Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2003, 11:53
Evito
Evito is offline
Trouwens;
Eén van de rechters schijnt een oude vriend van Volkert te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2003, 12:00
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Evito schreef op 15-04-2003 @ 12:53:
Trouwens;
Heb ik ook gelezen. Copy/paste van een ander forum:

Commotie om linkse rechter Volkert van der G.
Wetenswaardigheden: Rechter zaak-Fortuyn is collega Volkert

Collega wordt dus bedoelt en ik zie niet in wat dit uit zou moeten maken...
Oud 15-04-2003, 12:02
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Evito schreef op 15-04-2003 @ 12:53:
Trouwens;
dan was het zeker geen goede vriend

ik vind die straf eigenlijk te hoog, een verkrachter of een ''normale" moordenaar krijgt rond de 6 jaar.. die vent is veel te veel opgehyped door de media en die rechter heeft zich veel te veel laten beïnvloeden door die onzin..
maar ik denk niet dat het IETS uit maakt, volkert heeft toch geen leven meer alstie uit de bak komt.. Als ie dr levend uitkomt...
Oud 15-04-2003, 12:03
Evito
Evito is offline
Nee, precies, het heeft er ook niets mee te maken. Een goede rechter is objectief. En een objectieve rechter komt tot een dergelijk (of misschien iets lager) oordeel.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:15
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
dystopia schreef op 15-04-2003 @ 12:26:
Dat doet niet terzake immers is voor de rechtspraak de moord op een junk of een politicus een moord. Moord is moord, belangrijk iemand = behoorlijk subjectief. Ik vond 'm niet belangrijk, mag ik dan als rechter zeggen van 'het gaat om een onbelangrijk persoon dus doe maar minder straf dan normaal gesproken'. Wat een gelul...
Man, lul zelf niet zo. Daar heb ik het helemaal niet over. Ik vind dat de advocaat niet mag gebruiken dat hij in de media al veroordeelt is. Die aandacht van de media daar heeft hij zelf voor gezorgd. Verdraai toch niet zo.
Oud 15-04-2003, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 15-04-2003 @ 12:25:
Het is eindelijk eens een beetje rustig voor de deur

Maar goed, Volkert verdiend een straf zoals elk ander moordenaar, dat hij iemand vermoord om het feit dat hij het er niet mee eens was, kan niet een grote rol spelen, want meestal wordt er iemand vermoord als een ander het er niet mee eens is toch *?*

Stelletje debielen van de LPF die hier staan te schreeuwen letterlijk om levenslang, echt waar die hebben een steekje los.
Denk ff na, dat is gewoon emotie.
Als mijn vader vermoord wordt voor mijn ogen door bijv. twee buitenlanders, dan ga ik ook dingen roepen die eigenlijk nergens opslaan.

Citaat:
Ik bedoel, verzacht het uberhaupt de pijn van een verloren iemand om de dader een hogere straf te geven?
Nou bij mij zou dat niet veel uitmaken. Je krijgt Pimmetje er niet door mee terug.
Ja, bij mij zou het in ieder geval wel beter voelen als een dader van een moord op een bekende van me, een hogere straf zou krijgen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:21
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 15-04-2003 @ 13:19:
Ja, bij mij zou het in ieder geval wel beter voelen als een dader van een moord op een bekende van me, een hogere straf zou krijgen.
Tja... primitieve gevoelens als wraak zijn er bij sommigen nou eenmaal diep ingebakken...

Verder is dat jammer dan, want daar is het Nederlandse Strafrecht niet voor bedoelt. Dat is iets tussen staat en dader.

@nare man:

Ik heb proces niet heel erg gevolgd, en ook de uitspraak nog niet gezien/gehoord, dus ik moet eerst eea nog nalezen
Oud 15-04-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 15-04-2003 @ 13:21:
Tja... primitieve gevoelens als wraak zijn er bij sommigen nou eenmaal diep ingebakken...

Verder is dat jammer dan, want daar is het Nederlandse Strafrecht niet voor bedoelt. Dat is iets tussen staat en dader.
Klopt ja en is waarchijnlijk ook wel terecht, maar dat betekent niet dat ik het niet fijner zou vinden wanneer iemand die een vriend van mijn doodschiet, een hogere straf zou krijgen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:26
Joostje
Joostje is offline
Mooizo
Oud 15-04-2003, 12:28
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 15-04-2003 @ 13:19:
Denk ff na, dat is gewoon emotie.
Als mijn vader vermoord wordt voor mijn ogen door bijv. twee buitenlanders, dan ga ik ook dingen roepen die eigenlijk nergens opslaan.
[/B]
maar je bent toch wel een beetje primitief als je die vent niet eens kent en alleen maar op t.v. hebt gezien, zoals die meeste mensen daar...
Oud 15-04-2003, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Cheops schreef op 15-04-2003 @ 13:28:
maar je bent toch wel een beetje primitief als je die vent niet eens kent en alleen maar op t.v. hebt gezien, zoals die meeste mensen daar...
wat bedoel je met primitief????
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:33
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 15-04-2003 @ 13:31:
wat bedoel je met primitief????
uuh , hoe zeg je dat subtiel..

ze zijn een beetje simpel...

Als je daar als een debiel gaat schreeuwen en met spandoeken gaat staan dat de moordenaar van 'ons pimmeke' levenslang moet krijgen terwijl je hem niet eens persoonlijk kent dan ben je primitief..
Oud 15-04-2003, 12:38
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
meelman schreef op 15-04-2003 @ 13:15:
Ik vind dat de advocaat niet mag gebruiken dat hij in de media al veroordeelt is.
Een advocaat mag dat uiteraard wel gebruiken. Of de rechter het met hem eens is, is een 2de.

Citaat:
Die aandacht van de media daar heeft hij zelf voor gezorgd. Verdraai toch niet zo.
Antwoord staat in het stukje over Kaj van der Linde dat ik eerder heb geschreven.
Oud 15-04-2003, 12:50
Verwijderd
Wel netjes dat de rechter zich niet heeft laten opnaaien door het volk, maar gewoon naar de feiten ed. heeft gekeken.
Verder zijn die recties van die LPF mensjes erg overdreven hoor, iemand die de reactie van respectievelijk kamerlid Eerdmans en Smolders heeft gezien?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:58
michael1
michael1 is offline
www.fok.nl
Ook gaat er van de uitspraak geen afschrikking af, zo zei Eerdmans: ''Iedere gek die een politicus wil vermoorden weet nu dat je na 12 jaar weer buiten de cel staat. Blijkbaar is het zo dat als je voor je mening uitkomt, je kop eraf gaat."
LPF-leider Mat Herben noemde de uitspraak ''onverteerbaar''.

Maar 10 jaar in een comfortabele cel voor de moord op Pim, onbegrijpelijk, aldus Herben. ''Op 43-jarige leeftijd staat Van der Graaf, als de eerste Nederlander na Baltasar Gerards in de geschiedenisboeken, gewoon weer op vrije voeten'', zo zei een boze Herben, die zich zeer kwaad maakte over de motivering van de rechtbank.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:04
Thomas
Thomas is offline
Mja, 18 jaar wat neerkomt op 12 jaar lijkt me wel terecht.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:17
geen punt.
geen punt. is offline
Kan er nog beroep worden aangetekend ofzo?
Oud 15-04-2003, 13:22
Evito
Evito is offline
Citaat:
meelman schreef op 15-04-2003 @ 14:17:
Uiteraard.

Ik denk niet dat dat gebeurt hoor. De motivatie van de rechters was wel erg goed, de straf is best hoog.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:33
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Evito schreef op 15-04-2003 @ 14:22:
Uiteraard.

Ik denk niet dat dat gebeurt hoor. De motivatie van de rechters was wel erg goed, de straf is best hoog.
Ze gaan de zaak nogmaals goed bestuderen icl de uitspraak. Ik denk wel dat het laatste nog niet gezegt is en dat men beroep zal aantekenen bij het gerechtshof in Amsterdam. Die kans acht ik wel reel.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Cheops schreef op 15-04-2003 @ 13:33:
uuh , hoe zeg je dat subtiel..

ze zijn een beetje simpel...

Als je daar als een debiel gaat schreeuwen en met spandoeken gaat staan dat de moordenaar van 'ons pimmeke' levenslang moet krijgen terwijl je hem niet eens persoonlijk kent dan ben je primitief..
je hoeft alleen maar de feiten te kennen. Je hoeft Volkert echt niet persoonlijk te kennen om te mogen schreeuwen dat hij levenslang moet krijgen.

't Is alleen toch zo dat hij het niet zal krijgen volgens de wet. Maar ja, zij mogen het schreeuwen als ze willen..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:41
Atje85
Atje85 is offline
En dan die LPF-aanhanger's: ''ze zouden hem moeten ophangen''

Wat een losers

Ach, wat is t verschil tussen 18 jaar en levenslang? 2 jaar toch? daarvan weer 2/3, boeit nix.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:49
Martian
Martian is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 15-04-2003 @ 14:41:
Ach, wat is t verschil tussen 18 jaar en levenslang? 2 jaar toch? daarvan weer 2/3, boeit nix.
neeheee

lees nare man z'n post hierover op pagina 1 even asjeblieft...
Oud 15-04-2003, 13:54
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Martian schreef op 15-04-2003 @ 14:49:
neeheee

lees nare man z'n post hierover op pagina 1 even asjeblieft...
ik zie t al
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:57
Martian
Martian is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 15-04-2003 @ 14:54:
ik zie t al
mooi
Oud 15-04-2003, 14:16
Verwijderd
Citaat:
meelman schreef op 15-04-2003 @ 14:17:
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het Openbaar Ministerie niet in hoger beroep gaat. Maar voordat je allerlei wilde dingen gaat hopen: het komt niet bijzonder vaak voor dat het gerechtshof in strafzaken boven de in eerste aanleg opgelegde straf gaat zitten. Dat behoeft namelijk een extra motivering, en aangezien hier heel erg duidelijk gemotiveerd is, lijkt het me niet aannemelijk dat er in appel meer uit zal komen dan achttien jaar.

Bovendien is dat ook goed. Het is voldoende. Achttien jaar gevangenisstraf is welhaast onmenselijk lang, dat kun je niet bevatten als je zelf nooit in de gevangenis hebt gezeten. Levenslang is echt zo'n ontzettende modekreet, door LPF-aanhangers gebezigd omdat ze er eigenlijk nog steeds niet overheen zijn dat Pimmie dood is.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:17
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
dystopia schreef op 15-04-2003 @ 12:53:
Check stand.nl
Heb al een bericht geplaatst
Oud 15-04-2003, 14:20
Verwijderd
Ik neem niet eens de moeite meer op daar nog te posten. Het is gewoon te erg voor woorden, de onzin die mensen daar uit hun strot kunnen krijgen. Zouden ze nou echt zelf al die onzin die ze uitkramen, geloven? Het wil er bij mij niet in dat mensen zo dom zijn.

Maar goed, we hebben de afgelopen anderhalf jaar natuurlijk al wel wat hoogstandjes te zien gekregen. De lol kan niet op.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:26
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-04-2003 @ 15:20:
Ik neem niet eens de moeite meer op daar nog te posten. Het is gewoon te erg voor woorden, de onzin die mensen daar uit hun strot kunnen krijgen. Zouden ze nou echt zelf al die onzin die ze uitkramen, geloven? Het wil er bij mij niet in dat mensen zo dom zijn.

Maar goed, we hebben de afgelopen anderhalf jaar natuurlijk al wel wat hoogstandjes te zien gekregen. De lol kan niet op.
Het is daar zeker extreem, er zit alleen maar rechts tuig, ik probeer er nog wat van te maken daar
Oud 15-04-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 15-04-2003 @ 15:26:
Het is daar zeker extreem, er zit alleen maar rechts tuig, ik probeer er nog wat van te maken daar
Niks dan respect

Ik word er ook zo moe van. Je kunt een hoop mensen gewoon niet duidelijk maken hoe de vork nou precies in de steel steekt, omdat ze daar gewoon te dom voor zijn. Dat klinkt misschien heel hard maar het is wel de waarheid. Al die 'linkse mafia'-topics en dat geblaat...wat moet je daarmee? Neersabelen, zo hard en grof mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:33
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-04-2003 @ 11:16:
In Nederland is de regeling van V.I. (vervroegde invrijheidstelling) zo, dat in beginsel na het uitzitten van tweederde van een gevangenisstraf langer dan drie jaar de gedetineerde in vrijheid wordt gesteld.
http://www.win.tue.nl/~aeb/jura/Stra...1/titel_2.html

hier staat 1 jaar
Oud 15-04-2003, 14:35
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Deze straf had ik eigenlijk wel verwacht. Wat ik me nu afvraag is of zijn verdediging nog heeft gerefereerd naar uitlatingen van politici (Nawijn) die dan mogelijk van invloed zouden moeten zijn op de strafmaat.

Die argumentatie heb ik namelijk altijd al erg vreemd gevonden. Je mag ervan uitgaan dat de rechterlijke macht in Nederland onafhankelijk is, de gedragingen van een figuur als Nawijn zouden mijns inziens nooit invloed mogen hebben op de uiteindelijke strafmaat.

Nare man: sinds wanneer is professor Tak 'strafrechtdeskundige'? Ik dacht dat hij alleen inleiding deed...
Oud 15-04-2003, 14:36
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-04-2003 @ 15:27:
Al die 'linkse mafia'-topics en dat geblaat...wat moet je daarmee? Neersabelen, zo hard en grof mogelijk.
Dat doe ik ook

Citaat:
Behalve de verkankering van wat eens een rechtsstaat was, is er nog een oorzaak waardoor de waarheid rondom de moord op Fortuyn wel nooit boven water zal komen, namelijk het feit dat mensen kuddedieren zijn. Hun neuzen staan vrijwel altijd in dezelfde richting. Slechts weinigen hebben de moed om op hun eigen kompas te varen. Wie in dit land ook maar suggereert dat achter de moord op Fortuyn wel eens een politiek complot zou kunnen zitten, wordt keihard uitgelachen en tot complotgek bestempeld. De wijd verbreide opvatting dat complotten in dit land gewoon niet voor komen, vormt nu juist de perfecte voedingsbodem voor samenzweringen, omdat ieder correctiemechanisme daardoor per definitie wordt uitgesloten.

De uitspraak van de magistraten bevestigt weer eens mijn meest bange vermoedens. Ik geloof dat het enige eerbewijs dat je Fortuyn nog kunt brengen, is niet te gaan stemmen, nu niet en nooit meer. Hij zal nu de geschiedenis in gaan als opvolger van de gebroeders De Witt, die vierhonderd jaar geleden door het gepeupel werden gelyncht. We moeten de dames en heren moordenaars van nu feliciteren; 't is gelukt!
Dag Pim, aan jou heeft 't niet gelegen.

Dit land is diep gezonken.
Oud 15-04-2003, 14:39
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 15-04-2003 @ 15:35:
Nare man: sinds wanneer is professor Tak 'strafrechtdeskundige'? Ik dacht dat hij alleen inleiding deed...
Hij is hoogleraar strafrecht, en geeft aan eerste jaars inleiding, toch?
Oud 15-04-2003, 14:40
MazeMouse
MazeMouse is offline
Simpel gezegd. Dan kom hij over 12 jaar de cel uit en dan knalt een of andere debiele Pim Fortuyn aanhanger die nog niet over zijn woede heen is gegroeit hem wel weer overhoop.
Oud 15-04-2003, 14:41
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 15-04-2003 @ 15:39:
Hij is hoogleraar strafrecht, en geeft aan eerste jaars inleiding, toch?
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat inleiding zijn 'core-business' was. Wat mij betreft hadden ze ook beter Buruma kunnen sturen
Oud 15-04-2003, 14:41
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 15-04-2003 @ 15:41:
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat inleiding zijn 'core-business' was. Wat mij betreft hadden ze ook beter Buruma kunnen sturen
Duh, Buruma is veel koeler... alleen nu 3 weken niet... ach ja.
Oud 15-04-2003, 14:42
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 15-04-2003 @ 15:41:
Duh, Buruma is veel koeler... alleen nu 3 weken niet... ach ja.
Waarom drie weken niet? (ben niet naar college geweest)
Oud 15-04-2003, 14:43
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 15-04-2003 @ 14:33:
je hoeft alleen maar de feiten te kennen. Je hoeft Volkert echt niet persoonlijk te kennen om te mogen schreeuwen dat hij levenslang moet krijgen.

't Is alleen toch zo dat hij het niet zal krijgen volgens de wet. Maar ja, zij mogen het schreeuwen als ze willen..
ja dat mogen ze...

ik zeg alleen dat ze dan simpel en primitief zijn...
Oud 15-04-2003, 14:43
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 15-04-2003 @ 15:40:
Simpel gezegd. Dan kom hij over 12 jaar de cel uit en dan knalt een of andere debiele Pim Fortuyn aanhanger die nog niet over zijn woede heen is gegroeit hem wel weer overhoop.
Denk het niet. Dat is 12 jaar later. Als je hier 12 jaar mee gaat zitten dan ben je wel heel erg zielig imo... maargoed denk je dat iemand 12 jaar met deze gedachtegang zal en kan blijven leven? er zal genoeg veranderen in dit land in deze 12 jaar...
Oud 15-04-2003, 14:51
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 15-04-2003 @ 15:42:
Waarom drie weken niet? (ben niet naar college geweest)
Pasen, vakantie, bevrijdingsdag... Vandaag nog naar Mertens geweest? Ik ben halverwege weggegaan ... Damn, wat is die vent saai (en dan te bedenken dat ik voor de werkgroep iemand heb die NOG veel erger is...)
Oud 15-04-2003, 14:53
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 15-04-2003 @ 15:51:
Pasen, vakantie, bevrijdingsdag... Vandaag nog naar Mertens geweest? Ik ben halverwege weggegaan ... Damn, wat is die vent saai (en dan te bedenken dat ik voor de werkgroep iemand heb die NOG veel erger is...)
Nope, ik ben alleen de eerste twee keer geweest. Die man kan echt totaal niets overbrengen, zo betweterig en kinderachtig, ook geen enkel gevoel voor humor.

Dus ik leer het wel uit de boeken. Wat had jij voor privaatrecht?
Oud 15-04-2003, 14:57
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 15-04-2003 @ 15:53:
Nope, ik ben alleen de eerste twee keer geweest. Die man kan echt totaal niets overbrengen, zo betweterig en kinderachtig, ook geen enkel gevoel voor humor.

Dus ik leer het wel uit de boeken. Wat had jij voor privaatrecht?
Weet ik nog niet

Ik had m'n password niet gewijzigd voor kiss, en nu heb ik thuis (=bij m'n ouders) een activeringscode, die ik nog een keer in moet vullen... Dus dat kijk ik morgen of overmorgen wel.
Oud 15-04-2003, 15:05
Verwijderd
Ik vind het absolute waanzin, er is in mijn optiek maar èèn gepaste straf: en dat is levenslang. Voor men gaat mekkeren, mauwen en mij in het "domme, nazistische LPF"-stemkader gaat duwen wil ik het e.e.a. eerst wel even toelichten.

Het betrof hier een politicus. Iemand die betaald wordt voor het geven van zijn visie, of het schetsen van de partijvisie. Zulke mensen, die zich bewust heel kwetsbaar opstellen voor heel het land door sociaalmaatschappelijke kwesties te beoordelen, beredeneren en rechtvaardigen in hun wijsbegeerte over goed/kwaad/eerlijk/oneerlijk zijn nodig voor een gezonde democratie. Immers, zonder politici geen politiek. Deze mensen moeten wij koesteren en beschermen, ongeacht of hun mening conform jouw mening is. Daarom had men Volkert van der G. levenslang moeten geven. Dat heeft helemaal niets met primitieve wraakgevoelens te maken, maar met het grotere plaatje. Ik besef me heel goed dat het totaal geen enkele garantie is voor een vrij land voor politici wanneer Volkert levenslang had gekregen, maar verdomme, dan heb je tenminste als justitieël orgaan laten zien dat de democratie en vrijheid van meningsuiting (hoewel dat ietwat ongelukkige woordkeuze is, maar iets beters schiet me niet te binnen) in het kader van eerstgenoemde prioriteit 1 is.

Voor de mensen die slecht zijn in begrijpend lezen; ik zeg hier dus tussen de regels door dat het me niet uitmaakt of het nou een rechtse bal of een linkse rakker betreft.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:08
Isa
Isa is offline
Grappig dat op teletekst staat dat een of andere MPF-er politicus die het niet met de straf eens is zei:Hij moet na zijn vrijlating niet hier lanmgskomen", daarmee dus volkert bedreigend, terwijl zij juist (zogenaamd) zo'n hekel hadden mensen bedreigen.

Wist niet dat nare man voor een hoge straf was. Had gedacht dat hij rationeler was maarja wat doe je eraan?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:17
BARON
BARON is offline
Citaat:
Nate schreef op 15-04-2003 @ 12:00:
Even serieus, schaam jij je niet een beetje voor het gros van je mede LPF-ers?
Ik ben niet "het gros", dus ik hoef me ook niet te schamen. Ik weet dat het veelal geen hoogopgeleide mensen zijn, maar daarom hoef je niet, zoals Nare Man, neerbuigend te doen. Nare Man is een typisch voorbeeld van links lullen en rechts vullen, en zo zie ik er nog een aantal op dit forum. Het irriteert me mateloos dat dit ook de mensen zijn met de grootste muil.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:23
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 15-04-2003 @ 14:41:
En dan die LPF-aanhanger's: ''ze zouden hem moeten ophangen''

Wat een losers

Wat blaas jij toch weer hoog van de toren. Als de ene Turkse familie de andere wat flikt, worden gelijk de messen geslepen en gaat men aan bloedwraak doen. Waarom open je daar niet 'ns een topic over. In plaats van altijd maar op de LPF'er je frustraties af te reageren.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:38
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
dystopia schreef op 15-04-2003 @ 15:43:
Denk het niet. Dat is 12 jaar later. Als je hier 12 jaar mee gaat zitten dan ben je wel heel erg zielig imo... maargoed denk je dat iemand 12 jaar met deze gedachtegang zal en kan blijven leven? er zal genoeg veranderen in dit land in deze 12 jaar...
Hey, we zijn nu al meer dan 50 jaar verder en nog steeds heb je debiele hitler aanhangers. Dus over 12 jaar zullen er ook nog wel steeds debiele Pim Fortuyn aanhangers zijn.
Ik bedoel, na 2000 jaar zijn er nog steeds debielen die achter Jezus aan wandelen. Dus wat is 12 jaar nou eigenlijk?
Oud 15-04-2003, 15:39
Martian
Martian is offline
Citaat:
BARON schreef op 15-04-2003 @ 16:23:
Wat blaas jij toch weer hoog van de toren. Als de ene Turkse familie de andere wat flikt, worden gelijk de messen geslepen en gaat men aan bloedwraak doen. Waarom open je daar niet 'ns een topic over. In plaats van altijd maar op de LPF'er je frustraties af te reageren.
Je loopt enkele honderden jaren achter
Oud 15-04-2003, 15:40
Martian
Martian is offline
Citaat:
dystopia schreef op 15-04-2003 @ 15:43:
Er was pas een man die een ex-voetballer van een Engelse eerste-divisieclub het ziekenhuis insloeg vanwege een doelpunt dat de voetballer 19 jaar geleden maakte in een of andere bekerwedstrijd tegen de club van de dader.

Ik bedoel maar, mensen zijn gek.
Oud 15-04-2003, 15:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 15-04-2003 @ 16:23:
Whaha bij jou in de wijk zeker ja

Slaat echt nergens op wat je zegt

Het zijn eerder LPFers die voor de doodstraf enzo zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten