Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() no offence natuurlijk, maar hij is gewoon géniaal! Vrouwelijke trekjes? Ik? Ik hou van vechten, gamen en anime....nietecht cliché-vrouwentrekjes... Misschien omdat ik erg veel om de natuur geef...daar ben ik als man zeldzaam in geloof ik....
Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 22:43. |
![]() |
|
onzekerheid; als ik iets in m'n hoofd heb moet je niet proberen het weg te praten; moet altijd geld uitgeven, hoe weinig ik ook heb;
||
![]() |
Citaat:
Vaak geloven ze me niet eens als ik zeg dat ik echt geen homo ben... ![]() Maar ja, valt me op dat de vooroordelen over meisjes hier welig tieren... ![]() -alle meiden zijn psychische wrakken -meiden zijn nooit geil -vrouwen kunnen niet autorijden Enzovoort... ![]() Les 1: niet alle meiden zijn psychische wrakken. ![]() Les 2: Ik ken verschillende meiden die het in geilheid van mij winnen, en dat zegt iets. ![]() Les 3: Mannen kunnen ook niet autorijden. Als in de krant staat dat iemand is aangehouden voor dronken rijden, ongeval veroorzaken en doorrijden, verkeersruzies enzo... 90% van de keren is het een MAN! ![]() TERINGlui. Ik haat mannen. |
![]() |
|
|