Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 19:09. |
![]() |
|
all stars zijn cool
![]() haha enne je schijt ook evisu all stars te hebben, maar niemand weet waar je ze kan kopen ![]() ![]() ![]() maar ze zijn idd wel cool.. beetje minder dat nu iedereeeeen er weer in loopt.. maar ja, je koopt wat je leuk vnd toch..? ![]()
||
Citaat:
w w w . o k i - n i . c o m zei ik al ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dan wordt het idd bristol.........want als je ze bij de Scapino haalt kan je net zo goed echte halen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmm dacht dat ik dat ergens gelezen had , Het is namelijk typisch zo'n product wat in Amerika gemaakt word omdat het 'vaderslandlievend is om Amerikaanse producten te kopen' ... Maar je hebt gelijkvanaf 2001 worden ze in verschillende delen van azie gemaakt. Andere producten als schoenen worden wel al enige tijd in azie gemaakt (las ik ergens) Dus wil je weten of iemand echt true is, kijk aan de binnenkant van zijn schoenen ![]() Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 13:13. |
![]() |
||
Citaat:
Veel wat vroeger (= +- 30 jaar geleden) in was komt nu weer helemaal back.. dus denk opnieuw als je denkt dat je origineel bent! Ik heb btw ook all-stars daar nie van (met gekleurde streepjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het word nu ineens mode en nu kent iedreen ze pas ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag gratis de neppe allstars gekregen, de low-tops, zwart. want...waar ik werk wilden ze ze wegdoen omdat niemand ze kocht ofzo, dus toen zei ik: doe mij er dan maar een paar!
Ach, ik zie nog wel of ik ze ga dragen, ze zien dr best grappig uit, bijna hetzelfde alleen iets breder en een groter wit neusstuk. En er staat natuurlijk een ander merkje op, maar goed who cares Oh ja, toen ik hier net lid was, 2 jaar terug ofzo, had ik een topic geopend of iemand deze schoenen nou cool vond en bijna iedereen reageerde geschokt dat ik ze cool vond want zij vonden het afschuwelijk. Ach ja, als iets in de mode komt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(zou best kunnen, weet het niet meer). Maar volgens mij, de alternatieve mensen dan, hebben dat volgens mij niet gevonden, aangezien die dingen zover ik weet daarbij altijd al in de mode zijn geweest (volgens mij vooral dankzij Kurt)( |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hier het bewijs dat het op 4 april idd al bestond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die dinge bestaan al minstens 50 jaar ofzo.. |
![]() |
||
Citaat:
*knip en plak van converse.nl* "In 1917 werd de eerste schoen geboren die een linnen schoen had met een rubberzool; de All Star. In eerste instantie alleen in het zwart. In 1921 klopte Chuck Taylor (in die tijd een beroemde Basketball speler) bij Converse aan. Of hij niet in dienst van Converse kon komen? Nadat hij was aangenomen als vertegenwoordiger verbeterde Chuck Taylor de All Star. Converse was daar zo tevreden over dat de schoen naar hem werd genoemd, de eerste gesigneerde basketball schoen!* Dus de originele All Star is al uit 1917 en is later iets aangepast(om beter te kunnen basketballen denk ik dan).
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Shoes topic ULTRA8 | 403 | 07-08-2008 17:24 | |
Werk, Geld & Recht |
schoenen bagel | 24 | 22-05-2006 12:54 | |
Lifestyle |