Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik gok op 1 x rood, 1 onterecht afgekeurd of goedgekeurd doelpunt of een onterechte penalty ![]()
||
![]() |
[QUOTE]Kale schreef op 09-04-2003 @ 18:44:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik hoop dat die Lurling met zijn schijtgoal een basisplaats heeft verdient want dan winnen we met nog grotere cijfers..
Ajax speelt namelijk altijd goed tegen clubs die net ietsjes beter zijn dan het niveau NAC en het lijkt me duidelijk dat Rafael en Zlatan wat minder goed spelen de laatste tijd omdat ze pas tegen de kakkerlakken willen vlammen!! ![]() Abubakari op van persie en het komt helemaal goed want bij Lobont is er nog nooit een afstandschot (of vrije trap) ingegaan.. ![]() 35' 0-1 Zlatan ![]() 53' 0-2 vd Vaart ![]() 88' 0-3 Zlatan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
bij feyenoord zal deze wedstrijd vast en zeker meer leven dan bij Ajax.
Verliezen van feyenoord is kut, maar als het dan een keer moet gebeuren doe morgen dan maar. Die Amstel Cup stelt in Nederland toch niks meer voor en waar het nu bij Ajax om draait is de Champions League. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als het nou andersom was had ik ook nog die spanning in me buikje hoor, bang voor (WEER) die nederlaag |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet ik goed he, trouwens als 22 jarige (mocht je zo oud zijn) ga je wel kinderlijk overal op in hoor. Kijk 17 ok, maar 22 wordt te oud ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ajax slim is laten ze een aantal spelers rust geven. Zoals Galasek en trabelsi en litmanen die licht geblesseerd zijn of net terug zijn van die blessure. Ik bedoel tegen Milan moeten hun er sowieso zijn vind ik en dat is stukken belangrijker dan dat tussendoortje met feyenoord voor een NL cup. Zo belangrijk is die niet. Althans minder dan een plek voor de halve finale van de champions league
![]() Daarbij mag bijvoorbeeld de jong en sneijder het van mij proberen heel de wedstrijd. Ervaren zat nu. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hal Wamberto maar vast van stal.... ![]() ![]()
|
![]() |
Er is maar één club die de dubbel gaat winnen dit jaar...
![]() en Dirkie Kuyt kan er vast aan gaan wennen hoe het is om te verliezen in de Kuip want het zal zeker niet bij die ene keer blijven... misschien wordt er wel onterecht een doelpunt van hem afgevlagd.. weer een jaar pret! ![]() meters meters meters buitenspel kloeg die zag t niet utrecht zag t wel meters meters meters buitenspel! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Denk dat ajax het nu alleen wel zwaarder krijgt dan andere keren tegen feyenoord zonder trabelsi en pienaar en galasek... Niet dat dat een reden is ofzo hoor mocht ajax verliezen want als topclub moet je dan ook kunnen winnen. We hebben litmanen, vd vaart chivu dus....... Maar we zullen zien wat deze wedstrijd weer brengt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Amstelcup 2003/2004 Verwijderd | 446 | 25-05-2004 17:51 | |
Vrije tijd |
AmstelCup - Kwartfinale's Tofke_H | 42 | 12-03-2003 20:29 |