Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik ga in het voorjaar van 2004 met school op wintersport.
mijn ouders betalen de helft van het geld daarvoor en ik de andere helft. het deel van m'n ouders is dan alvast mijn examencadeau (ik doe volgend jaar examen).
|
![]() |
Mmm...ik weet niet of ik wat krijg zal denk ik wel, maar ik krijg me vakantie zowiezo als van me ouders, omdat ik dit jaar niet heb kunnen werken (deeltijd, en 4/5 havo in 1 jaar was errug zwaar..)
Wat ik wel krijg als ik het haal is een laptop, maar dat komt omdat ik dan HBO communicatie & multimedia design ga doen en die heb je nodig....maar vin ik eigenlijk heel duur kado zowiezo.. Zelf vin ik het diploma het belangrijkste.... EN EINDELIJK FF RUST VAN LEREN PFFFFF
|
Ik heb geen idee of ik dit jaar weer wat krijg. 2 Jaar geleden toen ik voor mijn mavo ging heb ik van mijn oma 500 gulden gekregen. Van mijn ouders heb ik toen ook wat geld gekregen maar ik weet niet meer hoeveel. En van mijn opa en oma nog 75 gulden ofzo.
Verder bloemen en kaartjes en een lading felicitaties. Maar alleen de mededeling dat ik geslaagd ben zou dit jaar al genoeg zijn. God wat ga ik dan janken! ![]()
|
![]() |
ik krijg een diploma en daarmee ben ik al helemaal gelukkig. als extra's krijg ik de mogelijkheid naar de HBO te gaan. kost me ouders al klauwen met geld, dus ik krijg niet hele vakanties of scooters/ rijbewijzen...
en dat verwacht ik ook niet en ben er dus niet rouwig om! ben allang bij als ik slaag
|
ik krijg een vakantie van mijn ouders....ga dus samen met mijn vriend op vakantie!
En mn zus neemt me mee naar het concert van Robbie Williams...ook als ik gezakt ben trouwes want ze heeft de kaartjes al betaald...hihi
|
Overdreven veel cadeaus?
'k heb geloof ik een iets te genereuze familie...
|
![]() |
als ik slaag betaalt me vader me rijlessen en voor de rest natuurlijk een groot feest hier thuis en weet niet wat ik verder krijg van me famillie,maar ja moet ik eerst maar zien of ik slaag
||
Citaat:
![]() ik dacht namelijk dat ik nix zou krijgen, maar als ik slaag krijg ik een TV ![]() ![]() en ik mag een feest geven, met veel mensen... ![]()
|
![]() |
Jezus Christus, wat ben ik dan een verwend nest zeg!!!!
Als ik slaag (en ik slaag, want vandaag voor GS een voldoende gehaald!) krijg ik een laptop, (binnenkort rijexamen, had ik voor m'n verjaardag de lessen enzo) een auto, nieuwe inrichting voor m'n kamer, met kerst betalen m'n ouders de vliegreis naar Zuid-afrika, waar ik op vakantie ga, en ze betalen volgende zomer m'n vliegreis, als ik vrienden in Australie ga bezoeken. Verder een examen feestje, en dan verwacht ik nog massa's kaarten, bloemen etc. (want grote familie,hihi) Maarja, wat iedereen hier schrijft, de mooiste beloning is natuurlijk dat felbegeerde papiertje; het Diploma zelf!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2008 |
Hoe ga je het vieren als je geslaagd bent? Missy | 24 | 02-06-2008 22:19 | |
Eindexamens 2006 |
Wat doe je als je slaagt? Pimplicious | 57 | 19-05-2006 10:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Eindexamens 2004 |
Wat wordt er zoal georganiseerd rondom jullie eind? kleinedraak | 87 | 15-05-2004 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gadhafi: Alleen homo's kunnen aids krijgen Rabbi Daniel | 64 | 23-07-2003 00:25 | |
Eindexamens 2003 |
Wat ga je doen tussen de examens en de uitslag? stout! | 62 | 03-04-2003 15:53 |