogelijkheid wel degelijk rekening gehouden en was er ook op voorbereid. Dat heeft dus niets met hypocrisie te maken. Ik stel voor dat we dit verder laten rusten en verder ontopic blijven.

Het interesseert je wel degelijk wat ik denk over hem, anders reageerde je niet voor hem
Maar oke, ik begraaf de strijdbijl wel met jouw

Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 20:39
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
lorenzo30 schreef op 08-04-2003 @ 20:11:
tja... ik kom niet elke dag op het forum, heb zelf namelijk ook nog een sociaal leven.
Ik ook, maar het weerhoudt mijzelf er in ieder geval niet van om iedere avond (en in het weekend overdag) op het forum actief te zijn, en met veel plezier, mag ik wel zeggen.

Citaat:
oke dat was naar jouw idee anders, naar mijn idee niet veel minder. maar ieder zijn idee. ik zie dat mensen eraan storen, maar dat zijn er maar een paar. de andere mensen die er zogenaamd aan storen:arie85, ssgohan (over dat profielwerkstuk en dat je zuigt gebeuren) enz. die ken ik en dat was meer een beetje met elkaar dollen dan aan elkaar irriteren. Ik ken diamondvoodoo overigens ook, maar dat heb ik al eerder in dit topic gezegd
Het is in zoverre anders dat anderen daar niet via het forum mee geconfronteerd hoeven te worden. Dat was wat ik bedoelde.

Citaat:
Oke, hier is sprake van een misverstand(aan beide zijdes dan wel)
Naar mijn idee was er alleen sprake van een misverstand van jouw kant, maar ik stel voor om dat verder maar te laten rusten. Hoofdzaak is dat eventuele misverstanden nu de wereld uit zijn.

Citaat:
Het interesseert je wel degelijk wat ik denk over hem, anders reageerde je niet voor hem
Ik heb ook niet beweerd dat ik dat niet doe. Wat ik zei was dat het me vrij weinig interesseert of je het wel of niet eens bent met het feit dat ik en anderen zo onze eigen redenen hebben om voor diamondvoodoo te reageren.

Citaat:
Maar oke, ik begraaf de strijdbijl wel met jou
En dat is dan weer iets wat ik zeer van je weet te waarderen. Bedankt.
Oud 08-04-2003, 21:46
Pletterprater
Pletterprater is offline
Zet een slotje op dit topic zeg... dit topic is nog maar net geweest of er is alweer een nieuw topic hierover??? ZIEK!!!
Oud 08-04-2003, 23:06
TECHNique
TECHNique is offline
Ik heb er GUP op laten tatoeëren, als hij stijf is staat er: G roeten U it P arimaribo.
Nee ff seriues, gemiddelde is rond de 15cm d8 ik jah.
En ga dit niet ff op het forum uitvechten maar zoek elkaar op en sla elkaar kapot.
Oud 10-04-2003, 17:36
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
lorenzo30 schreef op 03-04-2003 @ 14:36:
uhh oke.........................
maarre............ denk jij nou echt dat deze topic serieus bedoelt was
Dit was heel serieus bedoeld hoor...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:48
faan
faan is offline
faen:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

ik weet het . als je nou echt niet met iets beters kan komen............(wat ik tegen big brother geld dan ook wel voor jouw) (je hebt niet echt nagelezen, ook is het 'geldt' en 'jou' *turk*)

mathfreak:
mathfreak: (hier begin je te stotteren )

Leg je je er toch bij neer, je bent hardstikke homo. Laat de mensen met rust die je dat zeggen
Oud 11-04-2003, 19:02
lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
faen schreef op 10-04-2003 @ 18:48:
faen:

quote:

ik weet het . als je nou echt niet met iets beters kan komen............(wat ik tegen big brother geld dan ook wel voor jouw) (je hebt niet echt nagelezen, ook is het 'geldt' en 'jou' *turk*)

mathfreak:
mathfreak: (hier begin je te stotteren )

Leg je je er toch bij neer, je bent hardstikke homo. Laat de mensen met rust die je dat zeggen

o oo o okkkee
m m mmensen!!!!

i i i ik k ku hartst t t ikkuh h h homo bent.

i i iku ook k k turk z z zijn en n n veel stotterd

wereld mag w w weten hele. ik k ke me er er bij neerleggen

Oud 11-04-2003, 19:04
knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef op 10-04-2003 @ 18:36:
Dit was heel serieus bedoeld hoor...
ja hak. ik weet het. je bent heel serieus bezig

Regels voor berichten