Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 15:17
Verwijderd
ok zal ik dan ook nog maar een paar mensen gaan analyseren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 17-04-2003 @ 16:02:
allemaal?
er komen steeds maar zo'n 4 namen naar voren
ik ken jullie niet.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:58
Talon
Talon is offline
Citaat:
Havock schreef op 17-04-2003 @ 16:40:
ik ken jullie niet.
ik jullie ook niet
Oud 17-04-2003, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 17-04-2003 @ 16:58:
ik jullie ook niet
je kent toch wel iemand een beetje

afgaande vanbde posts dan he
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:01
Verwijderd
Zullen we weer terug ontopic gaan? Dat je mensen niet of wel kent hoef je hier niet te vertellen, daar gaat het hier niet om.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:12
miss x
miss x is offline
ik sluit me aan bij ********
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:30
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
******** schreef op 17-04-2003 @ 16:17:
ok zal ik dan ook nog maar een paar mensen gaan analyseren
succes...
Oud 17-04-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef op 17-04-2003 @ 19:30:
succes...
zal ik nodig hebben mrja ik weet nog niet echt wie en ben beetje lui

mrja ik wijzig dit bericht zo wel dat dr een paar mensen bij staan

mazemouse:tja wat vind ik nou van jou?? umm iemand die dr voor je is, aardig, zegt wat hij vind

idmind: zegt wat ie zeggen wil (ook als dat soms niet gewenst is).. spiritueel, heeft mensen veel te snel door.. iets te grote drang om mensen te helpen, maarja dat mag hij zelf weten natuurlijk.. moet psygoloog worden (ookal vind hij zelf van niet)

Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 09:17
*~vlokje~*
*~vlokje~* is offline
shoarmaschaap
Vrij arrogant karrakter, zegt waar het (volgens hem) op staat, niet echt gevoel voor de medemens.

me blackrose
Aardige meid,behulpzaam, betrokken, onzeker, stemmingswisselingen

Leonoor
Aardig, behulpzaam, intelligent, zegt waar het op staat.

Dreen:
behulpzaam, open -maar ook niet altijd-, lief karakter, voorzichtig.

Aragnabite:
nehh zal mezelf maar niet gaan analyseren he
Oud 18-04-2003, 13:18
idmind
idmind is offline
MazeMouse,

Om dingen te kunnen vertellen die jij zelf niet weet zou ik alleen maar onzin vertellen want dat kan namelijk niet. Je weet alles al van je zelf. Bewust of onbewust onderbewust.
Wat ik wel kan analyseren is wat ik voel als ik naar je foto kijk en me daar op concentreer. Daarnaast de informatie die jij loslaat in de openbaarheid.

Dan kom ik tot de volgende, eenvoudige analyse:

Joey,

Als ik me een beeld van jou probeer te maken dan zie ik iemand voor me die een snelle denker is. Zeer rationeel maar toch ook af en toe kan wegdromen of inleven in andere werelden.
Je lijkt me een persoon met een hoge stabiliteit.
Iemand die niet te koop loopt met problemen en innerlijke gevoelens van angst of ontevredenheid.
Het is alsof je leeftijd in jaren een stuk hoger ligt dan dat je aangeeft (17).
Je weet aardig wat van computers en de gevaren van internet.
Je weet heel duidelijk wat je wel en niet in de openbaarheid wil en kan brengen.

Ik denk dat je graag kinderen wilt en een goede vader wilt zijn voor hen maar dit pas over een tijd. Dat je ze vooral wilt gaan beschermen tegen kwade invloeden van buitenaf.

Je komt over alsof jij jezelf geestelijk sterk vind en krachtig. Je zit goed in je energie.
Wat er in jouw onderliggende lagen zit en zich afspeelt weet ik niet maar ik zou je bestempelen als een “controll freak” (alleen houd ik niet van bestempelen) en iemand met slechts een paar diepgewortelde angsten welke je scherp houden en af en toe een onbestendig gevoel geven wat jij met kracht weet te onderdrukken.
Iemand die zich oppervlakkig bezig houdt met andere mensen.
Het lijkt alsof jij jezelf erg intelligent vindt.
Een persoon die kan genieten van lekker eten

Wel, ik weet niet hoever en hoeveel ik er naast zit maar dat zal jij zelf het beste kunnen aangeven als je dat wilt…

Citaat:
MazeMouse schreef op 15-04-2003 @ 14:36:
Leef je uit en probeer maar eens iets te melden wat ik nog niet weet
Oud 18-04-2003, 14:00
Verwijderd
*laat zich analyseren*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 14:13
Wiltine
Wiltine is offline
en ikke??
Oud 18-04-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Wiltine schreef op 18-04-2003 @ 15:13:
en ikke??
jou ken ik niet

en havock ook niet

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 14:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 18-04-2003 @ 15:40:
jou ken ik niet

en havock ook niet
neuh.

*laat zich niet kennen*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
idmind schreef op 15-04-2003 @ 08:30:
De meningen over anderen die hier geplaatst worden zien er goed uit. Vriendelijk oppervlakkig, dat wel.

Zelf vind ik het geen goed plan om een analyse te posten van mensen die mij emails en pm-s hebben gestuurd met daarin hele persoonlijke dingen.

Ten eerste zou een analyse van mij zowel positieve als negatieve elementen bevatten en ten tweede blijft het altijd mijn beeld, zoals ik het zie.

Daar naast vind ik dat de informatie die men mij geeft privé is en dat ik een eindstation ben voor deze informatie. Daarmee bedoel ik dat ik er met niemand over praat..

Aan de andere kant wil ik best wel een soort analyse doen en die opschrijven voor wie dat wil, maar dan stuur ik die per pm en kan je zelf besluiten of je die gepost wilt hebben.

Analyse me, please hou je vooral niet in, kom maar op...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:10
idmind
idmind is offline
Zit eigenlijk al in je mailbox. Ik vind het niet gepast om die te posten omdat het eigelijk gewoon een mail is.

Ik kan misschien later wel iets neer zetten wat meer algemeen is en wat betrekking heeft op jou alleen.

Maar ik doe er maximaal 1 per dag of minder. Het kost een hoop denkwerk en concentratie. Niet dat ik dat erg vindt maar het is gewoon een feit dat ik het serieus wil houden...

Citaat:
Myself! schreef op 18-04-2003 @ 16:13:
Analyse me, please hou je vooral niet in, kom maar op...
Oud 18-04-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
idmind schreef op 18-04-2003 @ 17:10:
Zit eigenlijk al in je mailbox. Ik vind het niet gepast om die te posten omdat het eigelijk gewoon een mail is.

Ik kan misschien later wel iets neer zetten wat meer algemeen is en wat betrekking heeft op jou alleen.

Maar ik doe er maximaal 1 per dag of minder. Het kost een hoop denkwerk en concentratie. Niet dat ik dat erg vindt maar het is gewoon een feit dat ik het serieus wil houden...
Ja..daar heb ik trouwens al op gereageerd

Maarrem.. kijk maar wat betreft die analyze die je me gemaild had, die klopte best goed.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 22:41
idmind
idmind is offline
Ja, ik heb hem.

Ik denk dat een analyse toch het meest belangrijk is voor jezelf. Misschien wel leuk vermaak voor de mede forummers maar in eerste instantie om het beeld te krijgen van hoe een ander jou ziet...

Citaat:
Myself! schreef op 18-04-2003 @ 17:43:
Ja..daar heb ik trouwens al op gereageerd

Maarrem.. kijk maar wat betreft die analyze die je me gemaild had, die klopte best goed.
Oud 19-04-2003, 02:07
Verwijderd
Wie durft de uitdaging aan?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 08:20
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 19-04-2003 @ 03:07:
Wie durft de uitdaging aan?
Je bent een beetje.... raarrrrrrrr.....

(ja jij gaf mij ook een analyse van 1 woord, dus... )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 08:47
idmind
idmind is offline
Hij zit in je PM box...

Citaat:
Leonoor schreef op 17-04-2003 @ 17:01:
Zullen we weer terug ontopic gaan? Dat je mensen niet of wel kent hoef je hier niet te vertellen, daar gaat het hier niet om.
Oud 19-04-2003, 08:55
Verwijderd
Citaat:
idmind schreef op 19-04-2003 @ 09:47:
Hij zit in je PM box...
tnx (je hebt een pm terug )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-04-2003 @ 09:20:
Je bent een beetje.... raarrrrrrrr.....

(ja jij gaf mij ook een analyse van 1 woord, dus... )
Hij is een beetje ********.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 10:56
moon
moon is offline
Jammer dat ik niet zoveel mensen ken hier, maar de meeste mensen hier lijken me heel aardige,gevoelige mensen die goed over dingen nadenken. (gewoon in het algemeen dus)
Oud 19-04-2003, 15:11
Juliah
Juliah is offline
Hm...ik heb het geprobeerd...maar 't lukte niet om het zo positief te laten zijn en te laten lijken als de rest hier...weet niet of de mensen die het aangaat het wel willen lezen...
Oud 19-04-2003, 15:23
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Juliah schreef op 19-04-2003 @ 16:11:
Hm...ik heb het geprobeerd...maar 't lukte niet om het zo positief te laten zijn en te laten lijken als de rest hier...weet niet of de mensen die het aangaat het wel willen lezen...
Ach, moet je eigenlijk gewoon doen. Een analyse hoeft niet percé positief te zijn.
Of je kunt het eerst aan die mensen vragen, of ze het willen weten..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:38
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 19-04-2003 @ 16:23:
Ach, moet je eigenlijk gewoon doen. Een analyse hoeft niet percé positief te zijn.
Of je kunt het eerst aan die mensen vragen, of ze het willen weten..
Hmm...dat was ook min of meer de vraag (hoewel ze nu niet weten over wie het gaat natuurlijk ).

Okee, wat ik had willen posten:

Ik ga het proberen...'t zal wel oppervlakkig blijven ed, want ik ben hier niet goed in...maar goed, beter iets dan niets moet je maar denken. Ik spreek weinig mensen meer over msn ed en op posts op het forum analyseren vind ik wel lastig... Val me ajb niet aan als er helemaal niks van klopt of wat dan ook.

Betamethason: Lief, geinteresseerd in anderen, probeert altijd zo goed mogelijk advies te geven (en dat lukt ook best, hoor ). Veel levenservaring wel, daardoor weet je ook over veel dingen wel iets af. 't valt me bij jou op dat je nergens echt te koop mee loopt, het zit door reacties heen verweven, vind ik knap. Ik weet niet of je veel vrienden hebt, maar 'k denk dat de vrienden die je hebt wel echte vrienden zijn...of juist niet...'k weenie... (vaag) 'k vind het ook knap dat je bent gekomen tot waar je nu bent. 'k weet zeker dat jij er wel komt.

Myself!: Ken ik meer van redelijk lang geleden...aardig, gevoelig, op theoretisch gebied verstandig, op praktisch gebied wat minder (neem het niet verkeerd op ajb, ik kan het niet anders uitleggen, hoop dat je het begrijpt). Ik denk dat je nu een stuk volwassener bent dan 'toen'. 'k ben blij te lezen dat het beter met je gaat. Hoop dat het alleen nog maar beter gaat gaan (rare zin).

Anneee: Lief, gevoelig, behulpzaam en gelukkig gaat het een stuk beter met je dan een tijd terug. Kan idd errug goed dichten/verhalen schrijven , heb ik bewondering voor. Iemand die haar mond houdt als je haar wat verteld . Ik denk/weet dat ze een goede vriendin is.

Dusjcrib: Lief, geinteresseerd in anderen, komt vaak met goede adviezen. Behoorlijk wat levenservaring, net als bij Betamethason valt het me op dat je nergens echt te koop mee loopt, het zit door reacties heen verweven, vind ik knap. Ik denk dat je veel nadenkt over dingen, maar dat je zo in eerste instantie niet over komt op anderen irl... Soms heb ik het gevoel dat je met je eigen dingen blijft zitten, oa doordat je anderen (te) graag wilt helpen en jezelf maar laat wachten...maar toch ook weer niet. Let er iig op dat je genoeg voor jezelf zorgt.

Eend: Wordt een verstandige wijsneus de laatste tijd. Is volgens mij eindelijk een beetje gestopt met het zichzelf erg moeilijk maken. Nee, flauw (hoewel het gedeeltelijk misschien best waar kan zijn), maar volgens mij gaat het de laatste tijd wel beter met je, of niet? Ik denk dat het ondanks alles, goed met je kan gaan, door de ervaringen die je met van alles en nog wat hebt. Je weet hoe je moet handelen als er iets gebeurd, nu het nog toe kunnen passen. 'k denk wel dat je er komt, ondanks wat er is gebeurd en misschien nog gaat gebeuren, je lijkt me te sterk om het op te geven of wat dan ook.

diane: Je bent toch pas gestopt met school...? Sindsdien zie ik eigenlijk alleen nog maar redelijk positieve posts van je...als je je ook echt beter voelt dan daarvoor is het dus een goede beslissing geweest. Neem de tijd voor jezelf en tijd voor leuke dingen, als je weer wat beter in je vel zit kun je altijd nog dingen als school doen. Ik hoop dat je je gaat realiseren dat jezelf ook belangrijk bent en dat je er ook mag zijn en dat je om leert gaan met jezelf ed. Op het forum probeer je vaak goede raad te geven (zie je laatste tijd minder vaak op het forum) en door je ervaringen andere mensen te helpen, 'k denk dat je zo irl ook wel bent, behulpzaam enzo. Zo lijk je me iig wel.

Dreen: Lief meisje, behulpzaam, gezellig...weet verder eigenlijk weinig over je te vertellen dan wat van deze oppervlakkige dingen... Ik denk dat je heel veel nadenkt over van alles en nog wat...maar dan je, net als Dusjcrib, irl in eerste instantie niet zo op anderen overkomt, maar daar kan ik me in vergissen...

Orsino* (zet je d'r toch nog maar ff bij ): Ken ik amper...kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ze (je bent toch een ze) altijd probeert goede raad te geven en dat ik vind dat ze (?) dat goed doet. Weet verder weinig over jou zelf, nog niet echt veel (niks?) van/over je gelezen. Door je posts ed lijk je me wel iemand die veel over dingen nadenkt en zelf ook al het nodig heeft mee gemaakt.

Marcade: Ken ik niet zo goed...maar komt op het forum over als een behulpzaam iemand met een duidelijke eigen mening. En iemand die altijd topics verziekt door offtopic te gaan en/of te gaan chatten. Ik denk dat je irl overkomt als iemand die vrij oppervlakkig is...maar weet niet of dat klopt...'k denk dat niet dat je oppervlakkig bent btw.

********: tja, wat is daar nou over te zeggen...je hebt jezelf goed leren kennen de afgelopen tijd, denk ik, en beslissingen genomen die JIJ wou nemen en niet die je vader wilde dat je nam ed... Je wordt volwassen, 'k denk dat dat het is.

Blablabla...ik heb het vage vermoeden dat ik zo net allemaal onzin heb zitten verkondigen... 'k zou het leuk vinden om te horen of er nog iets van klopt...

Wat me bij veel mensen opvalt is dat ze zichzelf erg volwassen ed vinden, terwijl ze het (nog) niet zijn... Niet dat dat erg is, als 14-/16-jarige behoor je ook nog niet volwassen te zijn...maar misschien zouden mensen zich er meer van bewust moeten zijn dat ze (iig op bepaalde gebieden) nog kind of iig jongere zijn ed.

Ik heb er nu een twee mensen uitgelaten...Gothic (die weet wel hoe ik haar zou 'analyseren', denk ik...) en ********...willen die twee ook dat ik het post of liever niet?

[edit]Aanvulling voor eigenlijk iedereen: ik denk dat iedereen in meer of mindere mate onzeker is over zichzelf en zijn/haar doen en laten...'k denk ook dat veel van hen daarom hier op psych posten...en om anderen te kunnen helpen, misschien omdat ze dat bij zichzelf (nog) niet kunnen/konden...[/edit]

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:47
Juliah
Juliah is offline
Ow, en mijn 'naamgenootje' is er ook nog, natuurlijk.

*Juliah*: ken ik verder niet super ed...maar heeft altijd nuttige posts, nog nooit ergens iets raars van haar zien staan eigelijk... Lijkt me iemand die veel nadenkt over dingen... Redelijk wat heeft mee gemaakt, waardoor ze over veel dingen weet hoe ze er over denkt en waarom ed... Loopt niet er mee te koop, maar 't is wel duidelijk zeg maar oid... Volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde ideeën ed... Is behulpzaam en ik denk een goede vriendin.

*hoe oppervlakkig wordt het als je probeert veel mensen te 'analyseren'?* Ik ben nu echt moe...sorry, voor deze laatste oppervlakkige analyse...
Oud 19-04-2003, 16:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Juliah schreef op 19-04-2003 @ 16:38:
Ik heb er nu een twee mensen uitgelaten...Gothic (die weet wel hoe ik haar zou 'analyseren', denk ik...) en ********...willen die twee ook dat ik het post of liever niet?
Ik ben wel benieuwd... maakt me niet uit als het negatief is ofzo, je mag alles zeggen, want van jou kan ik het hebben/accepteren...
Oud 19-04-2003, 16:38
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-04-2003 @ 17:27:
Ik ben wel benieuwd... maakt me niet uit als het negatief is ofzo, je mag alles zeggen, want van jou kan ik het hebben/accepteren...
Het negatieve valt wel mee. 't is wel oppervlakkig...vind ik iig...'k denk dat je al wel meer van me weet hoe ik je zie ed...maar goed:

Lief, gevoelig (al geef je het niet gauw toe ). Gelukkig begint het ook beter te gaan en zie je in dat het leven ook mooi kan zijn. Ook zo iemand die volwassen wil/wilde zijn, maar (nog) niet altijd volwassen is... 's zonde, omdat je op deze leeftijd nog verantwoord kind kunt en mag zijn...maar daar gebruik van, je hoeft je niet al volwassen te gedragen, je mag nog fouten maken en hulp van anderen aannemen (wat ook nog mag als je volwassen bent overigens ). Doordat je best wat hebt meegemaakt weet je van een aantal dingen meer af dan anderen van jou leeftijd...en daardoor klikt het niet altijd tussen jou en anderen... Je zegt over het algemeen waar het op staat, dat kan soms wat hard of verkeerd overkomen. Als je je kent valt dit gelukkig wel mee en is vaak ook wel duidelijk op wat voor manier het bedoeld is. Volgens mij was je eerst vaak of erg vrolijk, of erg verdrietig (al komt dat meestal anders tot uiting ), of erg chagrijnig enz, maar volgens mij begint er nu ook meer 'tussen in' te komen en is het wat genuanceerder (noem je dat zo?) en kan je er wat beter mee omgaan. Je was ook vaak negatief...'k vind het nu iets minder worden, volgens mij. Door al deze dingen stoot je mensen vaak af...iets wat je eigenlijk niet zou willen (maar wat je behalve onbewust, toch ook bewust doet, ivm niet gekwetst willen worden ed), eigenlijk zou je graag goede vrienden willen hebben, waar je van op aan kan, die je kunt vertrouwen, waar je mee kunt praten enz. En die ook eens een arm om je heen slaan, ook al zeg jij dat het niet nodig is. Gelukkig heb je nu iig je vriend (ik mag zijn naam niet noemen van hem ). 'k denk dat het goed is dat hij er is en dat het gaat zoals het gaat. En tot slot: Je bent een goede vriendin, iig iemand waar je altijd bij terecht kun als het nodig is.

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:50
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Marcade: Ken ik niet zo goed...maar komt op het forum over als een behulpzaam iemand met een duidelijke eigen mening. En iemand die altijd topics verziekt door offtopic te gaan en/of te gaan chatten. Ik denk dat je irl overkomt als iemand die vrij oppervlakkig is...maar weet niet of dat klopt...'k denk dat niet dat je oppervlakkig bent btw.

Blablabla...ik heb het vage vermoeden dat ik zo net allemaal onzin heb zitten verkondigen... 'k zou het leuk vinden om te horen of er nog iets van klopt...
Beta zei ook al dat ik een duidelijke mening had. De rest hiero hebben geen duidelijke mening dan?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:12
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-04-2003 @ 17:50:
Beta zei ook al dat ik een duidelijke mening had.
Misschien zit er dan wel iets van waarheid in.
Oud 19-04-2003, 17:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Juliah schreef op 19-04-2003 @ 17:38:
Het negatieve valt wel mee. 't is wel oppervlakkig...vind ik iig...'k denk dat je al wel meer van me weet hoe ik je zie ed...maar goed:

Lief, gevoelig (al geef je het niet gauw toe ). Gelukkig begint het ook beter te gaan en zie je in dat het leven ook mooi kan zijn. Ook zo iemand die volwassen wil/wilde zijn, maar (nog) niet altijd volwassen is... 's zonde, omdat je op deze leeftijd nog verantwoord kind kunt en mag zijn...maar daar gebruik van, je hoeft je niet al volwassen te gedragen, je mag nog fouten maken en hulp van anderen aannemen (wat ook nog mag als je volwassen bent overigens ). Doordat je best wat hebt meegemaakt weet je van een aantal dingen meer af dan anderen van jou leeftijd...en daardoor klikt het niet altijd tussen jou en anderen... Je zegt over het algemeen waar het op staat, dat kan soms wat hard of verkeerd overkomen. Als je je kent valt dit gelukkig wel mee en is vaak ook wel duidelijk op wat voor manier het bedoeld is. Volgens mij was je eerst vaak of erg vrolijk, of erg verdrietig (al komt dat meestal anders tot uiting ), of erg chagrijnig enz, maar volgens mij begint er nu ook meer 'tussen in' te komen en is het wat genuanceerder (noem je dat zo?) en kan je er wat beter mee omgaan. Je was ook vaak negatief...'k vind het nu iets minder worden, volgens mij. Door al deze dingen stoot je mensen vaak af...iets wat je eigenlijk niet zou willen (maar wat je behalve onbewust, toch ook bewust doet, ivm niet gekwetst willen worden ed), eigenlijk zou je graag goede vrienden willen hebben, waar je van op aan kan, die je kunt vertrouwen, waar je mee kunt praten enz. En die ook eens een arm om je heen slaan, ook al zeg jij dat het niet nodig is. Gelukkig heb je nu iig je vriend (ik mag zijn naam niet noemen van hem ). 'k denk dat het goed is dat hij er is en dat het gaat zoals het gaat. En tot slot: Je bent een goede vriendin, iig iemand waar je altijd bij terecht kun als het nodig is.
Oud 19-04-2003, 19:23
Juliah
Juliah is offline
Ben ik ...; ) en Morphia eigenlijk nog vergeten...

't klinkt misschien raar, maar voor ...; ) geldt bijna hetzelfde als voor dreen...hoewel ze toch heel anders zullen zijn, vind ik ze op het forum toch op een bepaalde manier op elkaar lijken... ...: ) is iets meer aanwezig oid...'k weenie...maar verder geldt ook voor haar: lief meisje, behulpzaam, gezellig...weet verder eigenlijk weinig over je te vertellen dan wat van deze oppervlakkige dingen... Ik denk dat je heel veel nadenkt over van alles en nog wat...maar dan je, net als Dusjcrib, irl in eerste instantie niet zo op anderen overkomt, maar daar kan ik me in vergissen... En ook dat je weet waar je het over hebt (dreen) ook, door wat je zelf misschien mee gemaakt hebt ed...

Morphia begin ik maar niet (meer) aan...want dat wordt veel, net zoveel als bij Gothic oid en als het goed is weet je het toch al wel...wil je het toch weten, dan hoor ik het wel.
Oud 19-04-2003, 19:23
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-04-2003 @ 18:14:
Beetje mee eens?
Oud 19-04-2003, 19:29
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Juliah schreef op 19-04-2003 @ 20:23:
Ben ik ...; ) en Morphia eigenlijk nog vergeten...

't klinkt misschien raar, maar voor ...; ) geldt bijna hetzelfde als voor dreen...hoewel ze toch heel anders zullen zijn, vind ik ze op het forum toch op een bepaalde manier op elkaar lijken... ...: ) is iets meer aanwezig oid...'k weenie...maar verder geldt ook voor haar: lief meisje, behulpzaam, gezellig...weet verder eigenlijk weinig over je te vertellen dan wat van deze oppervlakkige dingen... Ik denk dat je heel veel nadenkt over van alles en nog wat...maar dan je, net als Dusjcrib, irl in eerste instantie niet zo op anderen overkomt, maar daar kan ik me in vergissen... En ook dat je weet waar je het over hebt (dreen) ook, door wat je zelf misschien mee gemaakt hebt ed...

wow, het verbaasd me dat je nog wat over me weet te vertellen. wel lieve dingen btw. Heb zelf niet verschrikkelijk veel meegemaakt als je het met sommige vergelijkt, maar toch wel bepaalde dingen. probeer altijd mensen te helpen zover ik dat kan, en anders over te halen met iemand anders te praten die beter kan helpen. Ik denk inderdaad veel na en je hebt gelijk, mensen denken altijd dat ik kapsones heb, zodra ze me beter leren kennen trekken ze die woorden terug....
Oud 19-04-2003, 19:52
diane
diane is offline
Citaat:
Je bent toch pas gestopt met school...? Sindsdien zie ik eigenlijk alleen nog maar redelijk positieve posts van je...als je je ook echt beter voelt dan daarvoor is het dus een goede beslissing geweest. Neem de tijd voor jezelf en tijd voor leuke dingen, als je weer wat beter in je vel zit kun je altijd nog dingen als school doen. Ik hoop dat je je gaat realiseren dat jezelf ook belangrijk bent en dat je er ook mag zijn en dat je om leert gaan met jezelf ed. Op het forum probeer je vaak goede raad te geven (zie je laatste tijd minder vaak op het forum) en door je ervaringen andere mensen te helpen, 'k denk dat je zo irl ook wel bent, behulpzaam enzo. Zo lijk je me iig wel.
Bedankt ik zal even willen reageren op sommige dingen
Ik ben niet gestopt met school maar mag er alleen nog heen met m'n exames.Me echt beter voelen doe ik me niej maar heb besloten te stoppen met het vreselijke gezeur van mij zoveel andere mensen hebben het moeilijker dan mij.Minder vaak op het forum dat klopt sinds ik uit het ziekenhuis ben mag ik niet meer te lang computeren van mijn ouders.Ik zal proberen weer wat vaker ter reageren als jullie dat willen in iedergeval
Oud 19-04-2003, 21:48
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Juliah schreef op 19-04-2003 @ 16:47:
Ow, en mijn 'naamgenootje' is er ook nog, natuurlijk.
Als ik toen wist dat er al iemand Juliah heette had ik deze naam niet zo snel gekozen hoor
Maar dank je wel voor je analyse, ik vond het erg interessant om te lezen.
Ik zou iedereen wel willen analyseren maar dan ook echt iedereen.. Alleen heb ik daar geen tijd voor, helaas. (M'n examens zijn eigenlijk heel erg belangrijk ). Misschien over een paar dagen..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 23:46
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:

Orsino* (zet je d'r toch nog maar ff bij ): Ken ik amper...kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ze (je bent toch een ze) altijd probeert goede raad te geven en dat ik vind dat ze (?) dat goed doet. Weet verder weinig over jou zelf, nog niet echt veel (niks?) van/over je gelezen. Door je posts ed lijk je me wel iemand die veel over dingen nadenkt en zelf ook al het nodig heeft mee gemaakt.
Hehe, ja we kennen elkaar amper, maar toch bedankt Klopt ook wel. Ik zal voor jou dan ook even een analyse geven, ook al ken ik je zeg maar niet.. misschien is het meer een indruk.

Juliah: Moet zeggen dat ik je niet echt vaak op psychologie gezien heb, dus ik heb maar even je posts doorgelezen. Je lijkt me een aardig maar wel een direct persoon. Je zegt gewoon waar het op staat. Je hebt ook problemen (gehad), en ik weet niet, maar er komt zo'n gevoel in me naar boven (jaja..) dat je wel met die problemen om kan gaan, of je hebt het in ieder geval in je. En ik hoop dat je niet teveel met je lijn bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:42
Fantôme
Fantôme is offline
jeej, er worden lieve dingen over me gezegd
ik zal strakjes ook even een poging doen.
al is het niet helemaal eerlijk, sommige van jullie ken ik wat langer, mja....
Oud 20-04-2003, 16:17
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik 'ken' weinig....de namen wel maar weet niet echt iets erover te zeggen

; ) ken ik al heel lang....

idmind is wel heel wijs!
de forumbasen weten ook altijd iets goeds te zeggen
en de rest....Ik denk dat iedereen wel een steun voor iemand kan zijn...Ik hoop dat ik dat soms ook een beetje ben ookal reageer ik niet vaak
Oud 20-04-2003, 17:01
Fantôme
Fantôme is offline
okay, ik ga ook een poging doen. over sommige mensen kan ik alleen meer opschrijven dan over anderen, en sommige dingen zullen misschien helemaal niet kloppen.

ik ken blueeyz03 duz ook al lang ja...
maargoed, dus wat ik nu zeg is niet wat ik denk maar wat ik WEET:

- lief
- betrouwbaar
- luisteraar
- kan tot je doordringen
- duidelijk eigen mening

en ja suus, tuurlijk hebben mensen op het forum wat aan jou.

idmind:

- geeft goed adviezen
- erg wijs
- veel levenservaring
- staat voor je klaar

Leonoor

- goede vriendin
- trouwe vriendin ook wel
- als ze om je geeft laat ze het merken
- weet altijd wel iets nuttigs te zeggen
- kan soms bot overkomen

anneee

- dromerig
- kan erg goed dichten (dit is geen MENING maar een feit )
- luisteraar
- rustig

aboe:

- lijkt anders dan ze is
- lief
- onzeker
- levenservaring

Juliah:

het verbaast me dat je zoveel over mij wist te vertellen.
weet van jou alleen dat je wel nuttige post hebt.... sorry!

king112:

slechts een woord: onzeker

wiltine:

- iemand met een eigen willetje
- onzeker
- doorzetter
- lief
- lieve vriendin
- serieuse prater

als ik nog iemand ben vergeten? zeg het ff

-xxx- wendy
Oud 20-04-2003, 18:10
smilegirl
smilegirl is offline
*laat zich liever analyseren*
andere analyseren vink namelijk b-tje moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 18:47
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
diane schreef op 19-04-2003 @ 20:52:
Bedankt ik zal even willen reageren op sommige dingen
Ik ben niet gestopt met school maar mag er alleen nog heen met m'n exames.Me echt beter voelen doe ik me niej maar heb besloten te stoppen met het vreselijke gezeur van mij zoveel andere mensen hebben het moeilijker dan mij.Minder vaak op het forum dat klopt sinds ik uit het ziekenhuis ben mag ik niet meer te lang computeren van mijn ouders.Ik zal proberen weer wat vaker ter reageren als jullie dat willen in iedergeval
Dan hoop ik dat je je toch beter zult gaan voelen...misschien lukt het nu je wat minder moet... 'k denk ook dat het helpt als je niet steeds de negatieve dingen benoemt ed, maar juist de positieve, uiteindelijk werkt dat, denk ik, ook door op je eigen gevoel. En geen gekke dingen meer doen, hoor! (En vaker reageren mag natuurlijk altijd! )

Citaat:
*Juliah* schreef op 19-04-2003 @ 22:48:
Als ik toen wist dat er al iemand Juliah heette had ik deze naam niet zo snel gekozen hoor
De naam Juliah is gewoon ontzettend .
Succes met je examens.

Citaat:
Orsino* schreef op 20-04-2003 @ 00:46:
Juliah: Moet zeggen dat ik je niet echt vaak op psychologie gezien heb, dus ik heb maar even je posts doorgelezen. Je lijkt me een aardig maar wel een direct persoon. Je zegt gewoon waar het op staat. Je hebt ook problemen (gehad), en ik weet niet, maar er komt zo'n gevoel in me naar boven (jaja..) dat je wel met die problemen om kan gaan, of je hebt het in ieder geval in je. En ik hoop dat je niet teveel met je lijn bezig bent.
Citaat:
Betamethason schreef op 20-04-2003 @ 16:01:
Juliah: Veel posts heb ik niet van je gelezen, kan dus nòg
minder over je zeggen dan over andere personen.
Uit de posts die ik heb gelezen denk ik wel dat je een redelijk persoontje bent, iemand die dingen van 2 kanten wil zien, en met respect handelt.. Denk dat je niet snel iemand zal afkraken oid, helemaal niet zelfs.
'k denk wel dat het klopt...op het forum iig, irl ben ik, denk ik, best anders dan hier...veel verlegener en stiller ed.
Oud 21-04-2003, 11:01
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Orsino*
Misschien niet helemaal eerlijk omdat ik je al te lang en ook in real life ken maar toch.
Heel lief meisje, wil altijd helpen enzo. Ze wil het liever over de ander hebben dan over zichzelf. Ze heeft het niet altijd makkelijk gehad, maar toen het minder ging heeft ze om hulp gevraagd en dat vind ik echt heel goed van haar. Dus ze is wel sterk. En volgens mij gaat het nu ook wel beter, of niet..?
Nouja goed, en verder.. Beetje vergeetachtig af en toe (de pot verwijt de ketel ... )

Rhea
Voor het geval ze het leest
Ook een heel lief meisje, dat altijd wil helpen enzo, heel betrokken. Wel heel onzeker (wat helemaal niet nodig is). Ze durft niet zo goed om hulp te vragen, maar als het echt niet meer gaat, vertelt ze het wel. Ze denkt heel veel na, over alles.

jessiej
Lief meisje. Heeft het heel moeilijk gehad, maar heeft haar leven nu best goed lopen (vind ik) Ze heeft nog steeds haar terugvallen enz, maar als je terug kijkt naar wat ze allemaal al heeft gehad, staat het niet in verhouding vind ik..
Ze kan wel snel in paniek raken. Ze denkt goed na over wat ze doet, maar soms maakt ze te snel beslissingen denk ik. Al heeft ze daar nog nooit problemen mee gekregen, ze heeft altijd nog wel goeie beslissingen genomen.
Oud 21-04-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:

is dit omdat:
a: het een negatieve analyse is
of b: omdat je te lui bent

zo ja, laatmaar zitten (ik hou niet van negatief commentaar) zo b, leef je uit
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:59
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
******** schreef op 21-04-2003 @ 20:51:
is dit omdat:
a: het een negatieve analyse is
of b: omdat je te lui bent

zo ja, laatmaar zitten (ik hou niet van negatief commentaar) zo b, leef je uit
't is wat je negatief vindt. Lui ben ik niet, want ik heb hem al geschreven (hoe kan ik anders weten hoe die is?) en te lui om hem te posten ben ik ook niet (zou beetje raar zijn, want ik kan wel posten of ik hem moet posten). Maar laat maar zitten dan, want stel dat je hem negatief vindt...
Oud 21-04-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Juliah schreef op 21-04-2003 @ 20:59:
't is wat je negatief vindt. Lui ben ik niet, want ik heb hem al geschreven (hoe kan ik anders weten hoe die is?) en te lui om hem te posten ben ik ook niet (zou beetje raar zijn, want ik kan wel posten of ik hem moet posten). Maar laat maar zitten dan, want stel dat je hem negatief vindt...
dat is het niet.. alleen zoals ik al eerde rhier heb geschreven, ik trek me alles heel erg aan.. tja ik wil em best lezeb.. dat is het niet, alleen strakls is het wel negatief en voel ik me weer een week klote

wat goed trouwens dat je van iedereen een analyse heb gemaakt!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 20:30
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
******** schreef op 21-04-2003 @ 21:06:
dat is het niet.. alleen zoals ik al eerde rhier heb geschreven, ik trek me alles heel erg aan.. tja ik wil em best lezeb.. dat is het niet, alleen strakls is het wel negatief en voel ik me weer een week klote
Das zonde, je zou beter kunnen kijken of er iets van waarheid in zit en zo ja, daar iets mee kunnen doen. Lang niet iedereen bedoeld 'negatieve' dingen negatief. Maar goed, das makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik ook wel. Maar voor jou denk ik wel een punt om aan te werken, anders kom je jezelf nog heel vaak tegen in het leven... (wat klinkt dat walgelijk, maar goed, 't is wel waar, denk ik)
Oud 21-04-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Juliah schreef op 21-04-2003 @ 21:30:
Das zonde, je zou beter kunnen kijken of er iets van waarheid in zit en zo ja, daar iets mee kunnen doen. Lang niet iedereen bedoeld 'negatieve' dingen negatief. Maar goed, das makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik ook wel. Maar voor jou denk ik wel een punt om aan te werken, anders kom je jezelf nog heel vaak tegen in het leven... (wat klinkt dat walgelijk, maar goed, 't is wel waar, denk ik)
ik weet dat het meestal goed is bedoeld mrja het komt toch hard aan.. ik weet dat ik dr wat aan meot doen en het gaat ook al beter dan eerst alleen voorlopig is het nog niet weg

je mag btw mij verhaaltje wel posten hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten