Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar niet tr00pah style ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik denk dat Aaaart een beetje te veel op die functie geilt, maar ja he het forum is een grote verzameling van vriendjes en de bijbehorende vriendjespolitiek.
||
Citaat:
ik was erg stoned en geloofde mezelf die avond niet.
||
Citaat:
ik vind mezelf al triest genoeg dat ik op die onzin van je reageer, stel je voor dat het mn plicht zou zijn! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En daarbij, zeg het dan op feedback of hoe het dan ook nu nog mag heten, en niet hier. als je het zo erg vond, waarom ben je het zelf dan niet gebleven? Aangezien er dan nauwelijks een fb nodig zou zijn, omdat 3/4 van het gepoep hier nu jouw aandeel is. |
![]() |
||
Citaat:
Als je met een aantal andere fb's zit waar je niet goed mee kan samen werken, als er achter de schermen dingen gebeuren waar je niet achter staat, als er leden zijn die je wel op kan hangen, wanneer je te weinig tijd overhoudt voor je school moet je er mee kappen. Dáárom ben ik niet gebleven. En het is enigszins frustrerend als je het achterlaat en er zijn fb's die 't niet op kunnen brengen om hier en daar een slotje te pleuren en fatsoenlijk, actief deel te nemen aan 't forum. en tis leuk om te zien hoe iedereen hapt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=2 ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Freakjuh stopt met forumbazen, Ufke wordt nieuwe Lifestyle fb! Verwijderd | 45 | 15-10-2005 13:03 | |
Lifestyle |
een nieuwe forumbaas lijkt me wel een goed idee Verwijderd | 21 | 13-06-2005 01:05 | |
Lifestyle |
wie vindt jij geschikt al FB op lifestyle Bor | 169 | 24-06-2004 11:36 | |
Beleidszaken |
Lifestyle rodina | 231 | 21-05-2003 19:07 |