Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Buitendat, al zou Coca Cola een groot marktaandeel hebben, zo niet het grootste (ik heb niet echt zin om yearly outputs te gaan zoeken, noch kwartaalbalansen uit te pluizen van Coca Cola en Pepsi), vind ik het bijzonder krankzinnig om het niet te drinken uit ideologie. Helemaal niet op zo'n manier. Wees dan consequent. |
![]() |
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Feit is dat er gigantische reclamecampagnes van coca cola zijn en dat coca cola duurder is dan bijv 3ES en River. Als jij zo graag zoveel geld wilt uitgeven aan drinken moet jij dat weten... echter het effect van caffeine is een stuk minder subjectief dan smaak. Wanneer je dus dat effect wilt, is coca cola tov. GP hartstikke duur. Bovendien heeft GP (zoals ik al eerder zei) stukken minder aandeel dan CC. Door iets te kopen dat minder populair is zorg je er niet voor dat die bedrijven die een groot aanbod hebben meer geld verdienen en dus meer macht krijgen. Over dat laatste, zul wel onzin vinden. Whatever. Moet je je maar eens meer in MS verdiepen en wat zij met rechtzaken ed. proberen en dat zij een failliet bedrijf aanzetten tot bepaalde uitspraken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatste: bron graag. En er zit niet overal winstmarge op. Daarnaast gaat het er niet per definitie om dat er winstmarge op zit maar eerder hoeveel winstmarge er op zit.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
(on)gezond eten LizeLotte | 55 | 19-12-2004 20:28 | |
Eten & Drinken |
energiedrank Breg | 45 | 06-09-2004 14:38 | |
Lifestyle |
vertel ome lepra wat je van de sint gekregen heb Verwijderd | 486 | 11-05-2004 21:27 | |
Eten & Drinken |
Jolt Cola Hans Kazan | 10 | 11-03-2003 10:57 |