Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik koop wel dure dingen, gewoon omdat ik van dat merk houdt of omdat ik hun kleren gewoon mooi vind, ik koop meestal expres kleren van dat merk, waar het merk NIET zichtbaar is.. dus ik loop niet met het merk op me tiet ofzo..
Ik spaar wel de merk kaartjes, maar dat doe ik al sinds ik 13 ben.. gewoon zomaar .. ik show er niet mee... ( ik stop ze niet in een doos ofzow, maar maak er iets leuks mee..)
Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 16:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ow ik weet nog wat.. Ik eet bij voorkeur goed eten.. Naast de troep die ik echt weiger wil ik altijd vetarm vegetarisch voedsel zonder kleur en smaakstoffen en conserveringsmiddel. Als ik dat niet kan krijgen eet ik soms bijna niets. Ik doe trouwens ook alles voor de juiste reputatie ook liegen.
|
Vertoonde toen ik een jar of 8/ 11 was beetje snobistisch gedrag. Vooral op ponnykamp, dat was echt heel erg
![]() Ik vond mezelf toen ook beter dan gemiddeld, maar wat wil je als je in de klas zit met echt alleen maar domme mensen op die paar uitzonderingen na.
||
Citaat:
![]() Ik werd dan ook eer regelmatig nagewezen en voor snob en kakker uitgescholden. Heb het nooit zo zien zitten om d'r als pauper uit te zien.
||
Citaat:
![]() Het kan me echt niet schelen of m'n vrienden nou in een flat wonen met een werkloze vader of in een grote kast in Bloemendaal wonen. Ik heb ze allebei en vind niet dat je iemand puur op zijn afkomst kan afrekenen. Sorry, mensen zoals jij zijn echt té triest ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar behoor ik niet toe. Urm. Wat wilde ik zeggen? Owja, snobisme is achterlijk |
![]() |
||
Citaat:
Kweet het, ik ben te goed voor deze wereld.. maar goed.
||
Citaat:
Alleen voor de snob zelf is dit geen probleem . . . het is alleen het probleem voor zijn / haar omgeving om met hem / haar samen te moeten leven
||
Citaat:
Het is geen probleem als je belangrijk bent of goed bent, maar is wel eens een opgave. Denk je dat het makkelijk is ofsow om zoveelste persoontje dat je geweldig vind of je vriendje wil zijn af te wijzen? Echt niet hoor. Moet je maar net aan kunnen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() "Fan " ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*kotst*
||
Citaat:
Is dat verboden ofsow?
||
Citaat:
trouwens, je reageert op me, hoe wete je nu dat ik niet te min voor je reputatie ben
||
Citaat:
Dit is trouwens slechts online, mijn reputatie loopt niet gevaar door met lagere mensen om te gaan ofsow.. Dus prijs je gelukkig als je een sloeber bent dat ik je aandacht schenk.
||
Citaat:
Oja . . . wat is je definitie van sloeber
||
Citaat:
![]() of een enorme eikel...kbegin het laatste te denken
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is gewoon niet mogelijk dat iemand die zo'n ongelofelijke loser is zichzelf zo goed kan vinden... dat kan niet.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind het zielig om te showen met merkkedij. Snobisme kan je meer vergelijken met een schijnwereld, jezelf willen voordoen zoals je helemaal niet bent. Aandacht willen trekken op zo'n manier is bijzonder laag en showen met allerlei praat over geld en rijk zijn en materiele dingen daar kots ik van
![]() Wees gewoon jezelf, mensen met speciale stijl en zonder kledij van grote merken hebben uiteindelijk de sterkste persoonlijkheid. Ik heb voor kort in zo'n "snobwereld" vertoeft en ik werd er diep ongelukkig, daar draait het om geld en prestige en meeloperij. Je wordt er onmiddellijk in hokjes geplaatst en hoort er niet bij als je eens wat "anders" gekleed bent. Pff dat is zo belachelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |