Citaat:
bdx schreef op 13-04-2003 @ 15:38:
Er is verder niks mis met mij, ik zie er uiterlijk goed en verzorgd uit. Ik ga met vrienden uit enzo. Ik studeer MBO ICT, en heb een auto. Maar het lijkt me best leuk om een vriendin te scoren.
|
Gast toch, kzal u es raad geven zoals mijn voorgangers al duidelijk gedaan hebben.
Ik heb geen auto en toch verkeer ik met het mooiste meisje van het land, dus die auto doet het hem niet.
Ik zie er niet zo kweetni hoe sjiek uit (wel verzorgd i hope) en ik verkeer met het mooiste meisje van het land.
Ik studeer geen MBO ICT (wel criminologie) en ik verkeer met het mooiste meisje van het land.
Wat zeg ik nu? van het land? ter wereld.
Maar goed, wa ik wil zeggen is, dat is materieel, dat doet dus niks bij een vrouw. zelfs verstand doet bij sommige meisjes niks. Ik heb al de domste kloten zien lopen met de mooiste meisjes (waar ik helemaal niet jaloers op ben).
Het komt op je persoonlijkheid neer. Doe nu niet zo stijf en gedistingueerd maar maak ook eens een grapje. hang nu ook niet de clown uit. Just be yourself en als da ni lukt doe dan zoals meisjes het willen. En ik denk da je ook es zin hebt om te seksen, vokomen normaal maar als dat de hoofdreden is kan je beter bij de hoeren gaan.
Dus stap ook niet op de eerste de beste vrijgezel af, neen, zoek je een volgens jouw oordeel; mooi en verstandig meisje. Da komt wel goed, je bent tenslotte nog maar 21.
Nu even niet slecht bedoeld maar je loopt wel te koop met wat je wel hebt, ga je dan als je ooit eens van de grond geweest bent stoefen dat je "al" ontmaagd bent? Btw, als je het de eerste keer doet, zie dan dat het de juiste is, want nadien heb je spijt, je ziet, I am not perfect, ik heb niet eens een auto.
Als je nog iets moet weten ask me, c u en veel succes