Advertentie | |
|
![]() |
|
thee, hmmm, nee...
Koffie!! Heeft nog nuttige bijwerkingen en smaakt beter dan slap wateraftreksel. Smaakjesthee is daarentegen SOMS wel lekker. Heel soms, maar dan ga ik voor sinaasappel. Die is wel lekker. En qua suikergebruik: de thee gaat in de suiker, de suiker gaat niet in de thee.
|
ik drink best veel thee..soms met een smaakje, soms niet..
maar nooit met suiker ![]() weet iemand trouwens hoe je zelf kruidenthee kan maken..? en welke kruiden je dan nodig hebt? ![]()
||
Citaat:
|
rooibosthee van de zonnatura, gemiddeld zo'n 2 liter per dag. in geval van keelpijn met honing, anders gewoon zo, en het liefst lauw.
en op z'n tijd een kopje sterrenmix, maar dat mag je volgens de mevrouw van de natuurwinkel geen thee noemen ![]()
|
Ik luste nooit thee.
Maar ik vind het zo gezellig staan voor in de winter. Lekker in een grote stoel met een deken om je heen en een boek lezen + een pot thee. Naja, nu vind ik het dus wel heel lekker. Het liefst citroen (+ suiker). Of gewone thee met melk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een vragenlijst over thee! Miekje* | 46 | 21-11-2016 12:48 | |
Eten & Drinken |
Thee - topic Verwijderd | 104 | 17-11-2007 13:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Thee help tengen ziektes. RoozzzJJ | 8 | 24-08-2006 20:04 | |
Eten & Drinken |
thee merels | 65 | 30-10-2005 13:13 | |
Eten & Drinken |
Thee topic. ATR_soundsytem | 61 | 12-06-2005 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Lafjuh en scimmia werken samen: Thee in het Hamsterdome. Vlooienband | 9 | 26-07-2003 22:41 |