Advertentie | |
|
![]() |
|
Skatergirlzzz (die Z doet 't 'm) zien er toch als volgt uit:
Wijde broekies van Overzeazzz Strak band-shirtje (nofx, marilyn manson, slipknot, enz enz) Kousen om de armen Kousen of blije sokjes aan Skateschoentjes, mét felgekleurde veters Twee staartjes Héél veel armbandjes Té veel kettingen aan de broek zodat de broek bijna afzakt Board onder hun arm (terwijl ze meestal niet kunnen boarden ![]()
|
-overseaz broek liefst in rood ofzo.
-vans sloffen aan doen. -en alsjeblieft geen stropdas dat is wel uitgevonden door een alto maar dat wil niet zeggen dat skaters dat dragen -topje kan alles zijn van je favoriete band maar dat hoeft niet zo wijd te zijn. wat heel leuk is zijn die topjes van de large -en geen rood witte ketting van plastic en zeker geen parel ketting. gewoon een dikke lange honden ketting en die moet ook echt aan je portemonnee vast zitten. en een ding je kunt een skatergirl zijn maar dan moet je ook wel kunnen skaten. als je dat niet kunt dan ben je gewoon een alto. natuurlijk heb je nog veel andere dingen maar je moet gewoon origineel zijn dan kom je er vanzelf uit
||
Citaat:
||
Citaat:
wel logisch he? wat is nou een skater? iemand die skate! zo heb je voetballers, zwemmers, hockeybitches.. etc... maar doordat de hipheid van skatekleding zo groot is, zijn er gewoon mensen die skatekleding dragen omdat ze het leuk vinden of er lekker in voelen. en daz dus gewoon een 'alto' als je toch in hokjes wilt kijken. een skater die skate.. omdat ie dat leuk vind(??) en daz dus een skater. en dan maakt het niet zozeer uit wat hij draagt. ik ken mensen die gewoon in Fila, Scapino Gympies, Lonsdale (:-/) en GEEN baggy broeken dragen maar toch skateboarden. Maakt ze dat dan daardoor geen skater? Gewoon ophouden met zeuren. Draag wat je leuk vind. Of het nou een skatemerk is ofniet. Ieder z'n keuze natuurlijk. Maar een skater = iemand die skate, klaar! en simpelzat.
||
Citaat:
en ik draag niet een skate kleding (alleen schoenen) en waarom zouden kindjes die niet een skaten dan wel skatekleding gaan dragen ![]() dan is het tog geen skatekleding meer ![]() daar is over na gedacht ![]()
||
![]() |
Citaat:
want je zegt dat jij geen skatekleding draagt maar vervolgens ga je heel anders redeneren en zeg je eignlijk dat jij wel skatekleding draagt........ Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 12:22. |
![]() |
|
Ik heb in mijn leven nog maar 2 skatergirls gezien want het gaat niet hoe je er uit ziet (okee wel een beetje), maar vooral of je skate of niet. En de meeste ""skatergirls" die ik zie, rijden een beetje rond op hun plankje of gaan ze als stoel gebruiken. Die kun je dus beter posergirls noemen.
Dus als je een echte skatergirl wil zijn moet je gewoon volle bak gaan oefenen.
||
Citaat:
![]() verder ken ik echt bijna geen echte skategirls. de meeste hebbe ook alleen maar zon board van de intertoys en als j ze vraagt wat een ollie (t meest simpele)is dan kijken ze j echt zo aan van???!!de winkels weten ze wel t vinden, tony hawk gaat nog net maar kennen ze transworld skateboarding??slap mag???neej. doe maar lekker nep.kots. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Logic dictates dat het dan een gothic is die dit doet. |
![]() |
|
merken...........is niet zo belangrijk...vooral grote wijde kleren...goeie schoentjes dr bij en je bent al een eind opweg!!
en k3 sokken!!maarrr je kan niet zo hup 1,2,3 alto worden ofzo...alto ben je of ben je niet!! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Als je een politieke partij zou maken III Needle_damage | 427 | 03-11-2003 22:11 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal---> Verliefd op een meisje, Nou en?! skatergirl15 | 13 | 20-12-2002 18:07 | |
Verhalen & Gedichten |
waargeberud verhaal karamba | 6 | 19-12-2002 14:32 | |
De Kantine |
Wat is het grootste vooroordeel dat mensen over jou hebben? stout! | 102 | 06-12-2002 15:17 |