Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Qua verhaal zal het wel weer een slap aftreksel zijn van deel 2 ("Bescherm John Connor"), maar de uitvoering ervan kan nog goed zijn. Mij lijkt alleen Nick Stahl als John Connor en die Claire Danes verkeerd gecast. Connor lijkt totaal niet op Edward Furlong, dus wat dat betreft verliest de film al een beetje geloofwaardigheid. En Claire Danes zal wel een nietszeggend rolletje hebben.
En waarom er nu plotseling een vrouwelijke terminator moet komen is me ook een raadsel...Het is wel weer eens wat anders na 2 mannelijke (T-800 en T-1000), maar de logica ontbreekt totaal. |
![]() |
|
![]() |
Wat ik tot nu toe heb gehoord, is dat mensen het eerste uur echt de klapper vinden en de film zelf gewoon goed...
Dus ik ben benieuwd wat er dan in dat eerste uur gaat gebeuren ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb hem net gezien. Ik vond hem zwaar tegen vallen. Ik kan het niet meer dan een standaard actie film vinden. Misschien aardig om eenmalig te kijken maar voor de rest is er weinig aan. Het klassieker niveau van deel 1 en 2 wordt ruimschoots niet gehaald
![]() Teveel domme actie, te weinig verhaal, te weinig sfeer en geen mooi camera werk.
||
Citaat:
![]() Wat ik trouwens ook vet vond tegenvallen was het "we rippen scenes uit de Terminator 2" syndroom.
Spoiler
Jaja zeer origineel allemaal ![]()
Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 18:59. |
![]() |
||
Er zit trouwens een domme fout al in het begin van de film. Hoor je John vertellen over zijn verleden met de Terminators. En dan vertelt hij:
Citaat:
En wat zien we in Terminator 2: ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
THNX!!!!! iK HEB GELIJK GERESERVEERD ![]() (Ik zou eerst met een paar mensen gaan, maar er moest er een op de avond van 24 juli op vakantie nu gaat het dus toch door en ik ben je eeuwig dankbaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat had ik nl. deze keer al verwacht te zien... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
T1, gisteren nog gezien, dat zag er echt niet uit man ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb T2 al jaren niet gezien, weet nietmeer precies wat en hoe. Volgens het plaatje zou het dan in 1995 afspelen. Wat als het plaatje gaat over toen hij 10 was in het JMA kwam. Dat toen dus de leeftijd 10 werd erin gestopt, terwijl hij zelf al wel 13 is. Dan zou T2 dus in 1998 afspelen. Maar dat kan niet, want in T2 werd verteld dat in 1997 Skynet zou flippen. Dus, het verhaal speelde zich af in 1995, John was toen 10, foutje in T3. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gister die making of T3 gezien en ik erger me rot aan die domme one-liners, om maar niet te spreken van dat constante gejank van die Claire Danes in iedere scene
![]() Bovendien is het praktisch een herhaling van T2, dus lijkt het me echt een verkrachting van de Terminator-serie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij accepteert nu zn rol en zn lot om de mensheid te helpen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb jij allemaal? Muzzle | 62 | 16-06-2005 09:38 | |
Films, TV & Radio |
Terminator 3.5 Petitie Verwijderd | 6 | 21-09-2004 09:01 | |
Films, TV & Radio |
[poll] Beste TERMINATOR? Diesel | 52 | 08-08-2003 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Matrix:reloaded en Terminator 3 nieuws TAFKAB | 25 | 05-01-2003 14:47 | |
Films, TV & Radio |
er komt twee nieuwe films van de Terminator Buzzzfuzzz | 15 | 27-04-2002 15:27 |