Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 14:47
NERD
NERD is offline
Tip: ga naar de videotheek en huur American Beauty, weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. En met de seks zal ik ook nog maar even wachten, dat is namelijk strafbaar. Hoeft geen probleem te zijn als niemand er achter komt (al blijft het m.i. verderfelijk) maar als dat wel zo is heeft meneer een probleem...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 15:21:
Ik heb hem net gebeld, over mijn 'probleem'.
Ik hoefde me nergens zorgen over te maken, ooit ben ik de enige voor hem; zodra zijn kids het aankunnen gaat hij het zijn vrouw vertellen.

Hij heeft wel honderd keer gezegd hoeveel 'ie wel niet van me houdt

Ik hoef me dus geen zorgen meer te maken, over een paar jaar gaat hij scheiden van z'n vrouw. Ik denk, ik laat het even weten.
Maar dan nog meid
wie weet met wie hij jou weer bedriegt? Zoals hij het bij zijn vrouw doet zal die dat bij jou vast ook weer doen... die vent is gewoon niet monogaam
en ik vind het allemaal maar een ranzig idee
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef op 10-04-2003 @ 15:46:
Ah nou, ik vind het een achterbakse trut.
En dan nog maar niet te spreken over die man, ik hoop dat ie opgepakt wordt.
Wat een stel gekken.
Achterbaks omdat ze op iemand van 40 verliefd is...? Volgens mij betekend achterbaks toch iets heel anders...

Ik vind het ook fout wat die man doet, maar goed, kan zij daar iets aan doen? En als kon ze het (kan ze zelf wel, maar niet aan die man (en hij is volwassen)), dan nog kan je iemand in zijn/haar waarde laten, vind ik.
Met citaat reageren
angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 15:46:
En dat geloof jij dan meteen...? Baseer je die mening verder ook nog ergens op?

Ik kan over jou ook zo'n topic openen, terwijl er misschien niks van klopt.
Van mij mag je..
Maar die yamyam spoort ook niet dus het zou goed kunnen dat ze wel dezelde persoon zijn.
Oud 10-04-2003, 14:49
Friends
Friends is offline
Het is inderdaad strafbaar. hij wil natuurlijk niet dat je ouders hem zouden aangeven als ze het wisten. Is dit dan niet zeker weten aan het lijntje houden?

Natuurlijk zou hij dat zeggen. Zolang jij inderdaad denkt dat hij van zijn vrouw gaat scheiden zal jij op 'm blijven wachten.
Ik snap die vent echt niet. Waarom zou hij zijn gezin opgeven voor iemand die 15 is? Dit klinkt toch niet logisch?
Ik zou er echt evengoed mee kappen. Jullie kunnen helemaal niets. Mailen jullie ofzo iets? En bellen. Weet z'n vrouw niet dat je met hem belt en bel je hem vaak? want ik neem aan dat die vrouw ook niet dom is en daar niet achterkomt. Wat voor smoes gebruikt hij dan daarvoor?
Met citaat reageren
Rioto
ik lach me rot gewoon hoe Dom kun je zijn! HAHAH
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef op 10-04-2003 @ 15:48:
Van mij mag je..
Maar die yamyam spoort ook niet dus het zou goed kunnen dat ze wel dezelde persoon zijn.
Ik kan er zo nog tig opnoemen die ook niet sporen, zou yamyam dat dan ook zijn...?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:50
Rioto
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 15:49:
Ik kan er zo nog tig opnoemen die ook niet sporen, zou yamyam dat dan ook zijn...?
je moet toegeven dat ze beide erg debiel zijn
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:51
Sven
Sven is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 15:21:
Ik heb hem net gebeld, over mijn 'probleem'.
Ik hoefde me nergens zorgen over te maken, ooit ben ik de enige voor hem; zodra zijn kids het aankunnen gaat hij het zijn vrouw vertellen.

Hij heeft wel honderd keer gezegd hoeveel 'ie wel niet van me houdt

Ik hoef me dus geen zorgen meer te maken, over een paar jaar gaat hij scheiden van z'n vrouw. Ik denk, ik laat het even weten.
Een paar jaar..? Je bent 15... een paar jaar is dan wel erg lang.. Het gezegde liefde maakt blind gaat heel erg op voor jou, alles wat je hier verteld wijst erop dat hij je aan het lijntje houdt, en gewoon niet zn jonge speeltje kwijt wil raken (sorry dat ik het zo verwoord, maar het is wel de waarheid..).
Alleen al het feit dat hij het nu nog niet aan vrouw + kinderen wil vertellen is extreem verdacht.. wie zegt dat hij dat later wel gaat doen... (ja hij maar ik zou hem niet geloven als ik jou was..)

Hij gebruikt je, hij maakt misbruik van jouw gevoelens voor hem.. iemand van 40 jaar die zijn vrouw en kinderen bedriegd door met een meisje van 15 aan te klooien is niet te vertrouwen.. tegen zijn vrouw zegt hij ongetwijfeld dezelfde lieve dingen die hij tegen jou zegt..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:53
angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 15:48:
Achterbaks omdat ze op iemand van 40 verliefd is...? Volgens mij betekend achterbaks toch iets heel anders...

Ik vind het ook fout wat die man doet, maar goed, kan zij daar iets aan doen? En als kon ze het (kan ze zelf wel, maar niet aan die man (en hij is volwassen)), dan nog kan je iemand in zijn/haar waarde laten, vind ik.
Ja, ze weet dat hij een gezin heeft
Als ze lef heeft moet ze het tegen zijn vrouw zeggen.
Die man kon haar vader wel zijn, gadver en dan samen lang en gelukkig leven zeker
Je wordt toch niet verliefd op een man van 40 jakkes.
Dan ben je tochwel erg zielig.. ik bedoel ga een jongen van je eigen leeftijd zoeken..
Oud 10-04-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 15:34:
Behalve dat ik denk dat de relatie helemaal niet goed is ivm het grote leeftijdsverschil (misschien vind Andijvie dat ook, maar haal ik niet duidelijk uit haar post).
25 jaar lijkt me in dit geval idd te veel..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef op 10-04-2003 @ 15:53:
Ja, ze weet dat hij een gezin heeft
Als ze lef heeft moet ze het tegen zijn vrouw zeggen.
Als je het zo bekijkt, oké. Hoewel ik die man nog achterbakser vindt dan, liegen tegen z'n vrouw...

Citaat:

Je wordt toch niet verliefd op een man van 40 jakkes.
Dan ben je tochwel erg zielig.. ik bedoel ga een jongen van je eigen leeftijd zoeken..
Verliefdheid heb je niet in de hand, je wordt het of niet, daar heb jezelf weinig over te zeggen. En waarom ben je dan zielig? Omdat je iets voelt en omdat je toegeeft aan je gevoel? Of iemand van 15 (of 18, ik noem ook maar wat) echt verliefd wordt op iemand van 25 jaar ouder op dezelfde manier als op iemand van zijn/haar eigen leeftijd, dat weet ik niet, misschien is het meer het zoeken naar een vader-/moederfiguur, maar ook dat zal per situatie verschillen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:14
BELLEKE
BELLEKE is offline
[QUOTE]Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 16:11:
[B]Als je het zo bekijkt, oké. Hoewel ik die man nog achterbakser vindt dan, liegen tegen z'n vrouw...

ze kan dan wel het lef hebben dit te zeggen tegen zijn vrouw.. hoeveel jonge tieners van '15' zullen serieus genomen worden in dit geval? Ik weet het niet hoor...
Oud 10-04-2003, 15:16
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
hoi kisssssss,

Hmmm een man van 40? Is dat niet té oud.
Als je verliefd was op iemand van 20 kon ik dat nog wel
ten dele begrijpen, maar 40?!?!
Behalve dat het bij de wet (streng) verboden is, kan hij ook nog
eens je vader zijn... Ook is het sociaal totaal onacceptabel.
Denk je eens in, jij hebt gewoon een vriendje van ook 15 en helemaal verliefd blablabla en dan komt er een vriendin en die verteld dat ze met een vent van 40 is.. Wat zou jouw reactie zijn?
Hij is ook nog eens getrouwd dus je gaat zwaar de fout in.
Een man en vrouw zijn gemaakt om van elkaar te houden.
Enkel van elkaar. Als je hem van zijn vrouw afpikt zal je niet alleen door je omgeving, maaar ook door g-d zwaar bestraft worden.
Maar goed, stel dat het wel goed gaat. Over twee jaar verlaat hij zijn vrouw en kindjes. Jij bent 17 en hij 42. Je zit nog oop school. Hij werkt. Jullie zijn heel blij samen. Krijgen een kindje. Hij is 50, jij 25... Ben je dan blij???????
Je man is 65 en jij vijfendertig... ieh... dat wil je toch niet??????

xxxxxx SimShalom
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef op 10-04-2003 @ 16:14:
ze kan dan wel het lef hebben dit te zeggen tegen zijn vrouw.. hoeveel jonge tieners van '15' zullen serieus genomen worden in dit geval? Ik weet het niet hoor...
Das weer iets anders.

En ik denk dat de vrouw van die man het dan toch wel na gaat vragen en er op gaat letten ed, ook al neemt ze kissssss misschien niet 100% serieus.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:24
Guy,Interrupted
Guy,Interrupted is offline
omg
Natuurlijk ken dat niet iets normaals worden :/
Oud 10-04-2003, 16:30
Verwijderd
Puh-lease. Dat kind lacht zich nu hoogstwaarschijnlijk een ongeluk om die serieuze reacties

In het uitzonderlijke geval dat het wél waar is, heb ik er maar één ding op te zeggen.

Jij en die kerel hebben een kronkel in jullie koppies.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:28
jij
jij is offline
euhm, ik heb jouw verhaal gelezen bij psychologie, en dit wordt echt te gek!
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=439908

je zegt bvb: "Ik ben een meid van 15 jaar met best al veel problemen. Momenteel is mijn moeder opgenomen, en mijn vader bijna continu op stap. Dat houdt in, dat alle verantwoordelijkheden naar mij doorgeschoven worden."
--
"Ik zit dus ook in de knoop, en doe ook aan allerlei soorten van zelfverminking; krabben, snijden, bijten, stoten, slaan, zelfmoordpoging ... alles. Gelukkig heb ik dat laatste niet meer, maar de rest blijft in lichte mate aanhouden."

ik weet niet hoor..
je hebt een zus van 5 waar je voor moet zorgen, je wil zelfs de voogdij aanvragen, denk je dan echt dat ze een relatie tssn. ee, 15-jarige en 40-jarige als een gezonde thuissituatie voor je zus zullen vinden?

je klinkt bij psycho nochtans alsof je het moeilijk genoeg hebt met jezelf enzo, en met die vent maak je het voor jezelf alleen maar lastiger..hmmmz niet slim en zeker niet geloofwaardig.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:02
kissssssss
kissssssss is offline
"Die vent" maakt het me helemaal niet lastiger, juist niet.
Ik lach ook zeker niet om de serieuze reacties, ik ben blij dat er mensen zijn die je nog wél serieus nemen.

En op de stelling kissssssss = yamyam hoef ik niet eens te antwoorden Doe een ipcheck en je weet het.

(Ik vroeg niet om aangevallen te worden, ik vroeg om advies. Geloof me of geloof me niet, en als je me niet gelooft kan ik er niets aan doen.)
Oud 10-04-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 19:02:
(Ik vroeg niet om aangevallen te worden, ik vroeg om advies. Geloof me of geloof me niet, en als je me niet gelooft kan ik er niets aan doen.)
Hello, dit is een forum. Ook al zet jij expliciet erbij dat je alleen advies wilt, dan krijg je nog altijd negatieve reacties. Logisch ook. Als je met zoiets toch wel redelijk controversiëels op de voorgrond treedt kun je dat verwachten.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:44
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef op 10-04-2003 @ 18:28:

je zegt bvb: "Ik ben een meid van 15 jaar met best al veel problemen. Momenteel is mijn moeder opgenomen, en mijn vader bijna continu op stap. Dat houdt in, dat alle verantwoordelijkheden naar mij doorgeschoven worden."
--
"Ik zit dus ook in de knoop, en doe ook aan allerlei soorten van zelfverminking; krabben, snijden, bijten, stoten, slaan, zelfmoordpoging ... alles. Gelukkig heb ik dat laatste niet meer, maar de rest blijft in lichte mate aanhouden."

ik weet niet hoor..
je hebt een zus van 5 waar je voor moet zorgen, je wil zelfs de voogdij aanvragen, denk je dan echt dat ze een relatie tssn. ee, 15-jarige en 40-jarige als een gezonde thuissituatie voor je zus zullen vinden?

je klinkt bij psycho nochtans alsof je het moeilijk genoeg hebt met jezelf enzo, en met die vent maak je het voor jezelf alleen maar lastiger..hmmmz niet slim en zeker niet geloofwaardig.
What she said!!!

En... hij bedonderd je waar je bij staat, zoals hij ook zijn vrouw bedonderd.

En... hij kan zeggen wat hij wilt, maar met het bedriegen van zijn vrouw met jou, heeft hij zijn betrouwbaarheid verloren

En... 15 en 40 is niet toegestaan in de wet

En... hij houd je wel degelijk aan het lijntje en heeft geen toekomst voor jou in petto... hoogstens een affairre

En... sorry meid, hij weet dat je wilt horen dat hij verliefd op je is... maar dat is hij niet... ja, het klinkt geloofwaardig, maar geloof me, veel mensen van zijn leeftijd zijn super in het liegen en bedriegen van de medemens... zo weet ik bijvoorbeeld dat mijn vader daar een kei in kan zijn.

En nog vraagje... hoe oud zijn zijn kids... hoe oud is zijn vrouw... wat is zijn beroep (als het antwoord op de laatste "Advocaat" is, meteen wegrennen, dan is liegen zijn beroep )
Oud 10-04-2003, 19:00
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Het gaat er hier helemaal niet om of 25 jaar een groot leeftijdsverschil is.. hij heeft namelijk een vrouw!
Ben je helemaal gestoord geworden om met een getrouwde man te rotzooien?! DAT IS ACHTERBAKS EN GEMEEN! Wat zou jij ervan denken als jouw man later vreemdgaat met een meisje van 15?? Ik zou denken dat je dat niet leuk vindt!
En mss zoekt 'ie zijn plezier dan maar ergens anders, maar je zou toch niet met jezelf kunnen leven terwijl je weet dat er ergens een eenzame vrouw alleen thuis zit met de kinderen terwijl jij er als 15-jarig ukkepukje met HAAR MAN bezig bent?

Nee.. echt.. *TSSK*... DAT *DOE* JE GEWOON NIET! Hoeveel je ook van hem houdt.. Hij is getrouwd.. (je wilt toch niet de sectretaresse slet uithangen?!)
Oud 10-04-2003, 19:11
hopefully
hopefully is offline
euhmz, ik heb niet alles wat hiervoor staat gelezen.. maar hoevaak lees je wel niet verhalen dat die man zn vrouw helemaal niet verlaat.. dit is eigenlijk altijd het geval.. en altidj horo je dan dat er gezegd werd, 'ja maar hij zou zn gezin verlaten'en 'hij zei dat hij van me hield'en alles..
dus mijn advies is; zet hem uit je hoofd!
want zeg nou zelf 15 : 40 ...? die man kan gewoon ouder dan je vader zijn!!!
dat lijtk me dus niet helemaal normaal..
nou succes er iig mee...
grtz hopefully
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 20:27
Verwijderd
Citaat:
mijkeeuuh schreef op 10-04-2003 @ 18:28:

--

ik weet niet hoor..

Volgens mij lult ze dus gewoon dikke BULLSHIT en niets anders!
Ze lachte king112 gewoon uit omdat hij zelfmoordneiginen heeft! FF url zoeken...
Ze beduveld gewoon de hele zooi hier
http://forum.scholieren.com/showthre...26#post4998326

Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 22:10
angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-04-2003 @ 21:27:
Volgens mij lult ze dus gewoon dikke BULLSHIT en niets anders!
Ze lachte king112 gewoon uit omdat hij zelfmoordneiginen heeft! FF url zoeken...
Ze beduveld gewoon de hele zooi hier
http://forum.scholieren.com/showthre...26#post4998326
Dat wou ik ookal duidelijk maken.
Oud 10-04-2003, 22:16
Viv
Viv is offline
Kissssss ik weet een beetje wat je nu doormaakt!
en iedereen die hier negatief is ik kan me er wel bij aansluiten, maar toch ook weer niet. ik denk dat ie oprecht van je houdt
dus meid niks ervan aantrekken

GRoetjes Viv
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 22:17
Verwijderd
het spijt me serieus, maar het eerste wat ik dacht toen ik het las was : he bah...
en ik hoop dat je weet dat het eigenlijk nie kan, mede doorda thij al een gezinnetje heeft, en jij nog minderjarig ben,,,
volgens mij is het zo dat hij zelf opgepakt kan worden , het feit dat jij hem ook leuk vind doet er dan niet toe...

sorry voor mijn reactie maar ik wens je suc6 verder...
kizz
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 22:32
Pletterprater
Pletterprater is offline
... toch wel vreemd, ze brengt juist die dingen naar voren zodat wij zouden twijfelen over de oprechtheid van die man... zou je toch eigenlijk denken dat dit zo nep als wat is.

Meid... er zijn hier ook mensen met echte problemen... door met ziekelijke vragen als deze de aandacht af te leiden en mensen minder vertrouwen te geven in de oprechtheid van de topics binnen dit forum ben je echt slecht bezig...

Kan iemand haar bannen van het gehele forum misschien? Dat helpt
Oud 11-04-2003, 07:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 10-04-2003 @ 23:32:

dat is een beetje onzin he...
Oud 11-04-2003, 08:12
kissssssss
kissssssss is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 10-04-2003 @ 23:32:
... toch wel vreemd, ze brengt juist die dingen naar voren zodat wij zouden twijfelen over de oprechtheid van die man... zou je toch eigenlijk denken dat dit zo nep als wat is.

Meid... er zijn hier ook mensen met echte problemen... door met ziekelijke vragen als deze de aandacht af te leiden en mensen minder vertrouwen te geven in de oprechtheid van de topics binnen dit forum ben je echt slecht bezig...

Als je het niet gelooft, lees het dan gewoon niet.
Oud 11-04-2003, 08:29
BELLEKE
BELLEKE is offline
Kijk, bij deze moeten we niet blijven discussiëren over t feit of da hier nu wel of niet waar is.. is t wel waar, dan geven we haar beter goei raad, denk je dat t niet waar is, laat je t maar, we komen er niet achter en als Kisssss inderdaad in die situatie zit dan kan ze best wel wat advies gebruiken...
Oud 11-04-2003, 08:53
David
David is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 13:22:
Ik weet het allemaal niet meer
Ik weet dat het niet verstandig zou zijn, maar ik voel zo ontzettend veel voor hem ... ik moet er niet aan denken hem te laten vallen

Mijn verstand zegt hetzelfde als jullie, mijn gevoel zegt ietts anders
ok .. draai het even zo..

deze fijne vent verlaat z,n gezin voor jou ! z,n vrouw waarmee ie waarschijnlijk al tig jaren samen is ,, z,n kinderen die hem als papa zien en wellicht tegen hem op kijken ?

dan kom jij ertussen. niet geheel alleen natuurlijk maar goed , er verbreekt dit gezin.

en dan ? je bent 15 ! als je 15 bent zul je nog zo ontzettend veel veranderen en begint je leven net pas op gang te komen...

je zal nog veel veranderen qua uiterlijk maar nog meer qua innerlijk .. emotioneel enzo

geloof maar van mij dat deze echte liefde die je nu voelt wellicht terecht kan zijn .. maar hoeveel vergelijkingsmateriaal heb jij dat je kan weten of dit de man van je leven is ?

hij is 40 ! jij bent straks ik noem maar wat , 18 en je wilt uit ,, dan wil je partner van 43 lekker op de bank hangen .. want die kan dat niet meer .. een hele nacht op stap

zoveel dingen die tegenover elkaar komen te staan.

ik heb een goede vriendin die een relatie heeft met een vent van bijna 15 jaar ouder.

ze is zoo ontzettend aan het tobben met de meeste dingen .. een klein leeftijdsverschil kan . maar er blijft toch altijd een groot gat tussen jullie ontstaan betreft dingen die jullie niet samen kunnen doen of de denkwijze.

want 25 jaar ! toen jij dus net geboren was was meneer al aan het feesten , was zijn leven al op gang ect.

als jij 15 bent dan ( en dus is niet lullig bedoelt maar het is gewoon waar ) weet je gewoonweg nog niet wat je met je leven wilt .. je weet ook niet hoe dat het leven echt in elkaar zit en hoe dat het straks verloopt als je op eigen benen moet staan en wellicht voor een hoop veranderingen en teleurstellingen in je leven komt te staan.

ik snap zo ie zo al niet dat een vent van 40 met een gezin zoiets doet .. niet lullig bedoelt tegenover jou vriend .. maar je moet toch een aardig waardeloos figuur zijn als je zoiets doet ..

vind ik dan .

succes ermee
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:08
Friends
Friends is offline
Ik sluit me helemaal bij DAVID aan.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:16
Friends
Friends is offline
Hij kan je vader gewoon zijn!!!
Hoe oud zijn z'n kids eigenlijk??????
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:47
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 10-04-2003 @ 11:38:
Ja, een ouwe bok wil nog wel eens een groen blaadje.

Beschouw het maar als de beste minnaar die je je kunt indenken, want oudere mannen zijn gewoon ervarener en attenter in bed. Hij zal je heel wat kunnen leren.
Voor een 29jarige vind ik dit wel heel bizar advies; had wel wat volwasseners verwacht.

Zit je zelf soms ook achter groene blaadjes aan; dat je er daarom niet tegenin kan/durft te gaan?

Een 15 jarig meisje en een 40 jarige getrouwde vent? Oh come on.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Viv schreef op 10-04-2003 @ 23:16:
ik denk dat ie oprecht van je houdt
dus meid niks ervan aantrekken
Dat kun je ab-so-luut niet weten alleen op grond van de dingen die hier gezegd zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:22
Bruut
Bruut is offline
je had gvd zijn dochter kunnen zijn.. die man is ziek, en een vuile pedofiel!!

en jij bent dom dat je met hem gaat!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 11:10
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Marcade schreef op 11-04-2003 @ 10:47:
Voor een 29jarige vind ik dit wel heel bizar advies; had wel wat volwasseners verwacht.

Zit je zelf soms ook achter groene blaadjes aan; dat je er daarom niet tegenin kan/durft te gaan?

Een 15 jarig meisje en een 40 jarige getrouwde vent? Oh come on.

Ik heb niet de illusie dat zij luistert naar wat we hier ook zeggen, dus ik vertel haar wat ze wel kan verwachten. Een goede minnaar om haar in te wijden, MEER NIET.

Als ze dit wil doorzetten is dit het enige positieve aspect aan het hele verhaal.

De ironie lag er misschien niet dik genoeg op.

Het zal misschien een half jaar duren, en hij breekt haar hart, hij zal nooit vrouw en kinders verlaten, hij zal het zelfs niet overwegen. Hij is een ouwe bok die voor een tijdje een groen blaadje wil voor de afwisseling.

Als zij zich wil laten gebruiken, moet ze het maar zo bekijken: de sex was lekker en ze heeft er een boel van geleerd.
Oud 11-04-2003, 11:12
The0
The0 is offline
Ik sluit me aan bij het bovenstaande. Er zijn al zo veel zinnige adviezen geweest die ze toch in de wind lijkt te slaan dat ze er maar net zo goed voor kan gaan en over een poosje met een gebroken hart en wat ervaring rijker verder kan leven.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:54
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-04-2003 @ 12:10:
Als zij zich wil laten gebruiken, moet ze het maar zo bekijken: de sex was lekker en ze heeft er een boel van geleerd.
De sex was lekker??

Dat is wat voor een advies jij aan een 15 jarige geeft die verliefd is op een 40 jarige???????

Ach, de seks zal tenminste lekker zijn

OMFG
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:09
angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Marcade schreef op 11-04-2003 @ 13:54:
De sex was lekker??

Dat is wat voor een advies jij aan een 15 jarige geeft die verliefd is op een 40 jarige???????

Ach, de seks zal tenminste lekker zijn

OMFG

Hij heeft wel veel ervaring en veel rimpels
Oud 11-04-2003, 14:29
*~*
*~* is offline
hij kan je leven met een vingerknip verkl*ten
en later als je oud en wijs bent, zit je met de spijt
...

stop ermee, nu het nog kan...
Oud 11-04-2003, 14:34
*~*
*~* is offline
en nog iets
*ja sorry*
zoals al zovele mensen zeggen
'hij zal je bijlange niet kunnen geven als wat een jonger iemand kan geven'
verliefd worden op woordjes en beloftes is een gemakkelijke zaak...
en als je de raad toch maar in de wind slaat, waarom blijven we dan raad geven *niet slecht bedoelt*
Oud 11-04-2003, 18:56
wietsie
wietsie is offline
hee... als we er van uitgaan dat het waar is:
het is gewoon niet verstandig... maar het zou net zo geod de vader van je beste vriendin ofzo kunnen zijn!
ik weet niet hoe jouw situatie precies is thuis, maar het lijkt erop dat je hem als een vaderfiguur ziet... en voel jij je nie lullig dat die man z'n kinderen en z'n vrouw bedriegt? Ik zou het me vader nooit kunnen vergeven als hij zoiets zou flikken... verliefd worden kun je niks aan doen, maar je kan het wel proberen tegen te houden... (dan hebben we het er nog nie eens over dat het super strafbaar is!)
maar hoe zie je dat dan voor je? over 3 jaar gaat ie scheiden en ben jij 18... wil je dan samenwonen, kinderen krijgen.. ??
pff... ik vin het heel lullig voor je maar dit kan volgens mij nie goed gaan... en stel dat jullie over een paar jaar echt samen zijn en het gaat mis... dan heb je heel je jeugd weggegooid! (vind ik)
maar goed... doe wat jij wil en ik vind het best lullig voor je omdat je er nie zo heel veel tegen kan doen
Sterkte er mee
kus wiets
Oud 11-04-2003, 18:59
elledc
elledc is offline
Dit kàn gewoon niet serieus zijn
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:01
wietsie
wietsie is offline
ik hoop het eerlijk gezegd nie voor der ...
Oud 12-04-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 11-04-2003 @ 11:22:
je had gvd zijn dochter kunnen zijn.. die man is ziek, en een vuile pedofiel!!

en jij bent dom dat je met hem gaat!
Je hebt in principe qua wet wel gelijk, maar zo werkt het nou eenmaal niet op het gebied van liefde. Al ben ik er totaal niet van overtuigd of dit ten eerste waar is en ten tweede wel goed is, het is haar leven. Haar keuze. En dan kan je die man wel gaan uitschelden voor vuile pedofiel, maar dat gebeurd veel te snel in mijn ogen.

Toen ik namelijk net met mijn vriend had (ik was 13 en hij 16) werd ik en vooral hij er constant op aangekeken. "Smerige pedofiel" was zo ongeveer de enige reactie die we kregen. Dat is niet leuk, kan ik je vertellen... Daar wordt je heel onzeker van.

En nou weet ik heus wel dat dit iets heel anders is, maar als je in het vervolg je mening nou eens onderbouwt in plaats van zomaar iets te roepen, want niemand heeft hier namelijk wat aan...

@ topicstartster: als alles wat je schrijft waar is, kan ik je maar één advies geven... Je bent verblind door liefde en ontzettend dom bezig... Dit kun je jezelf en je zusje niet aandoen... Dus doe jezelf een plezier en ga lekker genieten van je puberteit enzo, in plaats van je nu al te binden aan een man die je vader had kunnen zijn. Ik snap wel dat je een vaderfiguur nodig hebt, maar zoek dan een vertrouwenspersoon of zo, maar wordt niet verliefd op een getrouwde man met kinderen. Dat is zo ongeveer het domste wat je kan doen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:21
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
mocht dit echt zijn, dan kan het nooit werken, als je ouders erachter komen, klagen ze die kerel aan, mag hij je nooit meer zien, en heb je zijn gezin en het leven van z'n vrouw en z'n kinderen verneukt. Niet doen dus.

maar eigenlijk is dit gewoon weer is een hele flauwe grap
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:49
Fantôme
Fantôme is offline
omg, ZET HEM UIT JE HOOFD.
Dit kan gewoon niet werken...

- heb je dan geen schuldgevoel tegenover zijn gezin?

- Tegenover jezelf?

- Tegenover je zusje later? (als je je zussie gaat opvoeden, en zij HEM als een vader gaat zien heb je toch HEEL wat uit te leggen)

- kan je uberhaubt je zusje wel adopteren als ze dit weten?

Meid, zet hem uit je hoofd, dit werkt niet. (punt)
Oud 12-04-2003, 16:15
luckyleo
luckyleo is offline
het kan ook TE gek natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten