Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
daarom mag jij je mening niet geven, als ik jou was zou maar eens naar school gaan ipv voor de spiegel kijken hoe je ss uniform je staat! je bent gewoon dom!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind je dat nou niet een beetje lullig? Die surinamers opschepen met zo'n blanke allochtoon? Hey, het moet wel van 2 kanten komen natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
wat beb jij dom zeg! ik kots van jullie/jou soort! AFA!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder snap ik absoluut niet wat er mis is met een bomberjack, een aantal jaar geleden (7 jaar ofzo) liep bijna er iedreen mee.. En Legerschoenen met gekeleurde veters zie je ook vaak bij alternatieve mensen.. Citaat:
All Day I Dream About Sex |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanaf nu zal niemand je waarschijnlijk meer serieus nemen vooir een discussie, maar goed... |
![]() |
||
Citaat:
DAT ZIE JE TOCH WEL JOAH... EN NOU OPSODEMIETEREN MET DIE WITTE KONT VAN JE
||
Citaat:
Mensen van jou soort durfen zich wel anoniem op zon forum te uiten maar in het dagelijks leven sta je met je lelijke kankerbek vol tanden als je tegenover een buitenlander staat. ZOniet: Post eens wat fotos als je een zwarte geslagen hebt ofzo. Ik wens je veel succes in je verdere leven, aangezien je binnen nu en een paar maand het huis uit word getrap en in de prostitutie beland en uiteindelijk nog door een neger word geneukt! DOmme Doos
|
Verwijderd
|
In de Nieuwe Revu van een paar weken terug stond er een heel artikel over neo-nazi's. Eén van die gasten zei dat ze alle buitenlanders maar moeten vermoorden Auschwitz-stijl. Zo'n jongen zou je naar Auschwitz moeten sturen, eens kijken of ie er dan nog hetzelfde over denkt. Ik heb zelf één keer een oudconcentratiekamp (Buchenwald) bezocht en dat is heel erg indrukwekkend kan ik je vertellen. Als die gasten daar geweest zijn denken ze wel anders.
In één ding moet ik ze gelijk geven: Nederland is vol... ALLE RACISTEN HET LAND UIT. Eigenlijk vind ik die schijnheilige nette mannetjes nog erger, van die lui die zeggen dat ze niets tegen buitenlanders hebben maar ondertussen zeiken op allochtonen. Van die types die zeggen dat ze niet racistisch zijn omdat ze weleens bij de Chinees eten. Die vind ik nog erger dan een die-hard neo-nazi, die zijn niet zo schijnheilig. |
![]() |
||
Citaat:
als dit een grap is (forummer undercover) dan vind ik het wel een hele smakeloze... als het geen forummer undercover is, tja... dan vind ik het nog net zogoed dikke onzin... get a life en als je jezelf zo nederlands vind, zorg dan eerst eens dat je de taal fatsoenlijk beheerst
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
I challenge you to a duel... ![]()
|
![]() |
Kijk en DAT bedoel ik nou...
als je aan lonsdale denkt, denk je in deze tijd aan gabbers... De meeste mensen die gabbers denken, hebben meteen een verschrikkelijk onozel typ als SANNE88 in hun gedachten.... Maar er wordt niet naar mensen zoals TECHNique gekeken, die ook gabber zijn(bijvoorbeeld), maar waar helemaal niks mis mee is.. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je niet alle gabbers met lonsdale maar meteen een neo-nazi kan noemen... |
![]() |
||
Citaat:
en over dat Lonsdale, lang niet iedereen die het draagt is meteen rassist of neonazi. maar neonazi's hebben het vaak, ze voelen zich aangesloten bij een groep. het dragen van Lonsdale wordt er vaak mee in verband gebracht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar hebben we dat eerder gezien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind het fout om londsdale kleding met neo nazisme te gaan vergelijken, er is een school in zeeland die dat verbied
![]() dat gaat echt te ver. Ik weet niet eens zeker of dat merk voor dat doeleinde is gemaakt en ik weet wel zeker dat lang niet alle mensen met londsdale kleding er bij na denken dat ze rondlopen in kleding waarvan sommige mensen zeggen dat het neo kleding is!
|
Verwijderd
|
Gabbers gingen van lonsdale-kleding houden. Daarna namen skinheads dat over, en gingen skinheads lonsdale-kleding dragen. Lonsdale kan daar niets aan doen, die balen ook van dat imago, maar ja, hun kleding wordt verkocht en ze gaan geen antireclame voor hun eigen kleding maken. Niet erg lief van lonsdale, maar ze zijn lang niet het enige bedrijf dat alleen winst wil en verder om weinig geeft. Het nsda-gedeelte in hun naam, dat hebben skinheads uitgevogeld, dat heeft Lonsdale niet expres gedaan. Ik denk ook niet dat je racisme tegenhoudt door een kledingmerk te verbieden, wel?
Overigens is het zo dat maar 3 a 4 % van alle inwoners-van-Nederland die er jaarlijks bijkomen, immigrant is. De rest is pasgeboren baby. Nederland is het enige Europese land dat nog altijd een gróéiend bevolkingsaantal heeft, in plaats van een stabiel of een dalend (als het zo door gaat, zijn er over 1000 jaar geen Italianen meer). Een of twee kinderen in plaats van drie is dus nog altijd de beste oplossing tegen overbevolking in Nederland, want Nederland is wél het op-één-na dichtsbevolkte land ter wereld (nummer één is Bangladesh). |
![]() |
|
Als SSanne een undercoverforummer is dan vind ik het wel de meest walgelijke die er is......sommige dingen kan je gewoon beter laten.
Helaas bestaan er (wel) mensen als SSanne...........zoiezo hebben schooiers van dat kaliber eerst een integratiecursus Nederlands nodig. Verder wordt ik er altijd een beetje triest van, van neonazi's..... Ontopic: Ik vind die merkenbullshit maar dom. Wil je zo graag de Neo-Nazi uithangen ga dan niet zo sneaky met bepaalde kleuren veters rondlopen of bepaalde merken. 1. Wees een vent en draag gewoon over je bomber zo'n rode nazi-armband met hakenkruis. 2. Zo maak je het anderen niet lastig die toevallig witte of rode veters hebben of dat ene shirtje van Lonsdale mooi vinden.
||
Citaat:
|
Ach, ik kijk gewoon hetzelfde tegen die (neo) nazi's aan als tegen die gestoorde relegieuze extremisten
-Beide geloven ze in iets wat nergens op slaat -Ze anders erover laten denken is (vrijwel) onmogelijk En dat lonsdale een 'nazimerk' is vind ik onzin (zelf heb ik er niks van), maar dit is al eerder duidelijk uitgelegd. Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 00:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nouwe ik vind jullie wel een beetje grappig, ik mag hier toch ckr wel mn eigen mening geven of niej? en ja ik ben gabber en ja ik ben nazi maar wat heeft dat er mee temaken dat ik dan meteen dom ben dan? niet alle gabbers/nazi's zijn dom... en niet elke gabber is een nazi
gabbers luisteren naar hardcore, nazi's hebbeb een hekel aan buitenlanders das nog wel een groot verschil vind ik.. en ja je kan ook net zo als ik gabber en nazi zijn!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
braaf hoor |
![]() |
|
ik hoop dat al die nazi's mogen oprotten. of dat ze bij de tweede wereld oorlog waren en echt weten waar het om draait inplaats van een beetje na te apen wat hitler deed. waarschijnlijk weten ze maar 1 ding over hitler, weg met die buitenlanders. en ik vind dat die nazi's die dat zegen eerder weg mogen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn god..... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Salafisme rukt op. AIVD en Kamer bezorgd. Terecht? Gatara | 156 | 09-10-2007 14:55 | |
Moet lonsdale verboden worden op scholen? x-Jola-x | 199 | 24-05-2004 22:53 | |
Muziek |
leden duitse neo-nazigroep veroordeeld ridderke | 154 | 23-02-2004 22:48 | |
nazi's spelen stoeprandscene (American History X) na *SHOCK* damaetas | 148 | 09-06-2003 00:10 | |
Neonazi's willen vechten voor Saddam Suqeunse | 40 | 04-03-2003 18:41 | |
De Kantine |
De vogeltjes in het vogelnestje zijn dood Sister Bliz | 144 | 16-05-2002 21:29 |