Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijkbaar is goede muziek niet aan jou besteedt ![]() Maar ja, die radioheadfans ook... ![]() ![]() Nee, ff serieus. Ik vind het van weinig respect getuigen dat je spinvis in dit topic zet. Je kunt van 'm vinden wat je wilt, maar hij is wel een 'boost' voor de nederlandstalige muziek. En geef toe, spinvis is beter dan die doos van een tooske of (pak 'm beet) jamai of jim. Niet? En hoezo: sinds kort? |
![]() |
|
tooske is vreselijkkkkk
las kethcup, want ze zijn irritant nelly&kelly want het is gewoon te vaak op tv geweest.. en nelly vind ik zoiezo niet leuk.. alleesss van westlife vind ik saaai ect ect ect ect ect ect ect
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
jim sux jamai roelt........
![]() ka-ching vind ik wel weer tof. ik heb een onwijze t_vushekel aan dikke vette rappende negers met grote gouden kettingen om die "uh yo yo" roepen en daarbij lichtelijk spastische bewegingen maken, terwijl een halfnaakt anorexia snolletje er "oh oh" bij zegt....................... kort samengevat: nelly en die destiny's griet. die griet ken wel zingen, maar dan moet ze wel wat anders zingen dan "ooooooooooh"
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|