![]() |
||
![]() |
Citaat:
Paragabber is de enige man ter wereld met een blauw remspoor in zijn ondergoed....
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hahaha de enige blauwe pen die bruin schrijft (sorry word melig van de posts) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
als ik het doe, is het meestal voor het douchen omdat ik dan een vinger gebruik en niet een of ander voorwerp. maar zoals ook al gezegd was is erover heen wrijven ook heel gevoelig. gewoon je vinger nat maken en er rondjes overheen draaien en dan na een tijdje gaat ie er vanzelf in is wel lekker gevoel
![]() en tja helemaal schoon is het natuurlijk niet, maar gewoon douchen er na ofzo
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn anus is ook erg gevoelig. Niks vreemd aan. Waarom zou je hem er niet in betrekken als het de seks alleen maar ten goede komt?
|
er zijn veel mannen die er baar bij hebben
ff wat bio: de eikel is ( ongeveer) te vergelijken met de clitoris de prostaat is (ongeveer) te vergelijken met de g-plek en de prostaat is alleen te berijken door de anus you do the math btw zelf nog nooit geprobeert het is gewoon algemene kennis zullen we maar zeggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
iets erin is prima
en ik heb d'r wel vaker van gehoord ![]() een keer ook van een vriend, die had een nieuwe vriendin en tijdens de sex stak zij een keer ineens haar vinger in zijn anus, hij schrok helemaal, maar hij was te onzeker om dr iets over te zeggen, dus hij ging maar gewoon door alsof het heel normaal was, hij schijnt toen een geweldig orgasme gehad te hebben dat ie nooit eerder had gehad, en nu doet ie het het liefst zo
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Voor mannen blijkt iets in hun kont zelfs nog iets lekkerder te zijn dan voor vrouwen omdat je dan de prostaat kan stimuleren. Ik weet van hetero-mannen die het geprobeerd hebben dat het een beetje vreemd voelt maar wel erg lekker is. Ik heb het zelf overigens niet geprobeerd, maar kan me voorstellen dat het lekker/geil is.
||
Citaat:
![]() En als dat het geval was zou ik graag een discussie met je aangaan. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar om het goede voorbeeld te geven: Ik heb het niet zo op dingen in m'n anus proppen. Misschien heel oudbollig, maar ik ben nog altijd van de instelling: anus=exit only. Ooit is er 1 keer bij mij geprobeerd om iets via m'n anus te doen en die gast heeft toen zo'n ongelovelijk knal voor z'n harses gehad en ik ben zo gruwelijk afgeknapt, nee, ik ben helemaal terug bij mijn motto: anus = exit only.
|
Verwijderd
|
Tsja, tis allemaal best lekker.
Je anus/kringspier is een uiteinde vol met zenuwen en dat is heel gevoelig. Ik doe wel is bij m'n vriendin. Heel zachtjes met natte vinger langs en draaien en dan glipt hij er vanzelf in. Je moet heel zachtjes en lief dan, is het echt lekker. Mijn vriendin doet ook wel is heel zachtjesbij mij, nou reken maar dat je orgasme echt een stuk heftiger is. (en nee, is niet altijd, maar alleen als de situatie helemaal goed is en iedereen echt geil is en er voorin is) |
![]() |
|
Mmm. En jongen die als ik bovenop zit op het juiste moment z'n vinger weet toe te passen is ook een plus
![]() (of een vibo. Niet eens erin duwen, alleen maar er tegenaan... Maar alleen als het niet uitmaakt als je luid bent...)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Scrapbook voor me klas weirdome | 13 | 07-02-2006 19:51 | |
Lifestyle |
Je hairdo-lifestyle. Verwijderd | 96 | 09-12-2005 17:52 | |
Eten & Drinken |
Milkshakes maken Flowerless | 22 | 22-08-2005 09:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dimensies Upke | 17 | 07-06-2005 14:59 | |
Software & Hardware |
[Moederbord/VGA kaart] Oké, wie snapt hier iets van? M@rco | 9 | 24-02-2005 09:17 |