Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Wat een kickass roddeltopic heb ik hier geopend
![]() Citaat:
![]() Trouwens, 90% van de topics op alle fora heeft ook niemand iets aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Schaam je dat je haar niet herkend. Dat is Femke Halsema, de lijsttrekker van GroenLinks. En nare man en Anneeeee zijn idolaat van haar geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en ja, Loontjuh ken ik wel.. That's me! ![]() |
![]() |
|
Had nooit gedacht dat er zoveel stelletjes op het forum zouden zitten samen. Ik ken wel een paar mensen van het forum persoonlijk, maar dat zijn gewoon vrienden. Mijn vriendje zit hier niet op het forum, gelukkig... haha, die jongen wil nie weten wat ik hier allemaal neer schrijf....!!!
|
*yikes*
Als je een relatie met iemand van een forum begint gaat men allemaal over je roddelen. *Besluit nooit met iemand van een forum te daten*
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het redelijke succes van dit topic bewijst het tegendeel, evenals de "heee dat wist ik nog niet *roddelroddel* " reacties. En trouwens, dan weet je iig naar wie je voorlopig geen hitsige PM's hoeft te sturen en zo ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
"Sinterklaas wordt hier helemaal niet vrolijk van, sinterklaas wordt hier zelfs een beetje verdrietig van. Sinterklaas moet getroost worden! Zo, Edgar, toe maar jongen! Ga jij sinterklaas maar eens even opvrolijken! Is er nog wat te zuipuh?! Nee, juf Jannie, sinterklaas wil geen koffie, sinterklaas wil BIERRRRR"
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Liefde & Relatie |