Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben wel iemand die veel kwijt wil maar niet zo van schrijven houd.. ik heb eerst wel gezamelijke schriftjes gehad met vriendinnen, de ene week schrijf jij wat, de andere week ik.. niet echt diepgaand ofzo.. daarna alleen nog 2/3 schriftjes volgeschreven met de grooote liefdestroubles die je hebt als je 15 bent... na goed daar zaten ook wel diepgaande dingen bij moet ik zeggen... maar daar kreeg ik op een gegeven moment een beetje genoeg van maar ik vind het wel nog geweldig om terug te lezen waar je toen mee zat.. Nou heb ik sinds 5 maanden al een livejournal waar ik het een en ander ingooi.. nie altijd interessant, diepzinnig of de moeite waard maar gewoon de dingen die in mij opploppen en die ik kwijt moet.. ook heb ik wel wat mensen waar ik tegenaan lul alsof het dagboeken zijn...
|
Verwijderd
|
Ja, een stuk of vijf.
![]() Een dromendagboek en een 'gewoon' dagboek. In het eerste schrijf ik redelijk vaak, en in de tweede niet en al helemaal niet regelmatig. Het komt wel voor dat ik meerdere dagen achter elkaar iets kwijt wil maar het gebeurt ook dat ik 't ding maandenlang laat liggen. Nu is 'ie stiekem bijna uit, na zo'n vijf jaar van mij geweest te zijn. Aaah. Verder heb ik ook nog een online dagboek en een aantal kladblokken/schetsblokken waar ik afwisselend in schrijf of teken als ik geen zin heb om m'n gedachten keurig neer te schrijven. Die kladblokken raken dan ook sneller vol en bestaan zo goed als alleen uit trefwoorden, losse zinnetjes of dingen die zomaar in me opkomen. En in de schetsboeken staan schetsen, lijkt me logisch. Mja. Schrijfsels, yes. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Houd jij een dagboek bij? Verwijderd | 2 | 14-10-2007 11:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Marga Vogelvrij | 1 | 28-06-2003 20:43 | |
De Kantine |
[Stelling] De kantine is 1 grote Vraag maar raak show ( met een stel zeikers ) Verwijderd | 22 | 19-04-2003 19:40 | |
De Kantine |
dagboeken en andere privacygevoelige zaken stout! | 21 | 19-11-2002 20:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |