Advertentie | |
|
![]() |
|
shoarmaschaap
Vrij arrogant karrakter, zegt waar het (volgens hem) op staat, niet echt gevoel voor de medemens. me blackrose Aardige meid,behulpzaam, betrokken, onzeker, stemmingswisselingen Leonoor Aardig, behulpzaam, intelligent, zegt waar het op staat. Dreen: behulpzaam, open -maar ook niet altijd-, lief karakter, voorzichtig. Aragnabite: nehh zal mezelf maar niet gaan analyseren he ![]()
||
MazeMouse,
Om dingen te kunnen vertellen die jij zelf niet weet zou ik alleen maar onzin vertellen want dat kan namelijk niet. Je weet alles al van je zelf. Bewust of onbewust onderbewust. Wat ik wel kan analyseren is wat ik voel als ik naar je foto kijk en me daar op concentreer. Daarnaast de informatie die jij loslaat in de openbaarheid. Dan kom ik tot de volgende, eenvoudige analyse: Joey, Als ik me een beeld van jou probeer te maken dan zie ik iemand voor me die een snelle denker is. Zeer rationeel maar toch ook af en toe kan wegdromen of inleven in andere werelden. Je lijkt me een persoon met een hoge stabiliteit. Iemand die niet te koop loopt met problemen en innerlijke gevoelens van angst of ontevredenheid. Het is alsof je leeftijd in jaren een stuk hoger ligt dan dat je aangeeft (17). Je weet aardig wat van computers en de gevaren van internet. Je weet heel duidelijk wat je wel en niet in de openbaarheid wil en kan brengen. Ik denk dat je graag kinderen wilt en een goede vader wilt zijn voor hen maar dit pas over een tijd. Dat je ze vooral wilt gaan beschermen tegen kwade invloeden van buitenaf. Je komt over alsof jij jezelf geestelijk sterk vind en krachtig. Je zit goed in je energie. Wat er in jouw onderliggende lagen zit en zich afspeelt weet ik niet maar ik zou je bestempelen als een “controll freak” (alleen houd ik niet van bestempelen) en iemand met slechts een paar diepgewortelde angsten welke je scherp houden en af en toe een onbestendig gevoel geven wat jij met kracht weet te onderdrukken. Iemand die zich oppervlakkig bezig houdt met andere mensen. Het lijkt alsof jij jezelf erg intelligent vindt. Een persoon die kan genieten van lekker eten Wel, ik weet niet hoever en hoeveel ik er naast zit maar dat zal jij zelf het beste kunnen aangeven als je dat wilt… Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Analyse me, please ![]() ![]() |
![]() |
||
Zit eigenlijk al in je mailbox. Ik vind het niet gepast om die te posten omdat het eigelijk gewoon een mail is.
Ik kan misschien later wel iets neer zetten wat meer algemeen is en wat betrekking heeft op jou alleen. Maar ik doe er maximaal 1 per dag of minder. Het kost een hoop denkwerk en concentratie. Niet dat ik dat erg vindt maar het is gewoon een feit dat ik het serieus wil houden... Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarrem.. kijk maar ![]() |
![]() |
||
Ja, ik heb hem.
Ik denk dat een analyse toch het meest belangrijk is voor jezelf. Misschien wel leuk vermaak voor de mede forummers maar in eerste instantie om het beeld te krijgen van hoe een ander jou ziet... Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Of je kunt het eerst aan die mensen vragen, of ze het willen weten.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Okee, wat ik had willen posten: Ik ga het proberen...'t zal wel oppervlakkig blijven ed, want ik ben hier niet goed in...maar goed, beter iets dan niets moet je maar denken. ![]() Betamethason: Lief, geinteresseerd in anderen, probeert altijd zo goed mogelijk advies te geven (en dat lukt ook best, hoor ![]() ![]() ![]() ![]() Myself!: Ken ik meer van redelijk lang geleden...aardig, gevoelig, op theoretisch gebied verstandig, op praktisch gebied wat minder (neem het niet verkeerd op ajb, ik kan het niet anders uitleggen, hoop dat je het begrijpt). Ik denk dat je nu een stuk volwassener bent dan 'toen'. 'k ben blij te lezen dat het beter met je gaat. ![]() ![]() Anneee: Lief, gevoelig, behulpzaam en gelukkig gaat het een stuk beter met je dan een tijd terug. Kan idd errug goed dichten/verhalen schrijven ![]() ![]() ![]() ![]() Dusjcrib: Lief, geinteresseerd in anderen, komt vaak met goede adviezen. Behoorlijk wat levenservaring, net als bij Betamethason valt het me op dat je nergens echt te koop mee loopt, het zit door reacties heen verweven, vind ik knap. ![]() Eend: Wordt een verstandige wijsneus de laatste tijd. ![]() ![]() ![]() ![]() diane: Je bent toch pas gestopt met school...? Sindsdien zie ik eigenlijk alleen nog maar redelijk positieve posts van je...als je je ook echt beter voelt dan daarvoor is het dus een goede beslissing geweest. Neem de tijd voor jezelf en tijd voor leuke dingen, als je weer wat beter in je vel zit kun je altijd nog dingen als school doen. Ik hoop dat je je gaat realiseren dat jezelf ook belangrijk bent en dat je er ook mag zijn en dat je om leert gaan met jezelf ed. Op het forum probeer je vaak goede raad te geven (zie je laatste tijd minder vaak op het forum) en door je ervaringen andere mensen te helpen, 'k denk dat je zo irl ook wel bent, behulpzaam enzo. Zo lijk je me iig wel. ![]() Dreen: Lief meisje, behulpzaam, gezellig...weet verder eigenlijk weinig over je te vertellen dan wat van deze oppervlakkige dingen... ![]() Orsino* (zet je d'r toch nog maar ff bij ![]() ![]() Marcade: Ken ik niet zo goed...maar komt op het forum over als een behulpzaam iemand met een duidelijke eigen mening. En iemand die altijd topics verziekt door offtopic te gaan en/of te gaan chatten. ![]() ![]() ********: tja, wat is daar nou over te zeggen...je hebt jezelf goed leren kennen de afgelopen tijd, denk ik, en beslissingen genomen die JIJ wou nemen en niet die je vader wilde dat je nam ed... Je wordt volwassen, 'k denk dat dat het is. ![]() Blablabla...ik heb het vage vermoeden dat ik zo net allemaal onzin heb zitten verkondigen... 'k zou het leuk vinden om te horen of er nog iets van klopt... Wat me bij veel mensen opvalt is dat ze zichzelf erg volwassen ed vinden, terwijl ze het (nog) niet zijn... Niet dat dat erg is, als 14-/16-jarige behoor je ook nog niet volwassen te zijn...maar misschien zouden mensen zich er meer van bewust moeten zijn dat ze (iig op bepaalde gebieden) nog kind of iig jongere zijn ed. __________________________________________________ Ik heb er nu een twee mensen uitgelaten...Gothic (die weet wel hoe ik haar zou 'analyseren', denk ik...) en ********...willen die twee ook dat ik het post of liever niet? [edit]Aanvulling voor eigenlijk iedereen: ik denk dat iedereen in meer of mindere mate onzeker is over zichzelf en zijn/haar doen en laten...'k denk ook dat veel van hen daarom hier op psych posten...en om anderen te kunnen helpen, misschien omdat ze dat bij zichzelf (nog) niet kunnen/konden...[/edit]
Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 15:54. |
![]() |
|
Ow, en mijn 'naamgenootje' is er ook nog, natuurlijk.
![]() *Juliah*: ken ik verder niet super ed...maar heeft altijd nuttige posts, nog nooit ergens iets raars van haar zien staan eigelijk... Lijkt me iemand die veel nadenkt over dingen... Redelijk wat heeft mee gemaakt, waardoor ze over veel dingen weet hoe ze er over denkt en waarom ed... Loopt niet er mee te koop, maar 't is wel duidelijk zeg maar oid... Volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde ideeën ed... Is behulpzaam en ik denk een goede vriendin. *hoe oppervlakkig wordt het als je probeert veel mensen te 'analyseren'?* Ik ben nu echt moe...sorry, voor deze laatste oppervlakkige analyse...
||
Citaat:
||
Citaat:
Lief, gevoelig (al geef je het niet gauw toe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 16:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ben ik ...; ) en Morphia eigenlijk nog vergeten...
't klinkt misschien raar, maar voor ...; ) geldt bijna hetzelfde als voor dreen...hoewel ze toch heel anders zullen zijn, vind ik ze op het forum toch op een bepaalde manier op elkaar lijken... ...: ) is iets meer aanwezig oid...'k weenie...maar verder geldt ook voor haar: lief meisje, behulpzaam, gezellig...weet verder eigenlijk weinig over je te vertellen dan wat van deze oppervlakkige dingen... Ik denk dat je heel veel nadenkt over van alles en nog wat...maar dan je, net als Dusjcrib, irl in eerste instantie niet zo op anderen overkomt, maar daar kan ik me in vergissen... En ook dat je weet waar je het over hebt (dreen) ook, door wat je zelf misschien mee gemaakt hebt ed... Morphia begin ik maar niet (meer) aan...want dat wordt veel, net zoveel als bij Gothic oid en als het goed is weet je het toch al wel...wil je het toch weten, dan hoor ik het wel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben niet gestopt met school maar mag er alleen nog heen met m'n exames.Me echt beter voelen doe ik me niej maar heb besloten te stoppen met het vreselijke gezeur van mij zoveel andere mensen hebben het moeilijker dan mij.Minder vaak op het forum dat klopt sinds ik uit het ziekenhuis ben mag ik niet meer te lang computeren van mijn ouders.Ik zal proberen weer wat vaker ter reageren als jullie dat willen in iedergeval ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar dank je wel voor je analyse, ik vond het erg interessant om te lezen. Ik zou iedereen wel willen analyseren maar dan ook echt iedereen.. Alleen heb ik daar geen tijd voor, helaas. (M'n examens zijn eigenlijk heel erg belangrijk ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Juliah: Moet zeggen dat ik je niet echt vaak op psychologie gezien heb, dus ik heb maar even je posts doorgelezen. Je lijkt me een aardig maar wel een direct persoon. Je zegt gewoon waar het op staat. Je hebt ook problemen (gehad), en ik weet niet, maar er komt zo'n gevoel in me naar boven (jaja..) dat je wel met die problemen om kan gaan, of je hebt het in ieder geval in je. En ik hoop dat je niet teveel met je lijn bezig bent. |
![]() |
|
Ik 'ken' weinig....de namen wel maar weet niet echt iets erover te zeggen
![]() ; ) ken ik al heel lang.... idmind is wel heel wijs! de forumbasen weten ook altijd iets goeds te zeggen ![]() en de rest....Ik denk dat iedereen wel een steun voor iemand kan zijn...Ik hoop dat ik dat soms ook een beetje ben ookal reageer ik niet vaak ![]() ![]()
|
okay, ik ga ook een poging doen. over sommige mensen kan ik alleen meer opschrijven dan over anderen, en sommige dingen zullen misschien helemaal niet kloppen.
ik ken blueeyz03 duz ook al lang ja... maargoed, dus wat ik nu zeg is niet wat ik denk maar wat ik WEET: - lief - betrouwbaar - luisteraar - kan tot je doordringen - duidelijk eigen mening en ja suus, tuurlijk hebben mensen op het forum wat aan jou. idmind: - geeft goed adviezen - erg wijs - veel levenservaring - staat voor je klaar Leonoor - goede vriendin - trouwe vriendin ook wel - als ze om je geeft laat ze het merken - weet altijd wel iets nuttigs te zeggen - kan soms bot overkomen anneee - dromerig - kan erg goed dichten (dit is geen MENING maar een feit ![]() - luisteraar - rustig aboe: - lijkt anders dan ze is - lief - onzeker - levenservaring Juliah: het verbaast me dat je zoveel over mij wist te vertellen. weet van jou alleen dat je wel nuttige post hebt.... sorry! king112: slechts een woord: onzeker wiltine: - iemand met een eigen willetje - onzeker - doorzetter - lief - lieve vriendin - serieuse prater als ik nog iemand ben vergeten? zeg het ff ![]() -xxx- wendy
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Succes met je examens. ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
Orsino*
Misschien niet helemaal eerlijk omdat ik je al te lang en ook in real life ken maar toch. Heel lief meisje, wil altijd helpen enzo. Ze wil het liever over de ander hebben dan over zichzelf. Ze heeft het niet altijd makkelijk gehad, maar toen het minder ging heeft ze om hulp gevraagd en dat vind ik echt heel goed van haar. Dus ze is wel sterk. En volgens mij gaat het nu ook wel beter, of niet..? Nouja goed, en verder.. Beetje vergeetachtig af en toe ![]() ![]() Rhea Voor het geval ze het leest ![]() Ook een heel lief meisje, dat altijd wil helpen enzo, heel betrokken. Wel heel onzeker (wat helemaal niet nodig is). Ze durft niet zo goed om hulp te vragen, maar als het echt niet meer gaat, vertelt ze het wel. Ze denkt heel veel na, over alles. jessiej Lief meisje. Heeft het heel moeilijk gehad, maar heeft haar leven nu best goed lopen (vind ik) Ze heeft nog steeds haar terugvallen enz, maar als je terug kijkt naar wat ze allemaal al heeft gehad, staat het niet in verhouding vind ik.. Ze kan wel snel in paniek raken. Ze denkt goed na over wat ze doet, maar soms maakt ze te snel beslissingen denk ik. Al heeft ze daar nog nooit problemen mee gekregen, ze heeft altijd nog wel goeie beslissingen genomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
a: het een negatieve analyse is of b: omdat je te lui bent zo ja, laatmaar zitten (ik hou niet van negatief commentaar) zo b, leef je uit |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat goed trouwens dat je van iedereen een analyse heb gemaakt! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
je mag btw mij verhaaltje wel posten hoor |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Otis | 308 | 14-06-2005 20:00 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
De grote 'analyseer je medeforummer' topic! I <3 cock | 4 | 19-06-2004 10:15 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummer! Verwijderd | 334 | 18-04-2004 22:48 | |
Lifestyle |
analyseer alles & iedereen ~Sjeherazade~ | 17 | 23-04-2003 03:46 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 |