Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 15:14
S
S is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 08-04-2003 @ 11:31:
[edit] maar ik wil wel een krokodilletjes polo Maar dan durf ik daar toch weer niet mee te lopen omdat ik vind dat ik er niet netjes genoeg uit zie voor zo'n merk [/edit]
Lacoste .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2003, 15:38
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
SounD schreef op 08-04-2003 @ 15:13:
Ik weet niet of het snobbistisch is mijn gedrag, maar ik hoor het vaak dus zal wel zo zijn, net of het mij wat kan schelen.

Ik koop niet bij sommige winkels, zal nog niet dood aangetroffen willen worden in bepaalde kleding.

Veel voedsel is te laag voor me.. Donuts weiger ik bijvoorveeld te eten.. friet alleen als het echt niet anders kan ensow..

Mensen die mijn aandacht niet waard zijn worden genegeerd.
Bemoeien ze zich toch met een gesprek van me dan laat ik ze ff duidelijk merken wat hun plaats is , meestal door te zeggen dat ik een INTERESSANT gesprek aan het voeren ben.

Ik laat dingen voor me doen.. zoals stemmen ensow.. ik machtig wel.

Ik stel hoge eisen aan vrienden.
Echt als hun ouders al een sloeberbaan hebben of geen opleiding dan overweeg ik al om ze te dumpen.

Ik haat met cash betalen, gebruik liever creditcard.
Laat liever thuisbezorgen dan dat ik zelf ga kopen.
Ik haal cd'tjes, DVD'tjes ensow meestal uit het buitenland.
Schep op over hoeveel van die internationale spulletjes ik heb en uit welke landen ik wel niet allemaal dingen importeer.

Als mensen zich over mijn kunnen verbazen en me een copmplimentje geven kijk ik alsof ik dat helemaal niet nodig heb en zeg ik.. "Duh.. ik ben gewoon goed"

Ik zou een bijbaantje kunnen nemen, maar ben te arrogant om voor bepaalde bedrijven te werken. Voel me ook te hoog om onder 1 of andere domme sukkel te vallen.. moet ik diegene zeker als baas zien ofsow..

Dat was het wel ff.. als ik meer bedenk dan post ik wel erbij.
wow
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:47
Li
Li is offline
Citaat:
S schreef op 08-04-2003 @ 16:13:
En toch Prada's hebben he. Tss.
Tss, moet je horen wie het zegt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:51
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
[verhaal]
Hèhè, en dan in Hoofddorp wonen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:58
S
S is offline
Citaat:
Ik weet niet of het snobbistisch is mijn gedrag, maar ik hoor het vaak dus zal wel zo zijn, net of het mij wat kan schelen.

Ik koop niet bij sommige winkels, zal nog niet dood aangetroffen willen worden in bepaalde kleding.

Veel voedsel is te laag voor me.. Donuts weiger ik bijvoorveeld te eten.. friet alleen als het echt niet anders kan ensow..

Bemoeien ze zich toch met een gesprek van me dan laat ik ze ff duidelijk merken wat hun plaats is , meestal door te zeggen dat ik een INTERESSANT gesprek aan het voeren ben.

Echt als hun ouders al een sloeberbaan hebben of geen opleiding dan overweeg ik al om ze te dumpen.

Schep op over hoeveel van die internationale spulletjes ik heb en uit welke landen ik wel niet allemaal dingen importeer.

Als mensen zich over mijn kunnen verbazen en me een copmplimentje geven kijk ik alsof ik dat helemaal niet nodig heb en zeg ik.. "Duh.. ik ben gewoon goed"

Ik zou een bijbaantje kunnen nemen, maar ben te arrogant om voor bepaalde bedrijven te werken. Voel me ook te hoog om onder 1 of andere domme sukkel te vallen.. moet ik diegene zeker als baas zien ofsow..

Hahaha .
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 08-04-2003 @ 11:25:
l0l haha een basisschool???
tja dat was Blaricum
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:23
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
ik koop wel dure dingen, gewoon omdat ik van dat merk houdt of omdat ik hun kleren gewoon mooi vind, ik koop meestal expres kleren van dat merk, waar het merk NIET zichtbaar is.. dus ik loop niet met het merk op me tiet ofzo..

Ik spaar wel de merk kaartjes, maar dat doe ik al sinds ik 13 ben.. gewoon zomaar .. ik show er niet mee...
( ik stop ze niet in een doos ofzow, maar maak er iets leuks mee..)

Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 16:30.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:59
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Hermione schreef op 08-04-2003 @ 17:05:
tja dat was Blaricum
Ik ken het, zat in Laren Echt te erg.
Oud 08-04-2003, 18:57
Denise84
Denise84 is offline
Ik kaft mijn collegeblokken (voordeelpak 5 stuks van de V&D) met reclames uit tijdschriften van dure merken
Oud 08-04-2003, 22:50
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Citaat:
YuckFou schreef op 08-04-2003 @ 08:14:
Nee, sorry. Wel heel komisch dit.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 01:11
SounD
SounD is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 08-04-2003 @ 16:51:
Hèhè, en dan in Hoofddorp wonen.
Daar kan ik niets aan doen dat mijn ouders hier zijn gaan wonen. Ik zit te wachten tot ze zo'n genoeg van me krijgen dat ze een kamer voor me gaan kopen in een beetje goede stad

Ow ik weet nog wat..
Ik eet bij voorkeur goed eten..
Naast de troep die ik echt weiger wil ik altijd vetarm vegetarisch voedsel zonder kleur en smaakstoffen en conserveringsmiddel.

Als ik dat niet kan krijgen eet ik soms bijna niets.

Ik doe trouwens ook alles voor de juiste reputatie ook liegen.
Oud 09-04-2003, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 08-04-2003 @ 17:05:
tja dat was Blaricum
Wow.. dus zulke dingen gebeuren echt?? shit ik d8 dat dat allemaal apenbroodjes verhalen waren
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 04:52
Black Sugar
Black Sugar is offline
Vertoonde toen ik een jar of 8/ 11 was beetje snobistisch gedrag. Vooral op ponnykamp, dat was echt heel erg Maarja iedereen deed er aan mee en ik als meisje deed er dus ook maar aan mee. Het ging zelfs zo ver dat je werd beoordeeld op de auto van je ouders en de rijbroek die je had.
Ik vond mezelf toen ook beter dan gemiddeld, maar wat wil je als je in de klas zit met echt alleen maar domme mensen op die paar uitzonderingen na.
Oud 09-04-2003, 04:55
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Hermione schreef op 08-04-2003 @ 09:54:
bah.. ik zat op een basisschool waar dat heel erg aan de orde was. als er tijdens de gymles 1 van de meisjes naar de wc ging, kon je er van uit gaan dat ze alle kleding in de kleedkamer even zou checken op merkjes. sommige meisjes werden dan na school echt nagewezen, zo van: "zij draagt C&A".

ik was totaal niet merkenbewust, hoewel mijn moeder er wel van hield. maar toen ze een keer een tweedehands levi's (oh good old times) voor me had gekocht , heb ik het huis bij elkaar geschreeuwd! van ellende ja.

gelukkig ben ik nooit echt meegesleurd in dit gedrag.
Bij mij op de basischool ging het om nike en australien.
Ik werd dan ook eer regelmatig nagewezen en voor snob en kakker uitgescholden.
Heb het nooit zo zien zitten om d'r als pauper uit te zien.
Oud 09-04-2003, 12:34
Li
Li is offline
Citaat:

.
Dit vind ik wel zooo ongelovelijk triest. Alsof het uitmaakt hoeveel geld je vrienden hebben, je kiest vrienden toch op aardigheid/interesses? Als zijn/haar vader in een fabriek werken heeft dat toch niks te maken met je vriend/vriendin zelf? Iemand uit een lager sociaal milieu, waar jij ongetwijfeld op neer kijkt, kan ook wat te melden hebben hoor
Het kan me echt niet schelen of m'n vrienden nou in een flat wonen met een werkloze vader of in een grote kast in Bloemendaal wonen. Ik heb ze allebei en vind niet dat je iemand puur op zijn afkomst kan afrekenen.

Sorry, mensen zoals jij zijn echt té triest
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
AtHell schreef op 07-04-2003 @ 21:41:
Snobisme is het denk ik niet, ik ga er alleen soms iets te gemakkelijk van uit dat de mensen om me heen zo dom als een deur zijn en vreselijk naïef.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Black Sugar schreef op 09-04-2003 @ 05:52:
Vertoonde toen ik een jar of 8/ 11 was beetje snobistisch gedrag. Vooral op ponnykamp, dat was echt heel erg Maarja iedereen deed er aan mee en ik als meisje deed er dus ook maar aan mee. Het ging zelfs zo ver dat je werd beoordeeld op de auto van je ouders en de rijbroek die je had.
Ik vond mezelf toen ook beter dan gemiddeld, maar wat wil je als je in de klas zit met echt alleen maar domme mensen op die paar uitzonderingen na.
Ik zit ook met alleen maar domme mensen op de opleiding. Op 'n paar uitzonderingen na.

Maar daar behoor ik niet toe.

Urm. Wat wilde ik zeggen? Owja, snobisme is achterlijk
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:52
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ik ben geen snob . . . (als ik het fout heb heb ik wel een heeeeel fout zelfbeeld) en moet eigenlijk ook kotsen van snob's

Ik weet niet, maar ik kan het gewoon niet, me beter voelen dan anderen (gelukkig)
Oud 09-04-2003, 13:59
SounD
SounD is offline
Citaat:
Li schreef op 09-04-2003 @ 13:34:
Dit vind ik wel zooo ongelovelijk triest. Alsof het uitmaakt hoeveel geld je vrienden hebben, je kiest vrienden toch op aardigheid/interesses? ....
Sorry, mensen zoals jij zijn echt té triest
Stel je niet aan zeg. Er staat toch dan OVERWEEG ik ze te dumpen. Als ze verder goed voor mijn imago zijn en beloven dat ze niet over hun sneue werkloze pappa praten dan mogen ze soms best mijn vriend of vriendin zijn.

Kweet het, ik ben te goed voor deze wereld.. maar goed.
Oud 09-04-2003, 14:04
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
SounD schreef op 09-04-2003 @ 14:59:
Stel je niet aan zeg. Er staat toch dan OVERWEEG ik ze te dumpen. Als ze verder goed voor mijn imago zijn en beloven dat ze niet over hun sneue werkloze pappa praten dan mogen ze soms best mijn vriend of vriendin zijn.

Het "porbleem" van snobs is dat ze zo'n enorm ego hebben dat ze denken dat de wereld alleen om zichzelf draait . . .
Alleen voor de snob zelf is dit geen probleem . . . het is alleen het probleem voor zijn / haar omgeving om met hem / haar samen te moeten leven
Oud 09-04-2003, 14:16
SounD
SounD is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef op 09-04-2003 @ 15:04:
Het "porbleem" van snobs is dat ze zo'n enorm ego hebben dat ze denken dat de wereld alleen om zichzelf draait . . .
Alleen voor de snob zelf is dit geen probleem . . . het is alleen het probleem voor zijn / haar omgeving om met hem / haar samen te moeten leven
Wat probeer je eigenlijk te zeggen?

Het is geen probleem als je belangrijk bent of goed bent, maar is wel eens een opgave.

Denk je dat het makkelijk is ofsow om zoveelste persoontje dat je geweldig vind of je vriendje wil zijn af te wijzen?
Echt niet hoor.

Moet je maar net aan kunnen.
Oud 09-04-2003, 14:17
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:

"Fan "
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:17
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
SounD schreef op 09-04-2003 @ 15:16:
Wat probeer je eigenlijk te zeggen?

Het is geen probleem als je belangrijk bent of goed bent, maar is wel eens een opgave.

Denk je dat het makkelijk is ofsow om zoveelste persoontje dat je geweldig vind of je vriendje wil zijn af te wijzen?
Echt niet hoor.

Moet je maar net aan kunnen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik het ontiegelijk zielig vind . . . en ik nu even ga kotsen

*kotst*
Oud 09-04-2003, 14:19
Stevill
Stevill is offline
ooit weleens de kaartjes aan mijn kleding gelaten bij het dragen, en bandshirts draag ik niet true onder trui maar erover showable als maar kan.
Oud 09-04-2003, 14:20
Verwijderd
Hmm ik vraag me af of dhr SounD hier een act opvoert.

Zoniet: ben ik het met hidde eens.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:23
SounD
SounD is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-04-2003 @ 15:20:
Hmm ik vraag me af of dhr SounD hier een act opvoert.
Sinds wanneer ben ik dhr SounD?

Zoals ik al eerder heb gezegd ik doe ALLES voor de juiste reputatie *kijkt heel onschuldig*
Oud 09-04-2003, 14:29
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
SounD schreef op 09-04-2003 @ 15:23:
Sinds wanneer ben ik dhr SounD?

Zoals ik al eerder heb gezegd ik doe ALLES voor de juiste reputatie *kijkt heel onschuldig*
En nu begint ie al onschuldig te kijken . . . tssss dat doet een snob toch niet
Oud 09-04-2003, 14:35
SounD
SounD is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef op 09-04-2003 @ 15:29:
En nu begint ie al onschuldig te kijken . . . tssss dat doet een snob toch niet
Ik doe alles dat mij ten goede komt en manipuleer mensen dus ook door onschuldig te kijken jah..

Is dat verboden ofsow?
Oud 09-04-2003, 14:47
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
SounD schreef op 09-04-2003 @ 15:35:
Ik doe alles dat mij ten goede komt en manipuleer mensen dus ook door onschuldig te kijken jah..

Is dat verboden ofsow?
Ja nou goed . . .

trouwens, je reageert op me, hoe wete je nu dat ik niet te min voor je reputatie ben
Oud 09-04-2003, 15:03
SounD
SounD is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef op 09-04-2003 @ 15:47:
Ja nou goed . . .

trouwens, je reageert op me, hoe wete je nu dat ik niet te min voor je reputatie ben
Zodra je te min bent laat ik je dat echt wel voelen.

Dit is trouwens slechts online, mijn reputatie loopt niet gevaar door met lagere mensen om te gaan ofsow..

Dus prijs je gelukkig als je een sloeber bent dat ik je aandacht schenk.
Oud 09-04-2003, 15:34
Verwijderd
Uh.. ja.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:46
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
SounD schreef op 09-04-2003 @ 16:03:
Zodra je te min bent laat ik je dat echt wel voelen.

Dit is trouwens slechts online, mijn reputatie loopt niet gevaar door met lagere mensen om te gaan ofsow..

Dus prijs je gelukkig als je een sloeber bent dat ik je aandacht schenk.
Vraagje . . . wat nu als mensen jou te min vinden om mee om te gaan

Oja . . . wat is je definitie van sloeber
Oud 09-04-2003, 15:51
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:

wat ben jij toch on-ge-loof-lijk grappig

of een enorme eikel...kbegin het laatste te denken
Oud 09-04-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Miss Fat Booty schreef op 08-04-2003 @ 15:17:
ik koop meestal wel merk kleding maar t liefst het merkje zo klein mogelijk...
Héél subtiel, zodat mensen niet kunnen zeggen dat je een patser bent omdat je met een groot merkteken loopt, maar nét wel zichtbaar omdat je natuurlijk niet wilt dat mensen denken dat je in merkloze kleding loopt.

Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:

Nee, dit kan gewoon niet waar zijn

Het is gewoon niet mogelijk dat iemand die zo'n ongelofelijke loser is zichzelf zo goed kan vinden... dat kan niet..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:53
Laïs
Laïs is offline
Ik vind je vervelend.
Oud 09-04-2003, 18:57
Indo4ever
Indo4ever is offline
Citaat:
Alex schreef op 09-04-2003 @ 18:08:
Het is gewoon niet mogelijk dat iemand die zo'n ongelofelijke loser is zichzelf zo goed kan vinden... dat kan niet..
Precies...zijn post is denk ik een dikke fake, daarom denk ik ook dat die gast zich nu ziek zit te lachen om de reacties die hij heeft uitgelokt.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:20
razkal
razkal is offline
Citaat:

Laat dan eens een cursus Nederlands thuis bezorgen.
Oud 09-04-2003, 19:50
Li
Li is offline
Citaat:
Indo4ever schreef op 09-04-2003 @ 19:57:
Precies...zijn post is denk ik een dikke fake, daarom denk ik ook dat die gast zich nu ziek zit te lachen om de reacties die hij heeft uitgelokt.
Tja, grappig is anders
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:46
elledc
elledc is offline
Ik vind het zielig om te showen met merkkedij. Snobisme kan je meer vergelijken met een schijnwereld, jezelf willen voordoen zoals je helemaal niet bent. Aandacht willen trekken op zo'n manier is bijzonder laag en showen met allerlei praat over geld en rijk zijn en materiele dingen daar kots ik van
Wees gewoon jezelf, mensen met speciale stijl en zonder kledij van grote merken hebben uiteindelijk de sterkste persoonlijkheid.
Ik heb voor kort in zo'n "snobwereld" vertoeft en ik werd er diep ongelukkig, daar draait het om geld en prestige en meeloperij. Je wordt er onmiddellijk in hokjes geplaatst en hoort er niet bij als je eens wat "anders" gekleed bent. Pff dat is zo belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:48
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
razkal schreef op 09-04-2003 @ 20:20:
Laat dan eens een cursus Nederlands thuis bezorgen.
prive-leraar....thuiscursus is te ordinair
Oud 09-04-2003, 21:54
strafcorner
strafcorner is offline
dat jullie daarin trappen, come on, die sound is overduidelijk aan het fokken
Oud 09-04-2003, 21:56
elledc
elledc is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef op 09-04-2003 @ 15:04:
daar heb je gelijk in
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 23:01
poesiefox
poesiefox is offline
Sound is funny! Ik tuinde ook in die eerste post.

En Zeeman rules natuurlijk. En de budgetmarkt van de VenD, en op de markt is je gulden een daalder waard en lang leve het leger des heils en anders haal je het toch bij de dump?
Oud 09-04-2003, 23:06
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 09-04-2003 @ 22:54:
dat jullie daarin trappen, come on, die sound is overduidelijk aan het fokken
Hehe ja ik d8 al.

Undercover forummer misschien?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 00:54
SounD
SounD is offline

*kijkt nog maar eens onschuldig*
Oud 11-04-2003, 14:55
Verwijderd
Mijn favoriete jeugdherinnering om te vertellen op feesten en partijen, is dat princes Mariléne vroeger voor 3 gulden per uur op mij en mijn broer moest passen..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:06
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 11-04-2003 @ 09:55:
Mijn favoriete jeugdherinnering om te vertellen op feesten en partijen, is dat princes Mariléne vroeger voor 3 gulden per uur op mij en mijn broer moest passen..
OMG!! Zij is geweldig! Daarom heb jij zo'n prinsessenattitude natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 11-04-2003 @ 16:06:
OMG!! Zij is geweldig! Daarom heb jij zo'n prinsessenattitude natuurlijk!
ik heb haar gebeten!
en ik woonde in een groter huis!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:17
Florine
Florine is offline
er zijn mensen die me snobistisch noemen, maar die vind ik gewoon dom.

En nu moet ik echt snel weg om het vliegtuig te halen.. Milaan here I come again
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten