Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Je hebt hardcore en je hebt mislukte hardcore-metal. De eerste is als eerste verzonnen en het beste. Vergelijk het maar zo: Oldstyle = Gabber, Newstyle = Hardcore. Gewoon hetzelfde maar anders genaamd. Het is nog nooit weggeweest. En metal moet oprotten.
||
Citaat:
gast? Wat wil je nou zeggen? Je praat als een drugskop die net uit t ziekenhuis is na een driedubbele schedelbasisfractuur met hersenschade op de koop toe! ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Damn jij hebt gewoon echt geen enkel benul van muziek of wel soms (naja je muzieksmaak zegt genoeg lijkt me zo ![]() Ik wou me graag aansluiten bij de driedubbele schedelbasisfractuur theorie...
Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 21:31. |
![]() |
|
Oi...
Gabberhardcore is stoer Punkhardcore is stoer Nou lief zijn en naar je eigen muziekjes luist'ren Niet elkaar afkraken van: "huh, wij waren eerder met hardcore" nou en? het zijn 2 verschillende stromingen... zo...
||
Citaat:
![]()
|
Is het ooit weggeweest dan?
En niet commercieel zeg je? Flikker op, opeens loopt iedereen met lonsdale:kots: fred perry en dat soort kleding, een grote hype is het weer...zelfs de breEezAaaAh sletjes lopen er tegenwoordig rond... Jammer dat het wéér zover heeft moeten komen!!! Mensen die mij deden uitlachen toen ik naar feesten ging, naar de muziek luisterde, met aussie liep, zie ik tegenwoordig rondhuppelen met hun lonsdale ed....opgerot !!! Ps: Wat maakt het uit hoe het heet???...valt me op dat de grootste zeikerds de (metal)hardcore dudes zijn... ![]()
||
Citaat:
Volgens mij heb jij last van je hersenen nadat een dikke neger ze lala in je smoel gedouwd heb of niet?, want er zit echt iets fout... Ow ja, hetzelfde geldt voor die "Hardcore"....figuur... Ff raden, 15 jaartjes jong, luistert sinds MOH de cover-ritietitiew hardcore is gaan maken en loopt rond in lonsdale?
||
Citaat:
armani & ghost - airport.mp3 DJ Nosferatu & Endymion - Broken rules.mp3 http://members.lycos.nl/rsdhardcore/...%20Airport.mp3
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 11:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
gabbers zijn gewoon gabbers ik heb nog nooit van iemand gehoord dattie 'hardcore' was das gewoon de muziek en trouwens, je kan t toch niet veranderen punkhardcore blijft gewoon hardcore heten evenals gabberhardcore dus je zal t gewoon maar moeten accepteren (of de ganze tijd doelloos ertegen 'vechten')
||
Citaat:
||
Citaat:
*zucht* Peace man Jullie waren eerder! Jullie zijn hardcore !!! Poeh pas op !!! Nu blij?... Ik hou het erop dat het niets uitmaakt wat voor naam het heeft... En ik herhaal eveneens: Zijn het niet de (metal)hardcore dudes die alleen maar lopen te zeiken hier? ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom deed je eerst dan wel serieus reageren? ![]()
||
Citaat:
![]() Enne (persoonlijke) tegenreacties lok je toch niet uit bij me, zul je dieper moeten gaan, indien niet veel mensen op internet weten hoe ik ben, zul je falen ! Ciao ( echt nu ![]()
||
![]() |
Citaat:
ag jah shit happens, de mensen zonder smaak moeten natuurlijk ook wat te luisteren hebben....... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dstruct back in town part 3 – Acid Allstars Ruwedata | 3 | 05-11-2005 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
Muziek |
Voor de de hippe hardcore en emo kidz sickboy | 251 | 04-01-2004 22:19 | |
Muziek |
HardCore ressurection? Prea|K | 129 | 26-09-2003 10:54 | |
Muziek |
Hadden ze dan toch gelijk toen ze zeiden, Hardcore will never die?? dewdrop | 84 | 07-05-2003 12:15 | |
Muziek |
2 Hardcore nummers gemaakt Drazzic | 45 | 01-11-2002 23:24 |