Advertentie | |
|
![]() |
|
ik maak niet vaak gemene opmerkingen, maar maak wel regelmatig sarcastische, droge of ´bitchy` opmerkingen, maar dat doe ik meestal alleen bij mensen die ik ken, en waarvan ik weet dat ze het kunnen hebben. Alleen moet ik misschien wat minder opmerkingen maken, niet iedereen is er echt blij mee.....
|
Ik lach vooral. Ook als iemand wat tegen mij zegt
Maar in de brugklas had ik echt ruzie met een meisje en daar had ik wel lullige opmerkingen tegen gemaakt. maar daar heb ik best wel spijt van (ik was nou eenmaal een meelopertje) en dat weet ze en ze is nu een vriendin van me ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik maak nooit opmerkingen tegen iemand die ik niet ken.
Als ik in de stad loop of zo en er passeert iemand die ik zeer lachwekkend/stom/... gekleed vindt , zeg ik dat soms wel tegen een vriendin of zo ,maar wel zodat die persoon het niet hoort of beginnen we te lachen. ![]() ![]()
|
Ik herinner me er net een waardoor ik nogal 'ruzie' kreeg. Een of andere sloerie zei wat over een vriendin van me, dus ik zei er wat van, zij zegt: 'joh hou je bek joh met je xxxxxl'... ik: 'Ja, ik ben dik ja, maar jij bent uren bezig met je make up en je bent nog steeds lelijk. Volgens mij doe je iets fout.'
Dus zij kwaad en verteld daarna aan een leraar dat ik haar zo ontzettend aan het pesten ben, waardoor het lijkt of ik de gemenerik ben. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Algemene schoolzaken |