Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 15:10
Verwijderd
typische leraren-outfit is volgens mij:
- 'gewone' zwarte of bruine schoenen (of 1 zwarte en 1 bruine, zoals mijn scheikundeleraar ooit had)
- pantalon
- t-shirt
- overhemd
- trui
maar dat kan ook komen doordat de meeste van mijn leraren rond de 55 zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2003, 16:21
Roos
Roos is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 03-04-2003 @ 13:50:
voor Nederlands hadden we zelfs een lerares met kort haar varierend van roze tot zwartblauw, echt een geweldig mens.
Inderdaad, heel leuke vrouw
Oud 03-04-2003, 17:19
tinkelbel
tinkelbel is offline
Citaat:
eXo schreef op 03-04-2003 @ 10:32:

Ik heb nog niemand gezien die op Dolf leek... alhoewel in m'n geschiedenisboekjes stond iemand die leek er wel op..
ik wel! een jongen uit mijn klas lijkt sprekend op Dolf.
(daarom noem ik hem ook zo)
Oud 03-04-2003, 18:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
pas geleden zag ik een vrouw bij ons op school lopen die blijkbaar lerares is, in een roze lakrokje met een roze lakjasje .
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:06
Faery
Faery is offline
Een stage-mannetje bij Filosofie is nét Ozzy Osbourne, wel koel.
Oud 03-04-2003, 18:24
$¯|¯ëñ|\|£|{è
$¯|¯ëñ|\|£|{è is offline
onze wiskundelerares draagt áltijd ringen die passen bij haar kledij van die dag
geschiedenis hebben we vrijdag het laatste uur en dan heeft ze al lekker gezweet
onze technologische opvoedingleerkract draagt altijd kostuumpjes en heeft vaak bewaking op de speelplaats en dan draagt hij zo'n stoere zonnebril
fysicaleerkracht heeft 2 hemden, 1 grijze van nike en 1 beige van oxbow en dan steekt hij die altijd lekker diep in zijn broek en dan lekkere afgetrapte nikeschoenen die in de solden stonden
onze lerares nederlands draagt soms bowlingschoenen
onze lerares engels is getrouwd me rijke stinker dus die draagt constant scapa en goude juwelen enzo
onze tekenjuf (de zeekoe ) draagt altijd hetzelfde (doorzichtige ) tijgermotiefhemdje
en die van frans draagt in de zomer jurkjes zonder mouwen en dan vindt ze het zelfs niet nodig haar (weelderige) okselharen te scheren (hegschaar aanbevolen) en dan is het toevallig een les waar extraveel opt bord sta en waar ze erg veel met haar arm omhoog moet en ik zit dan nog vanvoor ook

....

ach leerkrachten en mode... will they ever learn
Oud 03-04-2003, 20:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Er zitten 2 leraren bij mij op school die er best wel fukking hot uitzien.Ze bezorgen veel onderbouwers een natte onderbroek. Het is een tweeling en ze geven allebei hetzelfde vak. Ik heb zelf geen les van ze, maar bij schoolfeesten zie ik ze altijd en ze zijn best tof. Ze kunnen ook geweldig zingen en ze spelen ook in een band, wat ze natuurlijk uber cool maakt. Geen geitenwollensokkentiepjes dus.
Oud 03-04-2003, 20:39
zwoesj
zwoesj is offline
mijn biologie leraar heeft een kale kop en dan zo'n sikje (jaja netzo als die zanger van intwine) en dan heeft ie altijd t-shirts van gave bands aan en een zwarte broek
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:00
Nuck
Nuck is offline
Biologieleraren zijn onwijs warrig, allemaal. De andere docenten zijn duf, ribbroekje met fout model, geruit overhemd en wollen trui eroverheen...en dan echt op een foute manier
Oud 04-04-2003, 01:53
maar
maar is offline
Ik heb geeneen goedgeklede leraar. Allemaal sportschoenen en overhemden met korte mouwen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 08:50
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
Nuck schreef op 03-04-2003 @ 22:00:
De andere docenten zijn duf, ribbroekje met fout model, geruit overhemd en wollen trui eroverheen...en dan echt op een foute manier
maar dan met de trui in de broek gestopt...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 08:55
Gianluca *
Gianluca * is offline
engelse docent:

zelf gemaakte "spijkerbroek" tot ver over der middel en een overhemd... (vrouw..)

duitse docent:

probeert beetje hip te zijn door af en toe een heel FOUT replay shirtje te dragen en hele lelijke afschuwelijke broeken...
(man..)

biologie docent:
standaard: t-shirt met spijkerbroek... je ziet nooit echt of et een man of vrouw is..
(vrouw)

economie docent: *zie biologie docent.
(vrouw)

wiskunde docent:
een overhemd met daarover altijd een heel fout leren hesje hahah en een broek die die volgens mij 2 weken aanheb

...

Oud 04-04-2003, 10:00
Verwijderd
Wij hadden een lerares geschiedenis/maatschappijleer die bij voorkeur liep in sandalen, felgekleurde pantys, korte leren of vinylen rokjes, iets te kleine bloesjes, en een sjaaltje in dezelfde kleur als haar pantys. Desbetreffende lerares was een jaar of 50, met het figuur van de gemiddelde vrouw van 50.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:00
Verwijderd
Rugby's met spijkerkragen, hehe..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:07
Verwijderd
Allemachtig dat jullie bijhouden wat die knakkers allemaal dragen...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:55
Adrenaline
Adrenaline is offline
Het viel me laatst nog op dat mijn aardrijkkunde leraar afgetrapte dr. Martens aan had...Dat was het enige pluspuntje van die man.
Natuurkunde: Colbertje en een spijkerbroek. Frans...echt typisch Frans inclusief brilletje.
Voor de rest zijn het alleen maar spijkerbroek/sportschoenen types.
Oud 04-04-2003, 23:56
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
kei veel leraren hebben bijna elke dag hetzelfde aan
Oud 05-04-2003, 02:40
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
terror koe schreef op 03-04-2003 @ 16:05:
Ik vind die strenge schooljuf outfitjes wel geil.

hehe. jij ook al. neuke?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 09:09
Verwijderd
Mijn mentor/teken/ckv-leraar draagt altijd hetzelfde. Een verwassen strakke zwarte spijkerbroek, wit shirt met daarover een open wit overhemd, een zwart sjaaltje en een donkerbruin sjaaltje. Hij staat erom bekend, en het heeft wel wat

Mijn leraar duits is het allerergst. Hij draagt áltijd een donkerblauw jasje, met 4 gouden knopen aan de onderkant van z'n mouwen (hoe noem je die dingen?). Ook heeft hij op z'n schouders van die gouden 'visgraatstrepen'. Net alsof hij zo uit de marine is gestapt, verschrikkelijk.
En dat dan gecombineerd met een lichtgeel overhemd en een foute stropdas. En dan die broek! Een grijze/zwart geruite broek. Ruitjesbroeken zijn soms wel ok, maar niet daarmee gecombineerd. Je krijgt een beetje het clown-effect.

Verder zien mijn meeste leraren er wel gewoon uit. Mijn bio-leraar is koel: Oldschool puma shirtjes, doc's of vans, ribbroeken, kort geblondeerd haar, wenkbrauwpierc en dan zo'n opa-jasje =)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 18:33
wietsie
wietsie is offline
Sjoooow.... mijn biologieleraar van vorig jaar, die was erg!! het lijkt of ie net terug is komen vliegen uit de jungle man!
echt van die junglepakjes en die camouflagekleuren... en hij heeft 5 paar dezelfde outfits en draagt nooit iets anders! echt erg...

verder dragen me duitse lerares en me handvaardigheidlerares wel leuke kleren.... dus niet alle leraren kleden zich erg
Oud 07-04-2003, 17:12
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-04-2003 @ 16:07:
Allemachtig dat jullie bijhouden wat die knakkers allemaal dragen...
Tuurlijk, anders heb je helemaal nix meer te doen tijdens de les.

Maargoed mijn franse lerares vind ik echt helemaal geweldig gekleed. Ze draag nog zo'n vreselijke broekrok die 10 jaar geleden mode was. Of anders een pofbroek met knalgroene laarsjes met hakjes. En dan van die vreselijke zelfgemaakte hangoorbellen in allerlei verschillende vormpjes. En van een kam heeft ze ook nog nooit gehoord.
Verder proberen ze er nog wel netjes uit te zien. De leraren hebben meestal wel een colbertje aan met een overhemd.
Vooral m'n lerares engels vind ik goed gekleed, bijv. met een leren jasje, ook heeft ze dan altijd bijpassende sieraden.
Oud 08-04-2003, 15:47
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
lerares Frans heeft erg goeie smaak,draagt soms wel kleren die ik ook wil (nouja z'is wel nog jong,23 of zo),ene andere lerares daarintegend raagt strenge-schooljuf rok maar dan met de ruimte voor dr achterwerk en de rits schuin vanvoor (is geen zicht zo'n bult in dr kleren,whahahah),dan daaronder kousebroek en botjes die 100 keer te bvreed zijn (spillebeentjes in duikboten of zo) en dan een felrood truitje met een felrode verenkraag,whahahah
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:44
aznrijstkorrel
aznrijstkorrel is offline
Citaat:
Verder heb ik 1 leraar die elke dag standaard Evisu draagt
wattt _ zo dope

Bij mij op school is het echt wack. Een aardrijkskundeleraar die zich wel goed kleed met McGregor, Gant, v.Bommel etc. en zo. hoewel dat hier weer als superfout wordt gezien natuurlijk haha voor de rest zijn het sloebers.

een vrouw van de mediatheek; vadsig, putjesbil, ubermass, kortom gooor propt zich altijd in te korte alsmede te korte rokjes.. gadddddver

.. maaaar ooit een staigaire gezien, steeeeeelo, mannn.. die wilde ik echttt wel even.... ja.. spreken.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:45
aznrijstkorrel
aznrijstkorrel is offline
te korte en te strakke moet er staan ... ooops
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:13
duifeltje
duifeltje is offline
uull van die leraren met jezusschoenen id ezijn het ergst.
en meestal stinken ze ook nog.!!!!!!!
Oud 17-04-2003, 16:13
Verwijderd
Allemaal standaard RL/TH/Gant/McGregor enz... 'k vind daar vrij weinig modieus aan. Go Dolce&Gabbana/Evisu
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 20:19
CrawDad
CrawDad is offline
Ik heb hele goed geleerde leraren gehad hoor, mar ook ontzettende niet uitziende leraren, maar dat heb je overal denk ik zo
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 20:29
grandmommy
grandmommy is offline
goh, nou mijn leraren... niks boeiends hoor

ja, eentje is nogal zweef zweef, die doet aan yoga enzo, maar die draagt gewone lange slungel kleren. ja, hij heeft een trui van anathema, da's dan wel weer heel koel.
enne... eentje heeft altijd zo'n dandy kaksjaaltje om, die vent is ook wel relaxt.
en mijn tekenmeesteres ( ) heeft een neuspiercing
whahaha, en mijn godsdienst leraar heeft een krulsnor, en als je hem ziet... je ziet hem echt voor je in de bush met een jachtgeweer een een safari hoed op... zo'n type..
Oud 25-11-2003, 20:32
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
CrawDad schreef op 25-11-2003 @ 21:19:
Ik heb hele goed geleerde leraren gehad hoor, mar ook ontzettende niet uitziende leraren, maar dat heb je overal denk ik zo
En voor deze nuttige mededeling up je een topic van zeven maanden oud?
Oud 25-11-2003, 20:40
grandmommy
grandmommy is offline
jezus, dat doe zelfs IK niet.. en ik ben zo'n beetje de meest lompe forummer op heel scholieren.com
Oud 26-11-2003, 01:47
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 25-11-2003 @ 21:40:
jezus, dat doe zelfs IK niet.. en ik ben zo'n beetje de meest lompe forummer op heel scholieren.com

Ontopic: 1 docent heb ik gesignaleerd met een Cyberia longsleeve en New Rocks
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 17:41
annetjuh
annetjuh is offline
ik let d'r niet zo op
niet zo boeiend.
slaap liever onder de les
Oud 27-11-2003, 08:44
Optima
Optima is offline
veeeeeel te wijde colberts met allemaal krijtpoeder erop.
van die super ergonomische schonenen die echt het daglicht niet kunnen verdragen.
truien die zo ouderwets zijn dat ze bijna weer in de mode komen.
quasi gebatikte truitjes
Oud 27-11-2003, 09:13
Overjoyed
Overjoyed is offline
Veel docenten dragen dag-in-dag-uit hetzelfde, maar er zijn ook wel docenten die flink nadenken over wat ze dragen, een docent bij ons op school loopt zelfs in diesel!
Oud 27-11-2003, 09:21
Charisma
Charisma is offline
Ik heb geen leraren.

Juist ja, ze zijn gewoon niet steelow genoeg om mee gezien te worden

Oud 27-11-2003, 12:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een ex-tekenleraar van me was behoorlijk metal. Lang haar, vale spijkerbroeken en van die zwart bandshirts.
En vaak riep 'ie ineens heel hard. "METAAAAAAAL!" (met gebaar \m/ )
Heb bij hem ook een cursus metal gedaan en heb een diploma gehaald. Ik ben nu dus officieel Metal Meesteres
Oud 27-11-2003, 13:50
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 26-11-2003 @ 18:41:
ik let d'r niet zo op
niet zo boeiend.
slaap liever onder de les
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 15:49
Another Way
Another Way is offline
Mn Docente Nederlands is 24 en kleed zich best wel sexy

De rest is allemaal dikke bagger. Op mijn oude school was er zelf een vent die alleen maar tuinbroeken droeg, en dan elke dag een andere kleur (van roze tot groen tot geel)
Oud 27-11-2003, 19:10
Miles
Miles is offline
Gymleraar heeft zo'n 'Abraham-baard'© die groeit tot op zn adamsappel en hij draagt altijd een trainingspak met daaronder een La Coste polo. Docente Tekenen heeft zwarte puntschoenen met grijze klittenband

©RPGFANATIC+
Oud 27-11-2003, 19:22
Azathoth
Azathoth is offline
Citaat:
Bruggo41 schreef op 27-11-2003 @ 20:10:
Gymleraar heeft zo'n 'Abraham-baard'© die groeit tot op zn adamsappel en hij draagt altijd een trainingspak met daaronder een La Coste polo. Docente Tekenen heeft zwarte puntschoenen met grijze klittenband

©RPGFANATIC+
En de Biologie lerares heeft altijd een bontjas aan en Lerares Engels heeft altijd dezelfde polo aan
Oud 27-11-2003, 19:29
Divina Flor
Divina Flor is offline
De natuurkunde leraar loopt altijd in 'schutkleuren'.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 19:37
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
RPGFANATIC± schreef op 27-11-2003 @ 20:22:
En de Biologie lerares heeft altijd een bontjas aan en Lerares Engels heeft altijd dezelfde polo aan
Das dus mijn broertje die op dezelfde school als ik zit, licht toe:

Die biologie lerares draagt echt zieke bontjassen, bwah..

Verder zien de mannen er wel okay uit, niet echt bijzonder fout. De vrouwen daar in tegen..
Oud 28-11-2003, 16:28
Roos
Roos is offline
Citaat:
Charisma schreef op 27-11-2003 @ 10:21:
Ik heb geen leraren.

Juist ja, ze zijn gewoon niet steelow genoeg om mee gezien te worden

Hee die kont in jouw avatar is van Gisele
Oud 28-11-2003, 17:10
Baracuda
Baracuda is offline
leraar wiskunde is Jezus-undercover (inclusief sandalen met geiten-wollen-sokken)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 17:37
Verwijderd
ik ben (toekomstig) lerares
vind mezelf nou niet echt een saai grijs figuur of een jezus of een te gekleurd iemand.

maar docenten voor beelende kunst zijn gewoon gaaf
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 18:37
sorry
sorry is offline
een leraar techniek op mijn school heet spijkerman
het enigste wat hij draagt is zijn spijkerjas, spijkerbroek en echt alles met spijkerstof. en hij heeft ook nog een heel erg spijkerschrift. hij is echt koel
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 09:15
poki
poki is offline
Ik sta nu zelf 3 dagen per week als 'bijna' juf voor de klas.... En volgens mij zie ik er qua kleding toch altijd best leuk uit
Reageren

Regels voor berichten