Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Paranoid: neej zoals ik al op de vorige pagina al zei ik heet al eXo vanaf 2001 maar ik postte zeer sporadisch. Op muziek ![]() |
![]() |
|
![]() |
Haha, toen ben ik nog naar een meeting geweest
![]() http://web.archive.org/web/200006211...i?action=intro als je nou kijkt is het forum veel langer zeg maar... veel meer scrollen tot je beneden bent ![]() [edit] ik zie nu pas, vraag&aanbod had toen gewoon geen forumbaas ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
*kwam binnen tijdens het gezeik rond VVO en d'r vriendin en dat ze zelfmoord had gepleegd omdat men haar foto niet mooi vond*
![]() DAMN over 3 maanden is dat 3 jaar geleden ![]()
|
Verwijderd
|
Hehe ik zit hier over 8 dagen ook 3 jaar... maar niet onder deze nick, en met die andere nick postte (?) ik ook niet echt veel ofzo
![]() (E* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En man, ik zie net dat ik over 11 dagen ik hier al 3 jaar officieel vertoef. ![]() ![]() Het wordt echt tijd om op te zouten ja.. ![]() |
![]() |
|
Wow wat een namen nog he... Michel Gerver, Lil' Phoenix, x-spekkie-x, McLaren, poki, Golvend Badeendje, Joshua, Six4Eight, DaaF, Arita, bubbeltjes, Goes15, StoneFace, G-susGirl, kHebTrekInWatLekkers, Leonoor, Amneshia, Denyse, CobainMeisje, aquafemme..... het lijkt al eeuwen geleden!!!
|
Ach en nu zit ik te kijken naar ons sportforumpje, met allemaal bekende namen: bartje518, goefoe, Arnhem Forever, AntiKezman, Forza_Barca, the Phit, Zwarma, Ajacied4ever, superjood... allemaal mensjes die een ban for life hadden omdat ze het niet eens waren met het beleid van de forumbazen. Ze gingen daarom heel stoer spammen en hebben nu allen een ban for life
![]() Nu zitten ze allemaal op de concurrent, zat ik ook, tot voor kort, soms post ik nog iets noodzakelijks, maar sinds een tijdje heb ik ff geen zin meer in dat forum dus houd ik me liever hier ![]() ![]()
||
Citaat:
echt leuk om terug te zien, die juni 2000 is nog net ietsjes voor mijn tijd maar de rest is allemaal wel bekend.. jammer dat fototopics niet meer goed werken en ik erger me dan wel enorm aan mezelf maar toch wat een nostalgie zeg ![]()
||
Citaat:
geen telefoon geen brieven geen internet helemaal nix... *boehoehoe* vandaar de ode... ---- ![]()
||
Citaat:
tja ik heb dr alleen op lowlands ontmoet toen vonk dr wel heel erg leuk en aardig jah.. *ook ode aan djoelie dan*
|
OMG
![]() dit slaat ook weer alles ik geloof dat ik niet meer aan mijn oude forum periode herinnerd wil worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai en zijn vriendjes #830 Verwijderd | 500 | 22-01-2010 21:22 | |
Games |
The Settlers 2 (10th Anniversary) Rhinus | 30 | 28-09-2007 19:40 | |
Muziek |
het oude school computermuziekfototopic Expanium | 41 | 06-12-2004 23:45 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Films, TV & Radio |
Zijn er nog mensen die net zo dol waren als ik op Fort Alpha? Scatterheart | 43 | 23-10-2003 14:58 | |
Muziek |
Wat hoort u aan? Verwijderd | 250 | 06-10-2003 17:37 |