Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 21:25
hiena
hiena is offline
Citaat:
Pla schreef op 01-04-2003 @ 21:30:
Ik vrees met je mee..
jah, ze mogen egt nie stoppe hoor, daar is het veeeel te leuk voor, op sgool steek ik gewoon iedereen aan met het everwood-virus maja, we zien wel, misschien kan je t downloaden............
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2003, 22:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
hiena schreef op 01-04-2003 @ 22:25:
jah, ze mogen egt nie stoppe hoor, daar is het veeeel te leuk voor, op sgool steek ik gewoon iedereen aan met het everwood-virus maja, we zien wel, misschien kan je t downloaden............
steek jij ook al iedereen aan . Zo gaat het nog is de kijkcijfers van idols overtreffen
Oud 01-04-2003, 22:49
Talon
Talon is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 01-04-2003 @ 18:17:
BTW, Talon, je was er wel erg vroeg bij he vandaag. Niemand mocht je thunder stelen? (Friends)
inderdaad
vooral ook omdat ik later op de avond geen mogelijkheid zou hebben om de eerste te worden
ben thuis aan het 'klussen'

[QUOTE]*Juliah* schreef op 01-04-2003 @ 20:36:
[B]Talon, jij slet!

Ik vond het wel een goede aflevering, en voor het eerst kon ik me een beetje in 'E' ( ) verplaatsen
Vooral dat stukje dat amy bij hem thuis was had ik zoiets van: "trap haar die deur uit takkewijf, komt een beetje bepalen hoe het allemaal zal moeten"
En die colin is aardiger dan ik had verwacht...
Oud 01-04-2003, 23:27
Verwijderd
Was wel leuk, gebeurde niet zo veel, niet spectaculair.

Ephram is lief
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 08:30
scala
scala is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 01-04-2003 @ 21:13:
why are you suddenly so buddy-buddy with colin?
-well..I dunno, maybe he thinks i'm pretty?

en wat is ephram toch adorable alssie boos is
koele opmerking idd

en...totally agree

Verder, leuke aflevering die Amy..wat een bitch zeg, ik had me echt niet zo kunnen inhouden als Ephram ...vorige week was ie echt een hele goede vriend en zij laat 'm zomaar vallen!

Trouwens Colin vind ik wel koel, ik vond het eerst een btje ongeloofwaardig toen ie hem aansprak in de wc's, maar was het wel logisch en vet dat Ephram(vreemde naam eigelijk, komt dat vaak voor in amerika?) zei dat ie hun liefdadigheid niet wilde, sjee te erg gewoon die vriendengroepjes daar...over macht gesproken
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:03
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
scala schreef op 02-04-2003 @ 09:30:
....Ephram(vreemde naam eigelijk, komt dat vaak voor in amerika?) ....

...over macht gesproken
Komt niet zo heel veel voor, maar ik heb het wel meer gehoord. Ik geloof trouwens dat het meer canadees is.

ja, idd. Die colin is gewoon echt ' the man' daar. Benieuwd hoe lang dat nog zo blijft nu die helemaal gebrainwashed is. Ik hoop wel dat Colin en Ephie echte buddy's worden
Oud 02-04-2003, 12:48
BCR
BCR is offline
Eerst vonk t nie zo veel aan (maybe verkeerd topic om dit te zeggen ) en volgde ik het alleen via de voorfilmpjes, maar de laatste twee afleveringen heb ik t zo ongeveer gekeken en ik moet zeggen dak t nu best wel grappig vind!

Die Ephram (?) is inderdaad lief . En tis zielig voor Colin
Oud 02-04-2003, 14:40
Verwijderd
Ben trouwens blij dat het ook goed gaat komen tussen Pa en Zoon Brown
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:50
scala
scala is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 02-04-2003 @ 10:03:
Komt niet zo heel veel voor, maar ik heb het wel meer gehoord. Ik geloof trouwens dat het meer canadees is.

ja, idd. Die colin is gewoon echt ' the man' daar. Benieuwd hoe lang dat nog zo blijft nu die helemaal gebrainwashed is. Ik hoop wel dat Colin en Ephie echte buddy's worden
aha okee

Ephie wahah... nou ik ben erg benieuwd hoe et verder gaat(das vanzelfsprekend, maar toch) vooral benieuwd wanneer en of colin z'n geheugen terug krijgt en wat ie dan met Ephram doet...

@Blue Crystal Rose, welkom
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:07
Mari
Mari is offline
ik weet ook niet wie die Amy wel niet denkt dat ze is.
Ephram komt over als een slim persoon, dus ik vraag me af waarom ie in godsnaam op zo'n type valt.
Eerst haatte ik Colin omdat hij Amy van Ephram afpakte, maar Colin is aardig
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:30
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Zooo, ik ben laat, moest hier ff 50 posts gaan lezen voor ik op de hoogte was wat er speelt
T gaat snel dames en heren...

Maar ik vond t ook een coole aflevering! E was zeer koel tegen Amy, lekker en t is ook leuk dat ie vrienden wordt met Colin.

Trouwens, valt me tegen dat niemand er wat over heeft gezegt, ik vond dat "You've been Colin aproved" wel zeeeeeer lache gevonden, jullie niet??

Die knakker heeft zoveel te zeggen daar, iedereen luistert naar hem hehehe.
Oud 02-04-2003, 21:10
Verwijderd
Conclusie uit deze afgelopen 500+ posts:

Ephram roeleert!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:46
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 02-04-2003 @ 21:30:
Trouwens, valt me tegen dat niemand er wat over heeft gezegt, ik vond dat "You've been Colin aproved" wel zeeeeeer lache gevonden, jullie niet??

Die knakker heeft zoveel te zeggen daar, iedereen luistert naar hem hehehe.
hij heeft het keurmerk 'colin' gekregen .
Oud 03-04-2003, 07:43
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 02-04-2003 @ 22:46:
hij heeft het keurmerk 'colin' gekregen .
soort KEMA
Oud 03-04-2003, 11:47
Orsino*
Orsino* is offline
Pf, lees je even niet, direct heel nieuw topic
Muha, Ephie is zo grappig ("maybe he thinks i'm pretty", idd ).
Maar ik begin Amy ook steeds minder aardig te vinden.. wat een regelnicht zeg. Ik hoop maar dat Colin en Ephram vrienden worden, gnagna.

Noouuuu heb ik al weer zin in volgende week, weh.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:06
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 02-04-2003 @ 22:10:
Conclusie uit deze afgelopen 500+ posts:

Ephram roeleert!
GOH.. dat zeg ik al de hele tijd.. zucht..
maar goed dat jullie er achter zijn gekomen..

edna vond ik ook heel leuk...

en amy was echt dom bezig.. ik snap niet dat je zo'n goede vriend laat vallen.. maar okeej.. en dan nog ffies komen zeggen dat je het niet leuk vind dat hij met colin omgaat.. JALOERS!!!

ik vond t wel goed dat Ephram zei tegen zn vriend iets in de trand van: kom we gaan daar zitten.. toen er gevraagd werd of ie bij die groep kwam zitten..
en echt schattig van die vriend van m die t juist hartstikke tof voor m vind..

naja, er valt natuurlijk nog veel over te lullen, maar doe ik wel later deze dag denk k.. (moet nu echt naar mn les, want ik ben al bijna te laat.. )

Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 12:09.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:06
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 03-04-2003 @ 12:47:
Muha, Ephie is zo grappig
ik heb geloof ik effe een nieuwe term het everwood wereldje ingebracht
Oud 03-04-2003, 16:19
Pla
Pla is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 03-04-2003 @ 13:06:
Dacht jij
Oud 03-04-2003, 16:22
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
En wie mist Everwood volgende week????

Jawel mensen, ikke...

Ik ga 'helaas' op schoolreis naar Creta en daar hebben ze geen Net5.
De reis is lache enzo, maar daardoor mis ik wel mijn favoriete serie dinsdag...

Oud 03-04-2003, 16:51
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 03-04-2003 @ 17:22:
En wie mist Everwood volgende week????

Jawel mensen, ikke...

Ik ga 'helaas' op schoolreis naar Creta en daar hebben ze geen Net5.
De reis is lache enzo, maar daardoor mis ik wel mijn favoriete serie dinsdag...

even naar Creta? tss
neem dan op. en anders vertellen wij t wel na.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:35
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
haha, mn hele school woensdag :

"heb je everwood gezien?!?!?! bla bla bla bla..."
echt iedereen keek

en iedereen echt zo van "amy is a bitch, muaha!"
Oud 03-04-2003, 17:41
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 03-04-2003 @ 13:06:
Tss, dat dacht jij inderdaad Ik zeg het al heel lang, mwuh!
We noemen de look-a-like bij ons op school dan ook Ephie/Effie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 19:03
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 03-04-2003 @ 18:41:
Tss, dat dacht jij inderdaad Ik zeg het al heel lang, mwuh!
We noemen de look-a-like bij ons op school dan ook Ephie/Effie.
haha, sorry hoor!
ik zeg het ook al heel lang !!!
Op het forum was Talon trouwens de eerste die ermee begon maar ja
Lekker belangrijk allemaal
Oud 03-04-2003, 20:04
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 03-04-2003 @ 18:35:

echt iedereen keek

Hahaha! Bij mij ben ik de enige die kijkt omdat de rest geen Net5 heeft...
Oud 03-04-2003, 20:11
Zedijar
Zedijar is offline
Everwood is een briljante serie! Ik volg het vanaf het begin en ik heb geen aflevering gemist en dat ga ik ook niet doen! en Ephram is idd wel cool, zn uitspraken zijn vaak steengoed!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:13
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 03-04-2003 @ 21:04:
NEEH??? ZO, die zijn ook genaaid dan. Ze weten niet wat ze missen
Oud 03-04-2003, 21:41
sublime
sublime is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 03-04-2003 @ 21:04:
waar in nederland heeft men nog geen net 5?? wow

maar wel jammer voor ze... maar ja verschil moet er zijn he, niets aan te doen...

heb trouwens op teletekst gespiekt, en volgens mij wordt t dinsdag weer een hele interessante aflevering > collin in id-crisis enzo cant wait!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:45
scala
scala is offline
Citaat:
sublime schreef op 03-04-2003 @ 22:41:
waar in nederland heeft men nog geen net 5?? wow

maar wel jammer voor ze... maar ja verschil moet er zijn he, niets aan te doen...

heb trouwens op teletekst gespiekt, en volgens mij wordt t dinsdag weer een hele interessante aflevering > collin in id-crisis enzo cant wait!
haha idd dat vroeg ik me ook af ze weten niet wat ze missen

eigelijk zeggen we dat elke week dat et een interessante/mooie/leuke afl wordt maar dat is dan ook elke week weer waar
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 15:09
Verwijderd
zo stoer.. gisteren ging ik dus voor het eerst naar mn vriendje toe. zijn ouders enzo ontmoeten en toen kwamen we op een of andere manier op everwood en die moeder meteen van: ow.. ja is echt een goede serie en die ging het hele verhaal vertellen enzo en mn vriend die viel bijna uit zn stoel van verbazing.. dat was echt heel tof...

Loontjuh (die hoopt een goede indruk gemaakt te hebben)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:30
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
tralllllalalala
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:31
Verwijderd
vanavond is dr weer een aflevering
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 17:48
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb zo'n zin in vanavond *hartje*
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 17:52
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 03-04-2003 @ 18:35:

echt iedereen keek

bij ons ook altijd.. en dan de dagen erna: "heb je het nieuwe voorstukje (ons woord voor promo ) al gezien?" echt vreselijk... iedereen wordt ons zo zat...

en ik heb zo'n zin erin volgens mij wordt het echt vreselijk zielig...
Oud 08-04-2003, 18:13
Verwijderd
zo stoer.. zaterdag ging ik dus voor het eerst naar mn vriendje toe. zijn ouders enzo ontmoeten en toen kwamen we op een of andere manier op everwood en die moeder meteen van: ow.. ja is echt een goede serie en die ging het hele verhaal vertellen enzo en mn vriend die viel bijna uit zn stoel van verbazing.. dat was echt heel tof...

Loontjuh (die hoopt een goede indruk gemaakt te hebben)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 20:12
Verwijderd
Ik vind de serie echt steeds beter worden joh, in het begin kwam alles nog heel nieuw over en nu lijkt het al echt 'gesettled'... Super goede aflevering ook weer vandaag - nu reclame he
Ik vind het écht super leuk
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:16
Thompie
Thompie is offline
Vond de aflevering van vandaag niet zo sterk....wel lache dat ephram en colin steeds vaker met elkaar optrekken hehe die amy vind da nog steeds niet leuk....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 22:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
haha, mijn moeder kwam tijdens everwood mijn kamer binnen en toen vroeg ze waarom ik naar de engelse tv zat te kijken. Dus ik zeg zo; Nou, dit is gewoon net5 hoor.
Ohh, zegt mijn moeder. Maar waarom is er geen ondertiteling dan?!

Dat had ik dus geen eens door . Ik ben denk nogal engels ingesteld

Maar ja, over de aflevering......
Ik had het idee dat er een beetje te veel verhalen door elkaar gingen lopen. Het was gewoon wat minder vandaag.
Ik vond het wel heel stoer van Bright dat ie samen met Amy het podium op kwam. We gona do this together!
En Amy zit het idd nog steeds niet helemaal lekker dat Ephram zo goed met Colin om gaat. Bright zei ook al van Well....you're like his best friend
Trouwens benieuwd of die piano leraar een nieuw karakter in de serie word. Ephram heeft idd een echt gave hoor. Klonk heel mooi!

Ik weet denk ik al waarom ik em vandaag minder leuk vond. Omdat er nou geen ruzie's of romatische momenten tussen Amy en Ephram waren
MAar voor de rest heb ik wel genoten hoor. Ik had het voor geen goud willen missen. (Zelfs niet terwijl Ajax moest spelen )

ohja, en die man van de buurvrouw (shit hoe heet ze ook alweer) vond ik maar een lul
Oud 08-04-2003, 22:30
Talon
Talon is offline
die man van de buurvrouw is inderdaad een eikel, volgens mij heeft hij nog een vriendin..

en amy vind ik maar een stom mormel

en wéér doet oma niet mee!
Oud 08-04-2003, 22:42
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef op 08-04-2003 @ 23:30:
die man van de buurvrouw is inderdaad een eikel, volgens mij heeft hij nog een vriendin..

en amy vind ik maar een stom mormel

en wéér doet oma niet mee!
jah wij verdenken hem daar ook van (wij in de zin van moeder&zusje&ik overigens) en oeh ben je fan van edna?

ik vond 't een leuke aflevering, niet een vd beste maar aangenaam though heb wel medelijden met colin...en tis vaag van die moeder...als ze weet dat hij 'gefrustreerd' is, dan moet ze toch juist luisteren naar dr. brown?

wat ik me afvraag, zou Emphram in 't echt ook goed pianospelen? het werd zo wel gefilmd maar ja dat kunnen ze natuurlijk ook faken...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 07:39
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef op 08-04-2003 @ 23:42:
jah wij verdenken hem daar ook van (wij in de zin van moeder&zusje&ik overigens) en oeh ben je fan van edna?

ik vond 't een leuke aflevering, niet een vd beste maar aangenaam though heb wel medelijden met colin...en tis vaag van die moeder...als ze weet dat hij 'gefrustreerd' is, dan moet ze toch juist luisteren naar dr. brown?

wat ik me afvraag, zou Emphram in 't echt ook goed pianospelen? het werd zo wel gefilmd maar ja dat kunnen ze natuurlijk ook faken...
zeker edna is
en die buurman is echt zo'n vreemdgaan type zeg maar, vlotte babbel en zoals hij door abott omschreven werd is hij de droom van elke vrouw

ik denk dat colin nog wel een keer psychopaat word en brand gaat stichten ofzo
is tenminste een keer een hele andere wending in het plot

geen idee of hij goed piano kan spelen, ik denk het wel, anders had hij die rol niet gekregen..
er zijn genoeg jongens van zijn leeftijd die kunnen acteren.. hij had als extra pluspunt misschien zijn pianospel..?
Oud 09-04-2003, 10:09
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
scala schreef op 08-04-2003 @ 23:42:
hij heeft pianolessen genomen nadat hij de rol van ephram kreeg.

Amy deed eindelijk heel ietsje leuker.. maar ik vind haar nog steeds een verschrikkelijk mens...
Colin is errug zielig... Bright begint steeds leuker te worden. z'n pa ook. en minpunt was idd geen Edna..
Oud 09-04-2003, 11:00
Verwijderd
Ik vind Amy ook niet super - zo'n popi-mens, daar hou ik niet van. Verder vind ik Colin een beetje eng eigenlijk... er zal nog wel eens goed iets mis gaan met hem...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:16
Talon
Talon is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-04-2003 @ 12:00:
Ik vind Amy ook niet super - zo'n popi-mens, daar hou ik niet van. Verder vind ik Colin een beetje eng eigenlijk... er zal nog wel eens goed iets mis gaan met hem...
zie mijn post over psychopaat
Oud 09-04-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 09-04-2003 @ 12:16:
zie mijn post over psychopaat
Idd Dat jong gaat doorslaan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 12:53
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-04-2003 @ 12:20:
Idd Dat jong gaat doorslaan
Maar ja.....hij heeft wel ephram aan zijn zijde. En we kennen ephram!!! .......de ideale schoonzoon toch?
Oud 09-04-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 09-04-2003 @ 11:09:
hij heeft pianolessen genomen nadat hij de rol van ephram kreeg.

Amy deed eindelijk heel ietsje leuker.. maar ik vind haar nog steeds een verschrikkelijk mens...
Colin is errug zielig... Bright begint steeds leuker te worden. z'n pa ook. en minpunt was idd geen Edna..
heeeeeelemaal mee eens!
vooral edna is !
enja, ephram een schatje..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 09-04-2003 @ 13:53:
Maar ja.....hij heeft wel ephram aan zijn zijde. En we kennen ephram!!! .......de ideale schoonzoon toch?
Owww, ik wil zo graag een soort film over Everwood gaan kijken nu

Ik vind het overigens wel cool dat Ephram & Andrew steeds beter overweg kunnen, in het begin was Ephram een beetje gepiekeerd etc, nu niet meer zo... Maakt het leuk
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:16
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik vond het stom

de hele tijd dat gezeik over hoe Colin zich voelt, nu moet er wel wat met hem heel erg misgaan anders sloeg dat nergens op. Bright is jamjam en Amy vind ik heeeel irritant, wat een muts. Die vent-van-de-leuke-buurvrouw is gelukkig weer weg, kan er tenminste iets moois tussen de leuke buurvrouw en Andrew opbloeien
Ik had bij dat pianospelen echt het idee dat het nep was, leek alsof geluid en beeld niet gelijk liepen oid, naja lekker boeiend
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:58
Pla
Pla is offline
Het was wel erg soft gister..
Wordt tijd voor een flinke ruzie, maar dat komt volgende week wel weer
ikkijk er nu al naar uit
Oud 10-04-2003, 16:05
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Talon schreef op 09-04-2003 @ 08:39:

geen idee of hij goed piano kan spelen, ik denk het wel, anders had hij die rol niet gekregen..
er zijn genoeg jongens van zijn leeftijd die kunnen acteren.. hij had als extra pluspunt misschien zijn pianospel..?
Volgens mij was et zn depressieve uitstraling, dan komen die geweldige opmerkingen nog beter over
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten