Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 13:42
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:40:
Rot dat gvd gewoon op naar dat verkankerde suriname dan als je dat zo graag wil!! dan is er weer een wanabe buitenlander opgerot hier en wordt ut misschien eindelijk een normaal nl met alleen maar nederlanders
door jouw soort heb ik een pessimistische visie op de maatschappij. dankuwel. oja ik vond dat eilandje wel een goed idee (liefst een klein, zodat ze dicht op elkaar zitten en vlug merken hoe irritant facisten zijn)
Advertentie
Oud 17-04-2003, 13:42
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
SSanne. Deze persoon staat op jouw negeerlijst. Klik hier om het bericht te lezen.
*fluit onschuldig*
Oud 17-04-2003, 13:44
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:32:
wat lul jij dan?
leg mij eens uit dan wrom ik mn mening niej mag geven en die buitenlanders zelf wel
omdat jij dom lult en nederland een slechte naam geeft!
daarom mag jij je mening niet geven, als ik jou was zou maar eens naar school gaan ipv voor de spiegel kijken hoe je ss uniform je staat!
je bent gewoon dom!
Oud 17-04-2003, 13:45
Verwijderd
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:40:
Rot dat gvd gewoon op naar dat verkankerde suriname dan als je dat zo graag wil!! dan is er weer een wanabe buitenlander opgerot hier en wordt ut misschien eindelijk een normaal nl met alleen maar nederlanders
Fawaka!

Vind je dat nou niet een beetje lullig? Die surinamers opschepen met zo'n blanke allochtoon? Hey, het moet wel van 2 kanten komen natuurlijk.
Oud 17-04-2003, 13:50
SSanne
SSanne is offline
ACSEPTEREN ZE JNEE, WANT JIJ BENT EEN WANABE SURINAMER EN MISSCHIEN ACCEPTEREN ZE JE DAAR WEL MAAR HIER IN ELK GEVAL NIEJ ENNE JE WEET UT HE DE GABBERS (NAZIS) KOMEN TERUG
SSanne
SSanne is offline
COLOR=red]NEE, WANT JIJ BENT EEN WANABE [/COLOR] SURINAMER EN MISSCHIEN ACCEPTEREN ZE JE DAAR WEL MAAR HIER IN ELK GEVAL NIEJ ENNE JE WEET UT HE DE GABBERS (NAZIS) KOMEN TERUG
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:50:
ACSEPTEREN ZE JNEE, WANT JIJ BENT EEN WANABE SURINAMER EN MISSCHIEN ACCEPTEREN ZE JE DAAR WEL MAAR HIER IN ELK GEVAL NIEJ ENNE JE WEET UT HE DE GABBERS (NAZIS) KOMEN TERUG
je kan echt niet spellen!
wat beb jij dom zeg!
ik kots van jullie/jou soort!
AFA!
Oud 17-04-2003, 13:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
wit,rood en blauw kan trouwens ook Frans zijn.
Oud 17-04-2003, 13:57
SSanne
SSanne is offline
NEE DAN HAD IK HET ER WEL IN HET FRANS NEER GEZET EN NIET IN HET NL BLOND? ACH JA ZIJN ER DAN MAAR ZO WEINIG MENSEN HIER DIE UT MET ME EENSS ZIJN??
Oud 17-04-2003, 13:59
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
je bent een beetje saai
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
SSanne Deze persoon staat op jouw negeerlijst. Klik hier om het bericht te lezen.
wat zou ze toch zeggen?
Verwijderd
Citaat:
malien schreef op 17-04-2003 @ 13:48:
Neey niet alleen door het merk. Maar wel door het hele plaatje... én dat soort kleding, en van de legerschoenen met witte veters.. én zon bomber (?)jack. Het is gewoon erg hinderlijk, net als hakenkruizen,,, die mogen ook niet
Een hakenkruis is door Hitler 'gestolen' het word al sinds de middeleeuwen gebruikt voor liefde/vrijheid (iets in die richting) Hitler deed er alleen wat anders mee..

En verder snap ik absoluut niet wat er mis is met een bomberjack, een aantal jaar geleden (7 jaar ofzo) liep bijna er iedreen mee..
En Legerschoenen met gekeleurde veters zie je ook vaak bij alternatieve mensen..

Citaat:
Avelon schreef op 17-04-2003 @ 14:11:
Adidas?
er is net aangegeven dat consdaple er wel op uit is nsdap te laten zien.
etgen dat lonsdale kun je weinig beginnen imho
A.D.I.D.A.S
All Day I Dream About Sex
Oud 17-04-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Grote meid.

Ga nou maar weer buiten spelen.
Oud 17-04-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Je geloofwaardigheid ben je vanaf nu dus kwijt..
Vanaf nu zal niemand je waarschijnlijk meer serieus nemen vooir een discussie, maar goed...
Oud 17-04-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 17-04-2003 @ 15:00:
Je geloofwaardigheid ben je vanaf nu dus kwijt..
Vanaf nu zal niemand je waarschijnlijk meer serieus nemen vooir een discussie, maar goed...
Nu pas?
Oud 17-04-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 17-04-2003 @ 15:02:
Nu pas?
Die post was gewoon PONR (Point Of Not Return)
Oud 17-04-2003, 14:07
Hunab K'u
Hunab K'u is offline
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:57:
NEE DAN HAD IK HET ER WEL IN HET FRANS NEER GEZET EN NIET IN HET NL BLOND? ACH JA ZIJN ER DAN MAAR ZO WEINIG MENSEN HIER DIE UT MET ME EENSS ZIJN??
JAH MAN.. WE ZIJN 'T VOLOP MET JE EENS SMA
DAT ZIE JE TOCH WEL JOAH...
EN NOU OPSODEMIETEREN MET DIE WITTE KONT VAN JE
Oud 17-04-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet wie je ben maar ik mag je nou al niet
Oud 17-04-2003, 14:27
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
Onzin
Je bent zoiezo als ontzettend hersenloos dat je Gabbers met NeoNazis linkt. Ik hou van hardcore, maar heb geen hekel aan buitenlanders.(behalve als ze hier de boel verzieken).
Mensen van jou soort durfen zich wel anoniem op zon forum te uiten maar in het dagelijks leven sta je met je lelijke kankerbek vol tanden als je tegenover een buitenlander staat. ZOniet: Post eens wat fotos als je een zwarte geslagen hebt ofzo.
Ik wens je veel succes in je verdere leven, aangezien je binnen nu en een paar maand het huis uit word getrap en in de prostitutie beland en uiteindelijk nog door een neger word geneukt! DOmme Doos
Oud 17-04-2003, 14:38
Fade of Light
Fade of Light is offline
lonsdale impliceert niet een (neo)nazi...

Een nazi kan hooguit lonsdale impliceren

jammer dat veel anti/niet-nazi's zo dom zijn om dat niet in te zien.....
Oud 17-04-2003, 14:39
Verwijderd
In de Nieuwe Revu van een paar weken terug stond er een heel artikel over neo-nazi's. Eén van die gasten zei dat ze alle buitenlanders maar moeten vermoorden Auschwitz-stijl. Zo'n jongen zou je naar Auschwitz moeten sturen, eens kijken of ie er dan nog hetzelfde over denkt. Ik heb zelf één keer een oudconcentratiekamp (Buchenwald) bezocht en dat is heel erg indrukwekkend kan ik je vertellen. Als die gasten daar geweest zijn denken ze wel anders.
In één ding moet ik ze gelijk geven: Nederland is vol... ALLE RACISTEN HET LAND UIT. Eigenlijk vind ik die schijnheilige nette mannetjes nog erger, van die lui die zeggen dat ze niets tegen buitenlanders hebben maar ondertussen zeiken op allochtonen. Van die types die zeggen dat ze niet racistisch zijn omdat ze weleens bij de Chinees eten. Die vind ik nog erger dan een die-hard neo-nazi, die zijn niet zo schijnheilig.
Oud 17-04-2003, 14:42
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:

als dit een grap is (forummer undercover) dan vind ik het wel een hele smakeloze...

als het geen forummer undercover is, tja...

dan vind ik het nog net zogoed dikke onzin...

get a life

en als je jezelf zo nederlands vind, zorg dan eerst eens dat je de taal fatsoenlijk beheerst
Oud 17-04-2003, 14:45
on the moon
on the moon is offline
wat jammer dat één persoon het nou weer moet verpesten he. natuurlijk, je moet vooral je mening geven, maar jij vraagt gewoon om hatelijke reacties, en je argumenten {voor zover je die hebt} SSanne, die zijn nou niet echt overtuigend of goed onderbouwd.
Oud 17-04-2003, 14:46
cha0s
cha0s is offline
jezus, heb ik dr op ignore, gaat iedereen dr lopen quoten .. zo heeft die hele ignore functie nog geen zin . *zucht*
Oud 17-04-2003, 14:47
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 17-04-2003 @ 15:46:
jezus, heb ik dr op ignore, gaat iedereen dr lopen quoten .. zo heeft die hele ignore functie nog geen zin . *zucht*
sorry
Oud 17-04-2003, 14:49
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 17-04-2003 @ 15:47:
sorry
tja, dit kan je natuurlijk alleen maar goedmaken door me grote hoeveelheden bier toe te schuiven op die meeting hé
Oud 17-04-2003, 14:49
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 17-04-2003 @ 15:49:
tja, dit kan je natuurlijk alleen maar goedmaken door me grote hoeveelheden bier toe te schuiven op die meeting hé
dan ga ik voor de persoonlijke vete
Oud 17-04-2003, 14:50
on the moon
on the moon is offline
ik heb die ssanne hier nog nooit eerder gezien, ze komt alleen voor aandacht...moeten we haar vooral niet geven.
Oud 17-04-2003, 14:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 17-04-2003 @ 15:49:
dan ga ik voor de persoonlijke vete
*mept PHaRMaCoN met handschoen*
I challenge you to a duel...
Oud 17-04-2003, 16:22
Kehterss
Kehterss is offline
Kijk en DAT bedoel ik nou...

als je aan lonsdale denkt, denk je in deze tijd aan gabbers...

De meeste mensen die gabbers denken, hebben meteen een verschrikkelijk onozel typ als SANNE88 in hun gedachten....

Maar er wordt niet naar mensen zoals TECHNique gekeken, die ook gabber zijn(bijvoorbeeld), maar waar helemaal niks mis mee is..

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je niet alle gabbers met lonsdale maar meteen een neo-nazi kan noemen...
Oud 17-04-2003, 17:23
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Kehterss schreef op 17-04-2003 @ 17:22:

De meeste mensen die gabbers denken, hebben meteen een verschrikkelijk onozel typ als SANNE88 in hun gedachten....

Maar er wordt niet naar mensen zoals TECHNique gekeken, die ook gabber zijn(bijvoorbeeld), maar waar helemaal niks mis mee is..

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je niet alle gabbers met lonsdale maar meteen een neo-nazi kan noemen...
ehm, ik niet. ik begon deze topic omdat ik zo verontwaardigt/geschrokken was na het lezen van het artikel in de Volkskrant. ik weet echt wel dat er tussen gabbers en neonazi's een heel groot verschil zit.
en over dat Lonsdale, lang niet iedereen die het draagt is meteen rassist of neonazi. maar neonazi's hebben het vaak, ze voelen zich aangesloten bij een groep. het dragen van Lonsdale wordt er vaak mee in verband gebracht.
Oud 17-04-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 17-04-2003 @ 15:39:
In één ding moet ik ze gelijk geven: Nederland is vol... ALLE RACISTEN HET LAND UIT. Eigenlijk vind ik die schijnheilige nette mannetjes nog erger, van die lui die zeggen dat ze niets tegen buitenlanders hebben maar ondertussen zeiken op allochtonen. Van die types die zeggen dat ze niet racistisch zijn omdat ze weleens bij de Chinees eten. Die vind ik nog erger dan een die-hard neo-nazi, die zijn niet zo schijnheilig.
Ja, inderdaad. Kijk, een neo kun je niet serieus nemen. Als ik zo'n demonstratie zie, met die kale koppen, vlaggen en leuzen 'eigen volk eerst!' dan kan ik alleen maar meewarig lachen. Enger is het als ze hun ideeën verpakken in een op het eerste gezicht goed onderbouwde mening, in een keurig pak lopen en het debat met je aangaan. In dat soort gevallen moet je goed op je hoede zijn voor drogredenen.

Waar hebben we dat eerder gezien
Oud 17-04-2003, 17:29
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 17-04-2003 @ 11:25:
overigens zullen er op universiteiten net zo hard neo-nazi's rondlopen denk ik
dus het credo:ja, maar hij/zij zit op de universiteit.. gaat niet op ben ik bang..
Ook daar lopen legio domme mensen rond
Dan wil ik je bij deze even uit de droom helpen. Op universiteiten lopen misschien wel mensen rond met foute ideeën (er schijnen vrij veel studenten op de LPF te hebben gestemd) maar neonazi's in de letteriljke zin van het woord: absoluut niet.
Oud 17-04-2003, 17:42
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
ik vind het fout om londsdale kleding met neo nazisme te gaan vergelijken, er is een school in zeeland die dat verbied
dat gaat echt te ver. Ik weet niet eens zeker of dat merk voor dat doeleinde is gemaakt en ik weet wel zeker dat lang niet alle mensen met londsdale kleding er bij na denken dat ze rondlopen in kleding waarvan sommige mensen zeggen dat het neo kleding is!
Oud 17-04-2003, 17:49
Verwijderd
Gabbers gingen van lonsdale-kleding houden. Daarna namen skinheads dat over, en gingen skinheads lonsdale-kleding dragen. Lonsdale kan daar niets aan doen, die balen ook van dat imago, maar ja, hun kleding wordt verkocht en ze gaan geen antireclame voor hun eigen kleding maken. Niet erg lief van lonsdale, maar ze zijn lang niet het enige bedrijf dat alleen winst wil en verder om weinig geeft. Het nsda-gedeelte in hun naam, dat hebben skinheads uitgevogeld, dat heeft Lonsdale niet expres gedaan. Ik denk ook niet dat je racisme tegenhoudt door een kledingmerk te verbieden, wel?

Overigens is het zo dat maar 3 a 4 % van alle inwoners-van-Nederland die er jaarlijks bijkomen, immigrant is. De rest is pasgeboren baby. Nederland is het enige Europese land dat nog altijd een gróéiend bevolkingsaantal heeft, in plaats van een stabiel of een dalend (als het zo door gaat, zijn er over 1000 jaar geen Italianen meer). Een of twee kinderen in plaats van drie is dus nog altijd de beste oplossing tegen overbevolking in Nederland, want Nederland is wél het op-één-na dichtsbevolkte land ter wereld (nummer één is Bangladesh).
Oud 17-04-2003, 17:56
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Als SSanne een undercoverforummer is dan vind ik het wel de meest walgelijke die er is......sommige dingen kan je gewoon beter laten.

Helaas bestaan er (wel) mensen als SSanne...........zoiezo hebben schooiers van dat kaliber eerst een integratiecursus Nederlands nodig.
Verder wordt ik er altijd een beetje triest van, van neonazi's.....

Ontopic: Ik vind die merkenbullshit maar dom.
Wil je zo graag de Neo-Nazi uithangen ga dan niet zo sneaky met bepaalde kleuren veters rondlopen of bepaalde merken.
1. Wees een vent en draag gewoon over je bomber zo'n rode nazi-armband met hakenkruis.
2. Zo maak je het anderen niet lastig die toevallig witte of rode veters hebben of dat ene shirtje van Lonsdale mooi vinden.
Oud 18-04-2003, 00:15
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
Kehterss schreef op 17-04-2003 @ 17:22:

Jij snapt precies wat ik bedoelde, als ik zeg dat ik van hardcore hou, krijg ik vaak opmerkingen als, waar is je Lonsdale kleding? Enz.Enz. Muziek/Gabber heeft in mijn ogen NIETS te maken met die hele misselijke neonazis. Vlaggetjes op de jas, rood/wit/blauwe veters? Ik moet er nix van weten..
Oud 18-04-2003, 00:18
Stevill
Stevill is offline
hmm info showt daze nog nie zo lang lid is

*p00pt*
Oud 18-04-2003, 00:24
Morch
Morch is offline
Ach, ik kijk gewoon hetzelfde tegen die (neo) nazi's aan als tegen die gestoorde relegieuze extremisten

-Beide geloven ze in iets wat nergens op slaat
-Ze anders erover laten denken is (vrijwel) onmogelijk

En dat lonsdale een 'nazimerk' is vind ik onzin (zelf heb ik er niks van), maar dit is al eerder duidelijk uitgelegd.

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 00:27.
Oud 18-04-2003, 09:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-04-2003 @ 18:28:
Ja, inderdaad. Kijk, een neo kun je niet serieus nemen. Als ik zo'n demonstratie zie, met die kale koppen, vlaggen en leuzen 'eigen volk eerst!' dan kan ik alleen maar meewarig lachen. Enger is het als ze hun ideeën verpakken in een op het eerste gezicht goed onderbouwde mening, in een keurig pak lopen en het debat met je aangaan. In dat soort gevallen moet je goed op je hoede zijn voor drogredenen.

Waar hebben we dat eerder gezien
Pff ja, drogredenen hebben ze wel ja. En overhaaste generalisaties. Als je wil leren hoe je niet moet debatteren moet je een debat met mensen als Filip Dewinter bekijken. Maar de argeloze burger heeft dat niet in de gaten en gelooft zo'n man, dat is inderdaad eng. Maar ik doelde meer op van die mensen die bij hoog en laag volhouden dat ze niets tegen buitenlanders hebben omdat ze een Marokkaanse werkster hebben, weleens Chinees eten en op vakantie gaan naar Turkije, maar ondertussen elke allochtoon vies aankijken en als een criminele profiteur zien. Dat soort schijnheilige types, daar walg ik nog meer van dan van een neo-nazi, die zegt tenminste eerlijk dat ie een pesthekel aan buitenlanders heeft.
Oud 18-04-2003, 10:05
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Gezellig hierzo
Oud 18-04-2003, 13:53
SSanne
SSanne is offline
Nouwe ik vind jullie wel een beetje grappig, ik mag hier toch ckr wel mn eigen mening geven of niej? en ja ik ben gabber en ja ik ben nazi maar wat heeft dat er mee temaken dat ik dan meteen dom ben dan? niet alle gabbers/nazi's zijn dom... en niet elke gabber is een nazi
gabbers luisteren naar hardcore, nazi's hebbeb een hekel aan buitenlanders das nog wel een groot verschil vind ik.. en ja je kan ook net zo als ik gabber en nazi zijn!!
Oud 18-04-2003, 13:58
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
SSanne schreef op 18-04-2003 @ 14:53:
Nouwe ik vind jullie wel een beetje grappig, ik mag hier toch ckr wel mn eigen mening geven of niej? en ja ik ben gabber en ja ik ben nazi maar wat heeft dat er mee temaken dat ik dan meteen dom ben dan? niet alle gabbers/nazi's zijn dom... en niet elke gabber is een nazi
gabbers luisteren naar hardcore, nazi's hebbeb een hekel aan buitenlanders das nog wel een groot verschil vind ik.. en ja je kan ook net zo als ik gabber en nazi zijn!!
a koeliekoelie-woesjiewoesjie moemoemoe
braaf hoor
Oud 18-04-2003, 14:00
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik hoop dat al die nazi's mogen oprotten. of dat ze bij de tweede wereld oorlog waren en echt weten waar het om draait inplaats van een beetje na te apen wat hitler deed. waarschijnlijk weten ze maar 1 ding over hitler, weg met die buitenlanders. en ik vind dat die nazi's die dat zegen eerder weg mogen
Oud 18-04-2003, 14:00
Evito
Evito is offline
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:27:
*BLUB*
O westside, wassup nigga! U down o' what!
Oud 18-04-2003, 14:44
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 18-04-2003 @ 15:00:
ik hoop dat al die nazi's mogen oprotten. of dat ze bij de tweede wereld oorlog waren en echt weten waar het om draait inplaats van een beetje na te apen wat hitler deed. waarschijnlijk weten ze maar 1 ding over hitler, weg met die buitenlanders. en ik vind dat die nazi's die dat zegen eerder weg mogen
inderdaad. Hitler was niet alleen tegen zwarten en joden, ook tegen gehandicapten, zigeuners en homo's en dat vind ik al net zo schandalig. ik hoop dat mensen zoals ssanne eens een keer beter in hun geschiedenis boeken gaan lezen, voordat ze aan iedereen gaan vertellen hoe stoer ze wel niet zijn en hoe nazi ze wel niet zijn. volgens mij heeft zij geen flauw idee waar ze het over heeft.
Oud 18-04-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:27:
OiOi,
wat lullen jullie nou allemaal dan?
lonsdale is een normaal boks merk maar dat wordt door jullie allmaal gezien als nazi merk... okey er lopen nu wel veel nazi mee maar dat was in het begin niet zo das allemaal gekomen door mensen zo als jullie...
enne wat moeten wij nazi dan wel niej denken van karl kani en fubu? das pas rasictis
weet je wie de echte racisten zijn?
al die buitenlanders hier waar door NL veel te vol wordt...
en hun mogen hier alles doen en maken en als ze ons NEDERLANDERS uitschelden zouden wij ckrSS nixx trug mogen zeggen? nee zo is het hier nu hun mogen ons wel uitschelden maar wij hun niet want dan zijn wij racisten?
zij jullie niej helemaal lekker? NEDERLAND is van ons nederlanders en niej van die buitenlanders die hier naar toe komen en dan hier ffe alless willen gaan beslissen.
enne nog ffe dit ROOD WIT BLAUW dat zijn de kleuren waar ik van hou
duss mijn vraag aan jullie is waarom mogen die buitenlanders wel hun mening geven over ons maar wij niet over hun??????
maSSheilSS sanne

mijn god.....
Oud 18-04-2003, 14:50
on the moon
on the moon is offline
ssanne, ga alsjeblieft op Nederlandse les
Oud 18-04-2003, 14:52
Evito
Evito is offline
and get ur fucking head examined
Oud 18-04-2003, 15:00
Verwijderd