Advertentie | |
|
![]() |
|
toen ik vanochtend in mijn slobber pyamabroek en mijn t-shirtje met blote voeten over het netgemaaide gras dat nog vochtig was van de nacht liep met in mijn ene hand een boterham en mijn andere hand een glas sinasappelsap en de zon scheen in mijn gezicht, toen was ik wel heel erg aan het genieten!
![]()
|
-Knuffel
-Als mijn cavia zichzelf zit te wassen (kweenie wrom ![]() -Als mijn cavia lekker in een hoekje zit -Als mijn verzorgpaard om een knuffel staat te bedelen. -Als ik paarden loslaat in de manege -Als ik een korfbalwedstrijd speel -Als ik met mn team op t gras ga liggen in de zon naar een andere wedstrijd kijken -Als ik fiets in de zon -Als ik zon in de zon -Als ik lekker tegen iemand aan lig tijdens tv kijken -Als mn kat bij me komt liggen -als vanalles ![]() ![]()
|
- wakker worden van het zonnetje dat schijnt
- slapen in een pas verschoont bed, dat zo lekker ruikt - nieuwe kleren en je daar helemaal geweldig en mooi in voelen - gezellig samen met een vriendin door de stad lopen met een ijsje - iets zien in de stad wat je al heel lang wilt hebben terwijl het nu net in de aanbieding is zodat je ook nog geld overhoudt voor wat anders wat je ook graag wilt hebben - een goed boek lezen waar je heel de dag de tijd voor hebt en niets anders hoeft te doen - mooie bloemetjes buiten, ergens waar je het niet verwacht - als onze katten lief liggen te slapen of als mn ratje lekker in zn holletje ligt - als de weegschaal aangeeft dat ik ben afgevallen Ja, ik ben nu best gelukkig!
|
Van Anouk, een klein plaatje, filmpje en helemaal van een concert.
En van een knuffel krijgen juist op het moment dat je t net nodig hebt...
|
- No Use For A Name luisteren
- veel te hard op mijn scooter over een verlaten fietspad scheuren - een supra met wings west bodykit, om stil van te worden - een vette remus als alles stil is - lief kusje van me vriendin - lol hebben met me vrienden - lachen
|
Dit is nou echt zo'n topic waar je blij van word, ik weet zeker dat iedereen dat vind. Laatst was de demper van mijn uitlaat van de scooter eraf gescoten, een nieuwe gehaald, beetje aangepast en erop gezet, en het gevoel dat je krijgt als hij ook nog goed werkt, onbeschrijveluk
|
- Een tedere knuf van mijn vriend
- Het besef dat mijn moeder weer beter en happy is - Morgen: als mijn examens over zijn - Complimentjes (en dan het liefst van die subtiele, ja ik ben erg) - Als mn konijntje haar oren zit te wassen - De geur van de zomer - De wind mee hebben op de fiets - Vlindertjes - Een mooi boek - Naast mijn vriend wakker worden - Nieuwe dingen waar je plezier in kunt hebben - Deze thread; ik denk nu aan alle leuke dingen! ![]()
|
- een kraai die in een regenplas zichzelf natspettert
- een grote bak rijstepap/zoutjes - als ik ;s morgens wakker word en de zon schijnt - of er ligt heel veel sneeuw - een mooie documentaire op tv - in bed met kruiken, kussens en poes - schittering van poes zwarte haartjes in het zonlicht - geuren van bloemen, versgemaaid gras, bos, na regen, denneboom ed - krekels die muziek maken - mooie zonsondergang - lekker op (naakt)strandje liggen - merken dat ik bruiner ben geworden - leuke schooldag - angst overwonnen - goed gesprek - leuke discussie - mooi boek uitlezen - mooie tuinen - pakketje aangekomen voor mij/post/mail ed - och ik kan nog zo lang doorgaan! |
![]() |
|
![]() |
ik kan de laatste tijd niet echt meer van dingen genieten, maar tis toch wel het meest wanneer je een meisje aan het zoenen bent ze gaat met haar handen door je haar.......
|
Verwijderd
|
-weg dromen in een boek/film (je ook in en film droom ik weg)
-eventjes gewoon in de lente in de tuin liggen -iemand zien lachen -zelf lachen ,samen met iemand ander -complimentje eigenlijk nog vel , maar al ik nadenk kan ik er nooit opkomen - het zonlicht zien -een regenboog -mijn hond - een bes (puur uit de natuur) eten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik probeer veel te genieten van de kleine dingen, er zijn er zoveel van.
![]() Bijv. mensen die naar je glimlachen, lachen, leuke/lieve berichtjes, iets afspreken met vrienden (dus het verheugen op die afspraak), zon, sterren, goed boek/film, mannengeuren (uit een fles of gewoon de man zelf, geen enorme zweetlucht ![]() ![]() ijs ![]() enz. enz. ![]() zo en nu wijzig ik niet meer. ![]() Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 11:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als er ff wind is op een hete dag
Als ik even buiten zit tussen het studeren door Als het buiten heerlijk naar zomeravond ruikt Als een vriendin gewoon ff lief is, wat aandacht geeft ofzo Als mijn honden lief zijn, me komen begroeten Gewoon een leuk gesprek hebben Leuke muziek luisteren ...
|
![]() |
Schone, nieuwe sokken aan doen.
De geur die in de lucht hangt als het net geregent heeft. Een onverwachts compliment. Spontaan contact op straat, met mensen die je niet kent. Een gelukkig iemand zien. De groenheid van gras. Jezelf leuke dingen herinneren. Versgeperste sinasappelsap. |
![]() |
|
-Uitslapen
-Kerstmis -Onweer -Alles van Coldplay -Die verse lucht om half zes op zaterdag als ik moet werken -Die eerste zoen -Zomerkriebels krijgen als je clips zoals Jakatta - One Fine Day ziet -Een schelpje vinden van je vakantie in Turkije van 7 jaar geleden in een paar oude schoenen -Totaal onverwacht iets winnen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 |