Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*bukken en kijken wat er aan de hand is* *haren vast in de naaimachine* *de OFF-knop niet vinden* enzovoort enfin, de goot is misshcien nog een veiliger alternatief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tjees en dan d8 ik dat ze lullige dingen tegen MIJ zeggen. Okeej, ze zeggen wel wat van die dingen, maar zijn meestal bruggers die blijbaar vanwege verafschuwing naar mij kijken, maar dat boeit me nie egt. t ergste is denk ik wel wat iemand in de taxi zei: Taxichaffeur: In welke klas zit je? Ik: in de 4e. Taximens: oh, oho, ja dat is em, ja dat moet dan toch wel van het voortgezet onderwijs zijn, toch? Ikke: ja. Taxi-mens: oh ik d8 dat je in groep 7 zat ofzow!!! en ik ben 16!!! HALLO!!! Zo klein ben ik toch ook weer niet!!! Maareh Kruimel: geloof NOOIT wat anderen zeggen!! Dat zegt namelijk meer over hun dan over jezelf!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben eigenlijk nooit gekwetst ofzo... niet dat ik me herinner tenminste, en mijn ouders zijn ook niet mega-kwetsend ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ eXo: het Amélie uit de film 'Le fabuleux destin d'Amélie Poulain' ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
*dat m'n moeder me niet wil
*dat ik nooit gewenst ben geweest *dat m'n moeder niet van me hield toen ik geboren werd (ze heeft me de eerste weken nogal verwaarloosd) en natuurlijk het standaardgezeik van: *je bent dik *je bent lelijk *ik snap niet dat er mensen zijn die verliefd op jou kunnen worden *ik snap niet dat er mensen zijn die het langer dan een half uur met jou uit kunnen houden *ik haat je *jij blijft altijd alleen *je bent dom *ja met dát gewicht.. *je eet te veel blablabla
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn vader heeft trouwens wel eens een keer tegen mij (toen ik 10 ofzo was) gezegd: het is jouw schuld als wij later geen goede band hebben. Maar dat valt nog mee in vergelijking met wat sommige ouders zeggen.... |
![]() |
||
Citaat:
veelste langdradig, waarom doet die Amélie nou zo moeilijk, damn...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wow.. wat die ouders van jullie allemaal zeggen.. dan vallen die van mij nog al mee.. behalve dan dat me moeder me wel eens kutwijf of trut noemt.. maar dat zeg ik net zo goed tegen haar..
tis wel lullig als mensen zeggen: heej kleine/dwerg.. dan zou ik ze het liefst aan hun haren van de trap af trekken.. maar ja.. Ook een keer was er zo'n invul email weetje wel.. zei iemand: "wat dacht je toen je mij voor het eerst zag? Ik dacht die neus! die kin!" ![]() ![]() Irritante mensen... |
![]() |
|
kom je bij je tante (ben je 5 heerlijke kilo's afgevallen, je voelt je heerlijk! ) kom je binnen
"SJEES ![]() dank je tante ![]() "HOEVEEL IS ERBIJ GEKOMEN ![]() 5 kilo ERAF ![]() "Meid, je moet echt afvallen en je haren knippen. je ziet er niet uit zo en die strakke truitjes moet je NIET dragen, dan zie je die vetrollen VEELS te goed! ja oke oke ja blabla":/ dus de vorige keer daarna: "irene, je ziet eruit als een schooier met dat wijde t-shirt" aha, ik mocht ook geen strakke truitjes dragen? "DIT IS TOCH NIET VROUWELIJK, je lijkt er 10 kilo zwaarder in" ![]() *wegloop en haat* ![]()
|
en mijn ouders:
Je bent lelijk - Je bent dom - Je kleding ziet er niet uit - Je kan niets - Je bent saai - Je bent net als je moeder - Je bent gek - Je had beter niet geboren kunnen worden - Je bent te dik - Je eet te veel wat heb ik nou aan jou jij kan ook helemaal niks he? leer godverdomme toch eens een keer goed
||
Citaat:
dat is wel heel erg naja daar zijn het je ouders voor he |
![]() |
|
duzz en ik d8 dat ik t erg had
![]() zielig ![]() t ergste wat ik ooit naar mn kop geslingerd heb gekregen is(niet eens van mn ouders): wat ben jij dom zeg oww ik d8 dat je 12 was ![]()
||
Citaat:
vanaaf dat ik iemand liep te versieren wat niet zo was dus ik zeg zo nou ik doe normaal tegen hem zo ben ik altijd op msn hij hmmzzz ik ok niet zoals ik tegen jou. hij ging gelijk off hij boos op me, het is me beste vriend wrom doet hij ineens zo ![]() dat vind ik nog steeds klote dat hij me niet geloofd en best lullig vertrouwde hem
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
een broer die in blinde woede op me insloeg tot m'n vader 'm tot bedaren bracht en 't een paar weken later de normaalste zaak van de wereld vond dat ie geen klappen uitdeelde in een discotheek aan iemand die hem er net een verkocht had. Een onbekende niet, maar z'n bloedeigenzusje zomaar wel...
verder heeft ie me tot nu toe constant voor van alles en nog wat uitgemaakt en m'n vader kan er soms ook een handje van, daarbij valt m'n moeder in 't niet |
![]() |
|
ow best veel...
laatst werd ik hoer genoemd. ik kan me daar zooo aan irriteren! Ik had gewoon zoown kort rokje met beenwarmertjes aan weetjewel, (das tog IN?!) en het waren gewoon mensen die ik ken (geen vrienden hoor). Je gaat iemand tog geen hoer noemen als diegene een rokje aan heeft? alsof je dan voor geld gelijk met iedereen het bed in duikt.. ![]()
||
Citaat:
maar volgens mij was het in jou geval gewoon structureel pesten. mijn ouders maken wel van die lullige opmerkingen, maar die worden binnen dit gezin altijd als grap opgevat. de laatste tijd lopen er wel enkele bruggen door de school die het leuk vinden om zodra ik langs loop me uit te schelden voor homo, laffaard, kankerjong ed. ik zat laatst bij bio, leraar in kabinet. komen ze opeens langs en beginnen ze voor de open staande deur te schelden. ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 18:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Algemene schoolzaken |
l*lligste actie die je hebt uitgehaald light fighter | 46 | 06-04-2003 17:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |