![]() |
|
Nouja, het nadeel aan borsten verkleinen heb ik gehoord op tv eergisteren is dat je misschien geen moedermelk meer kan geven na de verkleining. Maargoed, de kliniek waar je het laat doen, die weten er vast wel veel van en die lichten je vast wel voor, voor ze beginnen met snijden. Als ik F zou hebben, dan zou ik ook kiezen voor een verkleining.
Snow ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb toen borstverkleining laten doen (ik was ook 15 nog ns..) en ben heeeeeeeel blij met mn nieuwe borsten.. ze zouden ongeveer C/D maken en ik heb nu een kleine D en ben echt gewoon zo blij ermee.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cup b is 'normaal' bij een dun meisje, cup c is 'normaal' bij een wat steviger meisje. Cup a is wat kleiner dan cup b, maar niet héél klein, cup d is wat groter dan cup c, maar niet héél groot. Om maar even de meest voorkomende cupmaten te beschrijven. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vraagjes voor de dames :) Michel01 | 16 | 25-05-2017 08:46 | |
Liefde & Relatie |
Vragen Voor Gala Sven1223 | 16 | 11-01-2010 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe belangrijk is het uiterlijk van een meisje voor jongens?? Waterlily | 27 | 20-10-2006 12:09 | |
Seksualiteit |
sexspeeltjes voor jongens Sutreb | 46 | 04-12-2004 20:43 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor je jongens/mannen, meiden mogen ook hun mening geven Violet15 | 46 | 18-11-2002 19:20 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor de jongens hier, bellen jullie wel??? *susol* | 16 | 14-09-2002 08:30 |