Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2003, 21:40
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
eXo schreef op 15-04-2003 @ 22:13:
maak je maar niet druk hoor, stiekem vind ze je heel leuk en superlekker maar heeft ze moeite met dat uiten. mij scheld ze ook altijd uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 15-04-2003 @ 22:40:
maak je maar niet druk hoor, stiekem vind ze je heel leuk en superlekker maar heeft ze moeite met dat uiten. mij scheld ze ook altijd uit.
mmm dat zou 't 1 en ander verklaren als ze dat concequent doet ...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 23:01
Chelsea
Chelsea is offline
check die haren
check die schoenen
zooooooooooooooo
HAHAHAHAH!
kijk dat
check die
Oud 16-04-2003, 12:49
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik kan wel eens wat pijnlijks zeggen. maar dat is dan als ik me al een tijdje aan iemand zit te ergeren.
meestal ben ik gewoon de stille.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 12:57
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Chelsea schreef op 15-04-2003 @ 18:01:
check die haren
check die schoenen
zooooooooooooooo
HAHAHAHAH!
kijk dat
check die
Nou, was jij eens even scherp en ad rem zeg! Petje af hoor!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 16-04-2003 @ 13:57:
Nou, was jij eens even scherp en ad rem zeg! Petje af hoor!
hehe
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:30
Splodge
Splodge is offline
Vroeger had ik nooit zoveel commentaar op mensen, maar sinds ik heb ontdekt dat mensen op straat ehm... bekritiseren erg leuk kan zijn ben ik er toch iets meer bedreven in geraakt. Gewoon met een vriend op een bankje zitten en "Blackadder" achtige opmerkingen maken over mensen die voorbij lopen... Erg leuk!...

En soms flapt er iets uit, een paar weken geleden zei ik, bijvoorbeeld, tegen een collega, die stoer vertelde dat hij wel even een hele krat bier leeg zou drinken, dat hij zeker niet zo van hersencellen hield. laatst heb ik aan een brede neger met een enorme bondkraag of hij teveel Lion King gekeken had... Dat was minder slim
Oud 16-04-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Splodge schreef op 16-04-2003 @ 20:30:
Vroeger had ik nooit zoveel commentaar op mensen, maar sinds ik heb ontdekt dat mensen op straat ehm... bekritiseren erg leuk kan zijn ben ik er toch iets meer bedreven in geraakt. Gewoon met een vriend op een bankje zitten en "Blackadder" achtige opmerkingen maken over mensen die voorbij lopen... Erg leuk!...

En soms flapt er iets uit, een paar weken geleden zei ik, bijvoorbeeld, tegen een collega, die stoer vertelde dat hij wel even een hele krat bier leeg zou drinken, dat hij zeker niet zo van hersencellen hield. laatst heb ik aan een brede neger met een enorme bondkraag of hij teveel Lion King gekeken had... Dat was minder slim
Muhaha.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:39
Breg
Breg is offline
ik maak niet vaak gemene opmerkingen, maar maak wel regelmatig sarcastische, droge of ´bitchy` opmerkingen, maar dat doe ik meestal alleen bij mensen die ik ken, en waarvan ik weet dat ze het kunnen hebben. Alleen moet ik misschien wat minder opmerkingen maken, niet iedereen is er echt blij mee.....
Oud 16-04-2003, 20:17
Nona
Nona is offline
Ik zeg weleens zoiets als "ga je hersencel tellen" ofzo, maar ik probeer ook hard om zo weinig mogelijk te vloeken.
Oud 16-04-2003, 20:24
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik lach vooral. Ook als iemand wat tegen mij zegt

Maar in de brugklas had ik echt ruzie met een meisje en daar had ik wel lullige opmerkingen tegen gemaakt. maar daar heb ik best wel spijt van (ik was nou eenmaal een meelopertje) en dat weet ze en ze is nu een vriendin van me Achja.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:35
Laïs
Laïs is offline
Ik maak nooit opmerkingen tegen iemand die ik niet ken.
Als ik in de stad loop of zo en er passeert iemand die ik zeer lachwekkend/stom/... gekleed vindt , zeg ik dat soms wel tegen een vriendin of zo ,maar wel zodat die persoon het niet hoort of beginnen we te lachen. Dat doe ik dan wel weer veel.
Oud 18-04-2003, 10:15
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Zoveel, maar meestal snappen ze het niet Schijn vrij cynisch te zijn. Maarja, ik bedoel wat moet je ook met mensen die je uitschelden voor ' preutse slet '
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:18
nps
nps is offline
flauwe dingen. ik had ooit een vette hekel aan 'n meisje, en dan was 't altijd van Hoi mensen! en ellis. Vond ze niet echt leuk.
Oud 19-04-2003, 20:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik herinner me er net een waardoor ik nogal 'ruzie' kreeg. Een of andere sloerie zei wat over een vriendin van me, dus ik zei er wat van, zij zegt: 'joh hou je bek joh met je xxxxxl'... ik: 'Ja, ik ben dik ja, maar jij bent uren bezig met je make up en je bent nog steeds lelijk. Volgens mij doe je iets fout.'
Dus zij kwaad en verteld daarna aan een leraar dat ik haar zo ontzettend aan het pesten ben, waardoor het lijkt of ik de gemenerik ben.
Reageren

Regels voor berichten