Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 15:40
king112
king112 is offline
Soms hoor je van die meisjes praten dat ze met iemand gezoend hebben en dat ze daar achteraf spijt van hadden omdat de jongen achter hen aan bleef lopen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 15:48
igfy
igfy is offline
ik zoen alleen als ik verliefd ben. maar gewoon kus op de wang kan ook bij familie of vrienden, maar ook niet bij iedereen..
Oud 22-04-2003, 22:27
Sade
Sade is offline
Citaat:
Dminor schreef op 17-04-2003 @ 20:12:
Er zit altijd een betekenis achter, alleen wordt die betekenis door iedereen anders ingevuld.

Ik zou alleen kunnen doen alsof het me niets uitmaakte. Gewoon om te proberen, of bij een vlaag van seksuele lust.
Voor de rest zou ik het niet kunnen. Er zit bij mij dus altijd een diepere dan de meest oppervlakkige reden achter.
Oud 23-04-2003, 14:08
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Zonder gevoel zoenen vind ik niks. Ik heb het 1 keer gedaan. Echt helemaal zonder gevoel. Ik vond haar nieteens leuk. Het was niks. Ik vind zoenen best een groot iets. Dat doe je niet zomaar met iemand. En ik snap mensen die elke keer als ze uitgaan met iemand moeten zoenen ook niet. Ik zou dat dus nooit doen. Ook als mijn vriendin met iemand zoent, dan zou ik dat dus gewoon als vreemdgaan beschouwen en zou het dus gewoon echt over zijn.

Ik heb het dus over echt zoenen. Niet om gewoon een kusje op de mond, doe ik ook weleens bij echt goeie vrienden.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:34
wietsie
wietsie is offline
ik vind een tongzoen veel intiemer dan als je met iemand naar bed gaat maar das mijn mening... maar als je uitgaat en dan met mensen zoent heeft het denk niks te betekenen.. maarja... ligt denk aan de situatie ofzo
Oud 24-04-2003, 20:10
king112
king112 is offline
Citaat:
wietsie schreef op 23-04-2003 @ 16:34:
ik vind een tongzoen veel intiemer dan als je met iemand naar bed gaat maar das mijn mening... maar als je uitgaat en dan met mensen zoent heeft het denk niks te betekenen.. maarja... ligt denk aan de situatie ofzo
veel romantischer
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:49
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
opzich vind ik wel dat het wat moet betekenen. Niet gelijk dat je emt elkaar gaat trouwen of dat je sowieso met iemand hebt als je zoent maar togh.. idd niet iemand die je net 1 minuut kent ergens in de locale discotheek ofzo... Kheb gister ÉN vandaag met een jongen gezoent bij mij thuis, en ik weet neit echt of ik nou wat met hem wil. irritant. hij is wel leuk opzich... damn wat ben ik toch een irritant twijfel-kind.hatelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten