Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 18:54
Kubstudent
Kubstudent is offline
Persoonlijk ben ik een liefhebber van puur natuur... en welke cup maakt me echt niets uit...
Oud 03-04-2003, 18:55
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
bij de hunkemöller heb je geen FATSOENLIJKE bh's voor mijn maat, 70F heb je niet in de hunkemöller spacegirl! Moet je maar es kijken, hangen alleen van die oma bh's daar! haha
Oud 03-04-2003, 18:56
Verwijderd
Citaat:
kleinmeisje17 schreef op 03-04-2003 @ 19:55:
bij de hunkemöller heb je geen FATSOENLIJKE bh's voor mijn maat, 70F heb je niet in de hunkemöller spacegirl! Moet je maar es kijken, hangen alleen van die oma bh's daar! haha
euhm ik pb je ff ok
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 19:06
le Big Boss
le Big Boss is offline
Toch maar cup D dan ietsje meer houvast
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
kleinmeisje17 schreef op 03-04-2003 @ 19:42:
Nou ik heb nog meer dan dd namelijk F
En ik kan helemaal geen bh's kopeb van de hunkemöller. dus wees blij dat je een sportbeha kan kopen! Ik moet naar speciale winkels waar ze alleen maar saaie bh's hebben, en dus niet zo'n leuke als snoopy en zo van h&m. ennuh die bh's die ik moet kopen zijn 100Euro per stuk. Want ik heb ook nog eens een omvang van 70 Dus wees blij dat je dat niet hebt! (ben trouwens wel van plan om een deel van mn borsten weg te geven
Dan nog was het niet lief van de winkelmevrouw daar ging het ook om, niet om of ik sportbeha's kan kopen of niet...
Een deel van je borsten weggeven, ik neem aan dat je ze gaat laten verkleinen? Lijkt me een goede keuze in jouw geval...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 19:19
Mark
Mark is offline
Nouja, het nadeel aan borsten verkleinen heb ik gehoord op tv eergisteren is dat je misschien geen moedermelk meer kan geven na de verkleining. Maargoed, de kliniek waar je het laat doen, die weten er vast wel veel van en die lichten je vast wel voor, voor ze beginnen met snijden. Als ik F zou hebben, dan zou ik ook kiezen voor een verkleining.

Snow (die 2 keer per week in de sportschool hangt voor een bescheiden cup A)
Oud 03-04-2003, 21:52
Tox
Tox is offline
puur natuur
Oud 06-04-2003, 20:57
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
A=niks
D=ligt eraan hoe de tepels erop liggen
Oud 09-04-2003, 08:32
Snuk
Snuk is offline
Een natuurlijke cup A is altijd beter dan een siliconen-zak! En trouwens... niets is zo lekker als een cup A op z'n hondjes
Oud 09-04-2003, 08:44
kissssssss
kissssssss is offline
Ikzelf heb cup c en dat vind ik oké
En als mijn vriend er moeite mee heeft en liever grotere of kleinere borsten ziet, heeft hij gewoon pech
Oud 09-04-2003, 08:58
Verwijderd
Ik vind zelf bij een meisje cup B of kleine C het mooist. En (vanzelfsprekend) het liefst puur natuur ja.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 09:20
Thomas
Thomas is offline
Ja, ach. Het moet goed in de hand liggen ed, maar puur natuur is toch het mooiste.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:57
Verwijderd
Citaat:
kleinmeisje17 schreef op 03-04-2003 @ 19:42:
Nou ik heb nog meer dan dd namelijk F
En ik kan helemaal geen bh's kopeb van de hunkemöller. dus wees blij dat je een sportbeha kan kopen! Ik moet naar speciale winkels waar ze alleen maar saaie bh's hebben, en dus niet zo'n leuke als snoopy en zo van h&m. ennuh die bh's die ik moet kopen zijn 100Euro per stuk. Want ik heb ook nog eens een omvang van 70 Dus wees blij dat je dat niet hebt! (ben trouwens wel van plan om een deel van mn borsten weg te geven
ik had dat dus ook... heb ook omvang 70 en had een bh van F en die was alweer te klein..
heb toen borstverkleining laten doen (ik was ook 15 nog ns..)
en ben heeeeeeeel blij met mn nieuwe borsten..
ze zouden ongeveer C/D maken en ik heb nu een kleine D en ben echt gewoon zo blij ermee..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 06-04-2003 @ 21:57:
A=niks
D=ligt eraan hoe de tepels erop liggen
dat valt me op, dat zo veel jongens dat denken - dat je met cup a helemaal plat bent. Dat is dus niet zo.
Cup b is 'normaal' bij een dun meisje, cup c is 'normaal' bij een wat steviger meisje. Cup a is wat kleiner dan cup b, maar niet héél klein, cup d is wat groter dan cup c, maar niet héél groot. Om maar even de meest voorkomende cupmaten te beschrijven.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:57
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
het boeit op zich niks als je maar van haar houd.
maar van die opgeblazen balonnen (niet natuurlijk) krijg ik echt een slappe zak (bij wijze van spreke)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten