Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 21:49
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik vind dat ze beide groepen heel hard mogen aanpakken. Beide groepen creëren namelijk een slecht beeld van de meerderheid van de groep waarzij bij horen (Marokkanen geven Marokkanen een slechte naam, neonazi's geven autochtonen een slechte naam). Dat vind ik een hele slechte ontwikkeling.
Oud 18-04-2003, 09:13
Verwijderd
Citaat:
StayBeautiful schreef op 17-04-2003 @ 17:55:
m'n beste vrienden zijn allochtonen...
Is Abu Sahaf ook een vriend van je?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 09:44
BARON
BARON is offline
Er zijn nog altijd veel meer Marokkanen dan Neo-nazi's, van de laatste groep zijn er zo weinig, dat ze niemand tot last zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 09:46
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 18-04-2003 @ 10:44:
Er zijn nog altijd veel meer Marokkanen dan Neo-nazi's, van de laatste groep zijn er zo weinig, dat ze niemand tot last zijn.
Laten we dat zo houden, wat vind je er trouwens van dat neo-nazi's zo met Pim Fortuyn weglopen terwijl Pim Fortuyn daar juist niet mee geassocieerd wilde worden?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 09:48
BARON
BARON is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-04-2003 @ 10:46:
Laten we dat zo houden, wat vind je er trouwens van dat neo-nazi's zo met Pim Fortuyn weglopen terwijl Pim Fortuyn daar juist niet mee geassocieerd wilde worden?
Niet erg. Binnen de gelederen van een te linkse partij als de SP of Groen Links lopen ook gevaarlijke figuren rond.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:06
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 18-04-2003 @ 10:48:
Niet erg. Binnen de gelederen van een te linkse partij als de SP of Groen Links lopen ook gevaarlijke figuren rond.
Ik hoop niet dat je Volkert van der G. bedoelt.
Maar Pim Fortuyn vond het verschrikkelijk dat hij op handen gedragen werd door neo-nazi's, hij wilde daar absoluut niet mee geassocieerd worden, je volgt Pim Fortuyn dus niet overal in.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-04-2003 @ 11:06:
Ik hoop niet dat je Volkert van der G. bedoelt.
Maar Pim Fortuyn vond het verschrikkelijk dat hij op handen gedragen werd door neo-nazi's, hij wilde daar absoluut niet mee geassocieerd worden, je volgt Pim Fortuyn dus niet overal in.
Heeft hij dat ooit gezegd dan?

Iemand in alles volgen is enorm dom...net zoals een blanco volmacht aan Bush geven omdat hij óóit in een ver verleden Europa een keer heeft 'geholpen' (nu zegt BARON dat niet, maar er zitten sukkels hier die dat wel als serieus argument gebruiken )
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:47
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-04-2003 @ 11:35:
Heeft hij dat ooit gezegd dan?
Pim Fortuyn vond het heel erg dat ie als extreem-rechts werd afgeschilderd, en heeft volgens mij ook gezegd dat hij niet blij was met het feit dat neo-nazi's hem wel cool vonden.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-04-2003 @ 11:47:
Pim Fortuyn vond het heel erg dat ie als extreem-rechts werd afgeschilderd, en heeft volgens mij ook gezegd dat hij niet blij was met het feit dat neo-nazi's hem wel cool vonden.
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde of BARON ooit gezegd heeft dat hij Pim in álles volgt. Vandaar ook dat Bush-voorbeeld. Iemand in álles volgen is gewoon niet slim.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-04-2003 @ 12:35:
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde of BARON ooit gezegd heeft dat hij Pim in álles volgt. Vandaar ook dat Bush-voorbeeld. Iemand in álles volgen is gewoon niet slim.
Ik twijfelde nog wat je bedoelde Maar ik vind dat je uit BARON's uitspraken wel kan merken dat ie een echte Pim-volgeling is. Met z'n linkse kerk...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 15:24
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-04-2003 @ 17:44:
Hij bedoelt - hoop ik - dat de voertaal Nederlands is. Dus als ik wat vraag aan iemand in een winkel zal dat in het Nederlands zijn en niet in het Russisch (tenzij die persoon russisch is, maar daar ga ik even niet van uit)
Ja dat bedoelde ik ongeveer. Maar waar ik wle voor ben is dat alle asielzoekers enz. DIRECT een inburgeringscurses MOETEN volgen waaronder het leren van de nederlands taal. Desnoods gefinancieerd door de staat.
Oud 18-04-2003, 15:25
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 18-04-2003 @ 16:24:
Ja dat bedoelde ik ongeveer. Maar waar ik wle voor ben is dat alle asielzoekers enz. DIRECT een inburgeringscurses MOETEN volgen waaronder het leren van de nederlands taal. Desnoods gefinancieerd door de staat.
Een asielzoeker die de status vluchteling heeft gekregen en dus een verblijfsvergunning krijgt?
En is die vergunning dan 1 voor een voorlopig verblijf of een permanent verblijf?
Oud 05-05-2003, 21:07
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-04-2003 @ 19:19:
Okee maar dat is ook DEDEMSVAART TERROR
Even dit topic ophalen en reageren op je niet seriueze(?) opmerking:
Bron www.kilroy.nl
Dedemsvaart: arrestaties na vechtpartij

Zaterdagavond rond 23:44 uur vond er op de Markt in Dedemsvaart een grootscheepse vechtpartij plaats tussen plaatselijke jeugd en minderjarige asielzoekers.
Circa vijftien personen waren slaags geraakt, maar er was een grote hoeveelheid mensen op het rumoer afgekomen.
Het kostte de politie de nodige moeite om de rust te herstellen, zodat diverse surveillancewagens uit de regio opgeroepen werden, alsmede een hondengeleider.
Kort na middernacht werden vier personen (13, 15, 16 en 17 jaar) gearresteerd en overgebracht naar Zwolle, waar ze aan de hulpofficier van Justitie werden voorgeleid.
Er zal een onderzoek worden ingesteld naar de toedracht.

En dit is bij lange na niet de erste keer..
Reageren

Regels voor berichten