Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend is mollig..Ik heb dr zelf helemaal geen problemen mee. Toen ik hem leerde kennen was het trouwens wel erger. Hij is heel veel afgevallen in de paar maanden dat ik hem niet had gezien.
Et ligt natuurlijk wel lekker ![]() Het is ook helemaal niet zo erg, gewoon beetje mollig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus wat vinden mensen hiero dik of mollig?
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben zelf ook niet echt dun maar ook niet super dik, geen dikke buik maar gewoon mollige kont en bovenbenen zeg maar, wel taille. (1.70, 65 kilo, 18 jaar)
Mijn vriend is niet dun om het zo maar es te zeggen, tis een bierdrinkende student, die wel wat vet op zijn buik heeft. Ik zou hem graag wel iets dunner zien (ook vanwege gezondheid), dat zeg ik dan ook wel es. Maar niet dat hij er zich wat van aantrekt, ik zou het dan ook nooit uitmaken of wat dan ook vanwege dat hij dik is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Theo van Gogh = dik mollig is veel lastiger, maar ik denk het punt dat de hoeveelheid zichtbaar vet niet storend is, dik is wat uiterlijk betreft dus wel storend (uiterlijk dus). Mollig vind ik ook niet negatief klinken trouwens, dik daarentegen wel. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|