Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 19:10
AtHell
AtHell is offline
Als haar molligheid ervoor zorgt dat ik me niet aangetrokken voel tot het gehele plaatje dan niet.
Oud 16-04-2003, 19:16
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 11-04-2003 @ 17:01:
Mensen hebben bij t horen van 'mollig' of 'dik' dikwijls het gevoel; 'ik ben lelijk' maar ik ben ervan overtuigd dat dit helemaal niet zo is...

1) maar heel eerlijk dan.. zou je t kunnen een relatie aangaan met iemand die wat meer 'pak' geeft...?

2) Stel, je hebt een vriend of vriendin en die krijgt plots een periode waarin ze veel verdikt en je ziet het wel aan haar/hem... zal je er op spreken, vlakaf zeggen of s hintjes geven en hopen dat zij of hij er iets gaat aan doen?

Ikzelf hoe van n jongen waar wat meer pak aan is... om s goed lekker, teder vast te pakken...
Tuurlijk kan dat! Of ik het zou kunnen weet ik niet. Ik val op slanke meisjes (kan er ook nx aan doen) Maar het eerste meisje waar ik verliefd op werd, was...nou...niet dik, maar wel een beetje gezet, niet slank iig. Dat was gewoon minder belangrijk als haar karakter en uitstraling...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:21
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Mijn vriend is mollig..Ik heb dr zelf helemaal geen problemen mee. Toen ik hem leerde kennen was het trouwens wel erger. Hij is heel veel afgevallen in de paar maanden dat ik hem niet had gezien.
Et ligt natuurlijk wel lekker Dr zijn welis mensen die opmerkingen over zn omvang maken maar dat zijn vrienden van em die het niet menen, weet hij ook. En verder heb ik dr eigenlijk nooit wat over gehoord.
Het is ook helemaal niet zo erg, gewoon beetje mollig.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:25
hopefully
hopefully is offline
ik weet het eigenlijk niet, op het eerste gezicht van ik niet op 'dikke' jongens, maar dat wil niet zeggen dat ik met 'zo'n iemand' geen relatie zou kunnen hebben, want als het nou bijvoorbeeld goed klikt, dan zou ik niet weten waarom niet...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:38
Verwijderd
Mijn vriendin is net een slagje meer dan mollig en who cares?
Maar ik moet eerlijk zeggen dat as het de spuigaten uit zou lopen ik toch ff een serieus gesprek met haar zou voeren...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:44
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
ik ben nog nooit verliefd geworden op iemand met een dik of mollig figuur

tja... wat is dik of mollig?
Oud 18-04-2003, 10:15
mieltje
mieltje is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 16-04-2003 @ 23:44:
tja... wat is dik of mollig?
Precies, wat is dik of mollig? Want er zijn meisjes die bij 45 kilo al roepen dat ze dik zijn.. En er zijn er ook mensen bij die zich bij 200 kilo nog niet overgewicht vinden hebben

Dus wat vinden mensen hiero dik of mollig?
Oud 18-04-2003, 11:27
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
mieltje schreef op 18-04-2003 @ 11:15:
Precies, wat is dik of mollig? Want er zijn meisjes die bij 45 kilo al roepen dat ze dik zijn.. En er zijn er ook mensen bij die zich bij 200 kilo nog niet overgewicht vinden hebben

stel dat je iemand tegenkomt op straat en denkt, die is best wel mollig of 'dik' maar je leert die persoon kennen.. en beseft dat t een pracht van een jongen/meisje is..
Oud 18-04-2003, 11:30
Verwijderd
Citaat:
mieltje schreef op 18-04-2003 @ 11:15:

Dat is toch uitermate subjectief. Voor mij zijn 'dik' en 'mollig' woorden met een negatieve bijklank. Wat het ís....sja, dat hangt natuurlijk van de persoon in kwestie af. In ieder geval is iemand van 45kg niet dik, maar iemand van 100kg wel (en dan neem ik dus even mezelf als uitgangspunt...ik ben 1m80 en weeg 75kg).
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:51
hippie jesse
hippie jesse is offline
ik kijk naar innerlijk maar hier zou ik toch van terugschrikken:

maar van mager houd ik ook niet hoor
Oud 18-04-2003, 12:00
neeltje
neeltje is offline
Ik ben zelf ook niet echt dun maar ook niet super dik, geen dikke buik maar gewoon mollige kont en bovenbenen zeg maar, wel taille. (1.70, 65 kilo, 18 jaar)

Mijn vriend is niet dun om het zo maar es te zeggen, tis een bierdrinkende student, die wel wat vet op zijn buik heeft. Ik zou hem graag wel iets dunner zien (ook vanwege gezondheid), dat zeg ik dan ook wel es. Maar niet dat hij er zich wat van aantrekt, ik zou het dan ook nooit uitmaken of wat dan ook vanwege dat hij dik is.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-04-2003 @ 12:30:
Dat is toch uitermate subjectief. Voor mij zijn 'dik' en 'mollig' woorden met een negatieve bijklank. Wat het ís....sja, dat hangt natuurlijk van de persoon in kwestie af. In ieder geval is iemand van 45kg niet dik, maar iemand van 100kg wel (en dan neem ik dus even mezelf als uitgangspunt...ik ben 1m80 en weeg 75kg).
hoeft niet eens, want ik weeg 73 kg en ben 1.78, maar allesbehalve dik, mollig vind ik geen strak buikje, maar een vetlaagje (duidelijk dus), en dik is de fase dak niet meer hoef in eerste instantie, maar die foto hierboven is dik (duh)
Theo van Gogh = dik
mollig is veel lastiger, maar ik denk het punt dat de hoeveelheid zichtbaar vet niet storend is, dik is wat uiterlijk betreft dus wel storend (uiterlijk dus).

Mollig vind ik ook niet negatief klinken trouwens, dik daarentegen wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten