Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
onze wiskundelerares draagt áltijd ringen die passen bij haar kledij van die dag
geschiedenis hebben we vrijdag het laatste uur en dan heeft ze al lekker gezweet ![]() onze technologische opvoedingleerkract draagt altijd kostuumpjes en heeft vaak bewaking op de speelplaats en dan draagt hij zo'n stoere zonnebril ![]() fysicaleerkracht heeft 2 hemden, 1 grijze van nike en 1 beige van oxbow en dan steekt hij die altijd lekker diep in zijn broek en dan lekkere afgetrapte nikeschoenen die in de solden stonden onze lerares nederlands draagt soms bowlingschoenen ![]() onze lerares engels is getrouwd me rijke stinker dus die draagt constant scapa en goude juwelen enzo onze tekenjuf (de zeekoe ![]() ![]() ![]() en die van frans draagt in de zomer jurkjes zonder mouwen en dan vindt ze het zelfs niet nodig haar (weelderige) okselharen te scheren (hegschaar aanbevolen) en dan is het toevallig een les waar extraveel opt bord sta en waar ze erg veel met haar arm omhoog moet en ik zit dan nog vanvoor ook ![]() .... ach leerkrachten en mode... will they ever learn ![]()
|
Er zitten 2 leraren bij mij op school die er best wel fukking hot uitzien.Ze bezorgen veel onderbouwers een natte onderbroek. Het is een tweeling en ze geven allebei hetzelfde vak. Ik heb zelf geen les van ze, maar bij schoolfeesten zie ik ze altijd en ze zijn best tof. Ze kunnen ook geweldig zingen en ze spelen ook in een band, wat ze natuurlijk uber cool maakt. Geen geitenwollensokkentiepjes dus.
|
engelse docent:
zelf gemaakte "spijkerbroek" tot ver over der middel ![]() duitse docent: probeert beetje hip te zijn door af en toe een heel FOUT replay shirtje te dragen en hele lelijke afschuwelijke broeken... (man..) biologie docent: standaard: t-shirt met spijkerbroek... je ziet nooit echt of et een man of vrouw is.. (vrouw) economie docent: *zie biologie docent. (vrouw) wiskunde docent: een overhemd met daarover altijd een heel fout leren hesje ![]() ![]() ... ![]()
|
Verwijderd
|
Wij hadden een lerares geschiedenis/maatschappijleer die bij voorkeur liep in sandalen, felgekleurde pantys, korte leren of vinylen rokjes, iets te kleine bloesjes, en een sjaaltje in dezelfde kleur als haar pantys. Desbetreffende lerares was een jaar of 50, met het figuur van de gemiddelde vrouw van 50.
|
![]() |
|
![]() |
Het viel me laatst nog op dat mijn aardrijkkunde leraar afgetrapte dr. Martens aan had...Dat was het enige pluspuntje van die man.
Natuurkunde: Colbertje en een spijkerbroek. Frans...echt typisch Frans inclusief brilletje. Voor de rest zijn het alleen maar spijkerbroek/sportschoenen types.
|
Verwijderd
|
Mijn mentor/teken/ckv-leraar draagt altijd hetzelfde. Een verwassen strakke zwarte spijkerbroek, wit shirt met daarover een open wit overhemd, een zwart sjaaltje en een donkerbruin sjaaltje. Hij staat erom bekend, en het heeft wel wat
![]() Mijn leraar duits is het allerergst. Hij draagt áltijd een donkerblauw jasje, met 4 gouden knopen aan de onderkant van z'n mouwen (hoe noem je die dingen?). Ook heeft hij op z'n schouders van die gouden 'visgraatstrepen'. Net alsof hij zo uit de marine is gestapt, verschrikkelijk. En dat dan gecombineerd met een lichtgeel overhemd en een foute stropdas. En dan die broek! Een grijze/zwart geruite broek. Ruitjesbroeken zijn soms wel ok, maar niet daarmee gecombineerd. Je krijgt een beetje het clown-effect. Verder zien mijn meeste leraren er wel gewoon uit. Mijn bio-leraar is koel: Oldschool puma shirtjes, doc's of vans, ribbroeken, kort geblondeerd haar, wenkbrauwpierc en dan zo'n opa-jasje =) |
![]() |
|
![]() |
Sjoooow.... mijn biologieleraar van vorig jaar, die was erg!! het lijkt of ie net terug is komen vliegen uit de jungle man!
echt van die junglepakjes en die camouflagekleuren... en hij heeft 5 paar dezelfde outfits en draagt nooit iets anders! echt erg... verder dragen me duitse lerares en me handvaardigheidlerares wel leuke kleren.... dus niet alle leraren kleden zich erg ![]()
||
Citaat:
![]() Maargoed mijn franse lerares vind ik echt helemaal geweldig gekleed. Ze draag nog zo'n vreselijke broekrok die 10 jaar geleden mode was. Of anders een pofbroek met knalgroene laarsjes met hakjes. En dan van die vreselijke zelfgemaakte hangoorbellen in allerlei verschillende vormpjes. En van een kam heeft ze ook nog nooit gehoord. Verder proberen ze er nog wel netjes uit te zien. De leraren hebben meestal wel een colbertje aan met een overhemd. Vooral m'n lerares engels vind ik goed gekleed, bijv. met een leren jasje, ook heeft ze dan altijd bijpassende sieraden.
|
![]() |
lerares Frans heeft erg goeie smaak,draagt soms wel kleren die ik ook wil (nouja z'is wel nog jong,23 of zo),ene andere lerares daarintegend raagt strenge-schooljuf rok maar dan met de ruimte voor dr achterwerk en de rits schuin vanvoor (is geen zicht zo'n bult in dr kleren,whahahah),dan daaronder kousebroek en botjes die 100 keer te bvreed zijn (spillebeentjes in duikboten of zo) en dan een felrood truitje met een felrode verenkraag,whahahah
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij mij op school is het echt wack. Een aardrijkskundeleraar die zich wel goed kleed met McGregor, Gant, v.Bommel etc. en zo. hoewel dat hier weer als superfout wordt gezien natuurlijk haha voor de rest zijn het sloebers. een vrouw van de mediatheek; vadsig, putjesbil, ubermass, kortom gooor propt zich altijd in te korte alsmede te korte rokjes.. gadddddver .. maaaar ooit een staigaire gezien, steeeeeelo, mannn.. die wilde ik echttt wel even.... ja.. spreken. |
![]() |
|
goh, nou mijn leraren... niks boeiends hoor
ja, eentje is nogal zweef zweef, die doet aan yoga enzo, maar die draagt gewone lange slungel kleren. ja, hij heeft een trui van anathema, da's dan wel weer heel koel. enne... eentje heeft altijd zo'n dandy kaksjaaltje om, die vent is ook wel relaxt. en mijn tekenmeesteres ( ![]() whahaha, en mijn godsdienst leraar heeft een krulsnor, en als je hem ziet... je ziet hem echt voor je in de bush met een jachtgeweer een een safari hoed op... zo'n type..
||
Citaat:
|
veeeeeel te wijde colberts met allemaal krijtpoeder erop.
van die super ergonomische schonenen die echt het daglicht niet kunnen verdragen. truien die zo ouderwets zijn dat ze bijna weer in de mode komen. quasi gebatikte truitjes
|
Een ex-tekenleraar van me was behoorlijk metal. Lang haar, vale spijkerbroeken en van die zwart bandshirts.
En vaak riep 'ie ineens heel hard. "METAAAAAAAL!" (met gebaar \m/ ) Heb bij hem ook een cursus metal gedaan en heb een diploma gehaald. Ik ben nu dus officieel Metal Meesteres ![]()
|
Mn Docente Nederlands is 24 en kleed zich best wel sexy
![]() De rest is allemaal dikke bagger. Op mijn oude school was er zelf een vent die alleen maar tuinbroeken droeg, en dan elke dag een andere kleur (van roze tot groen tot geel) ![]()
|
Gymleraar heeft zo'n 'Abraham-baard'© die groeit tot op zn adamsappel en hij draagt altijd een trainingspak met daaronder een La Coste polo. Docente Tekenen heeft zwarte puntschoenen met grijze klittenband
![]() ©RPGFANATIC+
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Die biologie lerares draagt echt zieke bontjassen, bwah.. Verder zien de mannen er wel okay uit, niet echt bijzonder fout. De vrouwen daar in tegen.. ![]()
|
Ik sta nu zelf 3 dagen per week als 'bijna' juf voor de klas.... En volgens mij zie ik er qua kleding toch altijd best leuk uit
![]()
|
![]() |
|
|