Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ouwehoer niet man.
|
Hoe kan iets belangrijks als je standpunt ten opzichte van de oorlog nou cliche zijn? Tenzij je er dus niet goed overnagedacht hebt.....Maar om zoiets cliche te noemen zet je jezelf ook te kijk. Want jij vind iets dus cliche dus neem je het tegenovergestelde standpunt in. Dan heb je er toch ook niet goed overnagedacht of ligt dat nu aan mij?(sorry voor t kutgeschreven verhaal
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Sorrie hoor, contralto's -haha-, maar zonder oorlog had Muhammed Saeed Al Sahaf z'n zegje niet kunnen doen.. en dat hadden we voor geen goud willen missen, niet?
Als je het zo bekijkt is 5000 niet zo veel. Bovendien is het wel degelijk zo dat je als alto per definitie ook meteen contra-MacDonalds bent. Is in te komen, zij het niet dat velen hun stellingname niet kunnen verdedigen en ja.. dan houdt 't op. Anti-Amerika is trouwens wel heel absoluut uitgedrukt. En de vergelijking Anti-Amerika Anti-Nazi slaat kant noch wal: ik gooi toch ook geen foto's van mijn moeder in m'n bier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles moet tegenwoordig anti-USA zijn en als je een andere mening bent toegedaan moet je meteen je kop houden of word je zelfs als pro-oorlog bestempeld. Heb gewoon mijn eigen ideeën en meningen en ben het niet altijd eens met de gang van zaken, maar betwijfel toch echt of ik het beter kan.
Wat ik niet snap is waarom wel alles anti-Bush en USA is en niet anti-Saddam, daar hoor je dan nix over of ligt dat nu aan mij? Maar wat ik wel een prettig nummer vind en wat niet alleen van toepassing is op the USA: Liam Lynch - My United States Of Whatever. Dusseh... whatever... |
![]() |
||
Citaat:
Niemand, dat is de gemakkelijke Bush-oplossing die jij erop plakt (namelijk: "Al wie niet meewerkt, is onze vijand" "Al wie niet meewerkt, is voor saddam") Daar heb je zeker heel lang over nagedacht? ![]() |
![]() |
|
zoveeeeeeeeeel
agnostic front - uncle sam is vet ![]() "Uncle Sam" Go to work give your shares We'll drain the life from you The internet so cool tax dollars hard at work Built my new swimming pool You think you elected me so trust I know what's best For you What do I get for my taxes? Social security You will never control me Sit down watch the news we censorded it for you We control everything you're thinking So don't be feeling blue Conform and don't ask questions you'll wind up in jail Subliminal happiness is what you want as we can tell Kicked in the head For non conformity You will never control me! Uncle same-he wants you to take his hand-see you through Give your life-never trust no one who lies to you Remember-vietnam nothing but-total scam Can you trust-Uncle sam when he smiles and lies to you? Nixon-watergate, clinton-It's too late George Bush-he can't wait to control all our minds
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat bedoel ik dus niet. Misschien wat verkeerd uitgedrukt. Ik bedoel dat men nu wel de straat opgaat om te protesteren tegen de doden van de oorlog van Bush, maar dat over de doden die zijn gevallen en nog vallen onder Saddam niet wordt gerept. Je veralgemeent me en daar houd ik niet van,snap ook niet waarom je zo afbrekend moet zijn maar ok, ik zal me verkeerd hebben uitgedrukt. Iig probeerde ik te zeggen dat niet begrijp dat er zoveel anti-USA-animo is maar dat je in die 10 jaar dat Saddam zn gang kan gaan nog nooit iets hebt gehoord. De oorlog nu is niet alleen de schuld van Bush, Saddam zit er ook voor iets tussen, waarom dan alleen protesteren tegen Bush? Krijg het waarschijnlijk nog niet fatsoenlijk neergetypt en wil zeker niet zeggen dat iedereen die anti-Bush is meteen pro-Saddam is. Greetinxxx |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: Rise Against - Blood Red, White and Blue ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||