Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() vooral ook omdat ik later op de avond geen mogelijkheid zou hebben om de eerste te worden ![]() ben thuis aan het 'klussen' ![]() [QUOTE]*Juliah* schreef op 01-04-2003 @ 20:36: [B]Talon, jij slet! ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vond het wel een goede aflevering, en voor het eerst kon ik me een beetje in 'E' ( ![]() ![]() Vooral dat stukje dat amy bij hem thuis was had ik zoiets van: "trap haar die deur uit ![]() En die colin is aardiger dan ik had verwacht... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en...totally agree ![]() Verder, leuke aflevering ![]() ![]() Trouwens Colin vind ik wel koel, ik vond het eerst een btje ongeloofwaardig toen ie hem aansprak in de wc's, maar was het wel logisch ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, idd. Die colin is gewoon echt ' the man' daar. Benieuwd hoe lang dat nog zo blijft nu die helemaal gebrainwashed is. Ik hoop wel dat Colin en Ephie echte buddy's worden ![]()
|
Eerst vonk t nie zo veel aan (maybe verkeerd topic om dit te zeggen
![]() Die Ephram (?) is inderdaad lief ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ephie ![]() ![]() @Blue Crystal Rose, welkom ![]() |
![]() |
|
Zooo, ik ben laat, moest hier ff 50 posts gaan lezen voor ik op de hoogte was wat er speelt
![]() ![]() T gaat snel dames en heren... Maar ik vond t ook een coole aflevering! E was zeer koel tegen Amy, lekker en t is ook leuk dat ie vrienden wordt met Colin. Trouwens, valt me tegen dat niemand er wat over heeft gezegt, ik vond dat "You've been Colin aproved" wel zeeeeeer lache gevonden, jullie niet?? Die knakker heeft zoveel te zeggen daar, iedereen luistert naar hem hehehe.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Pf, lees je even niet, direct heel nieuw topic
![]() Muha, Ephie is zo grappig ("maybe he thinks i'm pretty", idd ![]() Maar ik begin Amy ook steeds minder aardig te vinden.. wat een regelnicht zeg. Ik hoop maar dat Colin en Ephram vrienden worden, gnagna. Noouuuu heb ik al weer zin in volgende week, weh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed dat jullie er achter zijn gekomen.. edna vond ik ook heel leuk... en amy was echt dom bezig.. ik snap niet dat je zo'n goede vriend laat vallen.. maar okeej.. en dan nog ffies komen zeggen dat je het niet leuk vind dat hij met colin omgaat.. JALOERS!!! ik vond t wel goed dat Ephram zei tegen zn vriend iets in de trand van: kom we gaan daar zitten.. toen er gevraagd werd of ie bij die groep kwam zitten.. en echt schattig van die vriend van m die t juist hartstikke tof voor m vind.. naja, er valt natuurlijk nog veel over te lullen, maar doe ik wel later deze dag denk k.. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 12:09. |
![]() |
|
En wie mist Everwood volgende week????
Jawel mensen, ikke... Ik ga 'helaas' op schoolreis naar Creta en daar hebben ze geen Net5. De reis is lache enzo, maar daardoor mis ik wel mijn favoriete serie dinsdag... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() neem dan op. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zeg het ook al heel lang !!! ![]() Op het forum was Talon trouwens de eerste die ermee begon maar ja Lekker belangrijk allemaal
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar wel jammer voor ze... maar ja verschil moet er zijn he, niets aan te doen... heb trouwens op teletekst gespiekt, en volgens mij wordt t dinsdag weer een hele interessante aflevering ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() eigelijk zeggen we dat elke week ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zo stoer.. gisteren ging ik dus voor het eerst naar mn vriendje toe. zijn ouders enzo ontmoeten en toen kwamen we op een of andere manier op everwood en die moeder meteen van: ow.. ja is echt een goede serie en die ging het hele verhaal vertellen enzo en mn vriend die viel bijna uit zn stoel van verbazing.. dat was echt heel tof...
Loontjuh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en ik heb zo'n zin erin ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
zo stoer.. zaterdag ging ik dus voor het eerst naar mn vriendje toe. zijn ouders enzo ontmoeten en toen kwamen we op een of andere manier op everwood en die moeder meteen van: ow.. ja is echt een goede serie en die ging het hele verhaal vertellen enzo en mn vriend die viel bijna uit zn stoel van verbazing.. dat was echt heel tof...
Loontjuh (die hoopt een goede indruk gemaakt te hebben) |
![]() |
|
haha, mijn moeder kwam tijdens everwood mijn kamer binnen en toen vroeg ze waarom ik naar de engelse tv zat te kijken. Dus ik zeg zo; Nou, dit is gewoon net5 hoor.
Ohh, zegt mijn moeder. Maar waarom is er geen ondertiteling dan?! Dat had ik dus geen eens door ![]() ![]() Maar ja, over de aflevering...... Ik had het idee dat er een beetje te veel verhalen door elkaar gingen lopen. Het was gewoon wat minder vandaag. Ik vond het wel heel stoer van Bright dat ie samen met Amy het podium op kwam. We gona do this together! En Amy zit het idd nog steeds niet helemaal lekker dat Ephram zo goed met Colin om gaat. Bright zei ook al van Well....you're like his best friend ![]() Trouwens benieuwd of die piano leraar een nieuw karakter in de serie word. Ephram heeft idd een echt gave hoor. Klonk heel mooi! Ik weet denk ik al waarom ik em vandaag minder leuk vond. Omdat er nou geen ruzie's of romatische momenten tussen Amy en Ephram waren ![]() MAar voor de rest heb ik wel genoten hoor. Ik had het voor geen goud willen missen. (Zelfs niet terwijl Ajax moest spelen ![]() ohja, en die man van de buurvrouw (shit hoe heet ze ook alweer) vond ik maar een lul ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ik vond 't een leuke aflevering, niet een vd beste maar aangenaam though ![]() wat ik me afvraag, zou Emphram in 't echt ook goed pianospelen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en die buurman is echt zo'n vreemdgaan type zeg maar, vlotte babbel en zoals hij door abott omschreven werd is hij de droom van elke vrouw ![]() ik denk dat colin nog wel een keer psychopaat word en brand gaat stichten ofzo ![]() ![]() is tenminste een keer een hele andere wending in het plot ![]() geen idee of hij goed piano kan spelen, ik denk het wel, anders had hij die rol niet gekregen.. er zijn genoeg jongens van zijn leeftijd die kunnen acteren.. hij had als extra pluspunt misschien zijn pianospel..?
||
Citaat:
![]() Amy deed eindelijk heel ietsje leuker.. maar ik vind haar nog steeds een verschrikkelijk mens... ![]() Colin is errug zielig... Bright begint steeds leuker te worden. z'n pa ook. en minpunt was idd geen Edna.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vooral edna is ![]() enja, ephram een schatje.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het overigens wel cool dat Ephram & Andrew steeds beter overweg kunnen, in het begin was Ephram een beetje gepiekeerd etc, nu niet meer zo... Maakt het leuk ![]() |
![]() |
|
ik vond het stom
![]() de hele tijd dat gezeik over hoe Colin zich voelt, nu moet er wel wat met hem heel erg misgaan anders sloeg dat nergens op. Bright is jamjam ![]() ![]() Ik had bij dat pianospelen echt het idee dat het nep was, leek alsof geluid en beeld niet gelijk liepen oid, naja lekker boeiend |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||