Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 21:01
Dminor
Dminor is offline
Dus je hebt het wel ooit gedaan, en op een bepaald moment heb je gedacht: 'Nu doe ik het niet meer, omdat ik wel leukere dingen te doen weet zeg'?
Oud 21-04-2003, 21:18
Shock
Shock is offline
neh, om elke dag iets te moeten schrijven houd ik toch niet lang vol, maar als ik het nodig vind om alles ff op een rijtje te zetten schrijf ik wel ns wat
Oud 22-04-2003, 11:32
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ja en nee

Je kan het namelijk geen dag boek noemen, ik schrijf er alleen in als ik me niet goed voel, lang gelden dus
Oud 22-04-2003, 11:36
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik schreef eerst elke avond in een dagboekje, maar nu heb ik daar nooit zin meer in. Als ik ergens mee zit probeer ik een gedichtje te schrijven.

xxx Kronkel
Oud 22-04-2003, 11:41
Punkygirl
Punkygirl is offline
Mja ik hou een dagboek bij.
Ik doe het merendeel omdat ik dan dingen van me af kan schrijven en het zo beter kan verwerken.. en het is altijd leuk om dingen van vroeger te lezen zoals:
"Mja ik ben erachter gekomen dat rian op nick carter lijkt dus nu ben ik ook op hem verliefd"
Oud 22-04-2003, 12:34
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
neeeh
Oud 22-04-2003, 13:53
Verwijderd
Citaat:
somebody special schreef op 22-04-2003 @ 12:32:
Ja en nee

Je kan het namelijk geen dag boek noemen, ik schrijf er alleen in als ik me niet goed voel, lang geleden dus

Ghehehe, dat ken ik. Tis ook meer een scheldboek bij mij.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:11
Miracle
Miracle is offline
sinds kort een beetje op internet... voor het eerst eigenlijk... en ik vind typen ook fijner dan schrijven dus ja
Oud 22-04-2003, 21:58
Roxy
Roxy is offline
ik ben wel iemand die veel kwijt wil maar niet zo van schrijven houd.. ik heb eerst wel gezamelijke schriftjes gehad met vriendinnen, de ene week schrijf jij wat, de andere week ik.. niet echt diepgaand ofzo.. daarna alleen nog 2/3 schriftjes volgeschreven met de grooote liefdestroubles die je hebt als je 15 bent... na goed daar zaten ook wel diepgaande dingen bij moet ik zeggen... maar daar kreeg ik op een gegeven moment een beetje genoeg van maar ik vind het wel nog geweldig om terug te lezen waar je toen mee zat.. Nou heb ik sinds 5 maanden al een livejournal waar ik het een en ander ingooi.. nie altijd interessant, diepzinnig of de moeite waard maar gewoon de dingen die in mij opploppen en die ik kwijt moet.. ook heb ik wel wat mensen waar ik tegenaan lul alsof het dagboeken zijn...
Oud 23-04-2003, 07:32
Verwijderd
Paar keer geprobeerd. Ben er te lui voor..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:53
AlopiA
AlopiA is offline
Ik heb er 1,
daar schrijf ik in als ik er behoefte aan heb, misschien 2 of 3 keer per week, soms vaker.
De ene keer schrijf ik een gedachte op, een probleem of gewoon de gebeurtenissen van die dag.
Of ik schrijf een gedicht waar mijn gevoel in staat beschreven. Of ik schrijf een songtekst op (van een bestaand nummer) waar ik me opdat moment heel erg in kan vinden.
Oud 23-04-2003, 19:10
Verwijderd
Ja, een stuk of vijf.

Een dromendagboek en een 'gewoon' dagboek. In het eerste schrijf ik redelijk vaak, en in de tweede niet en al helemaal niet regelmatig. Het komt wel voor dat ik meerdere dagen achter elkaar iets kwijt wil maar het gebeurt ook dat ik 't ding maandenlang laat liggen. Nu is 'ie stiekem bijna uit, na zo'n vijf jaar van mij geweest te zijn. Aaah.

Verder heb ik ook nog een online dagboek en een aantal kladblokken/schetsblokken waar ik afwisselend in schrijf of teken als ik geen zin heb om m'n gedachten keurig neer te schrijven. Die kladblokken raken dan ook sneller vol en bestaan zo goed als alleen uit trefwoorden, losse zinnetjes of dingen die zomaar in me opkomen. En in de schetsboeken staan schetsen, lijkt me logisch.

Mja. Schrijfsels, yes.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:52
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kdurf ni meer :-/
T is zo lang geleden en er is ondertussen zoveel gebeurt da'k bang ben dat wanneer k er terug mee begin, alles er terug uit ga komen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten