Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Jamai is gewoon stukken beter dan Jim, qua zingen (groter bereik, zuiverder enz) en qua entertainen. Dat Jim nou toevallig een leuk koppie heeft wil nog niet zeggen dat hij een goede Idol zou zijn. Voorstanders van Jim zijn naar mijn mening dus echt mensen die voor t uiterlijk gaan en dan alleen maar voor t uiterlijk!
|
Verwijderd
|
Oh mijn god.. Is het ooit in je opgekomen dat je misschien zowel niet voor Jim als voor Jamaii ben maar dat hele kut idols gewoon een afschuwelijk en buitensporig verwerpelijk programma vind ...
Jesus H Christus.. ik word kotsmisselijk van dat 'ben jij voor ...' Of het nou Jim Jamaii of Bush is.. bluh.. ik ben gewoon voor mezelf en niemand anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik vind het een beetje zinloos om een ander proberen te overtuigen van jou mening over een muziekje. Als diegeen dat niet leuk is, is daar niks aan te doen. En daarbij vind ik ze allebei kut, Jim én Jamaï.
|
Erh, bovenstaande reply = van *MiNDLeZz* en deze ook...
Waarom logt cha0s altijd in op onze computer ![]() [edit door cHa0s ![]() (omdat ik hier ook wel eens op 't forum kijk als jij aan 't lezen bent ofzo ![]() (en ben t verder ook helemaal met jouw (mijn ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 12:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
wel leuk dat Starfaker door veel mensen zo genadeloos de grond werd ingeboord vanwege het feit dat het neppe commerciele meuk was, en diezelfde mensen nu wel als 'n blinde koe de "idooltjes" van Idols bejubelen.
||
Citaat:
![]() heb 't nooit gezien, heb dat jamai gedrocht pas dan gezien omdat er commercials zijn om die stront op te hemelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |